Hlásim sa do rodiny
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 27.10.2008 13:34
- Bydliště: ČR
Re: Hlásim sa do rodiny
Dneska jsem se videl se znamou, ktera si Pasika Varinat ve stejny verzi jako ja objednavala i ve stejnou dobu a ona ma Pirelli P7 Cinturato
- Sullaco
- VWjunior
- Příspěvky: 1508
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sever Čech...
Re: Hlásim sa do rodiny
Variant HL, 140Kw, 19" kola a mám Pirelli
- DodoGT
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 10.03.2015 08:47
- Bydliště: Prešov Slovensko
Re: Hlásim sa do rodiny
Kupene MAJ 2015 a mam Pirelli P7 Cinturato ale posledny rok zivota maju
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..
- ricardo
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 03.11.2008 12:18
- JEYCOM
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 03.03.2012 10:48
Re: Hlásim sa do rodiny
Krásný auto! Krásný fotky! Ať slouží
Passat Alltrack B8_2016
Passat Alltrack B7_2014
Passat variant B7_2012 - minulost... R.I.P. 4.3.2013
Passat Alltrack B7_2014
Passat variant B7_2012 - minulost... R.I.P. 4.3.2013
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 30.09.2016 13:49
- Bydliště: Brno
Re: Hlásim sa do rodiny
Ahoj pánové, konečně jsem se taky dočkal a nový Alltrack je doma, tak se hlásím do rodiny
Naposledy upravil(a) chamelleon dne 04.10.2016 14:59, celkem upraveno 1 x.
VW Passat Alltrack B8 stříbrná Tungsten 2016 140kW DSG 4Motion
- JEYCOM
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 03.03.2012 10:48
Re: Hlásim sa do rodiny
Hele, že ty jsi mi ho ukradl?
Přesně ten samý Alltrack ve stříbrné Tungsten čeká již na vyzvednutí...
Tak že za mě moooooc povedený !! Krásný auto. Myslím, že tato barva mu velice sedí, je taková elegantní. Ale to je věc vkusu. Nechť ti slouží a hlavně spousty kilometrů bez nehod!
A já se snad už dočkám příští týden....
Přesně ten samý Alltrack ve stříbrné Tungsten čeká již na vyzvednutí...
Tak že za mě moooooc povedený !! Krásný auto. Myslím, že tato barva mu velice sedí, je taková elegantní. Ale to je věc vkusu. Nechť ti slouží a hlavně spousty kilometrů bez nehod!
A já se snad už dočkám příští týden....
Passat Alltrack B8_2016
Passat Alltrack B7_2014
Passat variant B7_2012 - minulost... R.I.P. 4.3.2013
Passat Alltrack B7_2014
Passat variant B7_2012 - minulost... R.I.P. 4.3.2013
- CoolXman
- VWagenista
- Příspěvky: 1330
- Registrován: 04.02.2009 15:50
- Bydliště: Berounsko, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlásim sa do rodiny
ja teda zadny foto nevidim
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
- DodoGT
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 10.03.2015 08:47
- Bydliště: Prešov Slovensko
Re: Hlásim sa do rodiny
Ani mne sa foto nezobrazuje
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Hlásim sa do rodiny
mě jo
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- Sullaco
- VWjunior
- Příspěvky: 1508
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sever Čech...
Re: Hlásim sa do rodiny
Pár dotazů:
jak je to s vyřazováním na volnoběh u DSG? Jako co mě zatím jediný hodně štve, že jedu z kopce a auto po chvíli je schopno jet pořád na řádně vytočenou trojku. Pádlama tam vrazím vyšší kvalt ale přijde mi to vcelku otravný furt takto odřazovat. Ten volnoběh umí občas režim ECO i když taky jen někdy.
U LED světlometů nastavení normal, sport a eco. Jak svítí sportovní a ekologický světlomet?
Díky
jak je to s vyřazováním na volnoběh u DSG? Jako co mě zatím jediný hodně štve, že jedu z kopce a auto po chvíli je schopno jet pořád na řádně vytočenou trojku. Pádlama tam vrazím vyšší kvalt ale přijde mi to vcelku otravný furt takto odřazovat. Ten volnoběh umí občas režim ECO i když taky jen někdy.
U LED světlometů nastavení normal, sport a eco. Jak svítí sportovní a ekologický světlomet?
Díky
- DodoGT
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 10.03.2015 08:47
- Bydliště: Prešov Slovensko
Re: Hlásim sa do rodiny
Nie je problém to pocas jazdy hodit na páke do N neutral a auto si to vyhodi samo potom uz len zasa kludne pocas jazdy to tuknut do D auto si samo zaradi najlepsi rychlostny stupen a to vsetko bez poistky na pake ta sa stlacat nemusi ja to robim bezne. No ak idem s kopca auto si samo hadze vyssie stupne a nedrzi to na otackach ani ked brzdim si to nepodradi samo tak neviem preco to tebe robi mozno to mas v SPORT a preto
Neviem co mas ak mas tie najvyssie FULL LED ADAPTIV tak tie sa v ECO nenatacaju a ak si tam hodis asistenta dialkovych svetiel tak auto nekopiruju ale dialkove stiahne cele a potom znova nahodi COMFORT NORMAL SPORT samozrejme tam je to uz plne funkcne a zmena nie je ziadna medzi nimi...
