Ahoj.
Mám VW B8 110 kW - nafta bez DCC.
Přečetl jsem hodně fór, ale nikde jsem se nedočetl co může způsobovat dunivé zvuky při přejezdu malých nerovností v malé rychlosti u B8.
Vím, že to trápí O III, Golfa VII, Superg III, kde to dělají tlumiče z prvovýroby, hydrolůžka na zadní nápravě. Vrzání přední nápravy dělají silentblogy - tzv.puky, které stačí namazat nebo vyměnit..... a další neduhy, které trápí koncern. Píše se to na fórech i v ostatních sousedních zemích.
Proto se chci zeptat jestli se tady najde odborník a řekne dunivé, klepavé rány od podvozku hlavně zadní náprava při pomalé jízdě dělají například:
1 tlumiče obyčejné vada z výroby - řešeno u O III a VW Golf VII
2 hydrolůžka na zadní nápravě a hlavně kde: horní rameno, spodní a nebo vlečné - řešeno ve škodě u S III
3 držáky tlumičů - horní uložení tlumičů
4 vrzání dělá na přední nápravě zadní silentblog tzv. puk
Předem děkuji. Jsem dost nasranej na chování podvozku při pomalé jízdě.