Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

3G5 / 3G2 2014 - 201.
jprichmond
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 20.02.2008 11:51
Bydliště: Ostrava

Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od jprichmond »

Prosím o zkušenosti pokud někdo má a najezdil aspoň 15tis km.
Byl jsem na předváděcí jízdě a jevil se OK. Hluk i zátah OK. Vím že váhově je výš a musí být DCC aby to bylo komfortní a odhlučněné přední okna.. ty už mám v B7.
Jak spotřeba ? Vím že je to hodně závislé na konkrétní noze na plynu.
Jak spolehlivost celku ? A jak AdBlue v zimě ? nemrzne to ?

Nyní mám B7 130Kw 4M a taky je to OK. Spotřebou nemám problém dlouhodobě 6,3 a to jezdím 65% D1 a zbytek okrsky. Ročně točím 40-50tis km.
Hledám nástupce vzhledem k poměr cena/výkon/výbava zatím nejlépe vychází B8.. prodejci umějí udělat hodně dobré ceny.

Děkuji za "zkušenostní" názor
Jarek

Uživatelský avatar
DodoGT
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 231
Registrován: 10.03.2015 08:47
Bydliště: Prešov Slovensko

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od DodoGT »

Zdravím mam na tom 55 000km motor si skusil zatah poznas potom a spotreba ja mam tazku nohu a jazdim tak 50% mesto 50% dialnica spotreba 7,2 a to casto posadka 4 a plny kufor

Spolahlivost zatial ziaden problem chodim na prehliadky po 15 000km 30 je podla mna moc no a AdBlue v zime uplne v pohode ziaden problem. U mna maximalna spokojnost :) Samozrejme odporucam DCC kazdopadne
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..

Uživatelský avatar
Ettore
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 15.05.2016 07:11

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od Ettore »

Záleží, jak člověk využije výkon... předpisově okresky a dálnice je spotřeba 6.5-6.8... s ostřejší jizdou to adekvátně stoupá, ale ty koně, čtyřkolka a váha si prostě vezmou své... ale určitě za to stojí... Hlavně u auta v této ceně řešit nějakou decku... :)
Passat B8 2016

jprichmond
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 20.02.2008 11:51
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od jprichmond »

Děkuji všem za názor.
Jarek

dzexon
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 21.05.2015 16:29

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od dzexon »

Já mám najeto 35k a vše chodí, jak má. Jediný problém jsem měl s pamětí sedadla, který vyřešil reset řídící jednotky. Motor bez problémů. Porovnával jsem dynamiku motoru s kamarádem, který má nového Supa 206kw a rozdíl nebyl moc velký. Jen ten zvuk benzínu je luxusní. Spotřebu mám +/- 7,2, 50/50 okresky/dálnice. Takže za mě doporučuju a neměnil bych.
Passat B8 Limo, BiTDI, 4motion, 18" Darford grey, ACC, DCC, AID+DiscoverPro, LED+DLL, ErgoComfort, EasyOpen, Ambiente, Tow bar, 230V

Uživatelský avatar
lukas232
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 08.09.2017 12:47

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od lukas232 »

První zkušenosti se sedanem 176kW. Auto mám čerstvě, takže jsem s ním najel zatím pouze 2000Km.
Předtím (a tedy s čím mohu porovnávat) jsem měl Ford Mondeo 2.2 TDCI 114kW rv.2006 , Peugeot 508 2.0 HDI 120kW rv. 2012 a Mercedes GLA 220d 4matic 130kW rv 2014 .

Motor: Oproti předchozím je to opravdu výkonový skok. Co jsem sledoval srovnání tak se to výkonově porovnává s AUDI 3.0TDI, Mercedesem C 250, BMW 530D. Cenou je ale samozřejmě VW o dost levnější. I proto jsem šel do Passatu. Motor i auto jsou dobře odhlučněny. Pokud jedu na kvalitním asfaltu tak to vypadá, jako kdybych jel na elektřinu – prostě není nic slyšet. Když šlápnu na plyn – auto vyrazí dopředu a motor dá o sobě vědět pěkným nevtíravým zvukem. Především při rozjezdu musí člověk dávat pozor na jemné zacházení s plynem – jinak vzhledem k velkému točivému momentu auto vyrazí dopředu. Když jsem v autě jeli v 5 dospělých chlapech tak se již výbušnost při zrychlování ze 120 trochu ztrácela – hold 500 kilo navíc je znát. Při obsazení 2 to krásně zrychluje i při 140ce.

