Stránka 6 z 11

Re: Hlásim sa do rodiny

Napsal: 17.07.2016 21:26
od daniel83
Ve Francii u moře:

Re: Hlásim sa do rodiny

Napsal: 18.07.2016 14:16
od jind
Další pěkna limuzína.

Preju hodne stastných KM !

Jakou máš výbavu ?

Re: Hlásim sa do rodiny

Napsal: 18.07.2016 14:46
od daniel83
jind píše:Další pěkna limuzína.

Preju hodne stastných KM !

Jakou máš výbavu ?
2,0 TDI 140 kW SCR CL + navíc R-line sportovní paket (progresivní řízení, boční skla vzadu a zadní sklo zatmavené, elektronická uzávěrka diferenciálu, sportovní podvozek snížený o cca.15mm), Paket Ambiente, LED zadní světlomety, Mlhové světlomety, Hnědý interiér

Zatím najeto cca 8 000 km, průměrná spotřeba 5,2 l/100 km a to nemám vůbec lehkou nohu :wink:

Re: Hlásim sa do rodiny

Napsal: 19.07.2016 01:56
od Sullaco
Tak jsem se konečně umanul dojet do Práglu a stáhnout si pašíka domů. Něco už mám s pašíky všech generací najeto a tak si dovolím porovnat s hlavně minulou generací. Moje auto je variant HL, dehet 140 kw, DSG, 19" kola, DCC, full LED, el. diff, vrstvený skla, nějaký asistenty atd.

Co mě víceméně nadchlo:
1) konečně se do přihrádky na brejle vejdou moje brejle. Dokonce dvoje brejle!!!
2) celá palubka je mírně stočená k řidiči, to se mi líbí a moc.
3) jak jsem zprvu nadával na titěrný zpětný zrcátko tak díky tomu, že nemá rám je fakt dobrý.
4) DCC funguje líp jak v Supovi, já, kterej roky jezdil na sníženym sport. podvozku si dokonce užívám režim comfort. Nehoupá se to jak Sup, spokojenost.
5) ochranná podložka v kufru - konečně to vyrobily tak, že to kopíruje přesně dno kufru, nemá to nablblý okraje a nebude se to furt hrnout směrem ven.
6) konečně naučili dovírat kufr bez bouchnutí! Neuvěřitelný!
7) 19" Verony krasavci, Tungsten metla nemá chybu
8) Někoho po x letechnapadlo dodělat do styčnejch ploch dveří a prahů další gumu, třeba jako to mam u Pajera, snad se prahy nebudou tolik zasírat
9) Vrstvený boční skla proti hluku jsou silnější a fungují líp než u minulé generace.
10) matné dřevo oliva, vypadá velice hezky a hodnotně a trochu tlumí ten všudypřítomný laciný lesk toho černého plastu
11) podkolení opěrka sedačky u řidiče, měl jsem to u BMW, je to super

Co mě nenadchlo:

1) kde je vyklápěcí polička na servisku, manuál a tak? Jako jo, může se to válet na dně v kastlíku ale proč?
2) Zadní loketní opěrka, jako chápu, že se musí šetřit ale oproti minulý generaci tyhle dvě díry jak do nočníku, no nevim nevim. Minimálně je to vošklivý
3) Všudypřítomnej levnej černej lesklej plast, s exkluzivnim názvem klavírní lak (správně řečeno imitace klavírního laku). 10 minut jízdy a už je na tom prachu, o otlacích po prstech radši nemluvim, bude se to škrábat
4) zmizely boční přihrádky v kufru. Škoda.
5) Některý funkce zbytečně složitý respektive přístup k nim. Příklad: chci ztlumit jas přístrojů v noci, u předchozí generace intuitivně nahmátnu ovladač a zreguluju jas. Tady se musim proklikávat několika nabídkama. Asi jo, je to hrozně cool, IN a super, prakticky k hovnu. Jen doufám, že soudruzi už dokázali zajistit takovou funkci jako je automatické stmívání jasu rádia. U minulého modelu neřešitelný problém.
6) venkovní zrcátka ala design francouz, neměl jsem nikdy rád zrcátka co rostly ze dveří a nikoliv z rohů oken
7) stupidně dělená pření okna, proč ty trojúhelníčky v předu, proč?
8) všeobecná úspora na spoustě věcí, ale to je holt diktát doby, milion sračiček na displeji, všude lesklej levnej plast, to holt dneska lidi žerou. Koženka (ne opravdu to není kůže) je ještě slabší než u minulý generace. :(

Co mě vyložebně nasralo:

O falešných koncovkách u R line zde již řeč byla. Nicméně otevřel jsem kapotu a čumím v čem je baterka. Jako sorry ale u auta za skoro 1,2 mio aby byla baterka v něčem jako krabice od bot, nebo krabice od dortu, tak to jsem jako fakt ještě neviděl. A i ta krabice od bot nebo dortu je líp spasovaná než tady ten hnus co je pod kapotou. To teda soudruzi ušetřili, jsem jen zvědav, kdy vyhodí kryt motoru a dají na něj třeba karton. Asi jsem divnej, ale mě to prostě nasralo.

