Zimný štart BiTDI

TDI, Bluemotion..

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
DodoGT
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 231
Registrován: 10.03.2015 08:47
Bydliště: Prešov Slovensko

Zimný štart BiTDI

Příspěvek od DodoGT »

Zakladam tuto temu z dovodu ci ma niekto skusenost startovat BiTDI rano teraz ked su tie mrazy pod nulou ja osobne nemat nezavisle kurenie tak asi to auto reklamujem. Auto startuje asi 1,5s - 2s a ked to naskoči tak to je na odpadnutie mam skusenost s VW Group s Leon 1.9 PD s Yeti 2.0 CR ale toto je moc...... Ak to nahrejem pred startom nezavislim tak je to super
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..

bedrich666
Závodník
Závodník
Příspěvky: 593
Registrován: 27.10.2008 13:34
Bydliště: ČR

Re: Zimný štart BiTDI

Příspěvek od bedrich666 »

Hruby chod jako traktor? :D

Uživatelský avatar
DodoGT
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 231
Registrován: 10.03.2015 08:47
Bydliště: Prešov Slovensko

Re: Zimný štart BiTDI

Příspěvek od DodoGT »

bedrich666 píše:Hruby chod jako traktor? :D
Tak no ano ale ved je to diesel a je zima ale tento je dost specificky v tejto motorizacii este k tomu nepravidelny :negative:
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..

bedrich666
Závodník
Závodník
Příspěvky: 593
Registrován: 27.10.2008 13:34
Bydliště: ČR

Re: Zimný štart BiTDI

Příspěvek od bedrich666 »

No ja mel A6 3.0 TDI a fakt ty 2 valce navic byly na "kulture chodu" znat, jsem to v zime nastartoval po nekolika tydnech a uplna pohoda, start hned a naprosto normalni zvuk (na 3litrovej diesel) :D

dzexon
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 21.05.2015 16:29

Re: Zimný štart BiTDI

Příspěvek od dzexon »

Také startuji venku na mrazu a to dvousekundové čekání je z důvodu nahřátí spirály. Nevím, jak to mají jiné diesely, ale v minulém autě jsem taky čekal, než jsem otočil klíčkem, až ikona na palubce zmizí.
Passat B8 Limo, BiTDI, 4motion, 18" Darford grey, ACC, DCC, AID+DiscoverPro, LED+DLL, ErgoComfort, EasyOpen, Ambiente, Tow bar, 230V

Uživatelský avatar
DodoGT
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 231
Registrován: 10.03.2015 08:47
Bydliště: Prešov Slovensko

Re: Zimný štart BiTDI

Příspěvek od DodoGT »

dzexon píše:Také startuji venku na mrazu a to dvousekundové čekání je z důvodu nahřátí spirály. Nevím, jak to mají jiné diesely, ale v minulém autě jsem taky čekal, než jsem otočil klíčkem, až ikona na palubce zmizí.
Ale ja toto neriesim to nahrievanie je samozrejme prirodzene ale ten motor po nahrievani sa zacne startovat a to riesim ze to proste trva dlhsie neskoci to hned ale proste 1s toci a potom to naskoci nie hned ako u kazdeho ineho agregatu...
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Zimný štart BiTDI

Příspěvek od KJirka »

no to by mělo zastartovat rychleji, dvě vteřiny jsou relativně trochu víc,no. Určitě tedy u novýho auta. On tedy žádnej koncernovej TDI nejde naprosto na cvak, jako mi např. šly dieselový Toyoty, ale třeba tohle CC jde hodně rychle. Měl jsem těch TDI už dost a každej startoval jinak. Největší voser byl motor PD.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
DodoGT
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 231
Registrován: 10.03.2015 08:47
Bydliště: Prešov Slovensko

Re: Zimný štart BiTDI

Příspěvek od DodoGT »

KJirka píše:no to by mělo zastartovat rychleji, dvě vteřiny jsou relativně trochu víc,no. Určitě tedy u novýho auta. On tedy žádnej koncernovej TDI nejde naprosto na cvak, jako mi např. šly dieselový Toyoty, ale třeba tohle CC jde hodně rychle. Měl jsem těch TDI už dost a každej startoval jinak. Největší voser byl motor PD.
PD pocuvam kazde rano sestrim LEON heh on skoci celkom skoro urcite skor ako moj ale potom sluchadla na usi :laugh: ale otcove Yeti tak to 2.0 CR sakra skoci ako za tepla a zvuk sa da uplne prezit tento motor ma zatial prekvapil najviac aj ten moj Yeti bol presne to iste nadhera a cakal som to aj v tomto motore ale je to hroza nikdy viac bez predhriatia ani uz startovat nebudem...
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimný štart BiTDI

Příspěvek od eauto1.cz »

