Chiptuning 2.0TDI

TDI, Bluemotion..

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Stickler
Řidič
Řidič
Příspěvky: 67
Registrován: 05.05.2017 11:48
Kontaktovat uživatele:

Re: Chiptuning 2.0TDI

Příspěvek od Stickler »

Přesně tak, komentář "Na co ti je měření z brzdy" mi přijde fakt zcestný..
Když nic jiného, pokud ti vyhovuje placebo, nebo mírně navýšený výkon těch "krabiček", ti brzda prozradí, jak moc špatné to s průběhem je a včas ti třeba odhalí, že to není v pořádku a něco v motoru ti může brzy odejít, pokud to tam necháš. Zvláště v případě ne úplně spolehlivého BiTDI je to za mě docela odvaha - jo, to by byla jiná mít to tam a všem nám vytřít zrak s grafy z brzdy, které by potvrdily deklarovaný výkon a ukázaly naprosto správný průběh výkonu a točivého momentu. Bohužel (a to si prosím neber osobně, cením si, že jsi se podělil a nechci to shazovat) vždy stejný typ lidí koupi nějakou "báječnou" úpravu, která je většinou (po měřeních) těmi znalejšími kritizována a tito lidé shodně píší "k čemu je brzda, když to jede jako splašené? To by nepoznal jen pitomec!". A tak nějak bádám, jestli si chtějí lhát do své kapsy, nebo nám a proč vlastně..

Já bych byl vůbec nejradši, kdybys to dokázal a třeba zrovna tato "krabička" opravdu funguje, nikdo s ní asi zkušenost z brzdy nemá. Máš Passata, máš BiTDI, čili auto za kolik.. 1,2 milionu minimálně? Brzda stojí 1.000 - 1.500,- Kč. To bys asi finančně unesl..? Pokud ano, najdi si čas, zajeď na brzdu a pochlub se grafem. Pokud se potvrdí co píšeš, potvrdí se deklarovaný výkon a průběh bude v pořádku, máš můj velký dík, našel jsi řešení přesně pro mě a cenu neřeším. Pokud si ale čas neuděláš anebo se ukáže, že jsou výsledky z brzdy naprosto mimo (osobně očekávám), aspoň si sám zachráníš své auto a dáš si na podobné investice příště pozor :)

Jinak o MTM mluvil i Petr, že je to jediná "krabička", která fungovala, ačkoli navýšení výkonu docela minimální a za tu cenu opravdu naprostý nesmysl.. Ono ale obecně. Je to dobré řešení (fungovat to), které uvítá většina majitelů aut, rychlé, pohodlné a každý to zvládne sám do 5 minut. K tomu výborné propagace okořeněné videi vždy s autem s polepem daného úpravce, který naprosto rozdrtí identické auto bez úpravy a hle, objednávky jsou na světě. Lidi jsou spokojení, protože si nechtějí připustit, že za tu cenu koupili šmejd a tak business podobných firem náhle rapidně roste. Nemyslím teď nikoho konkrétního, to bych si mohl dovolit až s ověřenými údaji v ruce, ale myslím si své :)

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: Chiptuning 2.0TDI

Příspěvek od skacel99 »

Hele nedávno tu bylo klasický téma - kam dát načipovat auto. Všichni klasicky radili Motorpower,TDIFun a podobně.No a dotyčný naznal,že u Motorpowera se mu nelíbí jeho webovky,tak šel tuším k BSR,či k něčemu podobnýmu,kteří mají tebou zmíněný marketing. Někdo holt dá na obrázky místo pozitivních referencí

Uživatelský avatar
Stickler
Řidič
Řidič
Příspěvky: 67
Registrován: 05.05.2017 11:48
Kontaktovat uživatele:

Re: Chiptuning 2.0TDI

Příspěvek od Stickler »

