Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tlakovani motoru
PříspěvekNapsal: 10.11.2018 14:55 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

10.11.2018

Příspěvky:

2

Zdravím, mám problém...
Mám vw passat b8 2.0 TDI 110 kw kód motoru CRL rok výroby 2015
Neustále mi tlakuje voda do expanzní nádoby, rozvody nové, vodní pumpa taky, nový termostat, vše vyčištěno tzn chladicí systém a problém stále stejný.
Už si nevím rady můžete prosim někdo pomoci, případně nemáte nikdo tuto nebo podobnou zkušenost ? Děkuji za jakékoliv informace či rady, jsem opravdu zoufalej.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Tlakovani motoru
PříspěvekNapsal: 11.11.2018 09:49 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

27.12.2009

Příspěvky:

1306

Bydliště:

okres TC

Tyto problémy se často objevují s prsklým těsněním pod hlavou. Zvážil bych kontrolu. Můžeš předejít problémům s rovnáním hlavy..

_________________
:?: BORA :?:
:?: Passat B8 R-Line :?:


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Tlakovani motoru
PříspěvekNapsal: 12.11.2018 21:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.05.2009

Příspěvky:

180

Bydliště:

Český Těšín

JJ bude to těsnění, kolik máš najeto?

_________________
Passat B8


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Tlakovani motoru
PříspěvekNapsal: 13.11.2018 02:15 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

10.11.2018

Příspěvky:

2

Hele 169 xxx cca


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Tlakovani motoru
PříspěvekNapsal: 21.11.2018 00:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.09.2010

Příspěvky:

450

tu elektrickou vodni pumpu mas zapojenou? nevim, zda-li by vag neco psal... jako ze odpojeny/preruseny kabel atp... myslim si, ze prave po par minutach kdy se motor ohreje se ma sepnout vodni pumpa a tobe se treba nesepne... delalo to i predtim?

Odesláno z mého SM-G960F pomocí Tapatalk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Tlakovani motoru
PříspěvekNapsal: 24.01.2019 05:58 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

26.02.2015

Příspěvky:

3

Bydliště:

Zlínsko

Pro tyto motory je nutné mít přípravek pro znovunaplnění chlad.kapaliny, pokud se nepoužije, může být hlava nedochlazená a může prasknout. . Jinak dost často se u těchto motorů stává, že je v expanzce kapalina na minimu a po otevření se hladina vrátí na původní úroveň. Podle mě je chlad. systém překombinovaný a přehadičkovaný. .

_________________
VW Passat variant 2,0 TDI CR, 103/127kW, DSG


Nahoru
 
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group