DodoGT píše:Zakladam tuto temu z dovodu ci ma niekto skusenost startovat BiTDI rano teraz ked su tie mrazy pod nulou ja osobne nemat nezavisle kurenie tak asi to auto reklamujem. Auto startuje asi 1,5s - 2s a ked to naskoči tak to je na odpadnutie mam skusenost s VW Group s Leon 1.9 PD s Yeti 2.0 CR ale toto je moc...... Ak to nahrejem pred startom nezavislim tak je to super
Zkus tankovat jinde nebo běž na diagnostiku.
Nemůže být palivový filtr vyměněný jen na papíře?
Je to čtyřválec a TDI byly vždycky hlučné z venku ale že by to startovalo 2sec je divné.
Mi to chytá na drc
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Uživatelský avatar
Ettore
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 15.05.2016 07:11

Re: Zimný štart BiTDI

Příspěvek od Ettore »

To je nějaké chyba, minulý rok nám to dělala 140kW i 176kW, tento rok jenom 176kW. Někde jsem četl, že by to měla být nějaká vlhkost někde a řeší se to SW
Passat B8 2016

Uživatelský avatar
DodoGT
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 231
Registrován: 10.03.2015 08:47
Bydliště: Prešov Slovensko

Re: Zimný štart BiTDI

Příspěvek od DodoGT »

Ettore píše:To je nějaké chyba, minulý rok nám to dělala 140kW i 176kW, tento rok jenom 176kW. Někde jsem četl, že by to měla být nějaká vlhkost někde a řeší se to SW
Tak to budem musiet do servisu lebo v lete to je ok nestava sa to ale znova je tu zima a znova sa to startovanie sere a az trapne to je niekde na verejnosti ked to tak dlho točí....
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..

Uživatelský avatar
Ettore
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 15.05.2016 07:11

Re: Zimný štart BiTDI

Příspěvek od Ettore »

To BiTDI to dělá dále... ale je otázka, jestli s tím v servise něco dělali...
Passat B8 2016

Uživatelský avatar
Ettore
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 15.05.2016 07:11

Re: Zimný štart BiTDI

Příspěvek od Ettore »

Ptal jsem se na to v servise, údajně to už řešili a psali do VW... bohužel to bez uložené chyby nijak nemohou řešit
Passat B8 2016

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimný štart BiTDI

Příspěvek od eauto1.cz »

:idea:
Včera prázdná nádrž u Biturba, hlásili že bude -13 tak jsem vzal plnou té levnější nafty Benzina co beru stále a že to ráno testnu.
Nedal jsem k vůli vám ani VIF ani bufík, bylo ráno jen -10 ale start na brnk.
Takže tam máte DER FEHLER
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimný štart BiTDI

Příspěvek od eauto1.cz »

Tak kolega řešil taky, že to někdy dlouho startuje studené, přitom auto jako nové, všechno pečlivě vyservisované, kvalitní palivo, VIF...
Respektive dlouho, asi 2sec to točí než to blafne, není to na drc říkal.
Tak jsem se jen díval přes diag na aku a měl tam 12.0V a u studeného motoru hrk hrk hrk vrrrrrr asi třikrát se otočila klika než to blaflo.
Tak jsem mu říkal dobíjet aku nebo vyměnit, a skutečně, když aku měla 12.6 tak to chytá na drc.
Tyhle auta nenabíjí za normálních okolností tak jako stará, ktará nabíjela od startu až do nabití aku. Nyní to nabíjí velmi málo, nebo vůbec, dokud není vybito na hraniční mez, pak teprve to dobíjí ihned maximálně. Do té doby to dobijí minimálně a čeká to, až budeš brzdit motorem= rekuperace.
Využívají k nabíjení více když brzdíš motorem a když jedeš brzda-plyn, nenabíjí to do poslední chvíle nijak zásadně, až když je kritický nedostatek.
1) auto musí mít nakódovánu aktuální kapacitu aku, aby umělo hospodařit s dobíjením ideálně. Kdo aku vymění za jiný typ, nebo za jinou kapacitu. měl by to nechat na diag nastavit. Nebo dát absolutně tu samou! Toto je zásadní!!!
2) Jakmile nemáte aku na 100% nabitou, a chcete na krátké trase nabíjet maximálně, je lepší sepnout např výhřev sedačky, tím vnutíte dobíjení na max i u polonabité aku...
3) Dobré je brzdit motorem na vysoké rychlostní stupně (1500-1100ot asi, né pod volnoběh) dlouho plynule, aku tak dlouho nabíjíte rekuperací bez vlivu na spotřebu, která je nulová v tu chvíli.
4) Dobíjet aku nabíječkou z 230V, když se nejezdí, aku typu AGM pokud je vybitá, brzy odejde, start stop tomu na krátké trasy dává záhul a ta kombinace chytré rekuperace je pro krátké jízdy nehospodárná :baseball:
Pokud ale jezdíte víc, aku je v šusu, není absolutně co řešit!
Tohle se týká jen toho, kdo málo jezdí a má starou nebo slabou nebo malou aku, potom je dobré vědět co a jak.
Naposledy upravil(a) eauto1.cz dne 02.04.2018 19:48, celkem upraveno 1 x.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“