Tlakovani motoru

TDI, Bluemotion..

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Slinjimm
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 10.11.2018 13:46

Tlakovani motoru

Příspěvek od Slinjimm »

Zdravím, mám problém...
Mám vw passat b8 2.0 TDI 110 kw kód motoru CRL rok výroby 2015
Neustále mi tlakuje voda do expanzní nádoby, rozvody nové, vodní pumpa taky, nový termostat, vše vyčištěno tzn chladicí systém a problém stále stejný.
Už si nevím rady můžete prosim někdo pomoci, případně nemáte nikdo tuto nebo podobnou zkušenost ? Děkuji za jakékoliv informace či rady, jsem opravdu zoufalej.

Uživatelský avatar
charlie77
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1333
Registrován: 27.12.2009 16:16
Bydliště: okres TC
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlakovani motoru

Příspěvek od charlie77 »

Tyto problémy se často objevují s prsklým těsněním pod hlavou. Zvážil bych kontrolu. Můžeš předejít problémům s rovnáním hlavy..

Uživatelský avatar
kubicekB5
Řidič
Řidič
Příspěvky: 189
Registrován: 07.05.2009 13:50
Bydliště: Český Těšín

Re: Tlakovani motoru

Příspěvek od kubicekB5 »

JJ bude to těsnění, kolik máš najeto?

Slinjimm
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 10.11.2018 13:46

Re: Tlakovani motoru

Příspěvek od Slinjimm »

Hele 169 xxx cca

Uživatelský avatar
Benik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 481
Registrován: 29.09.2010 14:46

Re: Tlakovani motoru

Příspěvek od Benik »

tu elektrickou vodni pumpu mas zapojenou? nevim, zda-li by vag neco psal... jako ze odpojeny/preruseny kabel atp... myslim si, ze prave po par minutach kdy se motor ohreje se ma sepnout vodni pumpa a tobe se treba nesepne... delalo to i predtim?

Odesláno z mého SM-G960F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
Bono111
Člen klubu
Příspěvky: 9
Registrován: 26.02.2015 06:36
Bydliště: Zlínsko

Re: Tlakovani motoru

Příspěvek od Bono111 »

Pro tyto motory je nutné mít přípravek pro znovunaplnění chlad.kapaliny, pokud se nepoužije, může být hlava nedochlazená a může prasknout. . Jinak dost často se u těchto motorů stává, že je v expanzce kapalina na minimu a po otevření se hladina vrátí na původní úroveň. Podle mě je chlad. systém překombinovaný a přehadičkovaný. .
VW Passat variant 2,0 TDI CR, 103/127kW, DSG

Janyk
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 19.06.2014 14:42
Bydliště: Bratislava

Re: Tlakovani motoru

Příspěvek od Janyk »

Mam podobny problem, prvykrat som to zistil v zime, ked mi zasvietila po nastartovani kontrolka chladiacej kvapaliny. V nadrzke bola hladina hlboko pod minimom, nadrzka bola taka natlakovana, ze som ju mal problem vobec otvorit. Po otvoreni hladina trocha stupla, tak som sa vydal hladat najblizsiu benzinku (bolo to v polsku na lyzovacke, nemal som po ruke ine auto), cestou na benzinku som este asi 2x otvoril nadrzku, hladina sa postupne pri kazdom otvoreni dvihla az nad minimum, tak som sa otocil a siel lyzovat :) odvtedy obcas otvorim nadrzku, hladina sa opat vrati nad minimum, ale zatial som to velmi neriesil. Myslite, ze to bude to tesnenie pod hlavou? Chladiacu kvapalinu som zatial nedolieval, lebo nebolo treba, hladina sa stale dvihla nad min.

Jedna sa tiez o 2.0 Tdi 110 kw CRLB rok 2015, najazdenych tam je teraz cca 115 tis. km

sedalu
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 13.06.2010 22:10

Re: Tlakovani motoru

Příspěvek od sedalu »

Zdravím, mám obdobný problem, zalozil jsem nové téma na toto. Jak se podarilo vyřešit?
Díky moc

Uživatelský avatar
00Inferno00
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 265
Registrován: 28.08.2010 18:49
Bydliště: Dolní BenešoVW

Re: Tlakovani motoru

Příspěvek od 00Inferno00 »

Mě se celkem čerstvě po koupi B8 ztratil celý obsah nádobky. Předcházela tomu jízda cca 150km (80% dálnice). Nakonec se měnila pumpa a radiátor topení - byl ucpaný. Od té doby klid, jen jsem párkrát dolil nádobku do plna. Podle mechanika je ten chlad. systém dost složitý, a dlouho se odvzdušňuje.

2.0TDi 110kw CRLB 2016, nájezd 236 tis.
VW Passat B8 Variant 2.0TDI 110kW DYNAUDIO Confidence, DiscoverPRO, R-Line sportovní paket

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“