R-line výbava co je z výroby, ta má progresivní řízení.
Protože buď je R-line jako výbava auta a nebo jsou dva R-line pakety které se přiobjednají k výbavě (Higline) a každý paket je jiný, takže to jsou vlastně tři R-line verze, tak se může stát, že někdy to tam nebude, protože např může být výbava Highline (pro CZ)+R line a tam jsou dokonce halogeny...
Je to geniální věc, běžné řízení má mezi rejdy 3 otáčky a progresivní jen dvě, (jednu na každou stranu) to je o třetinu rychlejší převod a navíc ty to nepoužíváš běžně ani na max, bežně točíš na každou stranu jen řekněme o půl otáčky, takže můžeš furt řadit pádlama pod volantem. Jen při parkování a manévrování ve městě točíš plný rejd, ale dálnice a silinice první třídy, tam můžeš mít ruce stále "ve třičtvrtě na tři" a můžeš kdykoliv řadit.
Pro řidiče to je rozdíl asi jako mezi manuální převodovkou a DSG. Prostě s tím je méně práce s volantem, skoro nemusíš řídit, a když máš i asistenty, tak je to paráda.
Na dálnici nemusíš dávat ani loket z okna, stačí řídit prstama.