Ztráta výkonu
Moderátoři: standokan, rapid.direct
Pravidla fóra
Moji milí příznivci passátkù, předtím než začnete zakládat téma koukněte do FAQ, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ. Fotky svých mazlikù vkládejte do (NE)JEN MŮJ PASSAT a nezapomeňte u fotek mazat RZ. Poptávky a nabídky do této sekce nepatří, automaticky budou přesunuty do příslušné sekce. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána. Pokud máte dojem, že jiné než sprosté slovo v určité souvislosti ani napsat nelze, dejte místo jednoho písmenka ve slovì hvězdičku.S problémy se na mě obracejte v SZ. moderátoři
Moji milí příznivci passátkù, předtím než začnete zakládat téma koukněte do FAQ, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ. Fotky svých mazlikù vkládejte do (NE)JEN MŮJ PASSAT a nezapomeňte u fotek mazat RZ. Poptávky a nabídky do této sekce nepatří, automaticky budou přesunuty do příslušné sekce. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána. Pokud máte dojem, že jiné než sprosté slovo v určité souvislosti ani napsat nelze, dejte místo jednoho písmenka ve slovì hvězdičku.S problémy se na mě obracejte v SZ. moderátoři
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 19.02.2010 14:22
Ztráta výkonu
Prosím o radu se ztrátou výkonu.
Z ničeho nic auto ztratilo výkon (během stání). Při překročení 2500ot. se jakoby snaží jet, ale při 3200 ztratí úplně výkon - asi spadne do nouzáku. Na Wagu to hodilo klasiku chyba tlaku nedosažena plnící mez nebo tak něco.
Vyměněn ventil N75, podtlakové hadičky kromě jedné od zásobníku vzduchu, hadice od cooleru a ostatní hadice OK, váha vzduchu OK a pořád stejné.
Už mě jen napadá zadělanej EGR, ale ten prý podle mechanika je v pohodě a nebo pak hold turbo, ale to se zas při těch vyšších otáčkách snaží
Nějaké nápady po čem jít?
Z ničeho nic auto ztratilo výkon (během stání). Při překročení 2500ot. se jakoby snaží jet, ale při 3200 ztratí úplně výkon - asi spadne do nouzáku. Na Wagu to hodilo klasiku chyba tlaku nedosažena plnící mez nebo tak něco.
Vyměněn ventil N75, podtlakové hadičky kromě jedné od zásobníku vzduchu, hadice od cooleru a ostatní hadice OK, váha vzduchu OK a pořád stejné.
Už mě jen napadá zadělanej EGR, ale ten prý podle mechanika je v pohodě a nebo pak hold turbo, ale to se zas při těch vyšších otáčkách snaží
Nějaké nápady po čem jít?
- Johnyhu
- Jezdec
- Příspěvky: 295
- Registrován: 02.08.2015 20:03
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 06.12.2016 16:08
Re: Ztráta výkonu
Zdravim mam dotaz.Mam pasika b5.5 4motin 2.3 benzin.Vuz stratil vykon,jako by to spadlo do nouzaku.Predem dik za radu.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 19.02.2010 14:22
Re: Ztráta výkonu
Po výměně všeho možného to u mě nakonec byla maličkost a to prodřená a přicpaná plastová trubička podtlaku k turbu.
Hold prvotně jsem spolu s výměnou všech těch gumovejch měl pořádně zkouknout i tyhle plastové.
Hold prvotně jsem spolu s výměnou všech těch gumovejch měl pořádně zkouknout i tyhle plastové.
-
- Profík
- Příspěvky: 995
- Registrován: 09.01.2011 21:41
Re: Ztráta výkonu
Diagnostika!!!!pasik2.3 vr5 píše:Zdravim mam dotaz.Mam pasika b5.5 4motin 2.3 benzin.Vuz stratil vykon,jako by to spadlo do nouzaku.Predem dik za radu.
- sickboy4000
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 13.05.2011 13:37
- Kontaktovat uživatele:
- odtahovka
- Nový člen
- Příspěvky: 48
- Registrován: 24.12.2009 00:30
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu
Zdravim mam dotaz pasik mi pada do nouzaku muzete poradit cim by to mohlo byt?
