DCC 4motion a snížení podvozku

3G5 / 3G2 2014 - 201.
Odpovědět
hampejz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 240
Registrován: 05.04.2009 15:13

DCC 4motion a snížení podvozku

Příspěvek od hampejz »

Na oktávce RS jsem, byť na originálním podvozku, dřel předním nárazníkem obrubníky a tady nic, a když tak koukám na ty díry v podběhu mám hříšné myšlenky. Snížoval jste někdo DCC 4motion? Mám strach z:
- geometrie - kola do A
- komfort
- jízdní vlastnosti - jak to ovlivní DCC, kdy tlumiče budou fungovat v jiných mezích pístnice

Díky

Uživatelský avatar
charlie77
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1333
Registrován: 27.12.2009 16:16
Bydliště: okres TC
Kontaktovat uživatele:

Re: DCC 4motion a snížení podvozku

Příspěvek od charlie77 »

Ja budu určitě dávat minimálne pružiny H&R. Mám také DCC a 4Motion. Kola mám 19". Co se týče geometrie, tak ta lze seřídit. Co se týče komfortu DCC, tak pro mě je režim comfort až moc komfortní, takže počítám, že potom bude +/- akorát, normal bude víc sport a sport bude trochu víc tvrdší. Rozhodně záleží jaké komponenty se použijou. Pokud větší snížení, tak jedině KW, které mají i vlastní moduly pro DCC.. Ale cena jinde :good:

hampejz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 240
Registrován: 05.04.2009 15:13

Re: DCC 4motion a snížení podvozku

Příspěvek od hampejz »

Já zatím určitě 2 sezony na 18" - až budu řešit nové gumy, tak.. no to je daleko :)

KW co jsem hledal, tak pro BiTDI buď není nebo blbě popsáno. A co není DCC, tak píšou, že mají modul na zneaktivnění DCC, což je špatně. Já jezdím jen komfort (když nekravím, pak sport) a právě, že super houpání. Takže nechci podvozek zničit a nechci zásadně změnit jeho nastavení. Jde mi o vzhled (a ve sportu pak počítám by mohlo být i plusem v jízdních vlastnostech, když půjdu na okruh)

Uživatelský avatar
denis.82
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1701
Registrován: 29.01.2012 12:16
Bydliště: Zlín

Re: DCC 4motion a snížení podvozku

Příspěvek od denis.82 »

Na okruh s Passatem, jo? :rofl: :rofl:
RS6 Performance 445kw

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: DCC 4motion a snížení podvozku

Příspěvek od ppfox »

:D
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
Ettore
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 15.05.2016 07:11

Re: DCC 4motion a snížení podvozku

Příspěvek od Ettore »

Takže to chceš poslat k zemi a jezdit na komfort? To jde trochu proti sobě :fool:
Passat B8 2016

hampejz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 240
Registrován: 05.04.2009 15:13

Re: DCC 4motion a snížení podvozku

Příspěvek od hampejz »

Ano ano, jde mi čistě o vzhled. Myslím, ze tuhost v režimu sport je dostatečná a umí to psi kusy.

Btw, tento víkend se bavím na zasněženem cervonohroskem sedlem a biturbo je nepřekonatelné. Ty výjezdy ze zatáček jsou bozi —- furt rohlík :D

Uživatelský avatar
wagoo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 29.01.2012 10:01

Re: DCC 4motion a snížení podvozku

Příspěvek od wagoo »

Dovolim si k tejto teme .
Znizoval som 240hp v DCC 4 motion na KW pruziny (-20mm) a bolo to celkom pekne, co sa tyka jazdnych vlastnosti totalne good (konecne som mal pocit auta). Ale:

tym ze je to znizene narazy na nerovnostiach isli na dorazy. tj, kazda vacsia nerovnost rachot do interieru (aj v komforte).

Ked som pisal do KW, tak s touto charakteristikou pruziny so snizenim 10mm nerobia, akurat zeby sa tam strcili podlozky na zvysenie ..
--- VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Combo Highline ---

hampejz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 240
Registrován: 05.04.2009 15:13

Re: DCC 4motion a snížení podvozku

Příspěvek od hampejz »

Díky za příspěvek. Tím je to pro mne dané. Do toho se pouštět asi nemá smysl

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: DCC 4motion a snížení podvozku

Příspěvek od eauto1.cz »

DCC má už -10mm oproti tlumičům bez DCC
Další snížení bych nedával, možná -5 až -10 max ale to Ti klesne samo až pružiny unaví stáří. (Menší komfort, nižší zdvihy zavěšení)
V zatáčkách trávím minimum času tak nevidím důvod ale někdo po dálnici moc nejezdí.
V tom případě bych navrhoval buď ABT kola R20 s typovým listem pro Passat B8 (menší komfort více stability)
Nebo bych dal Alu Bentley Audi Lambo nějaké R19 akorát zvětšil rozchod tím že by ET mělo hodnotu okolo 25-35 (stejný komfort, jiná geometrie, lepší stabilita)

Nejlepší je si koupit ale nějaký lehký jiný vůz na sekání zatáček, třeba TT Scirocco Cooper Abarth FocusRS S3 S1 atd :good:
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

kk.berry
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 14.12.2017 00:22

Re: DCC 4motion a snížení podvozku

Příspěvek od kk.berry »

Mám Passat s DCC, kupoval jsem ho za účelem, že si nastavím individuální režim a budu ho mít stále aktivní. Bohužel jsem ale zjistil, že po vypnutí a zapnutí motoru se automaticky zvolený režim (jakýkoliv) zruší, přesto že tlačítko MODE svítí a dokonce na displeji se píše, že je aktivován.
Má někdo stejný problém? Dá se to nějak nastavit, aby zůstal aktivovaný mnou zvolený jízdní režim a po dalším startu?

Lada-1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 27.03.2017 20:02

Re: DCC 4motion a snížení podvozku

Příspěvek od Lada-1 »

myslím, že je to nějaky problem v SW. Urcite by to melo jit opravit v servise. Rezim se mi automaticky zmeni akorat pri pripojeni voziku z Economy(na ktery vetsinou jezdim) na Normal. Jinak po vypnuti zustava posledni nastaveny.
Mel jsem pujcenou novou Skodovku a ta delala stejny problem, co tobe. Po nastartovani byl rezim Normal, ac tlacitko svitilo a taky v menu byl vybran mod Economy. Ten jsme musel znovu potvrdit, aby se aktivoval.

kk.berry
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 14.12.2017 00:22

Re: DCC 4motion a snížení podvozku

Příspěvek od kk.berry »

V servisu jsem s tím byl a neuspěl. Elektrikář, který se na to před přijetím vozidla koukal, říkal že je to divný a že by poslední zvolený režim měl zůstat aktivní. Nicméně po třech dnech mi řekli, že to řešili s Německem a že je to normální. Prý z důvodu bezpečnosti a nejde s tím nic dělat. Mě to ale normální nepřijde.
Minimálně v tom, že pokud po opětovném startu zvolený režim není aktivní, tak pak by mě zajímalo v jakém režimu vůbec je. Když totiž stisknu tlačítko Mode, tak mi to na displejích ukazuje že je aktivovaný např. Individuální, ale v tomto režimu auto zkrátka není. A pokud je to tak, že se po vypnutí motoru hodí do režimu Normální, tak pak nechápu, proč nezhasne tlačítko Mode a proč po jeho stisknutí není režim Normální aktivovaný (na displeji píše, že je aktivovaný jiný režim).
Proto mě zajímá, zda to již někdo neřešil a nebo zda to přes diagnostiku nejde nějak nastavit.

Odpovědět

Zpět na „Passat B8“