Já vím, i na to jsem upřímně narážel - protože BSR nabízí řešení, které by se mi líbilo, ale radši jsem hledal skutečné reference, protože mi byly ty webové ehm "reference" nějaké moc podezřelé. Tak jsem si to celé pročetl a trošku mi ten dotyčný připomínal to, co se píše tady :)

estevez
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 26.11.2016 19:02

Re: Chiptuning 2.0TDI

Příspěvek od estevez »

Mám taky Alltracka (B8) 4x4, manuální převodovka, motor 2.0 TDI 110 kW a zvažuji o chipu. A zajímalo by mě:
a) ten motor 2.0 TDI 110 kW je identický jako ta silnější verze 140 kW? Tj. že se liší pouze softwarem?
b) u těch motorizací (110 kW vs. 140 kW) jsou shodné i další části vozidla (zejména spojka, převodovka, turbo, a další?) Tj. má ta verze 110 kW dostatečnou rezervu na vyšší výkon?
c) a s tím i souvisí - není z dlouhodobého hlediska problém např. se spojkou, převodovkou, DFP, apod.?
d) než o výkon mi jde spíše o spotřebu, nemáte někdo zkušenost, o kolik se vám reálně spotřeba snížila?

Uživatelský avatar
Stickler
Řidič
Řidič
Příspěvky: 67
Registrován: 05.05.2017 11:48
Kontaktovat uživatele:

Re: Chiptuning 2.0TDI

Příspěvek od Stickler »

a) ne, ne tam větší turbo
b) ano
c) u kvalitního čipu ne
d) to ti nikdo s jistotou neřekne, kdo má čip, má ho kvůli výkonu a ne spotřebě. Při lehkém plynu možná 0,5-1 litr dle auta a čipu, ale v reálu lidé jezdí zhruba za totéž, protože na to zase více šlapou..

Uživatelský avatar
TDIfun
Závodník
Závodník
Příspěvky: 520
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni Morava

Re: Chiptuning 2.0TDI

Příspěvek od TDIfun »

Stickler píše:Petrovi díky za rady po telefonu, no vesměs k řešení jsme se nedobrali. Nebudu ono řešení veřejně ventilovat, no v mém případě by to šlo jen možná, momentálně spíše ne.
TDIFun, kterého bych se zeptal na totéž, pravděpodobně mít dle všeho zájem nebude a asi si navíc řekl, že už zákazníky nepotřebuje, protože dlouhodobě (čili dovolená asi nehrozí) nereaguje na e-maily a na telefonu je nedostupný.

Upřímně nevím, co dělat. Samo, řešením je vykašlat se na to. Myslím ale co dělat, pokud chip chci. Přijde mi, že toto nemá řešení. A když už se zdárně najde něco, co by mohlo situaci řešit - možnost nahrání, či odebrání čipu přes PPC3 od BSR, dočtu se tady na fóru v jedné staré diskuzi, že je dle zkušeností mnohých členů, včetně Petra, který tam takové kousky měl, BSR vlastně jen reklamní propaganda a podvod. A taktéž mi rozmluvil tuning boxy, které jsem ale nijak relevantně do úvahy nebral, protože o tom, že je to podvod, se vesměs ví..

Existuje tedy způsob, jak toto vyřešit? Máte-li někdo zkušenost, dejte mi vědět, mi totiž přijde, že je dnes možnost chipovat nová auta vlastně naprosto pasé :(
To jsou veci teda. Kazdy den mi pisou a volaj lidi, byl jsem i dnes v praci a tady ma nekdo problem s komunikaci nechapu.
Jinak nove auta uz jsou pase. Pokud nechcete prijit o zaruku tak smula. Zajdete si na posledni skoleni autotroniku a tam povykladaj jak to maji osetreno.

