Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Brzdové kotouče
PříspěvekNapsal: 09.08.2018 21:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

27.12.2009

Příspěvky:

1294

Bydliště:

okres TC

Ja měl třeba tyhle brzdy na Boře. Brzdič 8mi píst, kotouč 365mm. A brzdný účinek blázinec :good: docela mám problém se sériovými brzdami na svém Passatu :blush: a taky zvažuji upgrade :laugh:
Příloha:
IMG_4016.JPG
IMG_4016.JPG (250.69 KiB) Zobrazeno 489 krát


Jinak co se týče výměny za druhovýrobu, tak bych sám za sebe volil ATE.. Dával jsem je na ex passata cc a byl jsem s nima spokojený.

_________________
:?: BORA :?:
:?: Passat B8 R-Line :?:


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdové kotouče
PříspěvekNapsal: 20.10.2018 11:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.04.2009

Příspěvky:

135

Brzdaři, dá se dát na origo BiTDI B8 origo keramické destičky? Mě nebaví to furt čistit :) Případně náhrada k origo kotoučům, co funguje bez ohřívání?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdové kotouče
PříspěvekNapsal: 25.10.2018 15:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.09.2014

Příspěvky:

1067

Bydliště:

Opavsko

Keramika na B8 by měla být dozadu u Ate tato, ale musíš dát i kotouče ideálně větrané vrtáním nebo keramické kotouče.
Příloha:
ate ceramic desky.jpg
ate ceramic desky.jpg (67.48 KiB) Zobrazeno 163 krát


Na Autodoc.de jen okolo 4000kč desky+kotouče zadek komplet plus práce, což je hodinka-dvě max a předek o něco dražší.
Ale nesmíš dávat dozadu něco s keramikou a dopředu ne, stabilizace a ABS s tím nepočítá, ani obyčejné brždění.
Dej si celé auto když už desky
BITURBO má předek 340x30mm zadek 310x22mm kotouče.
Otázka je ještě kotouče.
Keramické desky ty obyčejné standartní kotouče více zahřívají, a hrozí že je spálíš do modra, když budeš trochu více brzdit.
Míru pravděpodobnosti oproti standardu Ti neřeknu, záleží, jak brzdíš a jak chladíš ale náchylnější to je, prostě tam je větší tření a teplota a dokonce i hluk.
Origo brzdy preferují ticho, komfort. Když se orientuješ na keramiku, bude to mít i nevýhody.
Nemáš tam náhodou VW-Economic desky? Ty víc práší, i když je pravda, že i ty prémiové VW práší dost, pár hodin na dálnici, brzdíš minimálně a kola stejně černé od desek.

_________________
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdové kotouče
PříspěvekNapsal: 25.10.2018 20:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.04.2009

Příspěvky:

135

Mno upřímně chci jít jen do předku a jen do desek - jde mi jen o to špinění, které vzadu skoro není. Nene, jsou tam určo ještě origo z výroby. Chystám se na 60tis prohlídku :) Ale teď jsi mi dost vystrašil


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group