Zimní pneu a disky na Passat B8

3G5 / 3G2 2014 - 201.
Uživatelský avatar
Sullaco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1508
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sever Čech...

Re: Zimní pneu a disky na Passat B8

Příspěvek od Sullaco »

Ty Jiříku, můžeš to nějak rozvést? Jak jako že geometrií? Geo jsem dělal 2x do roka a vždy ok. Napadá mě jedině nějaká chybná konstrukce zavěšení nápravy. Jednou je pila zevnitř, podruhé zvenku, potřetí to nežere 16tky pak zase jo... Nechápu. Váhám co na ten novej zázrak navěsit a 19" se mi nechtěj jen kvůli tomu, že mi bude rvát srdce vyhazovat skoro nový gumy na kterejch se nedá jezdit. No snad nám někdo s B8 ještě napíše...

Uživatelský avatar
CoolXman
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1330
Registrován: 04.02.2009 15:50
Bydliště: Berounsko, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimní pneu a disky na Passat B8

Příspěvek od CoolXman »

Tak vám píšu, ale jenom proto ...... aby jste se mnou nepočítali :-D
Né, vážně. Mám sice DCC a 18" jsem měl chvíli na léto a teď mě na nich čeká zima, ale zatím nepomůžu. Málokdo bude mít najeto 40 tisíc km na B8 a byl by na klubu.
Na 18" letních jsem najel 4 tisíce km a na 19" letních jsem najel teď 11 tisíc. km. Na obou gumách zatím ok. Teď budu dávat o víkendu jestli bude už konečně zima 18" na zimu, tak prohlídnu pořádně ty 19" letní. Ale pochybuju, že by tam něco bylo.
Já neměl na žádným Passatu nikdy plošky, na B6 jsem měl a mám vždycky velký kola jak na léto, tak i na zimu, asi s tím umim dobře zacházet, moc nepoužívám brzdy, jezdím plynule, akceleruju mírně a jezdím jenom dálnici.
Například na chipovaný 1,9TDI předokolce B6 mě vydržely 18" letní gumy cca 50 tisíc km a ještě sloužily novýmu majiteli, když jsem to auto prodal. Na druhým B6 budu mít teď počítám 17" zimáky a 18" letní (oboje šíře 235) nadosmrti auta (né, mojí doufám).
O tom problému oskákaných zadních gum a plošek jsem hodně slyšel, že se to dělo u Oktávek 2 se 16" kolama. Jeden kamarád to furt řešil, byl několkrát v sevisu a nikdy to nevyřešil pokud vím. To, že by vyměnil tlumiče a nechal udělat pak znovu geometrii už nevyzkoušel, radši to prodal. O správném tlaku pneu nemluvě, to se předpokládá automaticky.
Pokud je to na novým autě z výroby a předpokládá se bezchybná funkčnost tlumičů, tak je zřejmě špatná geometrie z výroby nebo se s tím vletělo do díry tak, že by to mohlo rozhodit geo.
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG

Uživatelský avatar
Sullaco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1508
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sever Čech...

Re: Zimní pneu a disky na Passat B8

Příspěvek od Sullaco »

Ahoj, hele s tim správnym zacházením, jako nejezdim první auto a na všech autech jsem měl vždy max. ojetý okraje od zatáček, když jsem se rozvášnil. Co auto to nájezd kolem 300 tkm za 3-4 roky. Podotýkám že stejnoměrně. Nevím jakym stylem jízdy se dokáží udělat pouze a jen na zadních kolech plošky jako kráva a to na vnitřní straně. Moje auta jezdí z 90% na dálnici. Geometrie vždy ok, tlumiče 95%. Auto s klasickym podvozkem na 17" je v pohodě. B6,B7 sportovní podvozek + 18" = problém. Nemám problém s contisportama 3 najet 60 tkm ( předek na výměnu, sjetej stejnoměrně, zadek je jak novej ale bohužel kvůli boulím na vnitřní straně a to až skoro do plátna!!! na vyhození), s cs5 je to tak 50tkm ale způsob ojetí je stejný. Jirko, nemáš ještě tu fotku jak jsem ti posílal minulý rok přes SZ jak jsem fotil tu pneu?

