Chladící kapalina z výroby
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Steve28
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 26.05.2009 21:01
Re: Chladící kapalina z výroby
Kolegovi na Variante 2,0 TDI 110 kW zmizla tiež voda z nádržky ale už nenaštartoval. Našla sa vo valci. Auto týždeň v servise, VW prekvapené. Nabehané 20.000 km.
- CoolXman
- VWagenista
- Příspěvky: 1330
- Registrován: 04.02.2009 15:50
- Bydliště: Berounsko, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chladící kapalina z výroby
No, pěkný teda. Ja zatím dolil destilku jenom. Uvidim jestli to bude mizet.
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
- Steve28
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 26.05.2009 21:01
Re: Chladící kapalina z výroby
Takže som tu aj ja. Dnes som skontroloval olej a vodu a tiež mám minimum. Dolejem destilku a budem sledovať.
- Steve28
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 26.05.2009 21:01
Re: Chladící kapalina z výroby
V mojom prípade voda po doliatí drží hladinu. Kolega ktorému bola vo valci už má auto späť, bolo prasknuté tesnenie pod hlavou.
- CoolXman
- VWagenista
- Příspěvky: 1330
- Registrován: 04.02.2009 15:50
- Bydliště: Berounsko, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chladící kapalina z výroby
edit: moje chladici kapalina po doliti v lednu 2016 drzi po 8 mesicich uz stejnou hladinu, takze vse v pohode ..... tehdy jsem dolival jenom destilku a ted jsem byl v servise a zmerili me -27 stupnu, takze OK
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
-
- Jezdec
- Příspěvky: 292
- Registrován: 06.09.2009 14:30
Re: Chladící kapalina z výroby
Taky mi ubyla kapalina u nového auta po 10tis. km. Jakou mám koupit pro Bi-TDI 176kw?
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Chladící kapalina z výroby
Dolil bych pouze destilku. Jinak se používá G12 (růžová) nebo G13 (fialová), ale určitě se podívat do manuálu od auta.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chladící kapalina z výroby
Jaký je časový a kilometrový interval na G13?
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Chladící kapalina z výroby
Km si nejsem jistý, ale časový je 5 let. Pro předchozí G11 se udávalo 2 roky. Jen, aby to nebylo podobné jako longlife oleje, které doporučují měnit co 2 roky nebo 30tis km. To je pak radost kupovat ojeté auto
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Chladící kapalina z výroby
hele jen jako zajímavost, měl jsem 2x nového alltracka a u obou jsem cca po 13-14 tis.km doléval asi 0,4l (info na palubáku), prostě to zmizlo - netuším kam, kolega měl rok normálního 110kw a ten stejný příběh jako já ve stejných km
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Chladící kapalina z výroby
Myslím si, že to bude normální jev. Vlivem tlaku vody a teploty dojde ke zvětšení objemu náplně (hadice se roztáhnou) a tím k poklesu hladiny kapaliny.
Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 08.12.2017 12:00
Re: Chladící kapalina z výroby
Ahojte, dnes som absolvoval prehliadku, kde som sa dopytoval kontroly chladiaceho okruhu, nakoľko tiež mi mizne voda - je to cca 0,2-0,3 l na 15tis km.
Po otlakovaní nezistili žiaden únik a prijímací technik spomínal ešte niečo, že u týchto motorov je to bežná vec, lebo ževraj na vodnej pumpe je nejaký pretlakový ventil alebo niečo podobné, kde môže dochádzať k vytekaniu pri zväčšenom tlaku. Neviem, či je to pravda, ale môj predpoklad sa naplnil, že sa asi nič nové nedozviem a že povedia, že je to ok....
Po otlakovaní nezistili žiaden únik a prijímací technik spomínal ešte niečo, že u týchto motorov je to bežná vec, lebo ževraj na vodnej pumpe je nejaký pretlakový ventil alebo niečo podobné, kde môže dochádzať k vytekaniu pri zväčšenom tlaku. Neviem, či je to pravda, ale môj predpoklad sa naplnil, že sa asi nič nové nedozviem a že povedia, že je to ok....
-
- Řidič
- Příspěvky: 104
- Registrován: 09.02.2014 18:20
Re: Chladící kapalina z výroby
Dobrý den,
mám Passata B7 2,0 TDi 103kW r.v. 2014.
