Topení při vyšších rychlostech

3G5 / 3G2 2014 - 201.
Odpovědět
s0ny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 292
Registrován: 06.09.2009 14:30

Topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od s0ny »

Teď když byly ty větší zimy, tak se mi stávala jedna věc. Při vyšších rychlostech jakoby nestíhalo topení a z větráku mi šel studený vzduch. Pomohlo až navýšení teploty. Má to někdo podobně?

Uživatelský avatar
Moik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 663
Registrován: 22.04.2010 19:58
Bydliště: Jihlava

Re: Topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od Moik »

Mě překvapilo, že čas od času začne z ničeho nic foukat studený vzduch a nejen při vyšších rychlostech. Jak kdyby regulace nebyla plynulá a najednou to nestíhalo. Třeba je to součástí systému pro udržení bdělosti řidiče, protože to fakt probudí :D
Passat 2016, 2.0TDI 110kw, DSG
Multivan T5 2007, 1.9TDI 77kW (R.I.P. 2014)
Tiguan Sport&Style 1,4TSI 110kW 4x4 (R.I.P. 2011)

gosh
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 20.08.2009 15:33

Re: Topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od gosh »

V Superbu 3 jsem to v průběhu asi 100tis. km nezaznamenal ani jednou!
Naposledy upravil(a) gosh dne 17.11.2019 13:39, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
petroni
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 29.12.2013 15:53

Re: Topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od petroni »

Dneska jsem jel po dálnici na sever a z výdechů šel teplý vzduch. Pak jsem sjel a jel na jih :D .... v tom okamžiku na mě fouknul studený vzduch. Typnul bych, že sluníčko posvítilo na senzory a elektronika usoudila, že je v autě moc teplo.
Octavia 1,9 SDI 50kW, Octavia 1,9 TDI 66kW Combi, Octavia II 1,9 TDI 77kW Combi, Octavia II FL 1,6TDI 77kW Combi, Octavia III 2,0 TDI 110kW Combi, VW Passat B8 2.0 BiTDI 176kW Alltrack


Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od eauto1.cz »

To, že Klimatronic mění směr a teplotu ventilace je jeho základní funkce i díky slunečnímu senzoru.
Ale to bys musel mít v kabině tepleji, než bys nastavil na display, aby to začalo chladit. Tj kabina 26 a na display 22, pak chlazení připadá v úvahu.
Ale aby v autě bylo chladno když vyžaduješ topit je nesmysl. Když máš v kabině 21 a klimatronic na 26, nemůže to chladit.
Jedině že bys měl v kabině 22, klimatronic na 23 ale sluneční a tepelný senzor by registroval ostré slunce, pak by mohl jít na sklo studenější vzduch, ale né tak, aby Ti byla zima, jen tak, že to cítíš prstem na výdechu nahoře na sklo.

Ani když dávám režim na mírný v klimatronicu, a v jízdních módech klima na ECO, a stáhnu větrák manuálně na první nejnižší rychlost ventilace, tzn nejnižší možný výkon, tak se to nestane nikdy, že by foukal studený a že by myla zima.
Podle mě popisujete závadu, né vlastnost, viz diagnostika klimatronic, tam to najdeš...
Je to jako by něco zářilo na senzor slunce, třeba přenosná navigace?
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Uživatelský avatar
petroni
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 29.12.2013 15:53

Re: Topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od petroni »

Jsem ten jev asi napsal moc zkrátka. V mém případě bych to fouknutí studenějšího vzduchu nepovažoval za závadu. Ono, když jsem se otočil na jih, tak bylo cítit, že je za tím čelním sklem od slunce trochu tepleji a studený vzduch byl v tu chvíli celkem příjemný.
Octavia 1,9 SDI 50kW, Octavia 1,9 TDI 66kW Combi, Octavia II 1,9 TDI 77kW Combi, Octavia II FL 1,6TDI 77kW Combi, Octavia III 2,0 TDI 110kW Combi, VW Passat B8 2.0 BiTDI 176kW Alltrack

Odpovědět

Zpět na „Passat B8“