Mám prostě opravdu jen strach respektive nechuť v tomto trendu vyhazování pneu a půl sezony poslouchání hučení ze zadní nápravy pokračovat. V plánu je pochopitelně DCC nebo u jednoho auta i čistě sport podvozek a min. 18" a jelikož oproti minulý generaci se mě zdaj ty 18" nic moc tak pokukuju po 19".

Xman: tys to mě u B6 na sportu nebo DCC šasi?

Uživatelský avatar
CoolXman
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1330
Registrován: 04.02.2009 15:50
Bydliště: Berounsko, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimní pneu a disky na Passat B8

Příspěvek od CoolXman »

na B6 jsem to měl na standard podvozku (comfortline), u B6 DCC prakticky neexistovalo
ten popis stylu jízdy je na odlehčení samozřejmě, tak jak to popisujes, tak to nemá se stylem jízdy nic moc společnýho a asi to nemá moc řešení, jedině všechno povyměňovat a stejně možná bez výsledku .... něco evidentně v tý skládačce všech prvků co to ovlivňuje nefunguje dobře
hele, můžeš zkusit i něco jinýho než koncern, ať to otestuješ, nevěřím, že by to neexistovalo ale i u jiných značek
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG

Uživatelský avatar
Sullaco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1508
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sever Čech...

Re: Zimní pneu a disky na Passat B8

Příspěvek od Sullaco »

No a to je právě ono. Normál podvozek to nedělal, nedělá to ani mě co tu jedno auto se standartem mám. Jsem blbec, že jsem to tenkrát tvrdě nereklamoval, když to bylo v záruce, i když to by podle mě bylo na soud. Mám kolem sebe několik kluků co mají Mazdy 6, Mondea, BMW 3 a 5 a jako jo. široký gumy jim na zadku trpěj, ale tím, že se nepatrně sjížděj zevnitř, ovšem nepatrně a hlavně pravidelně. Já mám souzeno pouze Škodovku nebo VW. Já s těmi auty opravdu dosti nalítám a tak je tohle pro mě co se týká nákladů maximum, nemluvě o tom, že mám už za ta leta velký slevy jak na auto, tak na díly, stejně tak už ty auta prostě znám. Superb se mi líbil ale jsem celkem zhnusen interiérem, protože tak tak okradený auto a aby z toho přitom dělali hogofogo to jsem opravdu dlouho neviděl. Asi teda bude pašík i když ani z něj nejsem nadšený (falešný koncovky, dělený přední okna, klavír. lak uvnitř). Zde budu trochu offtopic: Stejně jako ty chci HL interiér protože prostě mám rád alcantaru a dříví kolem sebe a ty koncovky z R line se mi sice líbí ale to, že teď vidím auta, kterejm nejde pára ráno ani z jedný roury, to je prostě nehoráznost. Otázka: mění se u nárazníku jen ten spodek? Dá se nějakým způsobem ty koncovky zprovoznit, nekoukals jak je to řešené?

Jinak díky za info, a s gumama se tě ještě do jara zeptám. Snad něco najedeš :)

Jinak našel jsem tu fotku. Takhle vypadají zadky na B7 (18" kola, sport podvozek nebo DCC). Guma jako nová ale díky oskákanému vnitřku, na vyhození.
Přílohy
sjetá guma.jpg

Uživatelský avatar
CoolXman
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1330
Registrován: 04.02.2009 15:50
Bydliště: Berounsko, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimní pneu a disky na Passat B8