Jinak víceméně dobrý, jede se v tom vcelku hezky. Za pár měsíců má dorazit ještě jeden v trochu jiný konfiguraci bez DCC, tak jsem zvědav.

Re: Hlásim sa do rodiny

Napsal: 19.07.2016 09:43
od JEYCOM
Ahoj Sull! Tak gratuluji k novému pašíkovi! Hlavně ať slouží! Toho černýho plastu se taky bojím... :( No uvidíme. Jinak fajn postřehy, uvidíš jak to bude dál. Jsem zvědavý na nějaké dlaší poznatky oproti B7.

A s fotkama moc neotálej!! :D

Re: Hlásim sa do rodiny

Napsal: 19.07.2016 11:43
od DodoGT
Este ze v BiTDI je bateria v kufru a nie v tom super baleni od bot to som uz videl a nic prijemne :D

Re: Hlásim sa do rodiny

Napsal: 19.07.2016 14:05
od Sullaco
JJ díky! Snad nešetřili tak moc na střevech a něco to zase vydrží. V tomto si na B7 nemohu vůbec stěžovat. Co mě ještě napadá ale to není vada je nemožnost objednat černý strop. Měl jsem to na minulém autě a nejen že je to útulnější ale hlavně praktický! Už ze salonu mám na sloupku obtisk něčí tlapy :(

Fotil jsem to jen tak na rychlo, na víc nebyl čas. Vždyť ty auta už stejně znáte nazpaměť. Jediný v čem mam kapku rozíl je asi uvnitř to matný dřevo.

Obrázek

Re: Hlásim sa do rodiny

Napsal: 19.07.2016 17:36
od JEYCOM
Tak za mě :good:

Tyhle 19" mu podle mě sluší... a ta barva je taky moc hezká!!

Re: Hlásim sa do rodiny

Napsal: 19.07.2016 17:54
od CoolXman
tak gratuluji k B8, když už si to musel za každou cenu mít a držet řadu :-)
dovolím si komentáře k tvým mínusovým poznatkům
jinak ti hlavně přeju, aby se ti na B8 neprojevoval tvůj obávaný jev se sjížděním pneu, někdo to tu aktuálně prvně naznačoval, že to pozoruje, myslím v tom tématu o dunění
Sullaco píše:
1) kde je vyklápěcí polička na servisku, manuál a tak? Jako jo, může se to válet na dně v kastlíku ale proč? - to je připomínka obecná, s B8 moc nesouvisí, na B6 nebo B7 pokud si měl changer nebo něco, tak si taky neměl kastlík na servisku a bylo to místo toho ... to není chyba B8
2) Zadní loketní opěrka, jako chápu, že se musí šetřit ale oproti minulý generaci tyhle dvě díry jak do nočníku, no nevim nevim. Minimálně je to vošklivý - souhlas, i když ani u B6 ani B8 jsem tam nikdy v podstatě nevlez a nepotřeboval to
3) Všudypřítomnej levnej černej lesklej plast, s exkluzivnim názvem klavírní lak (správně řečeno imitace klavírního laku). 10 minut jízdy a už je na tom prachu, o otlacích po prstech radši nemluvim, bude se to škrábat - s tím nic nenaděláš, tuhle nádheru má spousta dnešních aut a dalších výrobků, ale není to tak zlý, je vidět prach no, mám v autě jemnou prachovku, myslel jsem si, že to budu pravidelně utírat, ale za rok a čtvrt provozu jsem to utřel tak 5x a kašlu na to, na druhou stranu nic lepšího dle mého názoru VW aktuálně nenabízí a vzhledově za mě rozhodně lepší než to stříbro u comfortlajn
4) zmizely boční přihrádky v kufru. Škoda. - to nevím co myslíš, boční kapsy tam jsou a ty otevírací nesmysly v kapsách snad taky ne?
5) Některý funkce zbytečně složitý respektive přístup k nim. Příklad: chci ztlumit jas přístrojů v noci, u předchozí generace intuitivně nahmátnu ovladač a zreguluju jas. Tady se musim proklikávat několika nabídkama. Asi jo, je to hrozně cool, IN a super, prakticky k hovnu. Jen doufám, že soudruzi už dokázali zajistit takovou funkci jako je automatické stmívání jasu rádia. U minulého modelu neřešitelný problém. - tak stmívání přes menu cool není, tady jasně chybí HW řešení, ale pořád jsme na to líp než auta, který mají celej media systém dotykově. ještě bych doplnil absenci samostatného HW tlačítka na výhřev volantu ideálně na volantu přímo
6) venkovní zrcátka ala design francouz, neměl jsem nikdy rád zrcátka co rostly ze dveří a nikoliv z rohů oken
7) stupidně dělená pření okna, proč ty trojúhelníčky v předu, proč? - taky bych to nemusel, ale je mi to spíš jedno, není to kvůli stahování oken, že by to vcelku nešlo stáhnout?
8) všeobecná úspora na spoustě věcí, ale to je holt diktát doby, milion sračiček na displeji, všude lesklej levnej plast, to holt dneska lidi žerou. Koženka (ne opravdu to není kůže) je ještě slabší než u minulý generace. :( - je fakt, že např. na opěrkách hlavy je koženka tenčí nebo spíš měkčí taková

