VW B7 130 kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 25.10.2018 19:46
VW B7 130 kw
Dobry den,
vim ze je to forum o B8,ale odpoved na B7 jsem nikde nenasel.
Chtel bych se zeptat jestli mi nekdo poradi kdy udelat rozvody u B7,rok vyroby 2013,130 kw,kod motoru CFG.
Osobne jsem se nekde docetl,ze az ve 210 000 km,ale jestli je to pravda nevim?
Predem dekuji mistnim znalcum za odpovedi
vim ze je to forum o B8,ale odpoved na B7 jsem nikde nenasel.
Chtel bych se zeptat jestli mi nekdo poradi kdy udelat rozvody u B7,rok vyroby 2013,130 kw,kod motoru CFG.
Osobne jsem se nekde docetl,ze az ve 210 000 km,ale jestli je to pravda nevim?
Predem dekuji mistnim znalcum za odpovedi
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: VW B7 130 kw
Rozhodující je u tebe spíše 5 let... Což je nyní. Tudíž kilometrovy nájezd jde v tomto případě stranou. I stářím dochází k únavě a degradaci materiálu.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 25.10.2018 19:46
Re: VW B7 130 kw
[quote="JirkaVys"]Rozhodující je u tebe spíše 5 let... Což je nyní. Tudíž kilometrovy nájezd jde v tomto případě stranou. I stářím dochází k únavě a degradaci materiálu.[/
O tom jsem uz take slysel.Tech pet let je hranicni doba vymeny???,A muze to byt teda az pri tech 210 000 km nebo je interval drive?
O tom jsem uz take slysel.Tech pet let je hranicni doba vymeny???,A muze to byt teda az pri tech 210 000 km nebo je interval drive?
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: VW B7 130 kw
Udávaná živnost rozvodů je 5 let. Tudíž pokud dříve dosáhne 5 let, než nájezd, pak se to mění dle toho co dosáhne dříve tj stáří, nikoliv km.
To mas to samé jaké olej 15 000 km nebo 1 rok také se mění dle toho co nastane dříve.
Rozvody sice třeba vydrží déle než 5 let, ale může se stát že ani to ne, záleží na stylu jízdy, podmínkách okolí atd..
Zvaž zda je lepší vyměnit rozvody za pár tisíc nebo pak celý motor když se ti rozerve řemen nebo zadrou ložiska kladek apod.
210tis km bych nevěřil u žádného motoru a určitě bych měnil dříve.
To mas to samé jaké olej 15 000 km nebo 1 rok také se mění dle toho co nastane dříve.
Rozvody sice třeba vydrží déle než 5 let, ale může se stát že ani to ne, záleží na stylu jízdy, podmínkách okolí atd..
Zvaž zda je lepší vyměnit rozvody za pár tisíc nebo pak celý motor když se ti rozerve řemen nebo zadrou ložiska kladek apod.
210tis km bych nevěřil u žádného motoru a určitě bych měnil dříve.
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: VW B7 130 kw
souhlas - já mám taky 2013 (stejnej motor), mám tam asi 157tis. a teď budu dělat rozvody s olejem v cca 160
p.s.: Aleši...pokud si v sekci B7 (resp. Passat 3C / CC) nenašel odpověď na tenhle dotaz, tak si jen špatně hledal - je toho tam tuna
p.s.: Aleši...pokud si v sekci B7 (resp. Passat 3C / CC) nenašel odpověď na tenhle dotaz, tak si jen špatně hledal - je toho tam tuna
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 21.11.2014 21:16
Re: VW B7 130 kw
Menil som na CFGC pri 214.000 km , úplne pohode... A CFGB tiež po 210.000km ... pohode...
Čo nevydržalo na CFGC bola volnobežka na alternátore... to sa odfajčilo pri cca.180.000km - šušťavý až štrngavý zvuk, ktorý sa prenášal do kabíny... po výmene OK.
Ja som mal autá od novoty, vlastné kilometre. Ak je to dovoz, treba to zvážiť.... pri dovoze by som uričte menil skôr ...
Čo nevydržalo na CFGC bola volnobežka na alternátore... to sa odfajčilo pri cca.180.000km - šušťavý až štrngavý zvuk, ktorý sa prenášal do kabíny... po výmene OK.
Ja som mal autá od novoty, vlastné kilometre. Ak je to dovoz, treba to zvážiť.... pri dovoze by som uričte menil skôr ...
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW B7 130 kw
Ty common Raily CXXX už mají novou technologii pro dlouhé výměny rozvodů, která nespočívá jen v lepších materiálech ale diametrálně jiné konstrukci.
Nebudu to zde rozebírat, ale základní princip je ten, že pohon rozvodů na klice není uložen na peru ale na tisícihranu, takže má téměř nekonečnou životnost a nehrozí tam amortizace ani uvolnění, při správné montáži na lepidlo, ostatně se na to běžně nešahá.