Příspěvek od CoolXman »

ta fotka je masakr, takhle hnusny jsem to jeste nevidel, kdyz to dela od novyho, tak jedine tvrde reklamovat, ale pocitat s tim, ze to bude fakt na soud a dlouhy dohady, posudky atd., bude treba prokazat, ze to nebylo zpusobeno provozem vozidla, protoze tohle vyrobci klasicky shodi ze stolu, na to jsou uz poradne vycviceny spravny lidi na spravnym miste .... maximalne ti jakoby prekontrolujou geo a tlumice a bude to delat dal

u B8 ty veci, co pises je klise, casto predsudek, vsechno ma neco, jestli to mas s koncernem dany, tak neni co resit, B8 nebo Sup je skoro jedno, me sedi vic B8, protoze ma nejaky technicky vychytavky navic a vetsi kufr nebo vic mista vzadu co ma Sup, tak nepotrebuju .... navic cenove je to prakticky nastejno
deleny predni okna nicemu nevadi, rekl bych, ze je lip videt do zatacek s B8 nez s B6 (B7), klavirni lak je v poho, za me lepsi nez hlinik na B6 (jsem rad za tmavy drevo v B6 co mam), obcas to setres prachovkou a je to, nic upatlanyho extra nemam a nic se ti neleskne do xsichtu, fake koncovky jsou sice trapny (Oktavia RS ma funkcni), ale zase me to neurazi, ocenuju, ze uz nemusim resit koncovky vyfuku et all, zprovoznit by se podle me urcite dalo, ale aby to nevypadalo jako bastl, tak v ty scifi koncovce ti budou treba couhat dve kulaty trubky jako to nektery auta maj a to je podle me horsi reseni jak cely fake koncovky se skrytym laufem. a pokud by to melo bejt poradne, tak musi bejt douplex, jedine tam to ma smysl nejak delat, asi odriznout zahnuty koncovky dolu, navarit rovny trubky zakonceny presnym rozmerem scifi koncovky v narazniku .... jinak menit se da jen ten spodni spojler, naraznik je stejny ..... a na paru se vys.r, tu vidis jen chvili nez se to ohreje, u dieselu skoro ani nic, nebo jeste jsem si nevsim, ze by z toho neco nekdy viditelnyho slo, krom neviditelny mnohonasobne prekroceny NOx :-D ..... tot vse k off topicu :-)
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG

Uživatelský avatar
Sullaco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1508
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sever Čech...

Re: Zimní pneu a disky na Passat B8

Příspěvek od Sullaco »

Nj máš recht měl jsem to reklamovat, ale víš jak, času málo, nemáš náladu a tak. Jo tehdá jsem myslel, že to je gumama s contisealem a tak jsem kontaktoval Continental a tady klobouk dolu, chtěli šarži gum, doklad, že geo je ok a pak že daj nový gumy. Bohužel to vše bylo po 14 dnech kdy jsem gumy sundal a gumař je už vyhodil. No prostě doufám, že už to bude cajk, protože tohle byl snad jedinej nešvar, co mě na B7 štval, jinak na to auto nedám dopustit.

Superb vs Passat: sup je podstatně levnějši i při vyšší výbavě, ovšem jak to jen říct, snad ta aura kolem značky Škoda, jakože to je nad auto ve mě už na počátku vzbuzuje nechuť. Celoplastový výplně dveří jsem u střední třídy snad ještě neviděl, není nad to když se se mnou prodejce hádá, že to je kůže a já že plast, po 5 minutách řekne, že tedy měkčený plast chjoooo, strašně moc imitace klavírního laku uvnitř, stupidní nečitelné budíky, hrb v kufru, chlouba jak je vzadu místa a pak zjistíte, že oproti Passatu jsou kratší sedáky, velké ódy na kufr u kombika, při přistavení vedle B7 je to kufr díky skloněnému víku naprosto o ničem, pak z nich vyleze, že litráž je i včetně místa pro rezervu. Haleluja za kufr u Passata. Moc sem se na to auto těšil a tolik mě zklamalo. Hogo fogo a nemají na to. Navíc na promo fotkách a videu je auto krásně zezadu široké a v reálu i na 19" je to užovka. Nj při promo jsou podložky pod koly. Pravdou je, že za cca 1.060.000,- nebo o něco více je kombik v 140 kw naftě s DSG, se vším co jde dovnitř dát. Pašík boduje celkovou uhlazeností, dodělaností, tolik se nepodbízí za každou cenu, je to prostě takový suveréní elegán, kterej si nepotřebuje na něco hrát. Až teda na ty koncovky, já jsem prostě jinej asi a tohle mě prostě sere, ku*va to to už nemohli udělat funkční? I za cenu doplatku. Já vím, za chvíli se z toho přestane hulit, jo vypadá to pěkně, o tom žádná ale sakra to i prašivej Kundaj má laufy funkční. Kdyby aspoň jednu ala RS. Tohle prostě posrali ale svět chce být klamán, zvuk motoru dnes imitují různá kurviltka atp. no jsem prostě staromilec :-) Imitace toho černýho nesmyslu je tam naštěstí méně ale proč sakra u B7 může mít volant spodní paprsek z hliníku a tady už je to černé? Je to jednoduché, je to levné a leskne se to :-) Máš recht hliník byl naprd ale byl to aspoň hodnotný matroš, já mám dřevo zebrano, hliník na středu a černý strop a to je TOP. Apropo škoda, že nejde černý strop jako u B7, u HL. Auto vypadá ihned jinak a navíc se to nešpiní.

