Motor 2,0 TDI 110 kW CRL
- Steve28
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 26.05.2009 21:01
Motor 2,0 TDI 110 kW CRL
Ahojte,
mám hore písaný motor. Po ubehnutí cca. 800 km mi začalo od motora niečo "štrkotať". Zvuk je ako keď je vyťahaná rozvodová reťaz. Robí to v nízkych otáčkach a pri mierne zaťaženom motore. Teraz je 1.200 km a robí to stále. Nezlepšilo sa, nezhoršilo sa.
Názory? Prípadne skúsenosti?
mám hore písaný motor. Po ubehnutí cca. 800 km mi začalo od motora niečo "štrkotať". Zvuk je ako keď je vyťahaná rozvodová reťaz. Robí to v nízkych otáčkach a pri mierne zaťaženom motore. Teraz je 1.200 km a robí to stále. Nezlepšilo sa, nezhoršilo sa.
Názory? Prípadne skúsenosti?
- Steve28
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 26.05.2009 21:01
Re: Motor 2,0 TDI 110 kW CRL
Máme dačo cez 8.000 ale zvuk stály. Žiadna zmena.
- CoolXman
- VWagenista
- Příspěvky: 1330
- Registrován: 04.02.2009 15:50
- Bydliště: Berounsko, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 2,0 TDI 110 kW CRL
Ja nic podobnyho nemam, od zacatku do ted (18 tis.km) stejny zvuk, vse ok. Jinak kod motoru je CRLB
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
- Steve28
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 26.05.2009 21:01
Re: Motor 2,0 TDI 110 kW CRL
CoolXman píše:Ja nic podobnyho nemam, od zacatku do ted (18 tis.km) stejny zvuk, vse ok. Jinak kod motoru je CRLB
Dík. Ani u mňa žiadny rozdiel, mám už 15.000 km. Asi to bude vstrekovacia lišta kvôli vysokým tlakom paliva a asi aj normálne.
- CoolXman
- VWagenista
- Příspěvky: 1330
- Registrován: 04.02.2009 15:50
- Bydliště: Berounsko, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 2,0 TDI 110 kW CRL
No to nevim, jestli normální. Pokud to přirovnáváš ke zvuku vytaženýho řetězu (ten zvuk znám), tak to podle mě normální není.
Určitě bych se na to poptal v rámci plánovaného servisu VW.
Určitě bych se na to poptal v rámci plánovaného servisu VW.
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 2,0 TDI 110 kW CRL
Steve28 píše:CoolXman píše:Ja nic podobnyho nemam, od zacatku do ted (18 tis.km) stejny zvuk, vse ok. Jinak kod motoru je CRLB
Dík. Ani u mňa žiadny rozdiel, mám už 15.000 km. Asi to bude vstrekovacia lišta kvôli vysokým tlakom paliva a asi aj normálne.
Já ten zvuk neslyšel, ale může to být to vstřikování.
Můžeš si objednat dle ETKY (možná né dle tvého VIN ale jiné auto) tlumící kryt.
Kryje jen to vstřikování zvrchu.
Některé motory to mají standartně zakryté to vstřikování, některé mají celoplošný kryt horní a možná by se dalo tam dát oboje.
Ticha není nikdy dost.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- Steve28
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 26.05.2009 21:01
Re: Motor 2,0 TDI 110 kW CRL
Díky. Opýtam sa v servise na to a dám vedieť čo reagovali. Zistím aj ten kryt, dobrý nápad.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Motor 2,0 TDI 110 kW CRL
to seš docela kliďas. Já už bych v tom servisu dávno byl. Je to nový, tak ať se staraj, ne
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Vosan
- Člen klubu
- Příspěvky: 68
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Su Moravak jak poleno - Hodonín
Re: Motor 2,0 TDI 110 kW CRL
Pokud jde zvuk od vstrikovani paliva je to dle vw standardni chovani. Byl jsem u stejneho motoru nedavno na kontrole. Zvuk se ozyva opravdu mezi 1200 - 1500 otackami. Technik mi cetl oficialni stanovisko vw [FACE WITH TEARS OF JOY] bylo to jako za dob minulych - chvilka poezie na dobrou noc.
