Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
- vwforum
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 25.09.2010 19:24
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
V CZ beru na OMW MaxxMotion, v DE beru Aral.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 26.11.2016 19:02
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
Já naftu bez biosložky Eurooil Diesel Optimal + VIF, příp. OMV MaxxMotion.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 25.01.2012 18:26
- Bydliště: Praha
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
Já tankuji hlavně OMV tu jejich klasickou naftu. Párkrát jsem natankoval na KM-Prona tu naftu bez biosložky a hodně výjimečně Shell/MOL/Benzina, když nebyla OMV poblíž. Tankuji na OMV do všech aut posledních 10 let skoro všechna tankování a zatím jsem neměl nikdy problém. Žádný aditiva nepřidávám ani jsem nikdy nepřidával.
- gsxrm
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
uz asi deset let na onu do vsech aut doma a nikdy problem
- b8rline
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.03.2018 19:48
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
my bereme uz asi 15 let na Shellu vsechny auta z fleetu a nikdy nebyl problem benziny, nafty, vpower racing vse...
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
Názory jsou různé.
Nejlepší jsou fakta.
Schválně jsem se díval na monitor zátěže, co ukazuje aktuální používaný výkon, u motoru 176kW.
Jel jsem na sedmičku rozjetý po dálnici D8 z Ústí nahoru do kopce na Petrovice, respektive Drážďany.
Plné auto 5 lidí, 140kmh tempomat a nebylo potřeba ani 110kW, bylo tam nejvíc 108kW a většinu doby snad okolo 90-100.
To jsem se divil, že tak málo výkonu to vyžadovalo, to je kopec jako kráva a 140 v 5ti lidech je celková okolo 2200kg co motor tahá na sedmičku
Ale nejednalo se o zrychlování, stále konstantně 140. To může být odpověď na otázku, kolik výkonu potřebuješ do Passata.
Jasně, že motor 110kW verze má menší nM, jinou převodovku a nedá se to vůbec porovnávat.
Ale stejně si myslím, že kdo nepotřebuje zrychlení a nevadí mu, podřazovat, tak by s tím mohl být spokojen, hlavně u manuál převodovky a 4x2 tam no problem kdo nechce nikam spěchat.
Lepší bude určitě když DSG nebo 4x4 tak už 140kW, aby tam byl krouťák a křivka výkonu trošku jinde a byla rezerva výkonu. Kopce, zátěž, protivítr, odpor déšt=voda atd...
Maximálně DSG bez 4x4 proč ne do 110kW ale nedávat velké disky 18 19, nechat jen R17 aby to mělo tah.
Chleba se láme, když chceš do toho kopce na dálnici zrychlovat, tam je každý kW neuvěřitelně poznat, to jsou situace, kdy výkonu není nikdy dost
Nejlepší jsou fakta.
Schválně jsem se díval na monitor zátěže, co ukazuje aktuální používaný výkon, u motoru 176kW.
Jel jsem na sedmičku rozjetý po dálnici D8 z Ústí nahoru do kopce na Petrovice, respektive Drážďany.
Plné auto 5 lidí, 140kmh tempomat a nebylo potřeba ani 110kW, bylo tam nejvíc 108kW a většinu doby snad okolo 90-100.
To jsem se divil, že tak málo výkonu to vyžadovalo, to je kopec jako kráva a 140 v 5ti lidech je celková okolo 2200kg co motor tahá na sedmičku
Ale nejednalo se o zrychlování, stále konstantně 140. To může být odpověď na otázku, kolik výkonu potřebuješ do Passata.
Jasně, že motor 110kW verze má menší nM, jinou převodovku a nedá se to vůbec porovnávat.
Ale stejně si myslím, že kdo nepotřebuje zrychlení a nevadí mu, podřazovat, tak by s tím mohl být spokojen, hlavně u manuál převodovky a 4x2 tam no problem kdo nechce nikam spěchat.
