Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 29.10.2018 16:55
- Bydliště: Votice
Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
Ahojte
mám vyhlídnutý velmi pěkný vůz VW Passat B8, r.v.2015, 2.0TDi Bluemotion 110kw s nájezdem cca 90tis km a plnou servisní historií.
Vůž bude zastávat funkci rodinného vozidla(výlety/dovolené) a přibližovadla do práce - 60% silnice 3.třídy / 40% dálnice - nájezd cca 15-20tis km ročně.
Co mě asi nejvíce zajímá:
- regenerace DPF - jak je na tom VW s DPF? Po jakém intervalu tak cca probíhá regenerace filtru? Jak zvládá kratší trasy? ADBlue?
- servis - interval výměny oleje po cca 15tis km? Doslechl jsem se, že náhradní komponenty a materiál k běžné údržbě je celkem nákladný - pravda?
- motor - spolehlivý?? bezproblémový?? Nějaký nešvar/kurvítko??
- a tak celkově funkčnost tak krásného vozu
Rád bych slyšel od vás nějaký feedback na tento vůz/motor, jaké s ním máte vy zkušenosti, případně jaké trable vás potkaly, za každý poznatek a třeba i připomínku na co si dát pozor, či se zaměřit při koupi, budu velmi rád.
Děkuji za každou odpověď.
mám vyhlídnutý velmi pěkný vůz VW Passat B8, r.v.2015, 2.0TDi Bluemotion 110kw s nájezdem cca 90tis km a plnou servisní historií.
Vůž bude zastávat funkci rodinného vozidla(výlety/dovolené) a přibližovadla do práce - 60% silnice 3.třídy / 40% dálnice - nájezd cca 15-20tis km ročně.
Co mě asi nejvíce zajímá:
- regenerace DPF - jak je na tom VW s DPF? Po jakém intervalu tak cca probíhá regenerace filtru? Jak zvládá kratší trasy? ADBlue?
- servis - interval výměny oleje po cca 15tis km? Doslechl jsem se, že náhradní komponenty a materiál k běžné údržbě je celkem nákladný - pravda?
- motor - spolehlivý?? bezproblémový?? Nějaký nešvar/kurvítko??
- a tak celkově funkčnost tak krásného vozu
Rád bych slyšel od vás nějaký feedback na tento vůz/motor, jaké s ním máte vy zkušenosti, případně jaké trable vás potkaly, za každý poznatek a třeba i připomínku na co si dát pozor, či se zaměřit při koupi, budu velmi rád.
Děkuji za každou odpověď.
Passat Variant B8 r.v.2015, 2.0TDi BlueMotion 110kW, manuál
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 18.02.2008 16:21
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
Ahoj,
jezdím převážně trasy na dálnici a 1. třídy 100 a více km v kuse a regenreace probíhá během jízdy, aniž bych registroval. Kolega s ním jezdí mnohem více po Praze a přibližně po nájezdu 70-90 km (cca. 10 jízd) chce auto regenerovat.
Já mám najeto cca. 17 tis. km po roce (využívám více aut) a bez problémů. Kolega má přes 50 tis. km, závady zatím neměl, ale zadní kotouče jsou dost orezlé a bylo mu řečeno, že po cca. 20 tis. km bude muset měnit. Jezdí na interval 25 tis. km a přibližně po 20 tis. km si motor řekne o cca. 0,5l oleje (dle servisu normální u tohoto motoru). Dále mě, kolegovi a i dalšímu kolegovi drobně mizí chládácí kapalina bez zjevného úniku - na forech jsem četl, že to není nic neobvyklého. Co pozorujeme, tak za zvýšené venkovní vlhkosti v zimě a přepravě např. 4 osob se docela mlží přední okno a musí se i během jízdy spínat ofuk čelního skla (možná souvislost s aircare).
Pokud nebudete mít 4motion, tak by neměl mít motor adblue.
