Tlacitko na jizdni styl dodelani
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 19.05.2018 17:21
Tlacitko na jizdni styl dodelani
Zdravim, je mozne dodelat tlacitko na zmenu jizdniho stylu? Je to jen otazka dokoupeni tlacitka, zapojeni nekam a aktivaci ve vcds nebo to obnasi i jine strasti? Diky za info
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Tlacitko na jizdni styl dodelani
Obnáší to úplně jiný systém podvozku vozidla, známý pod názvem DCC.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 19.05.2018 17:21
Tlacitko na jizdni styl dodelani
A to nejde bez DCC. Vzdyt golf to ma taky a nema dcc.
Mozna to pisu blbe ale nejsou to styly ale jizdny mod
Mozna to pisu blbe ale nejsou to styly ale jizdny mod
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Tlacitko na jizdni styl dodelani
Tak to netuším jestli jde dodělat a jak už vůbec, tohle tlačítko mám u B8 s DCC a po pravdě u modelů bez DCC jsem ho neviděl, tam jsem neviděl po pravdě ani ESP OFF.
- Drinker
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 29.01.2012 19:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Tlacitko na jizdni styl dodelani
Nemám DCC a volbu jízdních režimů tam mám. V sekci Golf je téma, kde to frajeři dodělávali a vycházelo něco kolem 3k, hledej Je na to originál sada pro dodělání
VW Passat Alltrack 140KW 4MOTION, VW Tiguan 2.0TDi 103KW 4MOTION Track & Style 2013, Renault Kangoo II express 1.5 dci 63KW, Bejvávalo = VW Passat 2.0 TDi 125KW Highline 2007
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Tlacitko na jizdni styl dodelani
Volby jsou přece dostupné v Discovery Media, kde to jde měnit...
Pokud není DCC tak se změnou režimu nastavuje pouze tuhost volantu, upravené řazení v případě DSG, klimatizace a svícení plus pár dalších kravinek.
Pokud je DCC je samozřejmostí, že jde nastavit i tuhost a chování podvozku, což je to hlavní, nicméně tlačítko MODE z výroby jsem viděl pouze u vozů s DCC a u 4x4 je na výběr i další jízdní profil, než jen ty základní. Ale třeba se dává tlačítko i u vozů bez DCC z výroby, třeba jsem jen takové neviděl.
O tom to původně bylo, o tlačítku. Jestli ani v Discovery nemá možnost volby profilů, to už tazatel nepíše.
A pokud jde tlačítko dodělat, tak není o čem, ale pokud se to zobrazuje v Discovery tak je to asi zbytečné, to pak samozřejmě záleží na majiteli
Pokud není DCC tak se změnou režimu nastavuje pouze tuhost volantu, upravené řazení v případě DSG, klimatizace a svícení plus pár dalších kravinek.
Pokud je DCC je samozřejmostí, že jde nastavit i tuhost a chování podvozku, což je to hlavní, nicméně tlačítko MODE z výroby jsem viděl pouze u vozů s DCC a u 4x4 je na výběr i další jízdní profil, než jen ty základní. Ale třeba se dává tlačítko i u vozů bez DCC z výroby, třeba jsem jen takové neviděl.
O tom to původně bylo, o tlačítku. Jestli ani v Discovery nemá možnost volby profilů, to už tazatel nepíše.
A pokud jde tlačítko dodělat, tak není o čem, ale pokud se to zobrazuje v Discovery tak je to asi zbytečné, to pak samozřejmě záleží na majiteli
- maxipes6
- Jezdec
- Příspěvky: 247
- Registrován: 10.05.2009 07:54
- Bydliště: Sobotište
Re: Tlacitko na jizdni styl dodelani
Tlačidlo "MODE" oficiálne podľa katalógu príslušenstva na českej stránke VW ide len do najnovších Golfov. Treba sa opýtať primo vo VW. Možno to ale pôjde tiež nejako dorobiť, to už ale nech sa vyjadrí niekto povolanejší. Tlačidlo musí byť, inak sa nedá vyvolať ponuka na zmenu profilu na displeji. A netreba mať ani DCC, ani 4x4, niekto to dorábal tuším len do základu a išlo nastaviť tuším len volant, motor a klimatizácia (u nás v SK u Tiguana je jediná podmienka min. stredná výbava).
