DCC 4motion a snížení podvozku
-
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 05.04.2009 15:13
DCC 4motion a snížení podvozku
Na oktávce RS jsem, byť na originálním podvozku, dřel předním nárazníkem obrubníky a tady nic, a když tak koukám na ty díry v podběhu mám hříšné myšlenky. Snížoval jste někdo DCC 4motion? Mám strach z:
- geometrie - kola do A
- komfort
- jízdní vlastnosti - jak to ovlivní DCC, kdy tlumiče budou fungovat v jiných mezích pístnice
Díky
- geometrie - kola do A
- komfort
- jízdní vlastnosti - jak to ovlivní DCC, kdy tlumiče budou fungovat v jiných mezích pístnice
Díky
- charlie77
- Moderátor
- Příspěvky: 1333
- Registrován: 27.12.2009 16:16
- Bydliště: okres TC
- Kontaktovat uživatele:
Re: DCC 4motion a snížení podvozku
Ja budu určitě dávat minimálne pružiny H&R. Mám také DCC a 4Motion. Kola mám 19". Co se týče geometrie, tak ta lze seřídit. Co se týče komfortu DCC, tak pro mě je režim comfort až moc komfortní, takže počítám, že potom bude +/- akorát, normal bude víc sport a sport bude trochu víc tvrdší. Rozhodně záleží jaké komponenty se použijou. Pokud větší snížení, tak jedině KW, které mají i vlastní moduly pro DCC.. Ale cena jinde
-
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 05.04.2009 15:13
Re: DCC 4motion a snížení podvozku
Já zatím určitě 2 sezony na 18" - až budu řešit nové gumy, tak.. no to je daleko
KW co jsem hledal, tak pro BiTDI buď není nebo blbě popsáno. A co není DCC, tak píšou, že mají modul na zneaktivnění DCC, což je špatně. Já jezdím jen komfort (když nekravím, pak sport) a právě, že super houpání. Takže nechci podvozek zničit a nechci zásadně změnit jeho nastavení. Jde mi o vzhled (a ve sportu pak počítám by mohlo být i plusem v jízdních vlastnostech, když půjdu na okruh)
KW co jsem hledal, tak pro BiTDI buď není nebo blbě popsáno. A co není DCC, tak píšou, že mají modul na zneaktivnění DCC, což je špatně. Já jezdím jen komfort (když nekravím, pak sport) a právě, že super houpání. Takže nechci podvozek zničit a nechci zásadně změnit jeho nastavení. Jde mi o vzhled (a ve sportu pak počítám by mohlo být i plusem v jízdních vlastnostech, když půjdu na okruh)
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: DCC 4motion a snížení podvozku
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- Ettore
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15.05.2016 07:11
Re: DCC 4motion a snížení podvozku
Takže to chceš poslat k zemi a jezdit na komfort? To jde trochu proti sobě
Passat B8 2016
-
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 05.04.2009 15:13
Re: DCC 4motion a snížení podvozku
Ano ano, jde mi čistě o vzhled. Myslím, ze tuhost v režimu sport je dostatečná a umí to psi kusy.
Btw, tento víkend se bavím na zasněženem cervonohroskem sedlem a biturbo je nepřekonatelné. Ty výjezdy ze zatáček jsou bozi —- furt rohlík
Btw, tento víkend se bavím na zasněženem cervonohroskem sedlem a biturbo je nepřekonatelné. Ty výjezdy ze zatáček jsou bozi —- furt rohlík
- wagoo
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 29.01.2012 10:01
Re: DCC 4motion a snížení podvozku
Dovolim si k tejto teme .
Znizoval som 240hp v DCC 4 motion na KW pruziny (-20mm) a bolo to celkom pekne, co sa tyka jazdnych vlastnosti totalne good (konecne som mal pocit auta). Ale:
tym ze je to znizene narazy na nerovnostiach isli na dorazy. tj, kazda vacsia nerovnost rachot do interieru (aj v komforte).
Ked som pisal do KW, tak s touto charakteristikou pruziny so snizenim 10mm nerobia, akurat zeby sa tam strcili podlozky na zvysenie ..
Znizoval som 240hp v DCC 4 motion na KW pruziny (-20mm) a bolo to celkom pekne, co sa tyka jazdnych vlastnosti totalne good (konecne som mal pocit auta). Ale:
tym ze je to znizene narazy na nerovnostiach isli na dorazy. tj, kazda vacsia nerovnost rachot do interieru (aj v komforte).
Ked som pisal do KW, tak s touto charakteristikou pruziny so snizenim 10mm nerobia, akurat zeby sa tam strcili podlozky na zvysenie ..
--- VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Combo Highline ---
-
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 05.04.2009 15:13
Re: DCC 4motion a snížení podvozku
Díky za příspěvek. Tím je to pro mne dané. Do toho se pouštět asi nemá smysl
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: DCC 4motion a snížení podvozku
DCC má už -10mm oproti tlumičům bez DCC
Další snížení bych nedával, možná -5 až -10 max ale to Ti klesne samo až pružiny unaví stáří. (Menší komfort, nižší zdvihy zavěšení)
V zatáčkách trávím minimum času tak nevidím důvod ale někdo po dálnici moc nejezdí.