Neviem co mas ak mas tie najvyssie FULL LED ADAPTIV tak tie sa v ECO nenatacaju a ak si tam hodis asistenta dialkovych svetiel tak auto nekopiruju ale dialkove stiahne cele a potom znova nahodi COMFORT NORMAL SPORT samozrejme tam je to uz plne funkcne a zmena nie je ziadna medzi nimi...
Sullaco píše:Pár dotazů:
jak je to s vyřazováním na volnoběh u DSG? Jako co mě zatím jediný hodně štve, že jedu z kopce a auto po chvíli je schopno jet pořád na řádně vytočenou trojku. Pádlama tam vrazím vyšší kvalt ale přijde mi to vcelku otravný furt takto odřazovat. Ten volnoběh umí občas režim ECO i když taky jen někdy.
U LED světlometů nastavení normal, sport a eco. Jak svítí sportovní a ekologický světlomet?
Díky
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..
- Sullaco
- VWjunior
- Příspěvky: 1508
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sever Čech...
Re: Hlásim sa do rodiny
Ne, sport zařazený nemám, jen Comfort nebo Normal. Vyšší stupně si to drží, ale jen do té doby než se trošinku dotknu brzdy, pak to je schopno jet na trojku i na 3000 otáček. O neutrál ani tak nejde, spíš o to, že by mohl z kopce nechávat dalece vyšší kvalt.
- DodoGT
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 10.03.2015 08:47
- Bydliště: Prešov Slovensko
Re: Hlásim sa do rodiny
Mne to na mojom nikdy nespravilo ani ked som pridal dole kopcom a ono si to podradilo hned ako som pustil plyn hned si to dalo do tej najvyssej moznej rychlosti aby to nebrzdilo moc a nebolo to tak hlucne a nekomfortne skusal som to dnes aj ked som brzdil pridaval vsetko mozne v rezime comfort to stale hadze na to najvyssie co moze tak ze je to zvlastne...
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 30.09.2016 13:49
- Bydliště: Brno
Re: Hlásim sa do rodiny
Měl jsem se zobrazením fotek po té co jsem je přidal do galerie stejný problém, chvíli zobrazit šly a chvíli ne,
tak nevím kde byl problém, ale teď jsem je dal přímo jako přílohu příspěvku a vypadá, že je to už v pořádku.
Jinak děkuji za pochvalu, byla to skladovka, protože mě tlačil čas. Jinak jsem měl vybranou malinko jinou konfiguraci,
ale s termíny dodání vlastních konfigurací je to, jak již mnozí tady zjistili a popisovali, u VW (a ne jen u nich) na minimálně
šestiměsíční čekání. Za mě je Tungsten nakonec super, není na ní vidět tolik prach a špína a není tak svíťavá jako Reflex,
ale samozřejmě je to věc vkusu.
Jinak s tím podřazováním z kopce se mi auto chová úplně stejně jak popisuje Sullaco, dokud jedu na Normal (Comfort) z prudšího kopce,
nechám zařazené D a sundám nohu z plynu nic se neděje a DSG tam nechá šestku, ale jakmile se dotknu brzdy i sebemíň je schopné to
podřadit klidně až na trojku a jet z kopce na vytočenou trojku klidně i nad tři tisíce a za doprovodu slyšitelného řevu motoru. Ale nedokážu zatím
identifikovat, jestli to tak dělá vždycky, protože mám pocit, že na začátku jsem nic takového nepozoroval.
tak nevím kde byl problém, ale teď jsem je dal přímo jako přílohu příspěvku a vypadá, že je to už v pořádku.
Jinak děkuji za pochvalu, byla to skladovka, protože mě tlačil čas. Jinak jsem měl vybranou malinko jinou konfiguraci,
ale s termíny dodání vlastních konfigurací je to, jak již mnozí tady zjistili a popisovali, u VW (a ne jen u nich) na minimálně
šestiměsíční čekání. Za mě je Tungsten nakonec super, není na ní vidět tolik prach a špína a není tak svíťavá jako Reflex,
ale samozřejmě je to věc vkusu.
Jinak s tím podřazováním z kopce se mi auto chová úplně stejně jak popisuje Sullaco, dokud jedu na Normal (Comfort) z prudšího kopce,
nechám zařazené D a sundám nohu z plynu nic se neděje a DSG tam nechá šestku, ale jakmile se dotknu brzdy i sebemíň je schopné to
podřadit klidně až na trojku a jet z kopce na vytočenou trojku klidně i nad tři tisíce a za doprovodu slyšitelného řevu motoru. Ale nedokážu zatím
identifikovat, jestli to tak dělá vždycky, protože mám pocit, že na začátku jsem nic takového nepozoroval.
VW Passat Alltrack B8 stříbrná Tungsten 2016 140kW DSG 4Motion