Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

TDI, Bluemotion..

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
THaltof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 14.06.2018 20:52

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od THaltof »

Může mi tady někdo vysvětlit proč by právě tato deaktivace START/STOP systému měla pomoci vyřešit studené starty? Nějak mi to nejde do hlavy :) nicméně servis jsem odvolala tuto neděli jedu za známým do Brna. Ten mi START/STOP deaktivuje tak jak se patří se vším všudy i ve skrytých blocích, do kterých se klasickou diagnostikou nelze dostat. Pouhé zvýšení napětí je prej tupé oblbnutí tohoto systému a odnáší to požději baterie i alternátor
VW Passat B8 Variant 2.0TDi 140kW DSG Full LED Custom R-line St.Tropez klikněte zde!

Uživatelský avatar
georgy04
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 14.10.2012 14:02

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od georgy04 »

no ja nemam pocit, ze by to malo vyriesit problem, ani to tu nikto nepotvrdil, podla mna je to hovadina
VW Passat B6 Variant 103KW CR 11/2008
VW Passat B8 Variant 140KW 05/2015

herry05
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 04.11.2015 17:59

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od herry05 »

Ahoj
mě to dělá asi trošku něco jinýho. Při startu s teplym motorem to škytne jako by to chytlo ale nic se nestane. Motor ihned zhasne. Včera sem takhle startoval na 4x než to chytlo normálně. Mám 2.0 DSG.
Nevíte co by to mohlo být?

Uživatelský avatar
THaltof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 14.06.2018 20:52

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od THaltof »

V tomto týdnu jsem si nechal kompletně deaktivovat START/STOP. Né za pomocí pouhého "tupého" oblbnutí systému zvýšením napětí na 12V :fool:

Nicméně problém stále přetrvává a při tomto horkém počasí je problém se startem na denním pořádku

Na základě poslední diagnostiky jsem se objednal do autorizovaného servisu na výměnu snímače vačkové + klikové hřídele

Jsou to dva snímače každý za cca 1700kč + práce samozřejmě

Do servisu jedu ve čtvrtek 09.08. a v pátek 10.08. si pojedu pro snad opravené auto

Uvidíme, jestli mi tento servisní zásah pomůže jinak mě pak napadá jedině startér
VW Passat B8 Variant 2.0TDi 140kW DSG Full LED Custom R-line St.Tropez klikněte zde!

Uživatelský avatar
georgy04
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 14.10.2012 14:02

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od georgy04 »

pise ti chybu vackoveho hriadela? lebo mne pisalo, ešte asi aj sporadicky pise, dokonca som snimac aj menil asi mesiac do zadu, samozrejme za original diel. nechcem predbiehat, mozno to bude prave problem snimaca na kluke, ktory som ja nemenil, ale mne vymena vackoveho nepomohla, a bojim sa ze nepomoze ani vymena klukoveho. ale urcite daj vediet
VW Passat B6 Variant 103KW CR 11/2008
VW Passat B8 Variant 140KW 05/2015

Uživatelský avatar
THaltof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 14.06.2018 20:52

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od THaltof »

Dám určitě vědět. Něco s tím musím dělat a to postupně. Nejprve oba snímače a pokud i nadále bude problém přetrvávat, podívame se na startér a kabely k ECU jednotce
VW Passat B8 Variant 2.0TDi 140kW DSG Full LED Custom R-line St.Tropez klikněte zde!

Uživatelský avatar
THaltof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 14.06.2018 20:52

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od THaltof »

Dnes jsem si vyzvedl opraveného Passata B8. Uvidíme jak se bude chovat a startovat po výměně obou snímačů. Celková cena i s prací 4769kč. Snímače mi na mou žádost dali 8) kdybych byl hajzl, tak je prodám, ale to opravdu neudělám...
VW Passat B8 Variant 2.0TDi 140kW DSG Full LED Custom R-line St.Tropez klikněte zde!

Uživatelský avatar
THaltof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 14.06.2018 20:52

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od THaltof »

ZPRÁVA ODSTRANĚNA
Naposledy upravil(a) THaltof dne 31.08.2018 16:02, celkem upraveno 1 x.
VW Passat B8 Variant 2.0TDi 140kW DSG Full LED Custom R-line St.Tropez klikněte zde!