Co mě vyložebně nasralo:

O falešných koncovkách u R line zde již řeč byla. Nicméně otevřel jsem kapotu a čumím v čem je baterka. Jako sorry ale u auta za skoro 1,2 mio aby byla baterka v něčem jako krabice od bot, nebo krabice od dortu, tak to jsem jako fakt ještě neviděl. A i ta krabice od bot nebo dortu je líp spasovaná než tady ten hnus co je pod kapotou. To teda soudruzi ušetřili, jsem jen zvědav, kdy vyhodí kryt motoru a dají na něj třeba karton. Asi jsem divnej, ale mě to prostě nasralo. - to tě nasíraj opravdu velký maličkosti :-), na B6 nebo B7 taky u některejch motorů standard, neviděl bych v tom problém, myslim, že tady snad ani nemůže být řeč o ušetření, možná to má nějaký jiný důvod, mám oboje řešení u mých aut a ani v jednom nespatřuju výhody/nevýhody kromě vizuálního dojmu

Jinak víceméně dobrý, jede se v tom vcelku hezky. Za pár měsíců má dorazit ještě jeden v trochu jiný konfiguraci bez DCC, tak jsem zvědav.
co mě například taky zaráží je, že je na konzoli kolem řadičky spousta volných talčítek bez zjevnýho využití už od počátku výroby .... to mě příjde jako taková nedomyšlená věc, že máš ve výbavě spoustu věcí a někdo má kolem řadičky 7 z 8 pozic záslepku .... to nic moc teda

jinak hlavně spíš důležitá věc, co říkáš na motor 140 kw? obecně jsem doslechl od různých vjemů, že to na ten papírovej výkon moc neodpovídá ty reakce motoru ... jaký máš první pocity v porovnání s motory minulý generace např.?

Re: Hlásim sa do rodiny

Napsal: 20.07.2016 06:36
od Sullaco
Ahoj, hele zatím jsem s tím moc nejel a vše se uvidí po zajetí takže podám přesný reference neb jsem jezdil 103kw PD, 103kw CR a hlavně 125kw CR s tím, že na spotřebu zas až tak nehledím a rád dám někdy autu co proto. Zatím mi nepřijde že by to byl nějaký vyloženě lenoch. Onehdy jsem v mé B7 se 125kw CR potkal 140kw B8 a pravdou je, že mi neujel a stejně tak jsem ale neujel já jemu, tak uvidíme. Upřímě si myslím, že to pojede o chloupek ale opravu o chloupek více jak 125kw, však taky 15 kw není dle mě žádný rozdíl. Spíš se to pozná při plně naloženym autě někde při dlouhym táhlim kopci.

Jo čudlíku je tam hafo, to fakt moc taky nechápu, co bych hlavně dal za broušenej hliník kolem rádia řadičky namísto toho černýho plastu. Tak jsem zase zjistil, že i blbý koberečky jsou silně okradený. U B7 jsou hustý a podklad je takovej silnej, u B8 jsou lehoučký, takovej papír no :)

U B7 jsem měl měnič přímo v rádiu, já vím že je to pikačovina ale prostě detail co zamrzí.

Vzadu v kufru jsou v těch prohlubních otvírací kapsy? Kde? já tam mám jen nějaký krytky a to se asi leze do světel ne?

Ty trojúhelníčky si odpustit mohli, páč u B7 šlo okno taky otvírat :) Nelíbí se mi to a není to ani praktický.

