Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW

3G5 / 3G2 2014 - 201.
Nawinek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 29.10.2018 16:55
Bydliště: Votice

Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW

Příspěvek od Nawinek »

Ahojte :drinks:

mám vyhlídnutý velmi pěkný vůz VW Passat B8, r.v.2015, 2.0TDi Bluemotion 110kw s nájezdem cca 90tis km a plnou servisní historií.

Vůž bude zastávat funkci rodinného vozidla(výlety/dovolené) a přibližovadla do práce - 60% silnice 3.třídy / 40% dálnice - nájezd cca 15-20tis km ročně.

Co mě asi nejvíce zajímá:
- regenerace DPF - jak je na tom VW s DPF? Po jakém intervalu tak cca probíhá regenerace filtru? Jak zvládá kratší trasy? ADBlue?
- servis - interval výměny oleje po cca 15tis km? Doslechl jsem se, že náhradní komponenty a materiál k běžné údržbě je celkem nákladný - pravda?
- motor - spolehlivý?? bezproblémový?? Nějaký nešvar/kurvítko??
- a tak celkově funkčnost tak krásného vozu :good:

Rád bych slyšel od vás nějaký feedback na tento vůz/motor, jaké s ním máte vy zkušenosti, případně jaké trable vás potkaly, za každý poznatek a třeba i připomínku na co si dát pozor, či se zaměřit při koupi, budu velmi rád.

Děkuji za každou odpověď. :thanks:
Passat Variant B8 r.v.2015, 2.0TDi BlueMotion 110kW, manuál

LancerEVO10
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 18.02.2008 16:21

Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW

Příspěvek od LancerEVO10 »

Ahoj,

jezdím převážně trasy na dálnici a 1. třídy 100 a více km v kuse a regenreace probíhá během jízdy, aniž bych registroval. Kolega s ním jezdí mnohem více po Praze a přibližně po nájezdu 70-90 km (cca. 10 jízd) chce auto regenerovat.

Já mám najeto cca. 17 tis. km po roce (využívám více aut) a bez problémů. Kolega má přes 50 tis. km, závady zatím neměl, ale zadní kotouče jsou dost orezlé a bylo mu řečeno, že po cca. 20 tis. km bude muset měnit. Jezdí na interval 25 tis. km a přibližně po 20 tis. km si motor řekne o cca. 0,5l oleje (dle servisu normální u tohoto motoru). Dále mě, kolegovi a i dalšímu kolegovi drobně mizí chládácí kapalina bez zjevného úniku - na forech jsem četl, že to není nic neobvyklého. Co pozorujeme, tak za zvýšené venkovní vlhkosti v zimě a přepravě např. 4 osob se docela mlží přední okno a musí se i během jízdy spínat ofuk čelního skla (možná souvislost s aircare).

Pokud nebudete mít 4motion, tak by neměl mít motor adblue.

Myslím, že auto vpoho, ale obecně jde vidět, jak se šetří na místech, které nejdou na první pohled vidět (srovnání např. Passat B5.5, Audi 4F či BMW E90) - prostě spotřební věc. Na druhou stranu Passat nový pro podnikatele vychází cenově na svou velikost a výbavu nejlépe z aut své kategorie.

grochi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 465
Registrován: 08.12.2010 17:40
Bydliště: ostrava

Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW

Příspěvek od grochi »

Mám 110kw 2016 comfortline koupeno při 31xxx km teď nájezd 58xxx po roce,zima 16 kola léto 20, kotouče originál předek i zadek,olej měním co 20 000km teď budu měnit olej v převodovce, závady hučení při rychlosti nad 140km/h a vrzaní přední nápravy při zhoupnutí,vše se dá vyřešit lehce podle fóra.průměrnou spotřebu mám 6L což je super,s autem jsem zatím maximálně spokojen jen podřazovaní u DSG mi trochu vadí,ale řeším to svým řazením :-)
Vw Passat variant 3BG 2005 1,9 tdi 96kw

Uživatelský avatar
123talis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 15.03.2018 20:56

Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW

Příspěvek od 123talis »

Mám na B8 zatiaľ asi 16k km (momentálna 188 000). Menil som olej v prevodovke a motorový.

Predná náprava vrzgá, aj na Superbe2 vrzgala. Pískajú mi brzdy, ale to sa porieši novými doskami na jar. Motor je prekvapivo svižný, v porovnaní s 140kw S3 - má to otec, je tam maličký rozdiel. Spotreba hrozná, u mňa cca 7,3, mám DSG, jazdím dosť svižne. Diaľnica 150 tempomat cca 6,3. Pre porovnanie Superb2 (125kw 4x4) mal spotrebu diaľnica 5,5 a kombi 6,5.

Podvozkovo celkom pohoda, mám tam 18' R-Line Dartfordy a Pirelli, dá sa s tým rezať... kúpil som to na 16', to bola katastrofa.

Ak nekupuješ 4motion, tak to bude vkuse hrabať do 50km/h, ak tomu dupneš. A to fakt v jednom kuse.

DPF regeneruje cca 1 krát za 300km, zvykne to zapnúť regeneráciu presne v najhoršej chvíli (parkujem do dvora a pod.). Oproti Superbu 2 je regenerácia asi 2x taká dlhá. Pri rýchlosti nad 100 km/h je to cca 12-15min. Dá sa to v pohode odsledovať.