Odesláno z mého SM-G925F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G925F pomocí Tapatalk
V dobrém vzpomínáme Pašík 1.9TDi 77Kw/chip/2007 -- Pašík 2.0 TDi 103Kw 2012 -- do roku 2021 Pašík 2.0 TDi HL 110Kw 2016 nyní AUDI A6 C8 3.0 V6 Design
- Steve28
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 26.05.2009 21:01
Re: Motor 2,0 TDI 110 kW CRL
Ahojte,
hlásim sa po čase s motorom. Stalo sa že som ťahal príves cez Donovaly som išiel a s vypnutou klímou mi išla teplota motora riadne hore. Ešte som nemal VW v čom by išla ručička cez 90 no včera
sa mi to stalo. Išla až na 100 a olej som mal 120-122. Po.ral som sa a dochladzoval som ho len neviem či je to normálne a ja som iba posero alebo niečo bude.
Mám 97.000 km.
Díky
hlásim sa po čase s motorom. Stalo sa že som ťahal príves cez Donovaly som išiel a s vypnutou klímou mi išla teplota motora riadne hore. Ešte som nemal VW v čom by išla ručička cez 90 no včera
sa mi to stalo. Išla až na 100 a olej som mal 120-122. Po.ral som sa a dochladzoval som ho len neviem či je to normálne a ja som iba posero alebo niečo bude.
Mám 97.000 km.
Díky
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 2,0 TDI 110 kW CRL
-Nejdříve, hodně dávno, budíky ukazovaly reál, a lidi byli vystrašení.
-Potom,a to trvalo až do předchozí generace, byl v budíkách sw, který neukazoval skutečnou teplotu vody, ale dokud nebylo nejhůř, i když bylo třeba na vodě 105, nebo naopak 85, tak budík ukazoval 90, ať jsou lidi v klidu.
-Poslední generace už ukazuje zase 140C olej a 120vodu, stačí zapojit vlek a švihat do kopce, když je v létě třeba 36C vzduch a je to tam.
Neboj, reálně ty motory jsou ale stavěné i na jízdu do kopců
Jediné co je třeba, dochladit po jízdě a zejména originální náplně G12 a 507.00!
(Motory co mají elektrovodní pumpy a umí dochlazovat i tak řeší i to, ale nejlepší dochlazení je defenzivní jízda poslední kilometry případně volnoběh)
-Potom,a to trvalo až do předchozí generace, byl v budíkách sw, který neukazoval skutečnou teplotu vody, ale dokud nebylo nejhůř, i když bylo třeba na vodě 105, nebo naopak 85, tak budík ukazoval 90, ať jsou lidi v klidu.
-Poslední generace už ukazuje zase 140C olej a 120vodu, stačí zapojit vlek a švihat do kopce, když je v létě třeba 36C vzduch a je to tam.
Neboj, reálně ty motory jsou ale stavěné i na jízdu do kopců
Jediné co je třeba, dochladit po jízdě a zejména originální náplně G12 a 507.00!
(Motory co mají elektrovodní pumpy a umí dochlazovat i tak řeší i to, ale nejlepší dochlazení je defenzivní jízda poslední kilometry případně volnoběh)
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- Steve28
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 26.05.2009 21:01
Re: Motor 2,0 TDI 110 kW CRL
Tak super. Ďakujem za radu. Som kľudný.
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 2,0 TDI 110 kW CRL
Existují větráky do sahary pro regiony s teplým podnebím a ty řeší účinnější chlazení, si můžeš objednat,
Dokonce existují větráky pro vozidla s tažným, co chladí ještě více,
A existují i větráky pro vozidla s tažným pro regiony s teplým podnebím a to už bude hukot,
ale nevím zda to nevyžaduje jinou jednotku řízení větráků a možná i nastavit diagnostikou, to by měl řešit někdo kdo se vyzná.
Dokonce existují větráky pro vozidla s tažným, co chladí ještě více,
A existují i větráky pro vozidla s tažným pro regiony s teplým podnebím a to už bude hukot,
ale nevím zda to nevyžaduje jinou jednotku řízení větráků a možná i nastavit diagnostikou, to by měl řešit někdo kdo se vyzná.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"