Hlučný motor...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 10.04.2018 18:36
Hlučný motor...
Ahoj jsem tady novy... Mam zanovniho passata rok 2015.. Mame najeto 150k a zda se mi ze je motor strasne hlučný a tak se chci zeptat jestli to je normalni někde jsem se docetl ze by se mela vyměnit dvouhmota a nějaké silenbloky motoru atd. Oproti passatu b6 co jsem mel co mel najeto 240k je to strasna bída. Za jake koliv reakce dekuji.
Naposledy upravil(a) Mejtys dne 21.04.2018 01:26, celkem upraveno 1 x.
- 123talis
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 15.03.2018 20:56
Re: Hlučný motor...
Nie je rozdiel v tom, že to nie je CR? Passaty a Superby okolo r.2009 mali CR motory, tie mali úplne iný prejav...B8, u mňa 110kW, má klasický traktorový zvuk. A vôbec sa mi nezdá hlučný. Zohriaty na voľnobehu takmer nepočuť. Dvojhmota sa ti rozhrká pri vypínaní motora, tak si to odsleduj.
P.S.: dúfam, že som tú skratku nedoplietol.
P.S.: dúfam, že som tú skratku nedoplietol.
Passat B8 Individual, 110kW, DSG, F1, Full LED.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 10.04.2018 18:36
Re: Hlučný motor...
Diky za odpoved teprve se s autem seznamuju...
- Filas
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 30.05.2008 14:53
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Hlučný motor...
Mám taky rok 2015, najeto 170 tisíc, stejný motor a vůbec se mi hlučný nezdá....
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: Hlučný motor...
Za me jsou teda motory v B8 urcite min kultivovane nez CR v B7.
RS6 Performance 445kw
- nofu
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 16.12.2008 18:15
Re: Hlučný motor...
Jo, B8 mi malinko sklamal, je mnohem hlučnější než B7 či CC či co to bylo. A to je jen jeden rok rozdíl v roku výroby. Přiládal jsem to 190PS, ale svezl sem se známým 150PS a tam to pozoruju taky. Dokonce i od kol a i aerodynamický je vyšší, a to o dost
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: Hlučný motor...
Presne tak, od kol je to taky hruza (a pneumatikama to rozhodne neni, kdyby me chtel nekdo upozornit ).
Ale at jen nepomlouvam, B8 je zase asi o neco komfortnejsi...myslim sedacky.
Pristi tyden testnu BiTDI, ale moc nepocitam, ze by byla v necem zmena.
Ale at jen nepomlouvam, B8 je zase asi o neco komfortnejsi...myslim sedacky.
Pristi tyden testnu BiTDI, ale moc nepocitam, ze by byla v necem zmena.
RS6 Performance 445kw
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlučný motor...
U tohoto auta velmi záleží na pocitu vnímání toho hluku, to jsem ještě u jiných aut nezažil.
Většina aut je buď tichá nebo hlučná, nebo hlučná při vytáčení motoru.
U B8 jednou máš pocit že to je hlučné až až a podruhé že to je extrémně tichoučké.
Motor mění hlučnost nejen dle otáček a zátěže, ale i dle režimu. Ten režim mění jednotka třeba při vypalování DPF atd...
Určitě se vyplatí tam dávat VIF a často měnit olej 10-15tis a hlavně dávat správný olej.
Většina aut je buď tichá nebo hlučná, nebo hlučná při vytáčení motoru.
U B8 jednou máš pocit že to je hlučné až až a podruhé že to je extrémně tichoučké.
Motor mění hlučnost nejen dle otáček a zátěže, ale i dle režimu. Ten režim mění jednotka třeba při vypalování DPF atd...
Určitě se vyplatí tam dávat VIF a často měnit olej 10-15tis a hlavně dávat správný olej.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 08.02.2012 11:02
Re: Hlučný motor...
