GAP je u nového auta snad nutnost
osobně tam mám také trojí zabezpečení od nezávislé firmy, ale s montáží od VW. Sám bych se do toho nepustil.
Má to hned dvě výhody :
1) Mužeš v klidu spát
2) Pojistka na auto spadla o 60 %
Hlásim sa do rodiny
- jind
- Člen klubu
- Příspěvky: 87
- Registrován: 15.03.2010 05:39
- Bydliště: Sokolov
- Kontaktovat uživatele:
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Hlásim sa do rodiny
můžeš tohle zkonkrétnit? díkyjind píše:2) Pojistka na auto spadla o 60 %
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- jind
- Člen klubu
- Příspěvky: 87
- Registrován: 15.03.2010 05:39
- Bydliště: Sokolov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlásim sa do rodiny
Máš to v SZ.
Obecně platí čím více zabezpečení tím nižší pojistka.
Obecně platí čím více zabezpečení tím nižší pojistka.
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Hlásim sa do rodiny
obecně to je trochu jinak, ale budiž
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlásim sa do rodiny
Biturbo řadí nejen nahoru ale i dolů v nízkých otáčkách.DodoGT píše:Ma tu niekto BiTDI ktore mu robi to ze si DSG pri brzdei dole kopcom podhadzuje? Mne to nerobi vobec ani co len naznak skusal som ECO NORMAL COMFORT v ziadnom to nerobi
Je tam nastavení pohonu v profilu INDIVIDUAL. Na sport to řadí na nejvyšší otáčky na Eco na nejnižší.
Umí to ale adaptivní funkci. Když pojedeš poprvé, bude sport řadit okolo 1500ot. Když budeš lítat po německu rychle Dálnice, auto se přizpůsobí jízdnímu stylu. Mi sport nechá 2000ot a neřadí dolů. Ale né vždy. Studený se chová skoro jako Eco. Teplý pak drží vyšší otáčky.
To podřazování je podobné. Když budeš jezdit dlouho svižně na sport, bude podřazovat dřív ale asi ne tak brzy, jak bys chtěl.
Když chceš aby motor řval, tak si podřaď pákou nebo pádlem.
Když to uděláš, zjistíš, že je minimální rozdíl v deceleraci na vysoké a nižší otáčky a brzdit motorem to moc nebude ani na 5000otáček, mnohem lepší je brzdit brzdami které má Biturbo docela fajn a navíc šetříš celou pohonnou soustavu
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"