2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

TDI, Bluemotion..

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Vlado_GPlus
Pilot
Pilot
Příspěvky: 868
Registrován: 06.02.2012 15:11

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od Vlado_GPlus »

CentriFUGA píše:S tím AdBlue - 2015 ho neměl jen léta, od 8/2015, tj. model 2016 již měl.
mám 02/2016 a bez AdBlue
I. Kapitola: PLUSMINUS 1.9 TDi
II. Kapitola: ScheisseWAGEN B8 2.0TDi

miloscup
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 14.07.2010 10:12

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od miloscup »

Mám skúsenosti v combi/variant verzii.
110kw v poho stačí a odvezie. Dynamika ok. Pri plne naloženom aute (4 ludia + kufor) už cítiť lenivosť pri rozbehu a predbiehaní, ale stále v norme a predbiehať sa dá bezpečne. 140Kw by som odporúčal, ak na to máš prachy navyše. Je to citelný rozdiel a lepší pocit z jazdy. Spotrebou sa dostaneš blízko k 110kw ak nebudeš tlačiť na pílu. Plne naložené auto, dialnica 130km/h CR-ITA bez focusu na spotrebu a v poho 5,5l/100km. AD blue vydrží na 9-10tis km a dá sa už aj bežne tankovať cez pištol na benzinkách. S ADblue auto citeľne menej smrdí v porovnaní bez ADblue či s aktuálnym TSI 200Kw.

Uživatelský avatar
Mirco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1718
Registrován: 26.09.2007 20:11
Bydliště: showroom.. u PC

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od Mirco »

Vlado_GPlus píše:
CentriFUGA píše:S tím AdBlue - 2015 ho neměl jen léta, od 8/2015, tj. model 2016 již měl.
mám 02/2016 a bez AdBlue
AdBlue do 110kW přišlo společně se 7DSG DQ381 takže až v roce 2017...

ramirez11
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 04.07.2020 10:44
Bydliště: Žilina

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od ramirez11 »

Mishaw: díky za dodání podkladu, že jsem nekecal, ale že 140kW mívá méně pravidelně...
[/quote]

Nechcem prilievat olej do ohna, je to uz viac ako rok stara diskusia, ale narazil som nahodou na tento clanok: https://autobible.euro.cz/volkswagen-pa ... rat-jinak/
Tam merali vykon o nieco novsich motorov 2.0tdi (kod DFHA), ale este to nieje motor s Twin Dosingom. Namerane hodnoty su uvedene v clanku pod grafom.
Vysledok: "Volkswagen vykázal 200 koní a 418,5 Nm, Škoda 199,9 koní a 417,5 Nm"

stefekl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 03.01.2011 11:30

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od stefekl »

Má někdo osobní zkušenost se spotřebou B8 Alltrack 140kw DSG, 4x4? O autě uvažuju na denní dojíždění do práce 45km rano, 45km večer. Zajímá mě, za kolik se s tím dá jezdit, když se jede po silnici prvni třídy rychlosti 70-100km/h, pár vesnic, průměrná rychlost cca 60 - 65km/h, předjíždět se moc nedá a řidič předvídá, nejezdí brda plyn. Stejnou trasu jezdim dlouhodobě s G4 1.9 81kw za 4.5 - 4.7 dle palubáku, jak kdy.. Konkrétně jde o trasu po I43 Letovice - Brno, kdo zná.. Je mi jasné že, B8 si vezme víc, ale nedokážu říct okolik, vůbec s těmato autama nemám zkušenosti a nemám ani nikoho známého v okolí s podobným autem.
Ideálně bych bral auto bez 4x4, páč vím že to sebou budu zbytečně tahat, ale Alltrack se mi naskytl tak o něm uvažuji.

tomo_111
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 06.08.2020 16:47

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od tomo_111 »

4 motion ti na spotrebe nieco prida - jednak to ma o nejakych snad 150kg viac ako 110kw verzia, jednak tahas dalsie suciastky ktore maju tiez nejaky odpor..

znamy ma tuto motorizaciu (aj ked nealltrack) a v zapchatom meste to je kludne 8 a na kratkej trase aj viac, v tom tvojom rezime by som ocakaval nieco ako 6-7, pri 45km jazde a plynulej rychlosti do 100km/h snad aj tych 6 by malo byt v poho, pod 5 by som neratal asi ani nahodou. Pripadne skus mrknut na sprintmotor de

stefekl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 03.01.2011 11:30

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od stefekl »

S tim ze to pojede za 5 vubec nepocitam. Ale rad bych se vlezl do 6.5 a pokud mozno s tim ze na tu spotrebu nebudu muset myslet. Na sprintmonitor jsem koukal, ale prijde mi ze tam je to dost ovlivnene dalnicema a ja se na dalnice moc nedostanu. Je tu nekdo kdo B8 s 140kw a 4x4 vlastni a podeli se o zkusenosti?

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od JirkaVys »

Mám teda BiTDI 176 kW 4x4... Ale průměrně se pohybuji mezi 6,5 - 7 litry pokud beru městský a mezimestsky provoz. A to zrovna mezi městy zrovna moc klidnou jízdu nejezdím, ale ve městě rychlosti dodržuji. Dálnice při 150 km/h tak mezi 7 - 7.5 litry.
Jinak na dálnici ti stejně haldex zadní nápravu zcela odpojí, takže ani těch pár procent trvalého výkonu dozadu nedává, takže ano tam vezeš pouze kila navíc.
Takže 140 kW na tom bude podobně, možná lehce lépe.

