Výměna motoru za ABF
Moderátor: Danek 16V
- Stifler
- Jezdec
- Příspěvky: 397
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Výměna motoru za ABF
Řeším problém u Corrada 2.0 16V 100 kW 9A s mechanickým vstřikováním. A chlapík co staví motory mi poradil ať si raději seženu elektronické vstřikování z 2.0 16V 110 kW ABF z Golfa 3, který má "bezproblémový motor". Máte s tím někdo zkušenost?
- bartpt
- Profík
- Příspěvky: 986
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru za ABF
Taky jsem kdysi 9A měl problém rozchodit, tak jsem také koupil ABF (el. vstřikování z G3 atd.)
On ti nejspíš ten pán neřekl, že to není jen o vstřikování. Pokud by si chtěl dávat celý motor ABF včetně kabeláže, tak to problém není.Výměna mi zabrala víkend.
Tyhle motory včetně kabeláže a řídící jednotky se prodávají za cca 10tis.
Nebo možnost koupit nějaké staré Toledo s tímhle motorem.
Kolem tohohle mám myslím pár zkušeností. Měl jsem v Corrado 9A, to vyndal a dal ABF to vše včetně kabeláže a teď je ABF opět venku a předělávám na ABF Turbo které poběží na jednotce s kabeláží z G60
Další varianta je nechat motor a předělat vstřikování na elektronické a pro řízení motoru použít elektriku z G60 tedy digifant1.
Pro tuto přestavbu potřebuješ například
-ŘJ G60 včetně motorové kabeláže
-škrtící klapku G60
-Vstřikovací lištu z 1.8 20v (octavia, G4 atd.)
-vstřiky G60
-vyrobit prodloužení mezi lištu a vstřik.
-čip do řídící jednotky (http://www.vw-modifi.cz/products/a2-0-16v-9a-digifant1/" onclick="window.open(this.href);return false;)
-.....a další drobnosti
On ti nejspíš ten pán neřekl, že to není jen o vstřikování. Pokud by si chtěl dávat celý motor ABF včetně kabeláže, tak to problém není.Výměna mi zabrala víkend.
Tyhle motory včetně kabeláže a řídící jednotky se prodávají za cca 10tis.
Nebo možnost koupit nějaké staré Toledo s tímhle motorem.
Kolem tohohle mám myslím pár zkušeností. Měl jsem v Corrado 9A, to vyndal a dal ABF to vše včetně kabeláže a teď je ABF opět venku a předělávám na ABF Turbo které poběží na jednotce s kabeláží z G60
Další varianta je nechat motor a předělat vstřikování na elektronické a pro řízení motoru použít elektriku z G60 tedy digifant1.
Pro tuto přestavbu potřebuješ například
-ŘJ G60 včetně motorové kabeláže
-škrtící klapku G60
-Vstřikovací lištu z 1.8 20v (octavia, G4 atd.)
-vstřiky G60
-vyrobit prodloužení mezi lištu a vstřik.
-čip do řídící jednotky (http://www.vw-modifi.cz/products/a2-0-16v-9a-digifant1/" onclick="window.open(this.href);return false;)
-.....a další drobnosti
- Stifler
- Jezdec
- Příspěvky: 397
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru za ABF
Abych to tu uzavřel, přestavba se podařila.
Použil jsem motor s el. kabeláží a ŘJ ze Seat Toledo.
Měl jsem trochu problémy se zapojením elektriky, jelikož jsem dával jiný svazek a na autě zůstalo pár věcí původních, a nejen to, el. 9A měla 3 svazky, ABF má jeden společný a trochu jinak vedené, ale pár hodin bádání a hlavně díky velké telefonické pomoci Pavla Bárty jsem to zvládnul.
Tímto mu chci veřejně poděkovat.
Ve finále to nebylo tak hrozné jak jsem si na začátku myslel, jen je potřeba logicky uvažovat a nebát se zeptat. Že se člověk chybami učí se mi nejednou potvrdilo, ale vše funguje a auto jede jak z praku.
Použil jsem motor s el. kabeláží a ŘJ ze Seat Toledo.
Měl jsem trochu problémy se zapojením elektriky, jelikož jsem dával jiný svazek a na autě zůstalo pár věcí původních, a nejen to, el. 9A měla 3 svazky, ABF má jeden společný a trochu jinak vedené, ale pár hodin bádání a hlavně díky velké telefonické pomoci Pavla Bárty jsem to zvládnul.
Tímto mu chci veřejně poděkovat.
Ve finále to nebylo tak hrozné jak jsem si na začátku myslel, jen je potřeba logicky uvažovat a nebát se zeptat. Že se člověk chybami učí se mi nejednou potvrdilo, ale vše funguje a auto jede jak z praku.