Aktuálne - VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI 176kW/240k CUAA 4Motion DSG DQ500 11/2016 (MR2017)
Predaný - VW Tiguan Sport&Style 2.0 TDI 103kW/140k CR DPF CBAB 4MOTION Tiptronic 4/2009
Predaný - VW Tiguan Sport&Style 2.0 TDI 103kW/140k CR DPF CBAB 4MOTION Tiptronic 4/2009
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Tlacitko na jizdni styl dodelani
Moment, ale tohle téma se týká Passatu, nikoliv Golfu.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 19.05.2018 17:21
Re: Tlacitko na jizdni styl dodelani
Právě že v menu to nikde není, kdyby se to dalo dokódovat tak by mě to asi bylo jedno a tlačítko bych nechtěl. Viděl jsem někde že ve VCDs bylo možnost aktivovat tlačítko MODE, ale bez tlačítka je to asi zbytečné
- maxipes6
- Jezdec
- Příspěvky: 247
- Registrován: 10.05.2009 07:54
- Bydliště: Sobotište
Re: Tlacitko na jizdni styl dodelani
Ako som písal, oficiálne ide to tlačidlo domontovať len do Golfa poslednej generácie (viem že je toto sekcia k Passatu, konkrétne B8). Do Passatu sa tá sada na dorobenie tlačidla MODE neponúka podľa CZ stránok volkswagenu. Na dorobenie bude potreba panel s tlačidlom MODE (+ďalšími podľa výbavy) a kabeláž. Oficiálna sada pre Golf obsahuje že vraj ešte aktivačný dokument pre online aktiváciu v servise. Ale ako som napísal, musí sa vyjadriť niekto, kto to už dorábal, prípadne dorába tieto veci. Všetky moje informácie pochádzaj len z fóra, prípadne stránok volkswagenu a googlu.
Aktuálne - VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI 176kW/240k CUAA 4Motion DSG DQ500 11/2016 (MR2017)
Predaný - VW Tiguan Sport&Style 2.0 TDI 103kW/140k CR DPF CBAB 4MOTION Tiptronic 4/2009
Predaný - VW Tiguan Sport&Style 2.0 TDI 103kW/140k CR DPF CBAB 4MOTION Tiptronic 4/2009
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlacitko na jizdni styl dodelani
DRIVING MODE:
Pokud lze aktivovat "off line" mimo VW tak to doporučuji okamžitě dovybavit.
Nebo kupovat jen s touto výbavou. Je to zásadnější než se zdá.
I zdánlivě zbytečný profil klimy "mírný" se tím ještě dá nastavit na Klimatizace: Eco
Před jízdou vychladím auto na MAX, ať v něm není sauna, a potom sedneš, a klima chladí třeba celý den bezprůvanově na minimální výkon, i když je venku 35, umí to bezprůvanově chladit tak, že Ti bude zima.
Dokonalé.
A to nemluvím o řízení, které mění režimy, DSG je úplně zásadní, tam je to nutnost to mít ve sportu nejen na převodovce ale i na tom MODE, pak to řadí ideálně: aby to nepodtáčelo a podřazovalo respektive plachtění.
Bez té výbavy budeš častěji muset podřazovat manuálně u DSG, manuálně měnit rychlost větráku u automatické klimy, atd.
Se zmíněnou výbavou to není potřeba. Vše funguje při správném nastavení konečně dokonale.
Prostě auto bez těch režimů si nepřizpůsobíš a bude Tě to zásadně neustále štvát, že to není ono.
I to řízení, při zkoušce vůbec nepoznáš rozdíl mezi jednotlivým nastavením řízení protože jezdíš pomalu. Ale jak to rozpálíš po dálnici a začne foukat, volant dáš do sportu, a Passat se změní na Porsche. Najednou neplave ale drží jak přibitý.
Sice to znám jen z auta s variabilním převodem řízení, tam se ten efekt více projeví, ale i u obyčejného řízení to zlepší stabilitu. Možná by bylo vhodné ještě přenastavit do města ten Comfort režim na větší účinnost posilování, jako má Mercedes, kde máš pocit, že máš zvednutou nápravu ve vzduchu. Na parkování paráda.
Dokonce tam je i možnost dovybavit XDS nastavení diferenciálu viz foto, běžně to dáš na min ať šetříš brzdy a když je potřeba, na max, pozná se to tak, že na minimum se Passat v zatáčkách s velkým poloměrem chová, jako by byl těžší= plný lidí a více ho to vynáší ven a když to dáš na max, tak to jezdí jako lehký Golf, míří to dovnitř zatáčky, je to paráda i na dálnici, kde bys řekl, že to bude k ničemu, prostě auto nejde tak po tečně ven ale jde dovnitř! Normálně místo brždění v zatáčce začneš jezdit zatáčky pod plynem
A tak je to se vším, auto bez profilů bych nekupoval, pokud to není určeno na 10ti minutové převozy ale na větší štreky.
Pak jsou ještě profily řidičů, to je ještě nadstavba k tomu a ty se spárují s klíčem, a celé to funguje tak, že žena má druhý klíč a třeba to servo má na komfort a já na sport a tak je to se vším. Změní se to samo automaticky dle toho, kdo nastoupí, nemusíš nic měnit a nastavení se přehazuje samo dle toho, kdo řídí.