Lepší bude určitě když DSG nebo 4x4 tak už 140kW, aby tam byl krouťák a křivka výkonu trošku jinde a byla rezerva výkonu. Kopce, zátěž, protivítr, odpor déšt=voda atd...
Maximálně DSG bez 4x4 proč ne do 110kW ale nedávat velké disky 18 19, nechat jen R17 aby to mělo tah.
Chleba se láme, když chceš do toho kopce na dálnici zrychlovat, tam je každý kW neuvěřitelně poznat, to jsou situace, kdy výkonu není nikdy dost
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- Moik
- Závodník
- Příspěvky: 663
- Registrován: 22.04.2010 19:58
- Bydliště: Jihlava
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
Nebude to tím, že to BiTDI dává okolo 2000ot cca 110kW? Předpokládám 140kmh na sedmičku bude okolo 2000ot a to je cca 110kW výkonu dle grafů. 110kW verze dává cca 82kW ve 2200ot. při 140kmh.
Passat 2016, 2.0TDI 110kw, DSG
Multivan T5 2007, 1.9TDI 77kW (R.I.P. 2014)
Tiguan Sport&Style 1,4TSI 110kW 4x4 (R.I.P. 2011)
Multivan T5 2007, 1.9TDI 77kW (R.I.P. 2014)
Tiguan Sport&Style 1,4TSI 110kW 4x4 (R.I.P. 2011)
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
To jsem chtěl zdůraznit že tam aktuálně při běžné jízdě není k dispozici maximum výkonu ale méně.Moik píše:110kW verze dává cca 82kW ve 2200ot. při 140kmh
Když do toho kopce co jsem psal potřebuješ přibližně pro plynulou jízdu 108kW tak víš co to znamená pro motor 110kW
Podřadit a plný nebo motor 110kW zpomaluje.
Kdo ten výkon takto nevyužívá, tak je v pohodě.
Kdo jezdí po dálnici do kopců hodně, tak mu výkon může chybět.
To je celé.
Fakticky tak když kupuješ 110kW, tak máš k dispozici v tomto nejběžnějším režimu použití (motoru 110kW) na dálnici k dispozici jen okolo +-80kW.Moik píše:110kW verze dává cca 82kW ve 2200ot. při 140kmh
Stačí to? Pokud ano, tak do toho.
Tady se nejvíc v kopci projevuje výhoda 140kW verze, která tahá lépe v těchto otáčkách viz grafy
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 25.09.2019 18:03
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
Zdarec, to vrzání přední nápravy při zhoupnutí jste řešili jen promázáním?
Mně to něčím prostříkli, ale nemělo žádný efekt. Když jsem se ptal v autorizováném, tak o takovém problému nevěděli. Zkoušeli s tím zahýbat, ale vše pevné.
Mně to něčím prostříkli, ale nemělo žádný efekt. Když jsem se ptal v autorizováném, tak o takovém problému nevěděli. Zkoušeli s tím zahýbat, ale vše pevné.
-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27.11.2018 18:24
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
Ad: ne do 110kW ale nedávat velké disky 18 19, nechat jen R17 aby to mělo tah. ...???
Prosím o vysvětlení, jaký má R disku vliv na tah neboli výkon? Tedy vím, co je valivý odpor - to se týká ale šíře pneu 215 vs 235, ale né průměru.
Jinak ta 110tka má pro mne dostatečný výkon, ale jasně, že při potřebě zrychlení naloženýho auta a do kopce a ve 140 už to moc nepude. Určitě doporučuji DSG, jen ať si samo podřadí, když je to třeba. Já jsem v zásadě spokojený, trochu mi štvou některé pazvuky, co to auto umí vygenerovat, ale hold to není Audina a to tvrdím jen proto, že jsem jí nikdy neměl.
Prosím o vysvětlení, jaký má R disku vliv na tah neboli výkon? Tedy vím, co je valivý odpor - to se týká ale šíře pneu 215 vs 235, ale né průměru.