Ještě zásadnější je změna převodů v rozvodech, unášecí řemenice má diametrálně menší průměr, v podstatě řekněme orientačně, že má 3x menší průměr, čili rozvody mají 3x menší rychlost a automaticky 3x delší MOTOHODINOVOU respektive nepřesně řečeno kilometrovou životnost. Časová zůstává stejná.
Takže těch 210tis km je dokonce i málo, 3x90=270.000km a někteří němci to rovnou mění po 300.000km, pokud ví, že lítají jen na sedmičku po dálnici a nelítají na vysoké otáčky a no problem.
Zásadní je ale to, ŽE JE VHODNÉ 1-2x mezi výměnou dělat kontoly!
Zda tam něco není už načaté atd...
I v autorizáku během záruky se občas na něčem mění rozvody předčasně komplet celé, protože neodhalili příčinu pazvuků, a jistota je jistota.
Časový interval viz servisní údaje vašeho motoru nepřekračovat v žádném případě a princip, měnit dle toho, co nastane dříve je jasný snad sto let bez vyjímky.
Nebudu to zde rozebírat, ale základní princip je ten, že pohon rozvodů na klice není uložen na peru ale na tisícihranu, takže má téměř nekonečnou životnost a nehrozí tam amortizace ani uvolnění, při správné montáži na lepidlo, ostatně se na to běžně nešahá.
Ještě zásadnější je změna převodů v rozvodech, unášecí řemenice má diametrálně menší průměr, v podstatě řekněme orientačně, že má 3x menší průměr, čili rozvody mají 3x menší rychlost a automaticky 3x delší MOTOHODINOVOU respektive nepřesně řečeno kilometrovou životnost. Časová zůstává stejná.
Takže těch 210tis km je dokonce i málo, 3x90=270.000km a někteří němci to rovnou mění po 300.000km, pokud ví, že lítají jen na sedmičku po dálnici a nelítají na vysoké otáčky a no problem.
Zásadní je ale to, ŽE JE VHODNÉ 1-2x mezi výměnou dělat kontoly!
Zda tam něco není už načaté atd...
I v autorizáku během záruky se občas na něčem mění rozvody předčasně komplet celé, protože neodhalili příčinu pazvuků, a jistota je jistota.
Časový interval viz servisní údaje vašeho motoru nepřekračovat v žádném případě a princip, měnit dle toho, co nastane dříve je jasný snad sto let bez vyjímky.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: VW B7 130 kw
Tady jde o to, že životnost rozvodů se udává 5 let.
To že dnes vydrží 200tis a více km tady nikdo nezapíra, pokud tyto km někdo ujede do 5 let, pak samozřejmě rozhoduje nájezd, nicméně i kontrola je důležitá.
Ale pokud si někdo myslí, že má nájezd na tachometru 120tis km a měnit rozvody se mají až při 210tis km, přitom vozidlo je 5 a více let staré, pak je na omylu.
Ony ty rozvody třeba i vydrží ale také nemusí, zajisté všichni víme že jsou případy kdy se rozvody rozervaly ještě dříve, než vůbec měl interval nastat.
Výrobce uvádí 5 let / XXX tis km...
Jestli to někdo riskne a bude se modlit že po 10 letech teprve vymění rozvody až dosáhne hranice 200tis, pak je to jeho volba o tom žádná
To že tazatel má 5 let staré vozidlo si asi umí spočítat každý, tudíž nastal ten správný čas na výměnu, jakékoliv další prodlužování a čekání na 210tis km je již na samotném majiteli vozidla, jestli raději nové rozvody nebo motor
To že dnes vydrží 200tis a více km tady nikdo nezapíra, pokud tyto km někdo ujede do 5 let, pak samozřejmě rozhoduje nájezd, nicméně i kontrola je důležitá.
Ale pokud si někdo myslí, že má nájezd na tachometru 120tis km a měnit rozvody se mají až při 210tis km, přitom vozidlo je 5 a více let staré, pak je na omylu.
Ony ty rozvody třeba i vydrží ale také nemusí, zajisté všichni víme že jsou případy kdy se rozvody rozervaly ještě dříve, než vůbec měl interval nastat.
Výrobce uvádí 5 let / XXX tis km...
Jestli to někdo riskne a bude se modlit že po 10 letech teprve vymění rozvody až dosáhne hranice 200tis, pak je to jeho volba o tom žádná
To že tazatel má 5 let staré vozidlo si asi umí spočítat každý, tudíž nastal ten správný čas na výměnu, jakékoliv další prodlužování a čekání na 210tis km je již na samotném majiteli vozidla, jestli raději nové rozvody nebo motor
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: VW B7 130 kw
přesně tak, i já jsem se u svého 2013 dopočítal stejného výsledku
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- mirob
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: zilina
Re: VW B7 130 kw
Fíí ha to som niečo zanedbal. Na starom golfe sdi teraz synovom som to menil pred cca 220000km v 2006 ako sa divam do zaznamu.Nový passat asi bude rozmaznanejší. ešte doplním v 2006 som tam dal všetko od INA
CRLB 2.0TDI110kw2015
CRLB 2.0TDI110kw2015