Zimný štart BiTDI
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- DodoGT
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 10.03.2015 08:47
- Bydliště: Prešov Slovensko
Zimný štart BiTDI
Zakladam tuto temu z dovodu ci ma niekto skusenost startovat BiTDI rano teraz ked su tie mrazy pod nulou ja osobne nemat nezavisle kurenie tak asi to auto reklamujem. Auto startuje asi 1,5s - 2s a ked to naskoči tak to je na odpadnutie mam skusenost s VW Group s Leon 1.9 PD s Yeti 2.0 CR ale toto je moc...... Ak to nahrejem pred startom nezavislim tak je to super
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 27.10.2008 13:34
- Bydliště: ČR
Re: Zimný štart BiTDI
Hruby chod jako traktor?
- DodoGT
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 10.03.2015 08:47
- Bydliště: Prešov Slovensko
Re: Zimný štart BiTDI
Tak no ano ale ved je to diesel a je zima ale tento je dost specificky v tejto motorizacii este k tomu nepravidelnybedrich666 píše:Hruby chod jako traktor?
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 27.10.2008 13:34
- Bydliště: ČR
Re: Zimný štart BiTDI
No ja mel A6 3.0 TDI a fakt ty 2 valce navic byly na "kulture chodu" znat, jsem to v zime nastartoval po nekolika tydnech a uplna pohoda, start hned a naprosto normalni zvuk (na 3litrovej diesel)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 21.05.2015 16:29
Re: Zimný štart BiTDI
Také startuji venku na mrazu a to dvousekundové čekání je z důvodu nahřátí spirály. Nevím, jak to mají jiné diesely, ale v minulém autě jsem taky čekal, než jsem otočil klíčkem, až ikona na palubce zmizí.
Passat B8 Limo, BiTDI, 4motion, 18" Darford grey, ACC, DCC, AID+DiscoverPro, LED+DLL, ErgoComfort, EasyOpen, Ambiente, Tow bar, 230V
- DodoGT
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 10.03.2015 08:47
- Bydliště: Prešov Slovensko
Re: Zimný štart BiTDI
Ale ja toto neriesim to nahrievanie je samozrejme prirodzene ale ten motor po nahrievani sa zacne startovat a to riesim ze to proste trva dlhsie neskoci to hned ale proste 1s toci a potom to naskoci nie hned ako u kazdeho ineho agregatu...dzexon píše:Také startuji venku na mrazu a to dvousekundové čekání je z důvodu nahřátí spirály. Nevím, jak to mají jiné diesely, ale v minulém autě jsem taky čekal, než jsem otočil klíčkem, až ikona na palubce zmizí.
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Zimný štart BiTDI
no to by mělo zastartovat rychleji, dvě vteřiny jsou relativně trochu víc,no. Určitě tedy u novýho auta. On tedy žádnej koncernovej TDI nejde naprosto na cvak, jako mi např. šly dieselový Toyoty, ale třeba tohle CC jde hodně rychle. Měl jsem těch TDI už dost a každej startoval jinak. Největší voser byl motor PD.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- DodoGT
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 10.03.2015 08:47
- Bydliště: Prešov Slovensko
Re: Zimný štart BiTDI
PD pocuvam kazde rano sestrim LEON heh on skoci celkom skoro urcite skor ako moj ale potom sluchadla na usi ale otcove Yeti tak to 2.0 CR sakra skoci ako za tepla a zvuk sa da uplne prezit tento motor ma zatial prekvapil najviac aj ten moj Yeti bol presne to iste nadhera a cakal som to aj v tomto motore ale je to hroza nikdy viac bez predhriatia ani uz startovat nebudem...KJirka píše:no to by mělo zastartovat rychleji, dvě vteřiny jsou relativně trochu víc,no. Určitě tedy u novýho auta. On tedy žádnej koncernovej TDI nejde naprosto na cvak, jako mi např. šly dieselový Toyoty, ale třeba tohle CC jde hodně rychle. Měl jsem těch TDI už dost a každej startoval jinak. Největší voser byl motor PD.
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimný štart BiTDI
Zkus tankovat jinde nebo běž na diagnostiku.DodoGT píše:Zakladam tuto temu z dovodu ci ma niekto skusenost startovat BiTDI rano teraz ked su tie mrazy pod nulou ja osobne nemat nezavisle kurenie tak asi to auto reklamujem. Auto startuje asi 1,5s - 2s a ked to naskoči tak to je na odpadnutie mam skusenost s VW Group s Leon 1.9 PD s Yeti 2.0 CR ale toto je moc...... Ak to nahrejem pred startom nezavislim tak je to super
Nemůže být palivový filtr vyměněný jen na papíře?
Je to čtyřválec a TDI byly vždycky hlučné z venku ale že by to startovalo 2sec je divné.
Mi to chytá na drc
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- Ettore
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15.05.2016 07:11
Re: Zimný štart BiTDI
To je nějaké chyba, minulý rok nám to dělala 140kW i 176kW, tento rok jenom 176kW. Někde jsem četl, že by to měla být nějaká vlhkost někde a řeší se to SW
Passat B8 2016
- DodoGT
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 10.03.2015 08:47
- Bydliště: Prešov Slovensko
Re: Zimný štart BiTDI
Tak to budem musiet do servisu lebo v lete to je ok nestava sa to ale znova je tu zima a znova sa to startovanie sere a az trapne to je niekde na verejnosti ked to tak dlho točí....Ettore píše:To je nějaké chyba, minulý rok nám to dělala 140kW i 176kW, tento rok jenom 176kW. Někde jsem četl, že by to měla být nějaká vlhkost někde a řeší se to SW
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..
