Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 15.03.2019 20:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.04.2009

Příspěvky:

149

Nenašel jsem, tak bych rád k tomu udělal téma:
- jde přes diagnostiku zkontrolovat stav - pokud ano, prosím návod
- Jde přes diagnostiku pustit vypalování? Pokud ano, prosím návod a časovou náročnost
- Jiné důležité informace
- Již nějakou dobu je možné DPF vyprat (Cca 5 tis). Má to cenu, kdy a jak moc to prodlouží životnost

čas letí a brzy to budeme řešit všichni. Pokud by mi někdo poradil první dva body budu rád za info do pondělka, kdy jdu na servis


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 16.03.2019 12:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1053

Bydliště:

Praha

Zkontrolovat stav:
- VAG/VCDS - 01 Motor - Rozšířené měření a tam si najít tyto kanály.


Přílohy:
DPF.jpg
DPF.jpg (117.09 KiB) Zobrazeno 444 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 16.03.2019 12:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

973

Bydliště:

Brno

nucena regenerace: https://youtu.be/lTPbN21ytEA?t=107, ale nejsem si uplne jistej, jestli nemusi byt smazany vsecky chyby z motoru... regenerace se pustila hned po zadani kodu, takze na to pripadne byt pripraven a hned vyjet, nebo spoustet idealne za jizdy... po dobu regenerace na BLS motoru svitila ikona filtru, jak je to u CR sem este nevidel...

na BLS sme filtr nechavali cistit a prej je to tak max jednou, mooozna 2×, pak uz je filtr uplne KO... nicmene alspon podle diag cisteni pomohlo a o neco se prodlouzil interval regenerace, cidla se tenkrat nemenily, jen se cistilo a diag... u CR zase zkusenost zadnou nemam, ale vzhledem k cene nahradniho dilu bych spis asi sel do novyho filtru, nez cistit... pry by filtr na CR mel vydrzet bez problemu alspon do 300 tis... pokud ne, je chyba pravdepodobne nekde jinde, nez ve filtru

_________________
ex. 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007
1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 16.03.2019 16:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.05.2012

Příspěvky:

43

Ja používám OBD2 android, ukazuje kdy byl filtr naposled vypalený, je to cca kazdych 350km.Mam to jen tak pro info. Pri dálničních km filtr vydrží bez problemu k 300 tis km a nevim o něm, aspoň my jsme nikdy neměli problém u firemních aut. Manželka ma B8 a jezdi hlavne mesto a popojizdky, tady je to horší, co týden ji nuťí udelat jizdu ca 20km a vypalovat dokud nezhasne kontrolka Dpf


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 16.03.2019 16:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

973

Bydliště:

Brno

problemem je nedokoncena / nedokoncovana regenerace :-(

CRka by uz mely regenerovat i pri nizkych rychlostech, ci pri stani

_________________
ex. 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007
1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 16.03.2019 16:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.04.2009

Příspěvky:

149

Počítám, že mám CR. Při stání se neukončí vypaluje dál. Dokonce myslím, že ani nevidím, žádné ikony na displeji (ale mám displej místo budíků a část displeje nevidím, jelikož mi ho kryje věnec volantu - tohle nedomysleli :( ).

Pro řízené vypalování se musí jet? Nedá se zpustit na místě? Jinak zajímavé postřehy. Díky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 16.03.2019 16:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.01.2013

Příspěvky:

112

Bydliště:

Královohradecko

matrose píše:
Ja používám OBD2 android, ukazuje kdy byl filtr naposled vypalený, je to cca kazdych 350km.Mam to jen tak pro info. Pri dálničních km filtr vydrží bez problemu k 300 tis km a nevim o něm, aspoň my jsme nikdy neměli problém u firemních aut. Manželka ma B8 a jezdi hlavne mesto a popojizdky, tady je to horší, co týden ji nuťí udelat jizdu ca 20km a vypalovat dokud nezhasne kontrolka Dpf

Škoda ze něco podobného není na platformy apple nebo alespoň se mi nepodařilo vygooglit...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 16.03.2019 18:38 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

26.02.2019

Příspěvky:

1

Mám OBDeleven. Tie parametre su presne ako tuna v druhom prispevku. Nútená regenerace sa v OBDeleven odošle, budíky zobrazia chybu DPF a v momente kedy nastanú požadované podmienky sa pustí regenerace po regeneraci hned kontrolka zhasne (nie je treba ani reštart). Na B8 som ešte neskúšal ale takto som to robil na iných vw autách.

Ked budem mať čas môžem nascreenovať. Inak OBDeleven je vyborný nástroj za tú cenu.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr - stav, kontrola, nucené vypalování, čištění
PříspěvekNapsal: 18.03.2019 09:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

973

Bydliště:

Brno

ja mel teda zkusenost, alespon na tom BLS, ze regenerace prave po zadani kodu zacala vicemene hned po nastartovani... zadne podminky se plnit nemusely... u tech novejsich motoru se da regenereovat i na miste (takze se po zadani kodu a nastartovani spusti taky hned a hned vypaluje (zvysene otacky, ventilatory, kovovej smrad)), ale pry (ale uz mi i kdekdo rikal, ze je to nesmysl) se muze stat, ze se roztavi plasty kolem vyfuku (naraznik apod.)

o indikaci vypalovani na beznem displayi sem este nikde neslysel, muselo by se to asi upravit SW... nemel by asi ale byt problem vytahnout diodu nekde bokem mimo budiky

_________________
ex. 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007
1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group