Ahoj všem, mám otázku - má B8 progresivní řízení?
Nový tiguan ho již má a Superb ho také má také (za příplatek).
Díky
Progresivní řízení
- JEYCOM
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 03.03.2012 10:48
Progresivní řízení
Passat Alltrack B8_2016
Passat Alltrack B7_2014
Passat variant B7_2012 - minulost... R.I.P. 4.3.2013
Passat Alltrack B7_2014
Passat variant B7_2012 - minulost... R.I.P. 4.3.2013
- maxipes6
- Jezdec
- Příspěvky: 247
- Registrován: 10.05.2009 07:54
- Bydliště: Sobotište
Re: Progresivní řízení
Čo som videl tak ho B8 má rovnako ako Tiguan za príplatok alebo je tuším aj vrámci niektorých R-line balíkov.
Aktuálne - VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI 176kW/240k CUAA 4Motion DSG DQ500 11/2016 (MR2017)
Predaný - VW Tiguan Sport&Style 2.0 TDI 103kW/140k CR DPF CBAB 4MOTION Tiptronic 4/2009
Predaný - VW Tiguan Sport&Style 2.0 TDI 103kW/140k CR DPF CBAB 4MOTION Tiptronic 4/2009
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Progresivní řízení
R-line výbava co je z výroby, ta má progresivní řízení.
Protože buď je R-line jako výbava auta a nebo jsou dva R-line pakety které se přiobjednají k výbavě (Higline) a každý paket je jiný, takže to jsou vlastně tři R-line verze, tak se může stát, že někdy to tam nebude, protože např může být výbava Highline (pro CZ)+R line a tam jsou dokonce halogeny...
Je to geniální věc, běžné řízení má mezi rejdy 3 otáčky a progresivní jen dvě, (jednu na každou stranu) to je o třetinu rychlejší převod a navíc ty to nepoužíváš běžně ani na max, bežně točíš na každou stranu jen řekněme o půl otáčky, takže můžeš furt řadit pádlama pod volantem. Jen při parkování a manévrování ve městě točíš plný rejd, ale dálnice a silinice první třídy, tam můžeš mít ruce stále "ve třičtvrtě na tři" a můžeš kdykoliv řadit.
Pro řidiče to je rozdíl asi jako mezi manuální převodovkou a DSG. Prostě s tím je méně práce s volantem, skoro nemusíš řídit, a když máš i asistenty, tak je to paráda.
Na dálnici nemusíš dávat ani loket z okna, stačí řídit prstama.
Protože buď je R-line jako výbava auta a nebo jsou dva R-line pakety které se přiobjednají k výbavě (Higline) a každý paket je jiný, takže to jsou vlastně tři R-line verze, tak se může stát, že někdy to tam nebude, protože např může být výbava Highline (pro CZ)+R line a tam jsou dokonce halogeny...
Je to geniální věc, běžné řízení má mezi rejdy 3 otáčky a progresivní jen dvě, (jednu na každou stranu) to je o třetinu rychlejší převod a navíc ty to nepoužíváš běžně ani na max, bežně točíš na každou stranu jen řekněme o půl otáčky, takže můžeš furt řadit pádlama pod volantem. Jen při parkování a manévrování ve městě točíš plný rejd, ale dálnice a silinice první třídy, tam můžeš mít ruce stále "ve třičtvrtě na tři" a můžeš kdykoliv řadit.
Pro řidiče to je rozdíl asi jako mezi manuální převodovkou a DSG. Prostě s tím je méně práce s volantem, skoro nemusíš řídit, a když máš i asistenty, tak je to paráda.
Na dálnici nemusíš dávat ani loket z okna, stačí řídit prstama.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- matrose
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 22.05.2012 10:06
Re: Progresivní řízení
Mam taky progresivní řízení a je to vyborná věc,která mě ve vybavě prekvapila svou funkčností...prijde mi rizeni auta podstatne jednoduší....žena hned taky poznala ze je něco jinak-)