B8: 2,0TDI 110 kW, 2016 , Regenerace DPF úpravou jízdního režimu.

TDI, Bluemotion..

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Milan Devera
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 29.06.2010 15:26

B8: 2,0TDI 110 kW, 2016 , Regenerace DPF úpravou jízdního režimu.

Příspěvek od Milan Devera »

Ahoj,
v servisu Auto-Jarov mi poradili občas jet cca 15 min s mírným zatížením při cca 3000 ot/min. Na čtyřku jedu přitom kolem 120 km/hod. Je to smysluplné? Poraďte. Díky. Milan.

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: B8: 2,0TDI 110 kW, 2016 , Regenerace DPF úpravou jízdního režimu.

Příspěvek od BigBang »

auto prostě potřebuje zregenerovat DPF, potřebuje zvýšenou teplotu výf. plnyů ;)
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

jmc
Řidič
Řidič
Příspěvky: 78
Registrován: 27.11.2018 18:24

Re: B8: 2,0TDI 110 kW, 2016 , Regenerace DPF úpravou jízdního režimu.

Příspěvek od jmc »

To mne také zajímá.
A jak to to auto dělá?
- Potřebuje se "rozpálit" jednou za čas a je jedno kdy?
- Nebo na regeneraci čeká, až nastřádá bordel k vypálení s tím, že klidně předešlou přísnou jízdu nevyužilo?

bobik007
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 06.05.2019 19:13

Re: B8: 2,0TDI 110 kW, 2016 , Regenerace DPF úpravou jízdního režimu.

Příspěvek od bobik007 »

Snad nebudu považován za spam, ale něco ode mě (pokud byste chtěli signalizovat stav a aktivní vypalování DPF):

post3363050.html#p3363050

milososka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 08.06.2023 13:08

Re: B8: 2,0TDI 110 kW, 2016 , Regenerace DPF úpravou jízdního režimu.

Příspěvek od milososka »

Borci, nemělo by se v infotainmentu zobrazit při vypalování DPF, že je potřeba, aby motor běžel?

Dnes jsem si na 100 % jistý, že mi vypalovalo DPF, ale nic takového jsem nikde nenašel..

Obrázek

Uživatelský avatar
kubisz
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2875
Registrován: 10.07.2013 10:51
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: B8: 2,0TDI 110 kW, 2016 , Regenerace DPF úpravou jízdního režimu.

Příspěvek od kubisz »

ve start&stop by melo byt napsany, ze neni mozny ho pouzit; jinak se neukazuje nic :-( resenim je "bobik007" (www.dpfkapi.cz), nebo trebas ikona do budiku od "ergo"
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381

misoR
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 463
Registrován: 23.04.2015 21:53

Re: B8: 2,0TDI 110 kW, 2016 , Regenerace DPF úpravou jízdního režimu.

Příspěvek od misoR »

Ale ukazuje..."nutný běh motoru". Minimalne po MIB2.5. Mozno MIB3 uz nie, netusim

Uživatelský avatar
kubisz
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2875
Registrován: 10.07.2013 10:51
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: B8: 2,0TDI 110 kW, 2016 , Regenerace DPF úpravou jízdního režimu.

Příspěvek od kubisz »

no asi sem to blbe napsal, ale to sem myslel ;-) spis to byla odpoved ve smyslu, ze se neukazuje nikde ikona, nebo zprava, ze bezi regenerace :-(
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“