Začala mi mizet chladicí kapalina při 145 000 km. Prý vodní pumpa. Nechal jsem udělat rozvody, samozřejmě i s výměnou vodní pumpy. Na vyndané staré pumpě byl vidět červený zaschlý škraloup, kudy unikala kapalina G12+.
Jenže ... po výměně kapalina stále mizela. Co 1000 km to 2dcl.
Postupně jsem takhle dolil asi 3 lahve a najel asi 15 000 km.
Kapalina stále mizí. Pod autem není ani loužička, na plastovém spodním krytu motoru ani kapka.
V servise dospěli k rozhodnutí, že by to mohlo být už jen Chladič zpětného vedení.
Inu dali se do toho, natlakovali systém a ...... nikde ani kapka. Akorát ten zmíněný chladič zpětného vedení je plný sazí, takže ho nechám vyměnit.
Už je v servise napadá jen, že by mohla být prasklá hlava.
Do oleje kapalina neutíká, olej je v pořádku, nepřibývá, víčko je naprosto čisté.
Auto nekouří, ani studené, ani když mu naložím.
Jak jinak se projevuje prasklá hlava ?
Je ještě jiná možnost, kam by se ta kapalina ztrácela ?
Ono mě to nijak extra neomezuje. Prostě koupím další G12+ a doliji, ale není to úplně standardní, že jo.
Podle mě by ta kapalina měla stát mezi ryskami, to je ideální stav.
Děkuji za případné odpovědi.
EDIT : Omlouvám se, nevšiml jsem si, že jsem tento příspěvek dal do vlákna patřícího B8.
Promiňte
mám Passata B7 2,0 TDi 103kW r.v. 2014.
Začala mi mizet chladicí kapalina při 145 000 km. Prý vodní pumpa. Nechal jsem udělat rozvody, samozřejmě i s výměnou vodní pumpy. Na vyndané staré pumpě byl vidět červený zaschlý škraloup, kudy unikala kapalina G12+.
Jenže ... po výměně kapalina stále mizela. Co 1000 km to 2dcl.
Postupně jsem takhle dolil asi 3 lahve a najel asi 15 000 km.
Kapalina stále mizí. Pod autem není ani loužička, na plastovém spodním krytu motoru ani kapka.
V servise dospěli k rozhodnutí, že by to mohlo být už jen Chladič zpětného vedení.
Inu dali se do toho, natlakovali systém a ...... nikde ani kapka. Akorát ten zmíněný chladič zpětného vedení je plný sazí, takže ho nechám vyměnit.
Už je v servise napadá jen, že by mohla být prasklá hlava.
Do oleje kapalina neutíká, olej je v pořádku, nepřibývá, víčko je naprosto čisté.
Auto nekouří, ani studené, ani když mu naložím.
Jak jinak se projevuje prasklá hlava ?
Je ještě jiná možnost, kam by se ta kapalina ztrácela ?
Ono mě to nijak extra neomezuje. Prostě koupím další G12+ a doliji, ale není to úplně standardní, že jo.
Podle mě by ta kapalina měla stát mezi ryskami, to je ideální stav.
Děkuji za případné odpovědi.
EDIT : Omlouvám se, nevšiml jsem si, že jsem tento příspěvek dal do vlákna patřícího B8.
Promiňte
-
- Jezdec
- Příspěvky: 292
- Registrován: 06.09.2009 14:30
Re: Chladící kapalina z výroby
Měl jsem to dost podobně, ale při větším nájezdu. Bylo to nakonec fouklé těsnění pod hlavou, které se nikde nijak neprojevovalo. Ze začátku jen malé úbytky, které nebyly obtěžující tolik. Problém je, že nikdy nevíš kdy to příjde a 2 dcl tě nezachrání. Pokud se ti to stane ve městě, tak pohoda. Horší jak tě to chytně stovky kilometrů od domu.
- slechtax
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 14.07.2008 16:20
Re: Chladící kapalina z výroby
Já jsem si nižšího stavu hladiny chladící kapaliny všiml včera. Auto mám krátce a jaká byla výška hladiny si nepamatuji. Dolil jsem destilkou cca 2dcl. Budu sledovat a uvidíme. Kdyby to mizelo, tak to hodím do autorizáku ať udělají kontrolu + natlakování. Olej je čistý. Nájezd auta 63.000 km. Jinak tam přijde G13.