Myslím, že auto vpoho, ale obecně jde vidět, jak se šetří na místech, které nejdou na první pohled vidět (srovnání např. Passat B5.5, Audi 4F či BMW E90) - prostě spotřební věc. Na druhou stranu Passat nový pro podnikatele vychází cenově na svou velikost a výbavu nejlépe z aut své kategorie.
jezdím převážně trasy na dálnici a 1. třídy 100 a více km v kuse a regenreace probíhá během jízdy, aniž bych registroval. Kolega s ním jezdí mnohem více po Praze a přibližně po nájezdu 70-90 km (cca. 10 jízd) chce auto regenerovat.
Já mám najeto cca. 17 tis. km po roce (využívám více aut) a bez problémů. Kolega má přes 50 tis. km, závady zatím neměl, ale zadní kotouče jsou dost orezlé a bylo mu řečeno, že po cca. 20 tis. km bude muset měnit. Jezdí na interval 25 tis. km a přibližně po 20 tis. km si motor řekne o cca. 0,5l oleje (dle servisu normální u tohoto motoru). Dále mě, kolegovi a i dalšímu kolegovi drobně mizí chládácí kapalina bez zjevného úniku - na forech jsem četl, že to není nic neobvyklého. Co pozorujeme, tak za zvýšené venkovní vlhkosti v zimě a přepravě např. 4 osob se docela mlží přední okno a musí se i během jízdy spínat ofuk čelního skla (možná souvislost s aircare).
Pokud nebudete mít 4motion, tak by neměl mít motor adblue.
Myslím, že auto vpoho, ale obecně jde vidět, jak se šetří na místech, které nejdou na první pohled vidět (srovnání např. Passat B5.5, Audi 4F či BMW E90) - prostě spotřební věc. Na druhou stranu Passat nový pro podnikatele vychází cenově na svou velikost a výbavu nejlépe z aut své kategorie.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 465
- Registrován: 08.12.2010 17:40
- Bydliště: ostrava
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
Mám 110kw 2016 comfortline koupeno při 31xxx km teď nájezd 58xxx po roce,zima 16 kola léto 20, kotouče originál předek i zadek,olej měním co 20 000km teď budu měnit olej v převodovce, závady hučení při rychlosti nad 140km/h a vrzaní přední nápravy při zhoupnutí,vše se dá vyřešit lehce podle fóra.průměrnou spotřebu mám 6L což je super,s autem jsem zatím maximálně spokojen jen podřazovaní u DSG mi trochu vadí,ale řeším to svým řazením
Vw Passat variant 3BG 2005 1,9 tdi 96kw
- 123talis
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 15.03.2018 20:56
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
Mám na B8 zatiaľ asi 16k km (momentálna 188 000). Menil som olej v prevodovke a motorový.
Predná náprava vrzgá, aj na Superbe2 vrzgala. Pískajú mi brzdy, ale to sa porieši novými doskami na jar. Motor je prekvapivo svižný, v porovnaní s 140kw S3 - má to otec, je tam maličký rozdiel. Spotreba hrozná, u mňa cca 7,3, mám DSG, jazdím dosť svižne. Diaľnica 150 tempomat cca 6,3. Pre porovnanie Superb2 (125kw 4x4) mal spotrebu diaľnica 5,5 a kombi 6,5.
Podvozkovo celkom pohoda, mám tam 18' R-Line Dartfordy a Pirelli, dá sa s tým rezať... kúpil som to na 16', to bola katastrofa.
Ak nekupuješ 4motion, tak to bude vkuse hrabať do 50km/h, ak tomu dupneš. A to fakt v jednom kuse.
DPF regeneruje cca 1 krát za 300km, zvykne to zapnúť regeneráciu presne v najhoršej chvíli (parkujem do dvora a pod.). Oproti Superbu 2 je regenerácia asi 2x taká dlhá. Pri rýchlosti nad 100 km/h je to cca 12-15min. Dá sa to v pohode odsledovať.
