Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 15.03.2019 20:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.04.2009

Příspěvky:

153

Nenašel jsem, tak bych rád k tomu udělal téma:
- jde přes diagnostiku zkontrolovat stav - pokud ano, prosím návod
- Jde přes diagnostiku pustit vypalování? Pokud ano, prosím návod a časovou náročnost
- Jiné důležité informace
- Již nějakou dobu je možné DPF vyprat (Cca 5 tis). Má to cenu, kdy a jak moc to prodlouží životnost

čas letí a brzy to budeme řešit všichni. Pokud by mi někdo poradil první dva body budu rád za info do pondělka, kdy jdu na servis


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 16.03.2019 12:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1059

Bydliště:

Praha

Zkontrolovat stav:
- VAG/VCDS - 01 Motor - Rozšířené měření a tam si najít tyto kanály.


Přílohy:
DPF.jpg
DPF.jpg (117.09 KiB) Zobrazeno 1114 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 16.03.2019 12:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

1051

Bydliště:

Brno

nucena regenerace: https://youtu.be/lTPbN21ytEA?t=107, ale nejsem si uplne jistej, jestli nemusi byt smazany vsecky chyby z motoru... regenerace se pustila hned po zadani kodu, takze na to pripadne byt pripraven a hned vyjet, nebo spoustet idealne za jizdy... po dobu regenerace na BLS motoru svitila ikona filtru, jak je to u CR sem este nevidel...

na BLS sme filtr nechavali cistit a prej je to tak max jednou, mooozna 2×, pak uz je filtr uplne KO... nicmene alspon podle diag cisteni pomohlo a o neco se prodlouzil interval regenerace, cidla se tenkrat nemenily, jen se cistilo a diag... u CR zase zkusenost zadnou nemam, ale vzhledem k cene nahradniho dilu bych spis asi sel do novyho filtru, nez cistit... pry by filtr na CR mel vydrzet bez problemu alspon do 300 tis... pokud ne, je chyba pravdepodobne nekde jinde, nez ve filtru

_________________
ex. 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007
1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 16.03.2019 16:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.05.2012

Příspěvky:

48

Ja používám OBD2 android, ukazuje kdy byl filtr naposled vypalený, je to cca kazdych 350km.Mam to jen tak pro info. Pri dálničních km filtr vydrží bez problemu k 300 tis km a nevim o něm, aspoň my jsme nikdy neměli problém u firemních aut. Manželka ma B8 a jezdi hlavne mesto a popojizdky, tady je to horší, co týden ji nuťí udelat jizdu ca 20km a vypalovat dokud nezhasne kontrolka Dpf


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 16.03.2019 16:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

1051

Bydliště:

Brno

problemem je nedokoncena / nedokoncovana regenerace :-(

CRka by uz mely regenerovat i pri nizkych rychlostech, ci pri stani

_________________
ex. 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007
1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 16.03.2019 16:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.04.2009

Příspěvky:

153

Počítám, že mám CR. Při stání se neukončí vypaluje dál. Dokonce myslím, že ani nevidím, žádné ikony na displeji (ale mám displej místo budíků a část displeje nevidím, jelikož mi ho kryje věnec volantu - tohle nedomysleli :( ).

Pro řízené vypalování se musí jet? Nedá se zpustit na místě? Jinak zajímavé postřehy. Díky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 16.03.2019 16:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.01.2013

Příspěvky:

117

Bydliště:

Královohradecko

matrose píše:
Ja používám OBD2 android, ukazuje kdy byl filtr naposled vypalený, je to cca kazdych 350km.Mam to jen tak pro info. Pri dálničních km filtr vydrží bez problemu k 300 tis km a nevim o něm, aspoň my jsme nikdy neměli problém u firemních aut. Manželka ma B8 a jezdi hlavne mesto a popojizdky, tady je to horší, co týden ji nuťí udelat jizdu ca 20km a vypalovat dokud nezhasne kontrolka Dpf

Škoda ze něco podobného není na platformy apple nebo alespoň se mi nepodařilo vygooglit...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 16.03.2019 18:38 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

26.02.2019

Příspěvky:

1

Mám OBDeleven. Tie parametre su presne ako tuna v druhom prispevku. Nútená regenerace sa v OBDeleven odošle, budíky zobrazia chybu DPF a v momente kedy nastanú požadované podmienky sa pustí regenerace po regeneraci hned kontrolka zhasne (nie je treba ani reštart). Na B8 som ešte neskúšal ale takto som to robil na iných vw autách.