Uživatelský avatar
Filas
Řidič
Řidič
Příspěvky: 115
Registrován: 30.05.2008 14:53
Bydliště: Praha - Západ

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od Filas »

Ahoj Tomáši, taky se mi to minulý týden zase stalo. poprvý jsem nenastartoval, napodruhé to chytlo okamžitě. Diagnostika napsala snímač polohy vačkového hřídele - nevěrohodný signál. Naštěstí s autem nejezdím každý den, takže se mi to projeví cca 1x za 14 dní.

Uživatelský avatar
THaltof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 14.06.2018 20:52

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od THaltof »

Já už mám naštěstí po problému díky výměny obou snímačů :) zrovna jsme v Chorvatsku auto poslouchá jako hodinky najeto přes 1300km a v neděli jedeme zpět :)
VW Passat B8 Variant 2.0TDi 140kW DSG Full LED Custom R-line St.Tropez klikněte zde!

Kevinios
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 24.02.2019 16:06

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od Kevinios »

Tak asi mesic po koupi ojeteho Passata (nyni stav cca 150000 Km) se mi take projevila stejna zavada. Motor 140 kW myslim ze kod DDAA. Dlouhy start cca 3-4 vteriny, nastartuje a vyskoci hlaska: Zavada na Start-Stop a dale jeste nefunguje ACC. Pri dalsim startu jiz zadne chybove hlasky. Doufam ze to budou zminene cidla.
VW Passat B8 2.0 140 kW, Comfortline

Uživatelský avatar
Benik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 481
Registrován: 29.09.2010 14:46

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od Benik »

ahoj, mně to taky dělá... 110kw 2.0tdi...vyměnil jsem vačkový snímač g40, přesně ten co psala diag a je to pořád stejné... proč se má měnit klikové hřídele když to píše vačkový? zkusím tedy ještě ten klikový a uvidím, jestli to pomůže... dám vědět... jinak mam baterku novou origo agm a dělal jsem i žhavičky... najeto 190.000km

Odesláno z mého SM-G960F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
THaltof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 14.06.2018 20:52

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od THaltof »

BERU SVÉ ZPRÁVY ZPĚT !!!!!

Kašli na nějakou výměnu snímačů vačkové/klikové hřídele. Já to dělal při 122753km, stálo mě to 5 tisíc a zprvu jsem si myslel, že mám klid. Aktuálně mám najeto 136 tisíc a zdlouhavější start s chybou START/STOP se opět objevuje. Pozoruji ale, že v zimním období se to nestalo ani jednou. Nyní teplota stoupá a problém se začíná znova a častěji objevovat. Co vím, tak do dnešní doby nikdo nepřišel na to, proč se tomu tak děje... :?

Poznámka : již delší dobu tankuji Verva diesel + VIF aditiva

Mé řešení : vždy, když si sednu do auta, nejprve mačkám tlačítko START (bez brzdy/automat). Až pak se usadím, zapnu pás a nastartuji. Ve většině případu to pomůže a auto naskočí na brnk. Hádám tedy, že máme všichni stejný problém s dávkováním nafty: vstřikovací čerpadlo? Nejsem expert, ale jinak si to vysvětlit nedokážu...
Naposledy upravil(a) THaltof dne 11.04.2019 14:32, celkem upraveno 1 x.
VW Passat B8 Variant 2.0TDi 140kW DSG Full LED Custom R-line St.Tropez klikněte zde!

Uživatelský avatar
Benik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 481
Registrován: 29.09.2010 14:46

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od Benik »

teď jsem mluvil s volkswagenem a bylo mi řečeno, že je to na 100% čidlo klikové hřídele... už mám objednano, takže jakmile vyměním, dám vědět... v mém případě to je objednací číslo 04L906433B a prej kdybych měl orig diagnostiku, tak bych na to přišel... tuto chybu to psalo přes VCDS mně... Obrázek

Odesláno z mého SM-G960F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
THaltof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 14.06.2018 20:52

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od THaltof »

Mám vyměněné oba snímače. Níže má zpráva z VCDS. Po výměně OBOU snímačů problém přetrvává. Autorizovanému servisu nemůžeš věřit. Později ale pochopíš o čem mluvím :D

4113 - snimac polohy vack./klik.hridele (G40)
P0341 00 [104] - neverohodny signal
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 11
Kilometry: 118288 km
Datum: 2018.06.14
Čas: 05:25:19
VW Passat B8 Variant 2.0TDi 140kW DSG Full LED Custom R-line St.Tropez klikněte zde!

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“