Výměna motoru za ABF

1988 - 1995

Moderátor: Danek 16V

Odpovědět
Uživatelský avatar
Stifler
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 397
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Výměna motoru za ABF

Příspěvek od Stifler »

Řeším problém u Corrada 2.0 16V 100 kW 9A s mechanickým vstřikováním. A chlapík co staví motory mi poradil ať si raději seženu elektronické vstřikování z 2.0 16V 110 kW ABF z Golfa 3, který má "bezproblémový motor". Máte s tím někdo zkušenost?

Uživatelský avatar
bartpt
Profík
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru za ABF

Příspěvek od bartpt »

Taky jsem kdysi 9A měl problém rozchodit, tak jsem také koupil ABF (el. vstřikování z G3 atd.)

On ti nejspíš ten pán neřekl, že to není jen o vstřikování. Pokud by si chtěl dávat celý motor ABF včetně kabeláže, tak to problém není.Výměna mi zabrala víkend.
Tyhle motory včetně kabeláže a řídící jednotky se prodávají za cca 10tis.
Nebo možnost koupit nějaké staré Toledo s tímhle motorem.

Kolem tohohle mám myslím pár zkušeností. Měl jsem v Corrado 9A, to vyndal a dal ABF to vše včetně kabeláže a teď je ABF opět venku a předělávám na ABF Turbo které poběží na jednotce s kabeláží z G60

Další varianta je nechat motor a předělat vstřikování na elektronické a pro řízení motoru použít elektriku z G60 tedy digifant1.

Pro tuto přestavbu potřebuješ například
-ŘJ G60 včetně motorové kabeláže
-škrtící klapku G60
-Vstřikovací lištu z 1.8 20v (octavia, G4 atd.)
-vstřiky G60
-vyrobit prodloužení mezi lištu a vstřik.
-čip do řídící jednotky (http://www.vw-modifi.cz/products/a2-0-16v-9a-digifant1/" onclick="window.open(this.href);return false;)
-.....a další drobnosti

Uživatelský avatar
Stifler
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 397
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru za ABF

Příspěvek od Stifler »

Abych to tu uzavřel, přestavba se podařila. :potlesk:
Použil jsem motor s el. kabeláží a ŘJ ze Seat Toledo.
Měl jsem trochu problémy se zapojením elektriky, jelikož jsem dával jiný svazek a na autě zůstalo pár věcí původních, a nejen to, el. 9A měla 3 svazky, ABF má jeden společný a trochu jinak vedené, ale pár hodin bádání a hlavně díky velké telefonické pomoci Pavla Bárty jsem to zvládnul. :yahoo:
Tímto mu chci veřejně poděkovat. :good: :good: :good:
Ve finále to nebylo tak hrozné jak jsem si na začátku myslel, jen je potřeba logicky uvažovat a nebát se zeptat. Že se člověk chybami učí se mi nejednou potvrdilo, ale vše funguje a auto jede jak z praku.

Odpovědět

Zpět na „Corrado“