Ked budem mať čas môžem nascreenovať. Inak OBDeleven je vyborný nástroj za tú cenu.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 18.03.2019 09:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

1051

Bydliště:

Brno

ja mel teda zkusenost, alespon na tom BLS, ze regenerace prave po zadani kodu zacala vicemene hned po nastartovani... zadne podminky se plnit nemusely... u tech novejsich motoru se da regenereovat i na miste (takze se po zadani kodu a nastartovani spusti taky hned a hned vypaluje (zvysene otacky, ventilatory, kovovej smrad)), ale pry (ale uz mi i kdekdo rikal, ze je to nesmysl) se muze stat, ze se roztavi plasty kolem vyfuku (naraznik apod.)

o indikaci vypalovani na beznem displayi sem este nikde neslysel, muselo by se to asi upravit SW... nemel by asi ale byt problem vytahnout diodu nekde bokem mimo budiky

_________________
ex. 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007
1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 09.05.2019 10:33 
Offline
Nový člen
Nový člen
Uživatelský avatar

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

16.04.2019

Příspěvky:

15

Bydliště:

Praha/Budějovice

Ahoj, dá se přes nějakou aplikaci v Androidu vynutit čištění/regenerace?
Nemám VCDS, ale OBD II a apku VAG DPF > viz screen.

Jsme na 87 % a rád bych to pročistil a popravdě nevím jak, aby hodnota soot mass a oil ash residue klesla.

Dá se regenerace spustit i při stání s vyššími otáčkami, nebo musím vyjet a držet rychlos minimálně nad 60 km/h?

Díky!


Přílohy:
IMG-5045.JPG
IMG-5045.JPG (201.24 KiB) Zobrazeno 216 krát


_________________
VW Golf VII Variant 1.6 TDI Comfortline, 2014, 140 hp
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 09.05.2019 10:44 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

23.01.2016

Příspěvky:

487

Oil ash residue nevycistis nijako. Po dosiahnuti limitnej hodnoty bude filter na vymenu.

Soot sa ti regeneraciou odstranuje, ale nespalitelny kusok je prave ten oil ash ktory pribudajucimi km narasta.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 09.05.2019 10:55 
Offline
Nový člen
Nový člen
Uživatelský avatar

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

16.04.2019

Příspěvky:

15

Bydliště:

Praha/Budějovice

díky za rychlou reakci.

Těch 54% je hodnota ke vztahu ke cca 180 tis. km adekvátní?

Ještě k té regeneraci - dá se tedy nějak vynutit? Protože v tom druhém poli regen. duration mám 0 minut.

_________________
VW Golf VII Variant 1.6 TDI Comfortline, 2014, 140 hp


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 09.05.2019 11:59 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

23.01.2016

Příspěvky:

487

Nedavno som nacital na jednej Rapidke 1.6 TDI (prevazne dialnica) cca 20g pri cca 90tkm. Filtre vydrzia cca do 80g. Zalezi na style jazdy.

Preco chces robit regen ked auto to same robi kazdych X00 km?

Momentalne viem o jedinej Android appke co dokaze vynutit: "OBD11" alebo najdes aj pod "OBD eleven"

Ale netusim ktore motory su podporovane.

A ak sa to nezmenilo, vyzaduje ich originalny adapter.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 09.05.2019 12:05 
Offline
Nový člen
Nový člen
Uživatelský avatar

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

16.04.2019

Příspěvky:

15

Bydliště:

Praha/Budějovice

U ODB11 musí být stále originál, co sem koukal.

U tý regenerace sem si nebyl jistej, že se to provádí samo, vzhledem k tomu, že trvání bylo naposledy 0 minut.

Na fóru škoda nebo i tady lidi píšou, že se dělá zhruba po 300km v průběhu jízdy, když se všechno dostatečně zahřeje - ale takový nájezdy nemám. maximálně 180 km.

Budu to průběžně sledovat až se to bude chýlit ke stovce, pak to znovu projedu a uvidím, zda se to provedlo.

Díky!

_________________
VW Golf VII Variant 1.6 TDI Comfortline, 2014, 140 hp


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 09.05.2019 12:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

1051

Bydliště:

Brno

km pro regeneraci se scitaji postupnou jizdou, takze neni nutny jet v kuse 300 km ;-) pokud by byl problem, tak se regenerace vynuti rozsvicenim diody na budicich (oranzovy filtr) a pak uz je nutny "najet na dalnici" a nechat to vypalit... pokud se nesplni, tak pak vynuti servis / diagnostika, jinak se nejede dal...

na CR (cili motor u B8) by se regenerace mela nechat poznat roztocenymi vetraky, otackami kolem 1 tis. / min a takovym kovovym smradem z vyfuku... v tu chvili je vhodne regeneraci neprerusovat a nechat dojet (otacku muzou spadnout az po lehkem pridani plynu) a muze probihat i na miste, ale je lepsi regenerovat jizdou, v zatahu...

_________________
ex. 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007
1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group