Master
Pilot
Pilot
Příspěvky: 734
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od Master »

Tam, kde jede G4 s TDI-VP pod 5l by se 140kW TDI 4mot do 6.5l vlezt v pohode melo. S bitdi se da mimomesto pri klidne jizde udelat lehce pres 6 a 140kW je uspornejsi.
Kazdopadne krome zvysene spotreby je potreba pocitat take s tim, ze 4motion autu sebere dost dynamiky. Tezko napsat nejake konkretni cisla, ale je to rozhodne poznat a 140kW s 4x4 neni zadna velka raketa, ac vykon ciselne vypada slibne...

Uživatelský avatar
Jirass
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 218
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od Jirass »

Mám B8 110kw upravenou od Motorpowera na 140kw a průměrná spotřeba je 6,57l/100km od plné do plné dlouhodobě. Aplikace v mobilu, píšu si každý tankování a vždy plním do plné. Palubák ukazuje o něco méně. Předokolka s manuálem. Rozdíl mezi 110 a 140 mi přijde obrovský. Ta 110 je na tak těžký auto fakt málo. Stačilo něco naložit nebo i 3.lidi a konec. Jo doveze to, ale to trabant taky, ale takovou jízdu nechci. Jezdím v týdnu po Praze a na víkendy dálnice na chatu nebo výlety. Nejhorší na spotřebu je, když se začne vypalovat DPF a při tom se poskakuje někde v koloně. Nebýt toho, tak to má i menší průměrnou spotřebu. Pokud jedu někde po rovině kolem stovky, dá se jet i za 4l, ale raději jezdím svižněji. Moje zkušenosti. Jestli budeš jezdit první třídy a bez předjíždění, tak se dá jezdit úsporně v klidu bez závodění do 6,5l i se čtyřkolkou.
Passat Variant B8 2.0TDI(CRLB)15 110kw@140kw

ladulel
Závodník
Závodník
Příspěvky: 570
Registrován: 24.07.2010 14:17

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od ladulel »

Mám 140kw manuál předokolku upravenou taky od motorpowera na nějakých 172kw a jezdí to až neuvěřitelně úsporně. Při normální jízdě dle předpisů mimo dálnice 4.5L až 4.8L Dlouhodobou mám 5.0L.

Uživatelský avatar
prassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 773
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severozápad

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od prassat »

110 kW vs 140 kW .... měl jsem stejné dilema.
Zkoušel jsem 110 kW (předokola+DSG) a 140 kW 4x4 DSG.
Pocitově ta 140 kW nebyla zase o tolik živější (až jsem si říkal, kde ty koně jsou).
Myslím, že na dynamiku a také spotřebu má samozřejmě náhon 4x4 vliv a to né malý.
Rozdíl ve spotřebě nebude mezi těmito motory nějak výrazný (možná nějaké to deci, ale kdo by řešil).
Moje dilema skončilo tím, že jsem koupil Bi-TDi. (spotřeba mezi 7-8 l je super :-D )

@ladulel
Ty jo, 172 kW na předokole, to už musíš být opatrný s plynem (pokud nechces měnit pneu co sezonu)
Jaký je krouťák?
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm

ladulel
Závodník
Závodník
Příspěvky: 570
Registrován: 24.07.2010 14:17

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od ladulel »

To biturbo bych nechtěl protože se to dělá pouze s DSG a já tuhle převodovku nesnáším.. Navíc 4×4 je u tohoto typu auta k ničemu ale je to samozřejmě každého věc co preferuje 😉. Jináč 172 kw a 474NM je na předokolku akorát 😉 O proti sérii která byla nudná se to nedá srovnat... Rozjezdy naprosto v pořádku pokuď teda nemáš místo nohy cihlu 🙂

Uživatelský avatar
prassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 773
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severozápad

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od prassat »

Krásný výkon a krouťák! To ti BiTDi neujede :-)
Rozjedy na suché vozovce budou OK. Ale rychlý výjezd z vedlejší na hlavní (ve špičce) nebude vždy bez prohrábnutí. Za vlhka, deště, sněhu = mission imposible. Proč je 4x4 k ničemu? Já se rozjedu bez hrabání i na prudší přidání, sucho-nesucho ... V zimě po nadílce konečně vyjezdu z parkoviště i bez pomoci souseda (bydliště 600 m n.m - takže sníh je každou zimu). Pravda tahám kila navíc, ale 3-4 měsíce v roce jezdím po mokré vozovce a další 1-2 měsíce po sněhu.
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm

ladulel
Závodník
Závodník
Příspěvky: 570
Registrován: 24.07.2010 14:17

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od ladulel »

Né hele uplně v klidu i za mokra... Je to o tom jaké máš nohy a se spojkou si vždy vyhraješ víc než s automatem. Třeba tu 4 kolu bych prostě nevyužil a za mě to patří do čistokrevných teréňáku případně SUV...
Nechci tu chiplou 140 nějaj přechvalovat, ale myslím, že by ji seriové biturbo neujelo no 😀

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“