Omlouvám se krapet za svou ódu, nikomu svůj názor nenutím a jsem rád, že to můžem sdrbnout i když trochu mimo téma. :-)

PS: přejdu do jiného tématu, chci se zeptat na nějaký prvky výbavy a tak :-)

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Zimní pneu a disky na Passat B8

Příspěvek od KJirka »

Zaměřil jsem se znovu na ty pneumatiky, protože ty tvoje gumy jsou jedním slovem strašný. I když mám ty vnitřky na první sadě zvlněný taky, tak ani zdaleka ne takhle semletý. No a jak se udělala geo, tak už to nedělá. Jakási malá pilka tam je, ale ta tam asi bude vždycky, pokud budu jezdit tak, jak jezdím. Na předku je to tedy víc, ale tam je to i očekavatelný. Hele, nevím, čím to u tebe může být, ale pokud je opravdu v pořádku geometrie, což se mi nezdá, tak pak jedině že blbě fachaj ty adaptivní tlumiče.
Pokud se týká těch koncovek, tak falešný mi přijdou taky děsně trapný a RS je funkční sice má, ale jen benzínová. Nafta je má taky slepý.
Mě se moje auto hodně líbí a dozadu jsem chtěl dvojitou koncovku i na pravou stranu. Jenže udělat tam druhou rouru ala duplx je téměř nemožný. Musela by se měnit vana v kufru, kde je ale rezerva. Musela by se snad dát i jiná nádrž, prostě vopruz a na to tudíž seru. Dal jsem teda aspoň originální nerezový koncovky, ale černý. Na bílým autě pecka.
A ještě zpět ke gumám. Na dvojkový Octavii kombi jsem měl taky tenhle problém, že se mi vzadu sjely vnitřky až na plátno. Auto na nerovnostech odskakovalo úplně do boku. A byla to geometrie. Prostě to z tý fabriky vylezlo blbě nastavený. A tohle CC taky. Předchozí CC jsem koupil jako předváděčku, takže tam nevím, ale jestli někdy koupím nový auto, první pujde hned na geo.
Kam s tím jezdíš na servis ? Oni jsou různý umělci a bůhví, jestli ti to někde programově nekurvěj. Teplice, Ústí nebo Litoměřice ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Sullaco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1508
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sever Čech...

Re: Zimní pneu a disky na Passat B8

Příspěvek od Sullaco »

Ty gumy dopadly takhle proto, protože jsem si řekl, že vydržím to hučení a nechám to dokonce. Pokud bys to nechal do konce i ty, věřím, že budeš mít časem to samý. Geo je skutečně ok, dělal jsem jí na různejch místech. Fakt nevím čím to, jak jsem psal, s 16" tkama to nedělalo vůbec, pak zase ano, letos mi to sjelo 18" na jedný straně z venku. Říkám si, že jestli nějaký silenbloky v ramenech nebo uložení. Ale už na to prdím. Bojím se, aby to nedělalo nový auto kor esli tam budou 19". DCC nemám je to čistě sport podvozek z fabriky. Pokud bude B8 tak HL, protože nechci celokůži a ty koncovky mi taky ohromě vadí. Maškaráda