Jinak ta 110tka má pro mne dostatečný výkon, ale jasně, že při potřebě zrychlení naloženýho auta a do kopce a ve 140 už to moc nepude. Určitě doporučuji DSG, jen ať si samo podřadí, když je to třeba. Já jsem v zásadě spokojený, trochu mi štvou některé pazvuky, co to auto umí vygenerovat, ale hold to není Audina a to tvrdím jen proto, že jsem jí nikdy neměl.
-
- Řidič
- Příspěvky: 52
- Registrován: 28.08.2019 12:53
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
http://dfens-cz.com/tezky-kola-a-prase- ... yma-nohama" onclick="window.open(this.href);return false;
Pak je třeba mít na paměti relativní pohyb kol, tedy že se točí. Neustále spotřebováváme energii na jejich roztáčení a brzdění a tuto energii nemůžeme použít k pohonu auta.
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
Moc a článkem nesouhlasím. Na léto mám R19, na zimu R17 a takový rozdíl, že by bylo auto jak polite živou vodou jsem tedy opravdu nezaznamenal. Jediné čeho si jde při troše sledování na stejných trasách a stejných podmínkách je rozdíl 2dcl na 100km, vlivem užší pneu a lehčího kompletu...
-
- Řidič
- Příspěvky: 52
- Registrován: 28.08.2019 12:53
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
Nevím, osobní zkušenost nemám, jen jsem chtěl kolegovi naznačit proč větší/těžší kola mají vliv na výkon (jestli to jde nebo nejde poznat na 1600kg autech už je věc druhá...)
Každopádně DFens je člověk, co v automotive dělá(l?), má to vystudováno, a jeho články jsou na velmi vysoké úrovni (jak se vyjádřil i svět motorů), takže si určitě nevymýšlí
Každopádně DFens je člověk, co v automotive dělá(l?), má to vystudováno, a jeho články jsou na velmi vysoké úrovni (jak se vyjádřil i svět motorů), takže si určitě nevymýšlí
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 30.09.2008 17:55
- Bydliště: Praha 5
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
EuroOil má naftu bez BIO složky
- rado.h
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 13.03.2010 10:38
- Bydliště: Púchov, SK
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
Tu je hlavný dôvod hmotnosť kompletu a napr. 2kg na jednom kolese je naozaj poznať hlavne pri zrýchlovaní a spomalovaní. Môžem potvrdiť z vlastnej skúsenosti na benzíne 1.4TSi 110kw. Prechod zo zimných 205/50 R17 na letné 235/40 R18 teda bol citeľný, pri 17" ako keby malo auto chip motora. Niektorý napr.19" disk môže mať hmotnosť 11kg ale aj 14kg + cca 10kg pneu a to je poznať, aj celkovo sa auto lepšie správa zrýchlenie/spomalenie/pruženie....čím je nižšia neodpružená hmotnosť. Takže keď si kúpiš napr 19" Borbet FF1 s hmotnosťou 8,6kg, tak to máš ako slušný chip...jmc píše: ↑02.10.2019 12:42Ad: ne do 110kW ale nedávat velké disky 18 19, nechat jen R17 aby to mělo tah. ...???
Prosím o vysvětlení, jaký má R disku vliv na tah neboli výkon? Tedy vím, co je valivý odpor - to se týká ale šíře pneu 215 vs 235, ale né průměru.
Jinak ta 110tka má pro mne dostatečný výkon, ale jasně, že při potřebě zrychlení naloženýho auta a do kopce a ve 140 už to moc nepude. Určitě doporučuji DSG, jen ať si samo podřadí, když je to třeba. Já jsem v zásadě spokojený, trochu mi štvou některé pazvuky, co to auto umí vygenerovat, ale hold to není Audina a to tvrdím jen proto, že jsem jí nikdy neměl.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman