Ahoj,
v servisu Auto-Jarov mi poradili občas jet cca 15 min s mírným zatížením při cca 3000 ot/min. Na čtyřku jedu přitom kolem 120 km/hod. Je to smysluplné? Poraďte. Díky. Milan.
B8: 2,0TDI 110 kW, 2016 , Regenerace DPF úpravou jízdního režimu.
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 29.06.2010 15:26
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: B8: 2,0TDI 110 kW, 2016 , Regenerace DPF úpravou jízdního režimu.
auto prostě potřebuje zregenerovat DPF, potřebuje zvýšenou teplotu výf. plnyů
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27.11.2018 18:24
Re: B8: 2,0TDI 110 kW, 2016 , Regenerace DPF úpravou jízdního režimu.
To mne také zajímá.
A jak to to auto dělá?
- Potřebuje se "rozpálit" jednou za čas a je jedno kdy?
- Nebo na regeneraci čeká, až nastřádá bordel k vypálení s tím, že klidně předešlou přísnou jízdu nevyužilo?
A jak to to auto dělá?
- Potřebuje se "rozpálit" jednou za čas a je jedno kdy?
- Nebo na regeneraci čeká, až nastřádá bordel k vypálení s tím, že klidně předešlou přísnou jízdu nevyužilo?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 06.05.2019 19:13
Re: B8: 2,0TDI 110 kW, 2016 , Regenerace DPF úpravou jízdního režimu.
Snad nebudu považován za spam, ale něco ode mě (pokud byste chtěli signalizovat stav a aktivní vypalování DPF):
post3363050.html#p3363050
post3363050.html#p3363050
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 08.06.2023 13:08
Re: B8: 2,0TDI 110 kW, 2016 , Regenerace DPF úpravou jízdního režimu.
Borci, nemělo by se v infotainmentu zobrazit při vypalování DPF, že je potřeba, aby motor běžel?
Dnes jsem si na 100 % jistý, že mi vypalovalo DPF, ale nic takového jsem nikde nenašel..
Dnes jsem si na 100 % jistý, že mi vypalovalo DPF, ale nic takového jsem nikde nenašel..
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2875
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: B8: 2,0TDI 110 kW, 2016 , Regenerace DPF úpravou jízdního režimu.
ve start&stop by melo byt napsany, ze neni mozny ho pouzit; jinak se neukazuje nic resenim je "bobik007" (www.dpfkapi.cz), nebo trebas ikona do budiku od "ergo"
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
-
- Jezdec
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.04.2015 21:53
Re: B8: 2,0TDI 110 kW, 2016 , Regenerace DPF úpravou jízdního režimu.
Ale ukazuje..."nutný běh motoru". Minimalne po MIB2.5. Mozno MIB3 uz nie, netusim
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2875
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: B8: 2,0TDI 110 kW, 2016 , Regenerace DPF úpravou jízdního režimu.
no asi sem to blbe napsal, ale to sem myslel spis to byla odpoved ve smyslu, ze se neukazuje nikde ikona, nebo zprava, ze bezi regenerace
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381