Spotřeba: Dojíždění do centra prahy – dlouhodobá spotřeba 7,2 litrů. Dálnice Brandýs – Liberec rychlostí 140-150km … spotřeba 6,7l.

Podvozek: Auto mám na 17”. Standardně jezdím na nastavení comfort. Podvozek je v tomto nastavení krásně pohodlný ale přitom se nenaklání do zatáček. České nerovnosti žehlí dobře. Při přejetí nerovností se od kol ozve bouchnutí. V tomto nastavení je podvozek o trochy tvrdší než Peugeot 508, ale komfortnější než GLA. V nastavení sport je podvozek na českých silnicích jako motokára – furt to skáče – řidiči to nevadí, ale děti by mohli po delší jízdě zaneřádit auto :) . Přemýšlím o 18”, ale bojím se zhoršení komfortu. No přečtu v tomto směru pár recenzí – přes zimu mám čas…

Asistenty:
Adaptivní tempomat – super zpomaluje až do 0 a následně pokud kolona zastaví na cca 4s se umí sám rozjet. Když zastaví na dýl musíte se rozjet např. tlačítkem na volantu a nebo klepnutím na plyn. Tempomatu, ale dělá problém když např. dojíždí na červenou na které před vámi již stojí auto – vyměkl jsem a zabrzil jsem manuálně.
Kryzové brzdění (Front Assist)– občas funguje, občas nefunguje – záleží na tom zda auto před vámi stojí na brzdách (zde funguje) a nebo zda rychle pouze dojíždíte pomalou kolonu (zde občas nefunguje). Prostě je to dobrý pomocník, ale plně bych se asistentům zatím nesvěřil.
Asistent mrtvého úhlu v zrcátkách – doporučuji i když Mercedes ho má lepší. Ve VW pouze svítí v Mercedesu když dám blinkr a zatočím volantem tak se ještě ozve zvuková signalizace ať to nedělám.
Line assist – jsem si nedával, na českých silnicích prostě pruhy namalované nejsou.
Automatické stěrače fungují dobře a lze regulovat jejich citlivost (to např. Peugeot nemá a tam mi to vadilo).
Head up – v Peugeotu jsem ho měl a využíval stále zde ho nemám a vůbec mi to nevadí. Peugeot má totiž před řidičem hlubokou přístrojovou desku, zde je k oknu blíže a přístroje jsou přehledný (analogový) takže by ten head-up displej byl dost zbytečná věc a oproti tachometru by byl jen o kousek dál.

Ostatní:
Přístroje a grafika infotejmentu jsou krásně přehledné a rychlé – oproti Mercedesu kde to je jedna velká šílenost (kdo vymyslel rychloměr dát doleva toho bych zastřelil – rychlosti 0-90 nejsou pak vůbec vidět). Zadní kamera + asistent vyparkování – super, přehledná a asistent svým radarem hlídá oblast kam při řadě stojících aut prostě nevidíte. Dobrý a funkční nápad.

Sedadla jsou pohodlnější než v Peugeoto, Fordu I Mercedesu.

Pohon 4motion – nemohl jsem samozřejmě moc otestovat, ale za mokra zatáčky auto projíždí prostě skvěle – ani se nehne.

Co mě vadí – nevím jak zapnout automatické dálkové světla (mám balíček 176kW+ kde by to mělo být). Odkládací schránka na mobil před řadící pákou je malá – vejde se sem max iphone 6ka. Podložka není bezdrátově nabíjecí (asi by to bylo moc drahý) a zlepšení signálu je dost diskutabilní zda vůbec funguje.
Naposledy upravil(a) lukas232 dne 15.09.2017 15:24, celkem upraveno 2 x.
Passat B8 BiTDI

Uživatelský avatar
lukas232
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 08.09.2017 12:47

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od lukas232 »

Dodatek:

Převodovka: 7stupňová DSG. Nemám ji co vytknout. V Mercedesu GLA mám take 7st. DSG a tato v Passatu je o stupeň lepší. Řadí sametově – jednotlivé přechody nejsou znát. Pokud chcete předjet a date plyn na podlahu udělá kikdown (podřadí o stupeň dolů) a máte z auta raketu. Při rychlosti 75km na 7stupeň a sešlápnutí plynu auto podřadilo až na 3stupeň - zajímavé že si vybralo také lichý stupeň pro podřazení ale přeřazení bylo rychlé (určitě rychlejší než kdyby člověk řadíl pádly a nebo šaltrpákou) Pádla pod volant jsem si nedával. I když jsem byl zastánce ručního řazení - u Mercedesu jsem je využil jednou když jsem zkoušel zda fungují.

AutoStop - proč to někdo nezakáže :evil: . A zde funguje opravdu citlivě - stačí na chvilku zastavit a už je motor vypnutý. Grrr. První věc po usednutí kterou vypínám.

Auto Hold system: Opět každé auto používá troche jiný system. Peugeot 508 – zabrzdí auto na cca 8sekund poté brzdu uvolní – je to dobré jen pro rozjezd do kopce, Mercedes – pokud nestojíte na brzde auto stale jede pomalu dopředu, do zadu se samozřejmě nehne když chcete dát autohold musíte ještě jednou sešlápnout brzdový pedál, VW podle mě nejlepší způsob auto samo dá autohold a nehne se když ho chcete uvolnit polecháte plyn a nebo zapnete tempomat – autohol můžete take vypnout tlačítkem u řadicí páky

Používám telefon Samsung Alpha (bratříček Samsungu S6)
Mirorlink – nevím proč bych měl používat. Možná kvůli Sygic navigaci (WAZE vám fungovat nebude).

AndroidAuto – super, nechápu proč AndroidAuto není v česku oficiálně na mobile dostupná (musíte si aplikaci stáhnout ručně do telefonu a nainstalovat). Poté vám funguje navigace WAZE, zadávat adresu můžete hlasově (a nemusíte kupovat za 5000 hlasové ovládání do VW – podle mě nekřesťanská cena), navíc můžete pouštět písničky přes Spotifi. Samozřejmě můžete mít zaplé spotifi a navigaci VW nebo radio VW a navigaci WAZE. Když vám přijde zpráva na WhatsApp, Telegram, SMS – tak ji auto přečte (pokud to není fotka :D )

CarNet - podle mě k ničemu

Drobnost která potěší - radio se nevypne když stisknete tlačítko zapalování ale až řidič otevře dveře. Při dopravním hlášení v autorádiu se zvýší hlasitost předních reproduktorů aby řidič dobře slyšel.
Passat B8 BiTDI

Lada-1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 27.03.2017 20:02

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od Lada-1 »

jprichmond píše: Jak spotřeba ? Vím že je to hodně závislé na konkrétní noze na plynu.
Jak spolehlivost celku ? A jak AdBlue v zimě ? nemrzne to ?

Nyní mám B7 130Kw 4M a taky je to OK.
Mohu porovnat Alltracky B7 a B8 Bitdi. Spotreba bude velice stejna - u Bitdi s vetsi dynamikou. AdBlue v letosni zime bylo OK. Chovani pri nizsi adhezi kol je daleko lepsi. Pri vyjezd v zime na sneholedu na Grun(Stare Hamry) pusobil jako by mel 2x vetsi vykon nez B7. Sjezd k lanovce na Offroad rezim o tridu lepsi. (B7 mel 225x45x18, B8 ma 245x40x19).
S dynamikou na dalnici jsem nebyl prilis nadsen -reseno zde jinde

Po 7tis km - dolito pul litru oleje; vymenena protekajici vnitrni cast ostrikovace svetel; 19tis km dolito ca 400ml smesi do chladice;

Uživatelský avatar
lukas232
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 08.09.2017 12:47

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od lukas232 »

Tak už snad vím jak je to u B8 se světly - tak kdyby si někdo objednával nové auto ať neudělá stejnou chybu jako já :-)
Pokud si k BiTDI objednáváte paket "Akční paket Business 176kW+" tak se zde píše že součástí je "LED světlomety s dynamickým přisvětlování zatáček" a k tomu trochu nešťastně napsané "regulace dálkového svícení (není Dynamic Light Assist)"

Passat BiTDI má dvoje světla:
LED standart a k tomu si lze objednat Light assist = "automatické přepínání mezi dálkovým a potkávacím světlem dle provozu v protisměru"
a nebo si můžete objednat full LED - LED světlomety s dynamickým přisvětlování zatáček- k tomu ale nelze objednat Light assist = "automatické přepínání mezi dálkovým a potkávacím světlem dle provozu v protisměru" ale můžete si k tomu objednat "Dynamic Light Assist - regulace dálkových světlometů umožňující trvalé použití dálkových světel bez oslňování vozu v protisměru - částečné clonění pomocí maskovací funkce".