4 povezie, dovolenka v pohode, ale odporúčam na medzimesto prepnúť do S režimu, v D to už moc neobieha.
Predná náprava vrzgá, aj na Superbe2 vrzgala. Pískajú mi brzdy, ale to sa porieši novými doskami na jar. Motor je prekvapivo svižný, v porovnaní s 140kw S3 - má to otec, je tam maličký rozdiel. Spotreba hrozná, u mňa cca 7,3, mám DSG, jazdím dosť svižne. Diaľnica 150 tempomat cca 6,3. Pre porovnanie Superb2 (125kw 4x4) mal spotrebu diaľnica 5,5 a kombi 6,5.
Podvozkovo celkom pohoda, mám tam 18' R-Line Dartfordy a Pirelli, dá sa s tým rezať... kúpil som to na 16', to bola katastrofa.
Ak nekupuješ 4motion, tak to bude vkuse hrabať do 50km/h, ak tomu dupneš. A to fakt v jednom kuse.
DPF regeneruje cca 1 krát za 300km, zvykne to zapnúť regeneráciu presne v najhoršej chvíli (parkujem do dvora a pod.). Oproti Superbu 2 je regenerácia asi 2x taká dlhá. Pri rýchlosti nad 100 km/h je to cca 12-15min. Dá sa to v pohode odsledovať.
4 povezie, dovolenka v pohode, ale odporúčam na medzimesto prepnúť do S režimu, v D to už moc neobieha.
Passat B8 Individual, 110kW, DSG, F1, Full LED.
- drroman
- Jezdec
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
dojizdim na b8icce 60000km,mam 110kw manual.zatim bez problemu,jedine co mi menili byl potah na sedadle a jednotku infoteimentu...
- matrose
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 22.05.2012 10:06
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
Jak poznáte ze vam auto regeneruje? Me jen nekdy dojíždí ventilátor po vypnuti motoru cca 5min a to i kdyz ujedu jen 10km. Dela to tak od nova, 180tis.km.
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
tak krom jiného (zvýšené otáčky na volnoběh) to u B8 lze najít i na infotainmentu - je tam kdesi položka start/stop a tam je při regeneraci přeškrtlá ikona a nápis "nutný běh motoru" co si tak vzpomínám (pokud je tedy SS zapnutý-aktivní)
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- 123talis
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 15.03.2018 20:56
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
Zvýšené otáčky na voľnobehu a keď pridáš plyn, dáva to iné zvuky...hlavne pri parkovaní to dosť hučí. Keď vypneš počas regenerácie, pôjdu ešte 5min vetráky.
Pozor, v zime sa často zvýšia otáčky voľnobehu keď sa zopne prídavné kúrenie. Skús vypnúť vetráky a ali by klesnúť. Ak nie, je to DPF.Inak tých 300-350km na interval to dodržiava spoľahlivo. Dá sa to pekne naplánovať..
Pozor, v zime sa často zvýšia otáčky voľnobehu keď sa zopne prídavné kúrenie. Skús vypnúť vetráky a ali by klesnúť. Ak nie, je to DPF.Inak tých 300-350km na interval to dodržiava spoľahlivo. Dá sa to pekne naplánovať..
Passat B8 Individual, 110kW, DSG, F1, Full LED.
-
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 25.06.2013 15:49
- Bydliště: BA, Slovensko
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
mám najazdené 205 tisíc, chipnuté na 130 kW, kód motora CRLB bez AdBlue, ide v pohode, servis robím po 15 tisíc, vo vlastnej réžii nič drahé.
vadí mi však podtáčanie DSG v D režime, chcelo by to upraviť soft.
náprava vrźga, búcha, ale na jar to dám do poriadku.