Uživatelský avatar
CoolXman
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1330
Registrován: 04.02.2009 15:50
Bydliště: Berounsko, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimní pneu a disky na Passat B8

Příspěvek od CoolXman »

zeptej se jeste DodaGT, ten ma taky 19" a DCC a pocitam, ze na nich najel uz skoro 30 tis.km

tech fake koncovek bych se nebal, na pohled je krome tech koncovek ten podspojler hezci i v jinejch detailech (teda vlastne to je jen u rline co mam ja), ale na druhou stranu ono kdyz se podivas na zadni highline podspojler, tak tam jsou defacto neznaceny taky fake jakoby koncovky a vypada to hodne nuzne .... ta diskuze o koncovkach atd by se mela prenest do sekce exterier, muzu tam kdyztak hodit nejaky foto pro porovnani
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG

Uživatelský avatar
DodoGT
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 231
Registrován: 10.03.2015 08:47
Bydliště: Prešov Slovensko

Re: Zimní pneu a disky na Passat B8

Příspěvek od DodoGT »

mozes a ja tam prihodim svoje fake koncovky :laugh: a je porovnane :)
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Zimní pneu a disky na Passat B8

Příspěvek od KJirka »

to ne, slepý koncovky bych nemoh. Ono je to totiž i z dálky vidět, že tam nic víc není.
A to teda Sullaco už fakt nevím, pokud nemáš DCC, co by to ještě mohlo dělat. Jedině snad ještě, že se slezem, ty mě svezeš stylem, jak jsi zvyklej a já ti řeknu :laugh: :laugh: :laugh: Ale to bys musel jezdit fakt ultrahovadsky :D
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Sullaco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1508
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sever Čech...

Re: Zimní pneu a disky na Passat B8

Příspěvek od Sullaco »

Jezdim zpravidla normálně, dálnice svižně, žádná divočina, jo vobčas když jsou pěkný zatáčky a nachomejtne se nějakej týpek co umí evidentně jen přidávat na rovině, tak to ve mě bouchnou saze, ale toho je fakt pomálu. Moje pani jezdí pomalu, předpisově a má to samý. Podle mě problém prostě v uložení zadní nápravy, pak jsem si taky všiml že i když sice tlumiče vykazují stav téměř jako nové, tak ale na tubusu je map od oleje jako by trochu tekly. Tak nevím no. Každopádně auto bude asi na 19" ještě teda omrknu ty 18" darthfordy, jsou krásný ale přijde mi že to není úplně ono.

OndraB8
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 12.10.2015 15:07

Re: Zimní pneu a disky na Passat B8

Příspěvek od OndraB8 »

Ty oskákaný pneu bych tipnul 1) na špatnou geometrii (ale ta říkáš, že je v pořádku), 2) na měkké/vyběhané uložení nápravy, nestačí na působící síly a pak se mění geometrie např. při průjezdu rychlou zatáčkou. Ty plošky působí jak nadměrná rozbíhavost, kdy se kola pokouší zakousnout do silnice a nechtějí po ní klouzat. Mám zkušenost, že neplechu dělal i špatný stabilizátor, který byl příliš poddimenzovaný na naše silnice.
VW Passat B8 2.0 BiTDI R-Line

Uživatelský avatar
Sullaco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1508
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sever Čech...

Re: Zimní pneu a disky na Passat B8

Příspěvek od Sullaco »

Na tomhle autě to už řešit nebudu ale jak už jsem psal geometrie a tlumiče dle měření bez chyby. Hádám taky nějaký to vyběhaný uložení ale zase někomu myslím že i Jirkovi zde to dělalo hned jak bylo auto nový. Mě to začlo taky hned při první serii gum. Snad to nebude dělat i B8 bo to už bych se asi střelil do hlavy...

Odpovědět

Zpět na „Passat B8“