Zdravím vás přátelé. Před měsícem jsem osedlal B8 2.0 TDI 110kW. Před tím jsem měl 3,5 roku B7 103 kW /chip na 127.../. B8 je téměř ve všem lepší. Hlavně ve stabilitě, řízení a brzdách vidím víc, než generační rozdíl. Proč téměř? Tím zklamáním je motor a jeho projev. Jednak charakteristikou, kdy si tak nějak dělá co chce. Jednou mi přijde přidušený, pak najednou jede líp jak ta B7 po chipu. Ale to bych nějak překousl. Ale ten zvuk a hlučnost jsou fakt otravné. To CR v B7 mělo, skoro bych se nebál říct, pěkný zvuk. V nízkých otáčkách sice trochu dunivý, ale nad 1500 klidný, nad 2000 dokonce i pěkný a svým hladkým chodem vybízel vytáčet klidně do červeného pole, aniž by člověk trpěl. A u B8? Obhroublý traktor, člověk by nejraději jezdil furt jen nad volnoběhem. Zvednout kapotu při běžícím motoru, tak to člověk dostane strach, že se něco podělalo. Zajímavé je i chování v průběhu několika jízd. Zastavím, vypnu zahřátý motor, nastartuji a má při úplně jiný zvuk, jakoby plechový od výfuku, když má starý benzín vykuchaný KAT. Tohle se opakuje vždy, když vypnu po delší jízdě motor a za chvíli pokračuji. Ten "plechový" zvuk už pak nezmizí. To se fakt hodně nepovedlo. Nebo - zrychlení do 14% stoupání s plynem na podlaze II, III, to jsou slušné vibrace od motoru do volantu. Naopak na volnoběh se ani nehne a stačí slabě puštěné rádio a člověk neví, že běží. Tak já nevím, jestli jsem tu věčnou korozi B7 neměl nějak překousnout......
PS: rezonance trubek od topení jsem vyřešil hned po koupi.
PS2: ilustrační fota, co jsem opustil a co pořídil
PS: rezonance trubek od topení jsem vyřešil hned po koupi.
PS2: ilustrační fota, co jsem opustil a co pořídil
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05.02.2019 18:55
Re: Hlučný motor...
Zdravím tě, taky se připojuji k tématu... Koupil jsem Passat b8 2.0 tdi 110 kw dsg najeto 95000 a zda se mi že v nízkých otáčkách je motor takový hlučnější cca 1300 až 1800 ale nevím jestli je to jenom bolest že slyšim všechno.... Dík za odlovedi4swe píše:Zdravím vás přátelé. Před měsícem jsem osedlal B8 2.0 TDI 110kW. Před tím jsem měl 3,5 roku B7 103 kW /chip na 127.../. B8 je téměř ve všem lepší. Hlavně ve stabilitě, řízení a brzdách vidím víc, než generační rozdíl. Proč téměř? Tím zklamáním je motor a jeho projev. Jednak charakteristikou, kdy si tak nějak dělá co chce. Jednou mi přijde přidušený, pak najednou jede líp jak ta B7 po chipu. Ale to bych nějak překousl. Ale ten zvuk a hlučnost jsou fakt otravné. To CR v B7 mělo, skoro bych se nebál říct, pěkný zvuk. V nízkých otáčkách sice trochu dunivý, ale nad 1500 klidný, nad 2000 dokonce i pěkný a svým hladkým chodem vybízel vytáčet klidně do červeného pole, aniž by člověk trpěl. A u B8? Obhroublý traktor, člověk by nejraději jezdil furt jen nad volnoběhem. Zvednout kapotu při běžícím motoru, tak to člověk dostane strach, že se něco podělalo. Zajímavé je i chování v průběhu několika jízd. Zastavím, vypnu zahřátý motor, nastartuji a má při úplně jiný zvuk, jakoby plechový od výfuku, když má starý benzín vykuchaný KAT. Tohle se opakuje vždy, když vypnu po delší jízdě motor a za chvíli pokračuji. Ten "plechový" zvuk už pak nezmizí. To se fakt hodně nepovedlo. Nebo - zrychlení do 14% stoupání s plynem na podlaze II, III, to jsou slušné vibrace od motoru do volantu. Naopak na volnoběh se ani nehne a stačí slabě puštěné rádio a člověk neví, že běží. Tak já nevím, jestli jsem tu věčnou korozi B7 neměl nějak překousnout......
PS: rezonance trubek od topení jsem vyřešil hned po koupi.
PS2: ilustrační fota, co jsem opustil a co pořídil