DPF mi regeneruje rôzne, závisí či jazdím viac mesto alebo diaľnice, dá sa to odsledovať cez apku VAG DPF.
celkovo to ujde, neurazí, dá sa na tom voziť.
vadí mi však podtáčanie DSG v D režime, chcelo by to upraviť soft.
náprava vrźga, búcha, ale na jar to dám do poriadku.
DPF mi regeneruje rôzne, závisí či jazdím viac mesto alebo diaľnice, dá sa to odsledovať cez apku VAG DPF.
celkovo to ujde, neurazí, dá sa na tom voziť.
Passat B8 Variant, 2.0 TDI, CRLB, 110kW, DSG6, r.v. 03/2015, 370tis. km
- 123talis
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 15.03.2018 20:56
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
toto ma zaujíma, povedz mi viaczadar1 píše: DPF mi regeneruje rôzne, závisí či jazdím viac mesto alebo diaľnice, dá sa to odsledovať cez apku VAG DPF.
Passat B8 Individual, 110kW, DSG, F1, Full LED.
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
KLIKNI PRO VÍCE INFO: VAG DPF
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 29.10.2018 16:55
- Bydliště: Votice
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
děkuji všem za vaše odpovědi, zkušenosti s tímto vozem.
Tak už konečně jsem novým majitelem tohohle krasavce . Zatím jsem s autem moc kilometrů nenajel, spíš zatím poznávám nové věci a učím se s nimi zacházet.
Doufám, že to bude spolehlivý parťák na dlouhou dobu
Passat Variant B8 r.v.2015, 2.0TDi BlueMotion 110kW, manuál
- Drinker
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 29.01.2012 19:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
Nawinek, gratuluju a ať ti dělá kára jen radost
VW Passat Alltrack 140KW 4MOTION, VW Tiguan 2.0TDi 103KW 4MOTION Track & Style 2013, Renault Kangoo II express 1.5 dci 63KW, Bejvávalo = VW Passat 2.0 TDi 125KW Highline 2007
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 29.10.2018 16:55
- Bydliště: Votice
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
Děkuji
Ještě mě zajímá vaše zkušenost s tankováním nafty v ČR do vašich B8iček. Rozhodně tam nebudu tankovat tu fosforově žlutou řepkovou BIO naftu
Na jakých čerpacích stanicích převážně tankujete / co tankujete?
Tankujete na hodně diskutovaném TankONO, jejich obyč naftu, nebo tu jejich naftu s Aditivy?
Přidáváte nějaké Aditiva, jako třeba VIF na zimu proti zamrznutí?
Já osobně tankoval naftu z 80% pouze na stanicích Benzina(spíš tu EFECTU, třeba jednou za dva měsíce tam šoupnu VERVU), zbylých 20% třeba výše zmiňované TankONO, EuroOil nebo shell.
Ještě mě zajímá vaše zkušenost s tankováním nafty v ČR do vašich B8iček. Rozhodně tam nebudu tankovat tu fosforově žlutou řepkovou BIO naftu
Na jakých čerpacích stanicích převážně tankujete / co tankujete?
Tankujete na hodně diskutovaném TankONO, jejich obyč naftu, nebo tu jejich naftu s Aditivy?
Přidáváte nějaké Aditiva, jako třeba VIF na zimu proti zamrznutí?
Já osobně tankoval naftu z 80% pouze na stanicích Benzina(spíš tu EFECTU, třeba jednou za dva měsíce tam šoupnu VERVU), zbylých 20% třeba výše zmiňované TankONO, EuroOil nebo shell.
Passat Variant B8 r.v.2015, 2.0TDi BlueMotion 110kW, manuál
-
- Jezdec
- Příspěvky: 465
- Registrován: 08.12.2010 17:40
- Bydliště: ostrava
Re: Prosím o rady/recenzi na vůz VW Passat B8 2.0TDi 110KW
90% Tankuju na Benzina,zbytek Schell a Mol
Vw Passat variant 3BG 2005 1,9 tdi 96kw