Hlásim sa do rodiny

3G5 / 3G2 2014 - 201.
Odpovědět
Uživatelský avatar
jind
Člen klubu
Příspěvky: 87
Registrován: 15.03.2010 05:39
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlásim sa do rodiny

Příspěvek od jind »

GAP je u nového auta snad nutnost :D

osobně tam mám také trojí zabezpečení od nezávislé firmy, ale s montáží od VW. Sám bych se do toho nepustil.

Má to hned dvě výhody :

1) Mužeš v klidu spát
2) Pojistka na auto spadla o 60 %

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Hlásim sa do rodiny

Příspěvek od ppfox »

jind píše:2) Pojistka na auto spadla o 60 %
můžeš tohle zkonkrétnit? díky :D
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
jind
Člen klubu
Příspěvky: 87
Registrován: 15.03.2010 05:39
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlásim sa do rodiny

Příspěvek od jind »

Máš to v SZ.

Obecně platí čím více zabezpečení tím nižší pojistka.

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Hlásim sa do rodiny

Příspěvek od ppfox »

obecně to je trochu jinak, ale budiž 8)
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlásim sa do rodiny

Příspěvek od eauto1.cz »

DodoGT píše:Ma tu niekto BiTDI ktore mu robi to ze si DSG pri brzdei dole kopcom podhadzuje? Mne to nerobi vobec ani co len naznak skusal som ECO NORMAL COMFORT v ziadnom to nerobi
Biturbo řadí nejen nahoru ale i dolů v nízkých otáčkách.
Je tam nastavení pohonu v profilu INDIVIDUAL. Na sport to řadí na nejvyšší otáčky na Eco na nejnižší.
Umí to ale adaptivní funkci. Když pojedeš poprvé, bude sport řadit okolo 1500ot. Když budeš lítat po německu rychle Dálnice, auto se přizpůsobí jízdnímu stylu. Mi sport nechá 2000ot a neřadí dolů. Ale né vždy. Studený se chová skoro jako Eco. Teplý pak drží vyšší otáčky.
To podřazování je podobné. Když budeš jezdit dlouho svižně na sport, bude podřazovat dřív ale asi ne tak brzy, jak bys chtěl.
Když chceš aby motor řval, tak si podřaď pákou nebo pádlem.
Když to uděláš, zjistíš, že je minimální rozdíl v deceleraci na vysoké a nižší otáčky a brzdit motorem to moc nebude ani na 5000otáček, mnohem lepší je brzdit brzdami které má Biturbo docela fajn a navíc šetříš celou pohonnou soustavu :good:
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Odpovědět

Zpět na „Passat B8“