4 povezie, dovolenka v pohode, ale odporúčam na medzimesto prepnúť do S režimu, v D to už moc neobieha.
Passat B8 Individual, 110kW, DSG, F1, Full LED.

Uživatelský avatar
drroman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 358
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW

Příspěvek od drroman »

dojizdim na b8icce 60000km,mam 110kw manual.zatim bez problemu,jedine co mi menili byl potah na sedadle a jednotku infoteimentu...

Uživatelský avatar
matrose
Řidič
Řidič
Příspěvky: 65
Registrován: 22.05.2012 10:06

Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW

Příspěvek od matrose »

Jak poznáte ze vam auto regeneruje? Me jen nekdy dojíždí ventilátor po vypnuti motoru cca 5min a to i kdyz ujedu jen 10km. Dela to tak od nova, 180tis.km.

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW

Příspěvek od ppfox »

tak krom jiného (zvýšené otáčky na volnoběh) to u B8 lze najít i na infotainmentu - je tam kdesi položka start/stop a tam je při regeneraci přeškrtlá ikona a nápis "nutný běh motoru" co si tak vzpomínám (pokud je tedy SS zapnutý-aktivní)
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
123talis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 15.03.2018 20:56

Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW

Příspěvek od 123talis »

Zvýšené otáčky na voľnobehu a keď pridáš plyn, dáva to iné zvuky...hlavne pri parkovaní to dosť hučí. Keď vypneš počas regenerácie, pôjdu ešte 5min vetráky.

Pozor, v zime sa často zvýšia otáčky voľnobehu keď sa zopne prídavné kúrenie. Skús vypnúť vetráky a ali by klesnúť. Ak nie, je to DPF.Inak tých 300-350km na interval to dodržiava spoľahlivo. Dá sa to pekne naplánovať..
Passat B8 Individual, 110kW, DSG, F1, Full LED.

zadar1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 25.06.2013 15:49
Bydliště: BA, Slovensko

Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW

Příspěvek od zadar1 »

mám najazdené 205 tisíc, chipnuté na 130 kW, kód motora CRLB bez AdBlue, ide v pohode, servis robím po 15 tisíc, vo vlastnej réžii nič drahé.
vadí mi však podtáčanie DSG v D režime, chcelo by to upraviť soft.
náprava vrźga, búcha, ale na jar to dám do poriadku.
DPF mi regeneruje rôzne, závisí či jazdím viac mesto alebo diaľnice, dá sa to odsledovať cez apku VAG DPF.

celkovo to ujde, neurazí, dá sa na tom voziť.
Passat B8 Variant, 2.0 TDI, CRLB, 110kW, DSG6, r.v. 03/2015, 370tis. km

Uživatelský avatar
123talis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 15.03.2018 20:56

Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW

Příspěvek od 123talis »

zadar1 píše: DPF mi regeneruje rôzne, závisí či jazdím viac mesto alebo diaľnice, dá sa to odsledovať cez apku VAG DPF.
toto ma zaujíma, povedz mi viac
Passat B8 Individual, 110kW, DSG, F1, Full LED.

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW

Příspěvek od eauto1.cz »

KLIKNI PRO VÍCE INFO: VAG DPF
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Nawinek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 29.10.2018 16:55
Bydliště: Votice

Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW

Příspěvek od Nawinek »

IMG_20181113_103121.jpg
Ahoj,

děkuji všem za vaše odpovědi, zkušenosti s tímto vozem.

Tak už konečně jsem novým majitelem tohohle krasavce 8) . Zatím jsem s autem moc kilometrů nenajel, spíš zatím poznávám nové věci a učím se s nimi zacházet.

Doufám, že to bude spolehlivý parťák na dlouhou dobu :-)
Passat Variant B8 r.v.2015, 2.0TDi BlueMotion 110kW, manuál

Uživatelský avatar
Drinker
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 29.01.2012 19:02
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW

Příspěvek od Drinker »

Nawinek, gratuluju a ať ti dělá kára jen radost :good:
VW Passat Alltrack 140KW 4MOTION, VW Tiguan 2.0TDi 103KW 4MOTION Track & Style 2013, Renault Kangoo II express 1.5 dci 63KW, Bejvávalo = VW Passat 2.0 TDi 125KW Highline 2007

Nawinek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 29.10.2018 16:55
Bydliště: Votice

Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW

Příspěvek od Nawinek »

Děkuji :drinks:

Ještě mě zajímá vaše zkušenost s tankováním nafty v ČR do vašich B8iček. Rozhodně tam nebudu tankovat tu fosforově žlutou řepkovou BIO naftu :wink:

Na jakých čerpacích stanicích převážně tankujete / co tankujete?

Tankujete na hodně diskutovaném TankONO, jejich obyč naftu, nebo tu jejich naftu s Aditivy?

Přidáváte nějaké Aditiva, jako třeba VIF na zimu proti zamrznutí?

Já osobně tankoval naftu z 80% pouze na stanicích Benzina(spíš tu EFECTU, třeba jednou za dva měsíce tam šoupnu VERVU), zbylých 20% třeba výše zmiňované TankONO, EuroOil nebo shell. :good:
Passat Variant B8 r.v.2015, 2.0TDi BlueMotion 110kW, manuál

grochi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 465
Registrován: 08.12.2010 17:40
Bydliště: ostrava

Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW

Příspěvek od grochi »

90% Tankuju na Benzina,zbytek Schell a Mol
Vw Passat variant 3BG 2005 1,9 tdi 96kw

Odpovědět

Zpět na „Passat B8“