Uživatelský avatar
TDIfun
Závodník
Závodník
Příspěvky: 520
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni Morava

Re: Chiptuning 2.0TDI

Příspěvek od TDIfun »

Stickler píše:No jo, ale říkal jsi, že v případě Passata si tím nejsi jistý, jestli to půjde :) Pokud ano, nebylo by co řešit (tedy pokud je výměna jednotky rychlá a snadná, abych nemusel rozebírat půlku auta - nevím, kde v Passatu je) :good:
To je snad jedine reseni jak neprijit o zaruku. Prehodit ECU.

Uživatelský avatar
Stickler
Řidič
Řidič
Příspěvky: 67
Registrován: 05.05.2017 11:48
Kontaktovat uživatele:

Chiptuning 2.0TDI

Příspěvek od Stickler »

Nezlobte se na mě, ale psal jsem na e-mail, uvedený na Vašem webu. Psal jsem Vám asi v červnu, možná dokonce ještě v květnu. Bez odpovědi.
Volal jsem Vám asi 3 po sobě jdoucí dny 1x denně, první den jsem zkoušel 2x + 1x asi po 14 dnech. Pokaždé nedostupný. Takže tady asi nějaký problém v komunikaci nastal....

Nicméně díky za odpověď, víceméně koresponduje s tím, co už znám od Petra. Uvidím tedy, zda a jak budu moci situaci řešit.

Uživatelský avatar
Tun3r
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 07.05.2009 08:56
Bydliště: Děčín

Re: Chiptuning 2.0TDI

Příspěvek od Tun3r »

Stickler píše:a) ne, ne tam větší turbo
b) ano
c) u kvalitního čipu ne
d) to ti nikdo s jistotou neřekne, kdo má čip, má ho kvůli výkonu a ne spotřebě. Při lehkém plynu možná 0,5-1 litr dle auta a čipu, ale v reálu lidé jezdí zhruba za totéž, protože na to zase více šlapou..

jak je to s tou DSG prevodovkou 6Q? je tam problem u čipu s tim kroutakem nebo neni? nekde jsem se docetl že 140 kw verze ma uskrcenej kroutak z duvodu zivotnosti prevodovky
VW Passat B8 Highline 4M DSG
VW Passat B5.5 Highline 74kw
VW GOLF GTI 20 jahre Edition GTi 154PS

karco
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 06.08.2019 15:26

Re: Chiptuning 2.0TDI

Příspěvek od karco »

Image .jpeg
ahoj mam 2.0 tdi 110kw 2017 4m manual , nacipovane po cca 15tis KM , ziadne problemy vykon lepsi , spotreba aj vacsia aj mansia , zalezi podla stylu .. teraz 37k km a ziaden problem ..

milososka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 08.06.2023 13:08

Re: Chiptuning 2.0TDI

Příspěvek od milososka »

Oživím toto téma.

Jsem objednaný k Motorpower na chip a mám dotaz: s jakými reakcemi zájemců se setkáváte při prodeji chipnutého auta?
Naposledy upravil(a) milososka dne 10.10.2023 09:23, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
rado.h
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 13.03.2010 10:38
Bydliště: Púchov, SK

Re: Chiptuning 2.0TDI

Příspěvek od rado.h »

Ja osobne by som dal prednosť autu v pôvodnom stave ako chipnutému...preto som nechipoval ani nič neupravoval a v podstate som spokojný. Len to podtáčanie dsg, ale neriešim...výrobca to tak urobil a ja len jazdím...
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman

milososka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 08.06.2023 13:08

Re: Chiptuning 2.0TDI

Příspěvek od milososka »

Mě to podtáčení a hlavně prodleva (1,5 - 2 vteřiny) na plynu extrémně vadila.

V pátek jsem byl u Motorpower a DSG konečně nepodtáčí, ve městě při 52km/h drží 4. stupeň při rozumných otáčkách + odezva na plyn se výrazně zlepšila. Výkon je samozřejmě také nebe a dudy, se sérií se to nedá srovnat.

Výkon před úpravou:
- 155,7 PS
- 331,8 Nm
Výkon po úpravě:
- 197,7 PS
- 436,9 Nm

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“