Takže co v balíčku "Akční paket Business 176kW+" znamená "regulace dálkového svícení (není Dynamic Light Assist)" ... je to toto "regulace dálkového svícení (v závislosti na rychlosti, od cca 100km/h zvýšení svítivosti)". Takže pokud si objednáte "Akční paket Business 176kW+" a nepřiobjednáte si "Dynamic Light Assist" tak si světla budete přepínat hezky ručně :-)
Naposledy upravil(a) lukas232 dne 27.10.2017 12:17, celkem upraveno 3 x.
Passat B8 BiTDI

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od ppfox »

teď si to ještě víc zamotal...passat B8 nemá dvoje, ale troje přední světla...buď normální světla (žárovky), nebo LED, nebo full LED - ale určitě nemá xenony :D
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
lukas232
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 08.09.2017 12:47

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od lukas232 »

ppfox píše:teď si to ještě víc zamotal...passat B8 nemá dvoje, ale troje přední světla...buď normální světla (žárovky), nebo LED, nebo full LED - ale určitě nemá xenony :D
Aha :D - tak předchozí příspěvek jsem snad opravil již dobře.
Passat B8 BiTDI

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od ppfox »

jo takhle asi OK :D tys psal passat obecně a myslels BiTDi - tam jsou jen social LED a full LED no :D
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od eauto1.cz »

jprichmond píše:Prosím o zkušenosti s 176kW
Všichni se ptají, jaké to Biturbo je? Jede to?
Hele, 176kW 500Nm to je silnější než bylo 3.0TDI v Audi, (už mají ale silnější verze) a na 1730kg v B8, nízké auto, z kopce po dálnici jsem měl 257kmh
Spotřeba je někde okolo 6-8l je to 4Motion DSG...
Asi není co dodat, je to nejsilnější čtyřválcový diesel, takový nemá ani BMW s Mercedesem dodnes... Je to fajn.

MOTOR
Má to klady a zápory ale základ je asi to, že kdo s autem najezdí řekněme více km, tj orientačně nad 100.000km, tak se mu ten diesel vyplatí oproti benzínu a je jedno, zda to najedeš za rok nebo 10let, zaplatí se. DPF stojí tolik, že na něj našetřím z paliva oproti benzínu za měsíc, někdo později, ale nevím co jako řešit, benzín jsem měl první auto a při druhém tankování jsem věděl, že příště bude diesel :laugh:
Zápory je dunění, nejpatrnější je to okolo 130kmh, když jedeš 90 nebo 180 tak to je jak benzín, ale okolo 130 to duní jako PD, to je asi největší mínus, zejména pro ty, co jsou zvyklí na 1.6 TDI které je tiché jako benzín
Servis je stejný, že benzín má levnější servis je kravina, mají to udělané tak, že platíš za čas a na díly máš slevy, a vychází to hodně podobně spíš je zásadní rozdíl ve spotřebě, po ujetí těch 100.000km, to dělá dost.
Tady, pokud neřešíš náklady na palivo které si proplácíš přes firmu, je prostor jít do benzínu, když jezdíš 130 pořád, tak to je asi jediný důvod, ten hluk od motoru. takové hutné HHHHRRRR to vydává.
Kdo chce jezdit nad 200 a chce mít nízkou spotřebu, tak Biturbo musí koupit, protože je to úsporný motor, má sílu a nemusíš mu šlapat na krk, jede to samo.
Jediná alternativa je 140kW bez 4x4 a nejlépe manuál převodovka. Když má 140kW DSG a 4Motion, tak to už není tak svižné.
Jakmile chceš DSG a 4x4 tak musíš jít do Biturba jinak budeš 140kW zachvíli chipovat, uvidíš :lol:
Biturbo umí v Launch Control 0-100 dle papírů 6.3 ale reálně mám okolo 6sec, hodně záleží na řidiči a voze, naftě, pneu, asfaltu..... někdo se chlubil že to dal za 5.9 a někteří s chipem 5.7 a to už jsou hodnoty jaké dosahují sportovních coupé na benzín s dvojnásobnou spotřebou....

PŘEVODOVKA
Zásadní je, že Biturbo má jinou převodovku na 600nm a motor má jen 500nm takže převodovka ma potenciál vydržet hodně dlouho když ji nezničíš.
Další přednost je, že neznám u VW lépe vylazenou DSG než tuto v Passatu. Podle mě ani v T6 neřadí tak skvěle, protože tam jsou slabé motory na těžkou kastli a jak dáš víc plynu, tak víc škube.
Tady řadí neznatelně a podřazuje výjmečně, když chceš náhle hodně zrychlit. Vždy byly nejlepší automaty v Mercedesech a dneska kolegové, co mají 2x dražší Mercedesy, říkají, že Pašík řadí líp. Bohužel tuhle převodovku má jen Biturbo, slabší verze mají jinou DSG.
Vyladili ji tak dokonale, že nemusíš nikdy používat řazenì sport pákou ani pádla. Pozná jak a co řadit a to bleskem a plynule. Je pravda že motor podtáčí, to dělají všechny auta Euro6 bohužel. Naštěstí tento motor má výkon hned od volnobéhu. To je zásadní. U slabších to podřazuje furt...