Papír na baterku mě sere z principu. vím že to na to nejezdí, klidně bych si 1000,- připlatil. Časem to bude hnůj pod kapotou. Snažím se auto udržovat i třeba pod kapotou (vím, jsem divnej) a tohle bude prostě díky špíně a zubu času za chvíli humus.

Máš recht, že to co je u CL je taky nic moc. Jo to černý eni vizuelně až tak zlý, jen je na tom vše vidět. U volantu si to mohli odpustit.

Ale zase zadní výklopná kamera je super, konečně nemusím auto "prstit" při každém dešti :)

Pokud jsem to dobře pochopil dle manuálu, jde polička uložit pod podlahu kufru? Jestli jo je to velký plus oproti B7


PS: jak vám funguje kessy? Jako dotknu se kliky a odemkne se ale zamknout se potvora ne a ne i když palcem tlačím na ten snímač.

Re: Hlásim sa do rodiny

Napsal: 20.07.2016 10:23
od DodoGT
Sullaco skvela volba farba aj kola super :good:

Aj mne to vadi cudlikov je tam vela a aj v tej maximalnej plnke su 4 prazdne...

Zvlastne je ze na BiTDI daju bateriu do kufra a ostatne motorizacie to daju klasicky pod kopotu

Čierny strop som chcel aj ja strasne sa spini treba davat pozor a ta cierna je fakt krasne utulna len ked som kupoval auto ja este to v ponuke nebolo

U mna Kessy fuguje uplne lahko a dokonca ked chcem zamknut ani ked sa uplne na tu ciarku netrafim to krasne zareaguje nemal som problem ani na jedych dveri

Re: Hlásim sa do rodiny

Napsal: 20.07.2016 10:43
od CoolXman
baterka je v kufru proto, ze se do motoru nevejde, je jinak delanej privod vzduchu a je tam velkej vzduchovej filtr ... stejny to ma velkej motor VR6 v B6 nebo B7, kterej ma taky velkej filtr
jinak ty bocni kapsy v kufru u sedana taky nemam, dneska jsem se dival :-)
k tem tlacitkum kolem radicky, neco navic tam bude mit alltrack, pripadne GTE, ale stejne zustavaji dalsi prazdny bez vyuziti
jinak ty radia jsou tady uz delany jinak, hlavni mechanika, rozhrani atd je v kastliku, na stredovy konzole mas jen displej a trocha elektroniky, tzn. ze za radiem je hafo mista, je tenky

Re: Hlásim sa do rodiny

Napsal: 20.07.2016 13:11
od Sullaco
Jestli dodají teď někdy černý strop tak mě naštvou!

Add Kessy:

odemknutí pohoda - dotknu se toho snímače na madlu.
zamknutí . ne a ne a ne! Zavřu dveře, chytnu za kliku a stisknu ten snímač a nic! Stalo se mi, že jsem se konečky dotknul té prohlubně pod klikou ve dveřích a zamklo se to. Něco takovýho píšou v manuálu ale snad to má být naopak. Tak nebo onak po druhé to stejným způsobem nezamkne. Ani když se dotknu prohlubně, ani snímače. Už fakt nevím. Asi jsem blbej nebo mám první závadu. Vlastně druhou, dnes jsem na dřevěné liště oběvil svislou asi 4 cm dlouhou oděrku, jakoby ošoupání, vidět to je dost a já blbec při převzetí auto pořádně nezkontroloval. Psal jsem prodejcovi tak jsem zvědav jak to vyřeší, kor když jsem za tu olivu připlácel.

Re: Hlásim sa do rodiny

Napsal: 20.07.2016 15:33
od DodoGT
No co ja viem cierne stropy sa uz robia...

Inak k tomu Kessy ako citam neviem ci to robis dobre prste ak to chces zamknut ruka sa do vnutra rucky uz nedava len sa polozi palcen na tu malinku vyfrezovanu ciarku z vonku nic vic proste ruku ako pri otvarani dnu uz nedavaj a urcite ti to pojde :good:

Re: Hlásim sa do rodiny

Napsal: 20.07.2016 16:22
od Sullaco
Dodo BINGO! Já když to chtěl zamknout tak jsem držel kliku v ruce, teď to funguje :good:

Kde dělají černý strop? To by mě naštvalo a tak jsem ihned nalistoval CZ konfigurátor a nic tam není. Vím, že černý nebo snad tmavě šedý strop dělají ve verzi R- Line (ne jako paket ale jako stupeň výbavy).

K té poškrábané liště klasika: pokusíme se udělat maximum ale import se staví k tomuto velice striktně a jakmile auto opustí prodejnu tak již nelze. No jsem idiot, jenže prohledávejte auto lupou kor když v přítmí prodejny to vidět není. :evil: