jaké máte zkušenosti s B8?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 05.04.2009 15:13
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Já mám cca 50k a problémy krom výše uvedeného nic. Co mě však trápí (auto 5/2016, takže bez záruky), tak je hlasité řazení DSG v BiTDi. Přehrávali kvůli tom soft v DSG, o chybě vědí, ale prý to nic neudělá. Tak se bojím
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 25.01.2012 18:26
- Bydliště: Praha
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Já mám TDI (140kW) DSG, najeto 65.000 a zatím bez jedinýho problému. Auto je firemní, servis prováděn každých 30.000 km dle plánů a kromě výměn olejů a filtrů mi dolili jen chladící kapalinu. Auto zatím ani nevrže a celkově maximální spokojenost. Auto vyrobeno a dodáno 11/2016.
- matrose
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 22.05.2012 10:06
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
110kw dsg 6. Najeto 160tis,prvni dva roky jezdilo dlouhe streky, ted s tim dělá popotahovačky manželka hlavne mesto. Jinak sem tam nekdy nejdou otevrit dvířka nádrže, asi zamek,jinak funguje dobre, nikde nic nevrže. Jediným minusem je zadní náprava, to se jim nepovedlo.Jo a jednou hned asi po prvnich 10tis km byla chyba DLA světel, neco tam přehrál a pohoda
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Ohledne servisu - zjistuji docela casto historie u B8 s najezdy do 200tkm a nic extra vymeneho nevidim. Jednou u neceho turbo a u BiTDI setrvak, jinak standardni servisy.
Takze co se tyce spolehlivosti, urcite bych z toho obavu nemel.
Takze co se tyce spolehlivosti, urcite bych z toho obavu nemel.
RS6 Performance 445kw
- gsxrm
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
¨mamrok 2015..110kw naj.170tis a no problem..jen nedavno jsem delal rozvody knourala za studena na volnobeh jedna kladka anemel jsem koule na to s tim jezdit
- Drinker
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 29.01.2012 19:02
- Bydliště: Ostrava
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Já najeto pouze 26k, takže na případné problémy brzo. Nicméně mně doslova sere něco jiného a to je zpracování interiéru. Středový tunel vrže, drnčí páka houpačky spolujezdce, ozývá se drnčení z prostředních sloupků a někde z pravé strany zadního sedadla. Při vyšších hlasitostech drnčí tapec pravých zadních dveří Kolega B8 najeto 18k a krom středového tunelu to samé
Das Auto
Das Auto
VW Passat Alltrack 140KW 4MOTION, VW Tiguan 2.0TDi 103KW 4MOTION Track & Style 2013, Renault Kangoo II express 1.5 dci 63KW, Bejvávalo = VW Passat 2.0 TDi 125KW Highline 2007
- nofu
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 16.12.2008 18:15
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Co je se zadní nápravou?matrose píše:.. Jediným minusem je zadní náprava, to se jim nepovedlo.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 29.06.2018 18:48
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Vrzgá mi panel v interiéru:
Na zlých cestách, asi nepomôže ani to, že mám R19 kolesá.
Neviete ako by som to vedel opraviť? Alebo vedia niečo s tým spraviť v autorizáku?
Na zlých cestách, asi nepomôže ani to, že mám R19 kolesá.
Neviete ako by som to vedel opraviť? Alebo vedia niečo s tým spraviť v autorizáku?
- petroni
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 29.12.2013 15:53
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Najeto 51k - minulý týden výměna cirkulační pumpy v chladícím okruhu.
Octavia 1,9 SDI 50kW, Octavia 1,9 TDI 66kW Combi, Octavia II 1,9 TDI 77kW Combi, Octavia II FL 1,6TDI 77kW Combi, Octavia III 2,0 TDI 110kW Combi, VW Passat B8 2.0 BiTDI 176kW Alltrack
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Jak se to projevovalo?
Hlášení nebo kontrolka?
Hřálo se to nad 90, voda na budíku?
Diagnostika to našla jako chybu, nebo až akční členy?
Povídej co víš.
Není tam těch cirkulaček víc než jedna? Biturbo má dvě plus klasickou velkou...
Hlášení nebo kontrolka?
Hřálo se to nad 90, voda na budíku?
Diagnostika to našla jako chybu, nebo až akční členy?
Povídej co víš.
Není tam těch cirkulaček víc než jedna? Biturbo má dvě plus klasickou velkou...
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- petroni
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 29.12.2013 15:53
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Pouze se rozsvítila natrvalo kontrolka motoru. Auto jezdilo normálně, žádný nouzový režim se ztrátou výkonu.