SPOTŘEBA
Jde jet za 5L, když dáš tempomat 150, uděláš průměr 130kmh, tak se nad 8 dostaneš stěží, já to jednou měřil a vyšlo 7.1 díky kamiónům v levém.
V DE když jedu rovné úseky bez kopců 150kmh v noci a nemusím brzdit (mnoho pruhů a žádný provoz,) tak se dá jet za 6.5, to žere Fabia po městě to co Biturbo při 150kmh :good:
Zásadní je, že s Biturbem nemusíš furt tankovat, kde tankuješ s benzínem v Passatu potřetí, tam s Biturbem dvakrát. Je tu sekce spotřeba, tam jsou fotky spotřeby s průměrnou rychlostí.

BRZDY
Biturbo má dobré brzdy s plynulým nástupem ale mohutným účinkem a dobrám dávkováním, netrhají tě ze sedaček, nedělají hluk, a přitom má auto rychlejší brzdy než motor, tzn že vzadu větrané kotouče a fakt velké disky a brzdí to jak nějaké BMW nebo Porsche, fakt dobře.

ADBLUE
Ještě byl dotaz na AdBlue.
U Sharana po 2-3letech odešlo čidlo teploty kapaliny AdBlue ale tam byla starší generace, Passat má novější, tak uvidíme, zatím jeden kolega má v DE Biturbo v B8 v plné palbě lehce přes 200tkm a zatím neopravoval nic, ani brzdové desky, ani tlumiče nebo čidlo čehokoliv, nic jen náplně a gumy a byl už na třetí svolávačce jedna je dieselgate, tu odmítl druhá je mazání silentbloků proti vrzání a třetí jsem zapomněl.

Nutně mít:
-Biturbo
-R19
-Full Led + DLA
-Bufík
-DCC
-AID
-HUD
-Discover Pro
-všechny asistenty, všechny jsou super! Neber jen co nevyužiješ, ale co využiješ funguje dokonale. Né vždy se dají používat ale když se hodí, tak jsou špička.

Koupil bych ho zase?
Jo. A6 je lepší ale né ve všem, Pašík má lepší ovládání na volantu třeba, levnější nákup, provoz, atd a v A4 není vzadu místo na nohy, to samé Cklassa a 3Er. 5Er a Eklassa stojí o mega víc. A hlavně Passat není tak velký aby se s ním špatně parkovalo. Třeba podzemní garáže. Tam je to s A6 mnohem těžší. Passatem jezdit po mestě není problém. U A6 to je takové neohrabané, to už je auto na dálnice. Fertig
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

arala
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 26.03.2018 14:52

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od arala »

Zápory je dunění, nejpatrnější je to okolo 130kmh, když jedeš 90 nebo 180 tak to je jak benzín, ale okolo 130 to duní jako PD, to je asi největší mínus, zejména pro ty, co jsou zvyklí na 1.6 TDI které je tiché jako benzín
Dobrý den,
mohli by jste prosím toto blíže popsat - nakolik je to horší třeba oproti 190 kW variantě? Měl bych zájem o BiTDI, ale tento "diskomfort" při nejběžnějších rychlostech mě trochu odrazuje - právě např. ve srovnání s novým 190 kW TDI + DQ381, který ve 130 točí pod 2000 otáček a je tak zřejmě mimořádně tichý....

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od eauto1.cz »

140kW 190PS máš na mysli...
Nemám přímé srovnání co do hluku tak fakt nevím ale u 140kW zapomeň na dynamiku s automatem a 4x4, a na dobrou spotřebu rovněž.
Nejlepší je dát tempomat 130 a jet tak a uvidíš.
Já stejně jezdím 137kmh a tam hluk už ustupuje a kdybys byl nucen jet třeba 130 tak stačí dát zase 6ku a přestane to dunět :wink:
Biturbo točí 2130ot asi cca při 130kmh a právě okolo těchto otáček to dělá největší kravál.
Přílohy
20171210_151051.jpg
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Odpovědět

Zpět na „Passat B8“