Celé to je klíčové v profilu INDIVIDUAL, kde si každý může dát co chce jak chce a to nemají třeba v celém BMW v autech 5x dražších dodnes. I když už od r2018 to jeden model konečně má. Ale zatím jen nová M5.
Tohle se u VW povedlo nejvíc.
Pokud lze aktivovat "off line" mimo VW tak to doporučuji okamžitě dovybavit.
Nebo kupovat jen s touto výbavou. Je to zásadnější než se zdá.
I zdánlivě zbytečný profil klimy "mírný" se tím ještě dá nastavit na Klimatizace: Eco
Před jízdou vychladím auto na MAX, ať v něm není sauna, a potom sedneš, a klima chladí třeba celý den bezprůvanově na minimální výkon, i když je venku 35, umí to bezprůvanově chladit tak, že Ti bude zima.
Dokonalé.
A to nemluvím o řízení, které mění režimy, DSG je úplně zásadní, tam je to nutnost to mít ve sportu nejen na převodovce ale i na tom MODE, pak to řadí ideálně: aby to nepodtáčelo a podřazovalo respektive plachtění.
Bez té výbavy budeš častěji muset podřazovat manuálně u DSG, manuálně měnit rychlost větráku u automatické klimy, atd.
Se zmíněnou výbavou to není potřeba. Vše funguje při správném nastavení konečně dokonale.
Prostě auto bez těch režimů si nepřizpůsobíš a bude Tě to zásadně neustále štvát, že to není ono.
I to řízení, při zkoušce vůbec nepoznáš rozdíl mezi jednotlivým nastavením řízení protože jezdíš pomalu. Ale jak to rozpálíš po dálnici a začne foukat, volant dáš do sportu, a Passat se změní na Porsche. Najednou neplave ale drží jak přibitý.
Sice to znám jen z auta s variabilním převodem řízení, tam se ten efekt více projeví, ale i u obyčejného řízení to zlepší stabilitu. Možná by bylo vhodné ještě přenastavit do města ten Comfort režim na větší účinnost posilování, jako má Mercedes, kde máš pocit, že máš zvednutou nápravu ve vzduchu. Na parkování paráda.
Dokonce tam je i možnost dovybavit XDS nastavení diferenciálu viz foto, běžně to dáš na min ať šetříš brzdy a když je potřeba, na max, pozná se to tak, že na minimum se Passat v zatáčkách s velkým poloměrem chová, jako by byl těžší= plný lidí a více ho to vynáší ven a když to dáš na max, tak to jezdí jako lehký Golf, míří to dovnitř zatáčky, je to paráda i na dálnici, kde bys řekl, že to bude k ničemu, prostě auto nejde tak po tečně ven ale jde dovnitř! Normálně místo brždění v zatáčce začneš jezdit zatáčky pod plynem
A tak je to se vším, auto bez profilů bych nekupoval, pokud to není určeno na 10ti minutové převozy ale na větší štreky.
Pak jsou ještě profily řidičů, to je ještě nadstavba k tomu a ty se spárují s klíčem, a celé to funguje tak, že žena má druhý klíč a třeba to servo má na komfort a já na sport a tak je to se vším. Změní se to samo automaticky dle toho, kdo nastoupí, nemusíš nic měnit a nastavení se přehazuje samo dle toho, kdo řídí.
Celé to je klíčové v profilu INDIVIDUAL, kde si každý může dát co chce jak chce a to nemají třeba v celém BMW v autech 5x dražších dodnes. I když už od r2018 to jeden model konečně má. Ale zatím jen nová M5.
Tohle se u VW povedlo nejvíc.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 19.05.2018 17:21
Re: Tlacitko na jizdni styl dodelani
Nevím právě zda-li to půjde dodělat. O profilech vím, jenže u mě to nejde aktivovat, asi špatná verze nějaké jednotky. I když to ve VCDS je a aktivuje se to, tak v radiu nic není.....
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlacitko na jizdni styl dodelani
to ale stále neznamená že to nejde, nikdo ani neví co ty jsi ve VCDS našel a jestli to co jsi našel vůbec znamená aktivaci driving mode
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 19.05.2018 17:21
Re: Tlacitko na jizdni styl dodelani
Ferda to zkoušel a nešlo to...
-
- Pilot
- Příspěvky: 747
- Registrován: 25.12.2011 09:36
Re: Tlacitko na jizdni styl dodelani
Jízdní módy?? To určitě nebylo co jsem zkoušel, ty se musí aktivovat pomocí klíče, tam není co zkoušet. Jinak u Golfa7 existuje možnost aktivace pomocí: 5G0054809 + u Passata jiná tlačítka a doufat, že to polkne i Passat. Tak jestli si to chceš zkusit koupit pro aktivaci + musíš koupit tlačítko, jinak není jak volba přepínání jízdních módů vyvolat.