- Ettore
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15.05.2016 07:11
Re: Zimný štart BiTDI
To BiTDI to dělá dále... ale je otázka, jestli s tím v servise něco dělali...
Passat B8 2016
- Ettore
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15.05.2016 07:11
Re: Zimný štart BiTDI
Ptal jsem se na to v servise, údajně to už řešili a psali do VW... bohužel to bez uložené chyby nijak nemohou řešit
Passat B8 2016
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimný štart BiTDI
Včera prázdná nádrž u Biturba, hlásili že bude -13 tak jsem vzal plnou té levnější nafty Benzina co beru stále a že to ráno testnu.
Nedal jsem k vůli vám ani VIF ani bufík, bylo ráno jen -10 ale start na brnk.
Takže tam máte DER FEHLER
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimný štart BiTDI
Tak kolega řešil taky, že to někdy dlouho startuje studené, přitom auto jako nové, všechno pečlivě vyservisované, kvalitní palivo, VIF...
Respektive dlouho, asi 2sec to točí než to blafne, není to na drc říkal.
Tak jsem se jen díval přes diag na aku a měl tam 12.0V a u studeného motoru hrk hrk hrk vrrrrrr asi třikrát se otočila klika než to blaflo.
Tak jsem mu říkal dobíjet aku nebo vyměnit, a skutečně, když aku měla 12.6 tak to chytá na drc.
Tyhle auta nenabíjí za normálních okolností tak jako stará, ktará nabíjela od startu až do nabití aku. Nyní to nabíjí velmi málo, nebo vůbec, dokud není vybito na hraniční mez, pak teprve to dobíjí ihned maximálně. Do té doby to dobijí minimálně a čeká to, až budeš brzdit motorem= rekuperace.
Využívají k nabíjení více když brzdíš motorem a když jedeš brzda-plyn, nenabíjí to do poslední chvíle nijak zásadně, až když je kritický nedostatek.
1) auto musí mít nakódovánu aktuální kapacitu aku, aby umělo hospodařit s dobíjením ideálně. Kdo aku vymění za jiný typ, nebo za jinou kapacitu. měl by to nechat na diag nastavit. Nebo dát absolutně tu samou! Toto je zásadní!!!
2) Jakmile nemáte aku na 100% nabitou, a chcete na krátké trase nabíjet maximálně, je lepší sepnout např výhřev sedačky, tím vnutíte dobíjení na max i u polonabité aku...
3) Dobré je brzdit motorem na vysoké rychlostní stupně (1500-1100ot asi, né pod volnoběh) dlouho plynule, aku tak dlouho nabíjíte rekuperací bez vlivu na spotřebu, která je nulová v tu chvíli.
4) Dobíjet aku nabíječkou z 230V, když se nejezdí, aku typu AGM pokud je vybitá, brzy odejde, start stop tomu na krátké trasy dává záhul a ta kombinace chytré rekuperace je pro krátké jízdy nehospodárná
Pokud ale jezdíte víc, aku je v šusu, není absolutně co řešit!
Tohle se týká jen toho, kdo málo jezdí a má starou nebo slabou nebo malou aku, potom je dobré vědět co a jak.
Respektive dlouho, asi 2sec to točí než to blafne, není to na drc říkal.
Tak jsem se jen díval přes diag na aku a měl tam 12.0V a u studeného motoru hrk hrk hrk vrrrrrr asi třikrát se otočila klika než to blaflo.
Tak jsem mu říkal dobíjet aku nebo vyměnit, a skutečně, když aku měla 12.6 tak to chytá na drc.
Tyhle auta nenabíjí za normálních okolností tak jako stará, ktará nabíjela od startu až do nabití aku. Nyní to nabíjí velmi málo, nebo vůbec, dokud není vybito na hraniční mez, pak teprve to dobíjí ihned maximálně. Do té doby to dobijí minimálně a čeká to, až budeš brzdit motorem= rekuperace.
Využívají k nabíjení více když brzdíš motorem a když jedeš brzda-plyn, nenabíjí to do poslední chvíle nijak zásadně, až když je kritický nedostatek.
1) auto musí mít nakódovánu aktuální kapacitu aku, aby umělo hospodařit s dobíjením ideálně. Kdo aku vymění za jiný typ, nebo za jinou kapacitu. měl by to nechat na diag nastavit. Nebo dát absolutně tu samou! Toto je zásadní!!!
2) Jakmile nemáte aku na 100% nabitou, a chcete na krátké trase nabíjet maximálně, je lepší sepnout např výhřev sedačky, tím vnutíte dobíjení na max i u polonabité aku...
3) Dobré je brzdit motorem na vysoké rychlostní stupně (1500-1100ot asi, né pod volnoběh) dlouho plynule, aku tak dlouho nabíjíte rekuperací bez vlivu na spotřebu, která je nulová v tu chvíli.
4) Dobíjet aku nabíječkou z 230V, když se nejezdí, aku typu AGM pokud je vybitá, brzy odejde, start stop tomu na krátké trasy dává záhul a ta kombinace chytré rekuperace je pro krátké jízdy nehospodárná
Pokud ale jezdíte víc, aku je v šusu, není absolutně co řešit!
Tohle se týká jen toho, kdo málo jezdí a má starou nebo slabou nebo malou aku, potom je dobré vědět co a jak.
Naposledy upravil(a) eauto1.cz dne 02.04.2018 19:48, celkem upraveno 1 x.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"