Diagnostika pise tohle:
Sunday,10,December,2017,11:48:27:15802
VCDS Version: Release 12.12.0
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 ER
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1412
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 05314
Additional Info: WVWZZZ3BZ2E053221 VWZ7Z0A3767407
VCID: 6BD3A23C19B84A46511-4B2C
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control
P1557 - 35-00 - Positive Deviation
Readiness: 0 0 X X X
VCDS Version: Release 12.12.0
Data version: 20110407
Sunday,10,December,2017,11:54:48:15802
Chassis Type: 3B (3B - VW Passat B5 (1997 > 2005))
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77
Diagnostika pise tohle:
Sunday,10,December,2017,11:48:27:15802
VCDS Version: Release 12.12.0
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 ER
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1412
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 05314
Additional Info: WVWZZZ3BZ2E053221 VWZ7Z0A3767407
VCID: 6BD3A23C19B84A46511-4B2C
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control
P1557 - 35-00 - Positive Deviation
Readiness: 0 0 X X X
VCDS Version: Release 12.12.0
Data version: 20110407
Sunday,10,December,2017,11:54:48:15802
Chassis Type: 3B (3B - VW Passat B5 (1997 > 2005))
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Ztráta výkonu
nejspíš zatuhlá VNT regulace v turbu - přefukuje - zkusit s ní zahýbat (je to následek ježdění na spotřebu a nevytáčení motoru přes 4000ot) - nechat vyčistit turbo a občas tomu pořádně naložit
- nejlépe na začátek udělat log kanálu 3 10 11 od 1500ot - 4000ot na 3q do kopce a dát to sem
- nejlépe na začátek udělat log kanálu 3 10 11 od 1500ot - 4000ot na 3q do kopce a dát to sem
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- odtahovka
- Nový člen
- Příspěvky: 48
- Registrován: 24.12.2009 00:30
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu
Ahoj mám ten log jestli mi mužeš poradit.
Monday,01,January,2018,22:51:27:15802
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20110407
Address 01: Engine (038 906 019 ER)
22:51:24 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
819 /min Engine speed 790-870
250.0 mg/str MAF (specified) 230-310
245.0 mg/str MAF (actual) 210-350
70.1 % EGR duty cycle 40-75%
22:51:24 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)
235.2 mg/str MAF 900-1250
938.4 mbar Atmos. pressure sensor -f96-
924.3 Intake air press. 2100-2600
0.0 % Throttle 100%
22:51:24 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
819 /min Engine speed 2850-3150
1040.4 mbar Spec. intake press. 2200-2400
924.3 Actual intake press. 2100-2600
92.4 % D.cycle MAP 35-80%
Monday,01,January,2018,22:58:00:15802
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20110407
Address 01: Engine (038 906 019 ER)
22:57:56 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)
235.2 mg/str MAF 900-1250
938.4 mbar Atmos. pressure sensor -f96-
936.0 Intake air press. 2100-2600
0.0 % Throttle 100%
22:57:56 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)
249.9 mg/str MAF 900-1250
938.4 mbar Atmos. pressure sensor -f96-
936.0 Intake air press. 2100-2600
0.0 % Throttle 100%
Monday,01,January,2018,22:51:27:15802
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20110407
Address 01: Engine (038 906 019 ER)
22:51:24 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
819 /min Engine speed 790-870
250.0 mg/str MAF (specified) 230-310
245.0 mg/str MAF (actual) 210-350
70.1 % EGR duty cycle 40-75%
22:51:24 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)
235.2 mg/str MAF 900-1250
938.4 mbar Atmos. pressure sensor -f96-
924.3 Intake air press. 2100-2600
0.0 % Throttle 100%
22:51:24 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
819 /min Engine speed 2850-3150
1040.4 mbar Spec. intake press. 2200-2400
924.3 Actual intake press. 2100-2600
92.4 % D.cycle MAP 35-80%
Monday,01,January,2018,22:58:00:15802
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20110407
Address 01: Engine (038 906 019 ER)
22:57:56 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)
235.2 mg/str MAF 900-1250
938.4 mbar Atmos. pressure sensor -f96-
936.0 Intake air press. 2100-2600
0.0 % Throttle 100%
22:57:56 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)
249.9 mg/str MAF 900-1250
938.4 mbar Atmos. pressure sensor -f96-
936.0 Intake air press. 2100-2600
0.0 % Throttle 100%
- Gumoku
- Jezdec
- Příspěvky: 236
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu
Ja mel zatuhlou regulaci,uz vycisteno, ale v logu me nikdo nenaucil cist, nekoukl by mi nekdo na log kdyz mu ho poslu jestli je to +-OK?
VW forever
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Ztráta výkonu
pošli mrknu na něj
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- sickboy4000
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 13.05.2011 13:37
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu
EGR ventil zkarbonizovany byl udajne vycisten v servisu a stejne mi pada motor do nouzoveho rezimu, kdyz slapnu na plyn v kopci...
Nevite co s s tim? Ptal jsem se vedle, jestli je fakt nutne menit cidlo vahy vzduchu, pripadne da se to nejak vycistit?
Nevite co s s tim? Ptal jsem se vedle, jestli je fakt nutne menit cidlo vahy vzduchu, pripadne da se to nejak vycistit?
VW Passat Variant 1,9 TDI
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 31.03.2010 20:12
- Bydliště: Netolice
Re: Ztráta výkonu
ne, váha má svojí životnost a když odejde tak nadobro
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Ztráta výkonu
nejspíš zatuhlá regulace turba
udělej log za jízdy kanálu 3 10 11 a tam bude vidět vše včetně váhy
udělej log za jízdy kanálu 3 10 11 a tam bude vidět vše včetně váhy
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- sickboy4000
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 13.05.2011 13:37
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu
jj, zlobilo me to jen v zime, ted v lete pohoda jazz. Ale zkusim tomu nalozit pres 4k ot nekdy.
VW Passat Variant 1,9 TDI