V tom případě bych navrhoval buď ABT kola R20 s typovým listem pro Passat B8 (menší komfort více stability)
Nebo bych dal Alu Bentley Audi Lambo nějaké R19 akorát zvětšil rozchod tím že by ET mělo hodnotu okolo 25-35 (stejný komfort, jiná geometrie, lepší stabilita)
Nejlepší je si koupit ale nějaký lehký jiný vůz na sekání zatáček, třeba TT Scirocco Cooper Abarth FocusRS S3 S1 atd
Další snížení bych nedával, možná -5 až -10 max ale to Ti klesne samo až pružiny unaví stáří. (Menší komfort, nižší zdvihy zavěšení)
V zatáčkách trávím minimum času tak nevidím důvod ale někdo po dálnici moc nejezdí.
V tom případě bych navrhoval buď ABT kola R20 s typovým listem pro Passat B8 (menší komfort více stability)
Nebo bych dal Alu Bentley Audi Lambo nějaké R19 akorát zvětšil rozchod tím že by ET mělo hodnotu okolo 25-35 (stejný komfort, jiná geometrie, lepší stabilita)
Nejlepší je si koupit ale nějaký lehký jiný vůz na sekání zatáček, třeba TT Scirocco Cooper Abarth FocusRS S3 S1 atd
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14.12.2017 00:22
Re: DCC 4motion a snížení podvozku
Mám Passat s DCC, kupoval jsem ho za účelem, že si nastavím individuální režim a budu ho mít stále aktivní. Bohužel jsem ale zjistil, že po vypnutí a zapnutí motoru se automaticky zvolený režim (jakýkoliv) zruší, přesto že tlačítko MODE svítí a dokonce na displeji se píše, že je aktivován.
Má někdo stejný problém? Dá se to nějak nastavit, aby zůstal aktivovaný mnou zvolený jízdní režim a po dalším startu?
Má někdo stejný problém? Dá se to nějak nastavit, aby zůstal aktivovaný mnou zvolený jízdní režim a po dalším startu?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 27.03.2017 20:02
Re: DCC 4motion a snížení podvozku
myslím, že je to nějaky problem v SW. Urcite by to melo jit opravit v servise. Rezim se mi automaticky zmeni akorat pri pripojeni voziku z Economy(na ktery vetsinou jezdim) na Normal. Jinak po vypnuti zustava posledni nastaveny.
Mel jsem pujcenou novou Skodovku a ta delala stejny problem, co tobe. Po nastartovani byl rezim Normal, ac tlacitko svitilo a taky v menu byl vybran mod Economy. Ten jsme musel znovu potvrdit, aby se aktivoval.
Mel jsem pujcenou novou Skodovku a ta delala stejny problem, co tobe. Po nastartovani byl rezim Normal, ac tlacitko svitilo a taky v menu byl vybran mod Economy. Ten jsme musel znovu potvrdit, aby se aktivoval.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14.12.2017 00:22
Re: DCC 4motion a snížení podvozku
V servisu jsem s tím byl a neuspěl. Elektrikář, který se na to před přijetím vozidla koukal, říkal že je to divný a že by poslední zvolený režim měl zůstat aktivní. Nicméně po třech dnech mi řekli, že to řešili s Německem a že je to normální. Prý z důvodu bezpečnosti a nejde s tím nic dělat. Mě to ale normální nepřijde.
Minimálně v tom, že pokud po opětovném startu zvolený režim není aktivní, tak pak by mě zajímalo v jakém režimu vůbec je. Když totiž stisknu tlačítko Mode, tak mi to na displejích ukazuje že je aktivovaný např. Individuální, ale v tomto režimu auto zkrátka není. A pokud je to tak, že se po vypnutí motoru hodí do režimu Normální, tak pak nechápu, proč nezhasne tlačítko Mode a proč po jeho stisknutí není režim Normální aktivovaný (na displeji píše, že je aktivovaný jiný režim).
Proto mě zajímá, zda to již někdo neřešil a nebo zda to přes diagnostiku nejde nějak nastavit.
Minimálně v tom, že pokud po opětovném startu zvolený režim není aktivní, tak pak by mě zajímalo v jakém režimu vůbec je. Když totiž stisknu tlačítko Mode, tak mi to na displejích ukazuje že je aktivovaný např. Individuální, ale v tomto režimu auto zkrátka není. A pokud je to tak, že se po vypnutí motoru hodí do režimu Normální, tak pak nechápu, proč nezhasne tlačítko Mode a proč po jeho stisknutí není režim Normální aktivovaný (na displeji píše, že je aktivovaný jiný režim).
Proto mě zajímá, zda to již někdo neřešil a nebo zda to přes diagnostiku nejde nějak nastavit.