Porovnanie BiTDI a TDI 150k + vybava

3G5 / 3G2 2014 - 201.
Odpovědět
Uživatelský avatar
DodoGT
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 231
Registrován: 10.03.2015 08:47
Bydliště: Prešov Slovensko

Porovnanie BiTDI a TDI 150k + vybava

Příspěvek od DodoGT »

Mal som na 2 dni nahradne vozidlo nakolko moje bolo v servise po 60k km a nechal som ho tam dlhsie aby som si skusil spartanskeho Passata 2.0 TDI Bluemotion Limo Comfortline

-Podvozok je tuhsi a celkom pekne klope bucha a duni kazdou mensou aj vacsou nerovnostou co pekne otravuje a to je auto na R17 oproti R19 v Comfort mode velka nespokojnost bez DCC

-DSG6 vs. DSG7 jedno plus je ze to auto sa pri akceleracii zo semaforu lepsie davkuje a je viac kontrolovatelne oproti BiTDI kde si musite dat velky pozor na plyn lebo to auto az neprijemne vystreli z miesta a to pri vazne jemnom stlaceni plynu. Nevyhoda auto radi viac cititelne pomalsie a je tam taka mensia vykonova pauza kedy clovek citi ako strati auto tah pri preradzovani je to poriadny rozdiel oproti DSG7 tam je to vazne na inej urovni a to som vobec ani necakal...

-BiTDI vykon tu neriesim samozrejme neporovnatelne, ale to ako auto kape uz pri 3800ot/min je po roku a pol jazdenia na BiTDI rozdiel ako hovado BiTDI vladze az do dalsieho preradenia pri 4800ot/min a to bez cititelneho poklesu ide to ako elektro vazne skvele

-LED vs. FullLED svietivost je o poznanie niekde inde ako na dialku tak aj do stran samozrejme pocas rovneho useku. O nasvecovani do stran to je uz zasa iny level tam to bol asi najvacsi cititeny rozdiel ako aj v prepnuti do dialkovych svetiel tie LED su jemnejsie a nenasviecuju tolko priestoru pred autom.

-Vacsi valivy odpor a zaroven aj hlucnejsi ale to neviem ci nerobia gumy su tam Continental letne celkom pekny balon R17 mozno je to v tom neviem ale kazdopadne rozdiel je pekne pocut

-Activ Info Display mozno len malickost mozno niketo povie ze ficurinka ale to kolko udajov to vie zobrazit na raz sa v klasickom prevedeni musite x krat preklikavat a aj tak vam to ukaze len jeden udaj kde pri AID si pozerate rychlost analogovo aj digitalne spolu spotrebu aktualnu aj priemernu a dojazd kde si pri klasickom prevedeni pozriete tak rychlost analog a digital to je vsetko VELKA vec AID

Tak to je asi vsetko co som stihol za 24h zaregistrovat porovnat a skusit :)
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..

Uživatelský avatar
DodoGT
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 231
Registrován: 10.03.2015 08:47
Bydliště: Prešov Slovensko

Re: Porovnanie BiTDI a TDI 150k + vybava

Příspěvek od DodoGT »

Ešte jedna vec po 47 000km sa cerpadlo na Haldex spojke pokazilo znicilo neviem proste neslo a zistilo sa to az na prehliadke po 60 000km ja som si to nevsimol ked ze bolo leto a nebol som mimo spevnenej vozovky... no je to zvlastne dufam ze podalsich 45 000km nepojdem to menit tento krat to bolo v ramci zaruky no potom uz to tak nebude. Neviem možno na ten Haldex 500Nm je moc...
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..

Uživatelský avatar
CoolXman
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1330
Registrován: 04.02.2009 15:50
Bydliště: Berounsko, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Porovnanie BiTDI a TDI 150k + vybava

Příspěvek od CoolXman »

no mozny to je, kvuli tomu se nedoporucuje cipovat kdyz mas 4motion
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG

Odpovědět

Zpět na „Passat B8“