Připojil jsem VAG a ukázalo to toto:
2 Faults Found:
28386 - Coolant Pump 3
P26F5 00 [175] - Short to GND
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 50531 km
Date: 2018.08.28
Time: 18:41:12
Engine speed: 851.50 /min
Normed load value: 25.5 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 25 °C
Intake air temperature: 25 °C
Ambient air pressure: 970 mbar
Voltage terminal 30: 11.740 V
Unlearning counter according OBD: 40
Heater support pump 1 bank 1 second.circuit: activat.: 53.77 %
Extern.temp.sens.1 bank 1: raw value: 25.0 °C
Shut-off timer: last engine shut-off time: 12 s
28388 - Coolant Pump 3
P26F4 00 [168] - Electrical Malfunction / Open Circuit
MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 112
Mileage: 50531 km
Date: 2018.08.31
Time: 10:04:24
Engine speed: 1352.50 /min
Normed load value: 65.5 %
Vehicle speed: 2 km/h
Coolant temperature: 35 °C
Intake air temperature: 28 °C
Ambient air pressure: 970 mbar
Voltage terminal 30: 13.840 V
Unlearning counter according OBD: 40
Heater support pump 1 bank 1 second.circuit: activat.: 10.00 %
Extern.temp.sens.1 bank 1: raw value: 21.5 °C
Shut-off timer: last engine shut-off time: 78 s
Po smazání chyby kontrolka zhasla. Po týdnu se rozsvítila znovu.
Výměna v záruce.
Připojil jsem VAG a ukázalo to toto:
2 Faults Found:
28386 - Coolant Pump 3
P26F5 00 [175] - Short to GND
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 50531 km
Date: 2018.08.28
Time: 18:41:12
Engine speed: 851.50 /min
Normed load value: 25.5 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 25 °C
Intake air temperature: 25 °C
Ambient air pressure: 970 mbar
Voltage terminal 30: 11.740 V
Unlearning counter according OBD: 40
Heater support pump 1 bank 1 second.circuit: activat.: 53.77 %
Extern.temp.sens.1 bank 1: raw value: 25.0 °C
Shut-off timer: last engine shut-off time: 12 s
28388 - Coolant Pump 3
P26F4 00 [168] - Electrical Malfunction / Open Circuit
MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 112
Mileage: 50531 km
Date: 2018.08.31
Time: 10:04:24
Engine speed: 1352.50 /min
Normed load value: 65.5 %
Vehicle speed: 2 km/h
Coolant temperature: 35 °C
Intake air temperature: 28 °C
Ambient air pressure: 970 mbar
Voltage terminal 30: 13.840 V
Unlearning counter according OBD: 40
Heater support pump 1 bank 1 second.circuit: activat.: 10.00 %
Extern.temp.sens.1 bank 1: raw value: 21.5 °C
Shut-off timer: last engine shut-off time: 78 s
Po smazání chyby kontrolka zhasla. Po týdnu se rozsvítila znovu.
Výměna v záruce.
Octavia 1,9 SDI 50kW, Octavia 1,9 TDI 66kW Combi, Octavia II 1,9 TDI 77kW Combi, Octavia II FL 1,6TDI 77kW Combi, Octavia III 2,0 TDI 110kW Combi, VW Passat B8 2.0 BiTDI 176kW Alltrack
- Drinker
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 29.01.2012 19:02
- Bydliště: Ostrava
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Vrže tu někomu náprava při přejezdech retardérů, na výmolech apod.? Dle VW o něčem takovém nemají žádný záznam, tak je třeba dát vůz na 30 denní reklamaci. Jsem vytočený jak vývrtka (naj. 29 tis.)
VW Passat Alltrack 140KW 4MOTION, VW Tiguan 2.0TDi 103KW 4MOTION Track & Style 2013, Renault Kangoo II express 1.5 dci 63KW, Bejvávalo = VW Passat 2.0 TDi 125KW Highline 2007
- patrikrs
- VWagenista
- Příspěvky: 1446
- Registrován: 24.02.2008 22:22
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Vrže mi něco na levém předku. Spíše při pomalé jízdě, když přejedu retardér. Vždy když se předek zhoupne.
Našel jsem na Polském fóru fotku po opravě v autorizáku. Osobně jsem tenhle postup opravy ještě nezkusil, tak kdo ví
Našel jsem na Polském fóru fotku po opravě v autorizáku. Osobně jsem tenhle postup opravy ještě nezkusil, tak kdo ví
- Drinker
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 29.01.2012 19:02
- Bydliště: Ostrava
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Mno, přesně. Při zhoupnutí to zavrže. Mně ale celkem už dost výrazně. Ve středu odstavuji auto na reklamaci, tak jsem zvědav, co vymyslí, když o žádném takovém problému u Passatů prý VW neví a je to třeba řádně zadokumentovat a řešit přímo přes výrobce Snad nebudu několik dnů nebo týdnu bez auta jen proto, že tam pak namažou silentblok
VW Passat Alltrack 140KW 4MOTION, VW Tiguan 2.0TDi 103KW 4MOTION Track & Style 2013, Renault Kangoo II express 1.5 dci 63KW, Bejvávalo = VW Passat 2.0 TDi 125KW Highline 2007
-
- Řidič
- Příspěvky: 50
- Registrován: 10.09.2008 21:05
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
také se připojuji k vrzání levého předku. No a jinak motor Bi 175Kw, cca 58000km, rok 12/2015 a k dnešnímu dni již dvakrát výměna rámu střechy, oprava uvolněných sváru ve výstuze střech a následné lakování střechy. Výměna potahu sedačky u řidiče (ve 24000km prasklá bočnice), v 55000km výměna komfortní jednotky, při 20000km výměna koplet předních brzd a ve 48000,- komplet zadek. Dále výměna prasklého zadního okna a dále výměna kladky ( za studena celkem rachot). Katastrofa a děs
.
.