snížený podvozek
Moderátor: George
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24.04.2017 07:38
snížený podvozek
Zdravím pánové, koupil jsem Scirocco 2.0tsi a chci snížit cca 3-4cm, prostor mezi kolem a blatníkem je dost velký, máte zkušenosti s tímto podvozkem? Celkem dobrá cena. Díky
JOM red
JOM red
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
snížený podvozek
Nevím jestli to je provokace nebo myšlené vážně, ale snad se neurazíš, když se zeptám - myslíš to vážně?
Kvalitní a pořádné podvozky na auto (obdoba toho co jsi poslal na obrázku, jen né od "značky" JOM) vydrží někdy i více než auto samotné. Není je třeba po 3 rocích měnit, protože jedna strana vyteče, apod. Pohybujeme se zde v řádu 20000 Kč a nahoru. Pokud seženeš použitý a budeš důvěřovat prodejci, že stav je OK, tak jsi někde okolo 12000 Kč a nahoru. To jsou takové nejnižší startovací pozice.
Pokud nejsi závodník, je možné, že by ti mohli stačit standardní tlumiče (ty které už na autě máš, pokud se zdají být OK), na které by se daly sportovní pružiny. V případě, že nepůjde dát tam a zpět uložení tlumičů, je potřeba počítat i s touto menší investicí. Sportovní pružiny sníží auto právě o 3-4 cm s relativně zachovaným komfortem. Auto má těžiště níž, je líp ovladatelné, neskáče tolik a není to ještě stále motokára a splňuje i tvůj požadavek - zmenší se díra mezi blatníkem a pneumatikou.
Nejlepší výsledek by ti měly udělat tyto péra - EIBACH Pro-Kit za cca. 3800 Kč.
Zde si vyber motor, typ a rok auta, které máš ty. Klikneš na první sloupec s motorizací a pak na 1. položku "coil spring" a ukáží se ti možnosti. U každého produktu je kód. Podle toho si to koupíš kdekoliv z ČR. Předpokládám, že ty tvoje by měli mít kód F11-15-001-01-HA.
Cenu si najdi na netu. Je plus/mínus stejná všude. Je potřeba podle velkého TP brát zatížení na nápravu a motorizaci.
Za nejmenší možné peníze získáš to co chceš. Pokud by to nestačilo. Můžeš pak péra zase vrátit zpět. Ty původní. Nebo ty nové doplnit později sportovními tlumiči. Ale to se zase pak budeme bavit o tuhosti podvozku....
Stačí aspoň takto z patra?
Kvalitní a pořádné podvozky na auto (obdoba toho co jsi poslal na obrázku, jen né od "značky" JOM) vydrží někdy i více než auto samotné. Není je třeba po 3 rocích měnit, protože jedna strana vyteče, apod. Pohybujeme se zde v řádu 20000 Kč a nahoru. Pokud seženeš použitý a budeš důvěřovat prodejci, že stav je OK, tak jsi někde okolo 12000 Kč a nahoru. To jsou takové nejnižší startovací pozice.
Pokud nejsi závodník, je možné, že by ti mohli stačit standardní tlumiče (ty které už na autě máš, pokud se zdají být OK), na které by se daly sportovní pružiny. V případě, že nepůjde dát tam a zpět uložení tlumičů, je potřeba počítat i s touto menší investicí. Sportovní pružiny sníží auto právě o 3-4 cm s relativně zachovaným komfortem. Auto má těžiště níž, je líp ovladatelné, neskáče tolik a není to ještě stále motokára a splňuje i tvůj požadavek - zmenší se díra mezi blatníkem a pneumatikou.
Nejlepší výsledek by ti měly udělat tyto péra - EIBACH Pro-Kit za cca. 3800 Kč.
Zde si vyber motor, typ a rok auta, které máš ty. Klikneš na první sloupec s motorizací a pak na 1. položku "coil spring" a ukáží se ti možnosti. U každého produktu je kód. Podle toho si to koupíš kdekoliv z ČR. Předpokládám, že ty tvoje by měli mít kód F11-15-001-01-HA.
Cenu si najdi na netu. Je plus/mínus stejná všude. Je potřeba podle velkého TP brát zatížení na nápravu a motorizaci.
Za nejmenší možné peníze získáš to co chceš. Pokud by to nestačilo. Můžeš pak péra zase vrátit zpět. Ty původní. Nebo ty nové doplnit později sportovními tlumiči. Ale to se zase pak budeme bavit o tuhosti podvozku....
Stačí aspoň takto z patra?
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24.04.2017 07:38
snížený podvozek
Děkuji za odpověď ,asi máš pravdu dám pružiny, našel jsem HR snížení 3-3,5 a einbach 2,5-3. Tvůj názor?
http://www.highperformanceparts.cz/h_an ... 35mm.94044" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.hothatchshop.cz/vw/scirocco ... -1575.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.highperformanceparts.cz/h_an ... 35mm.94044" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.hothatchshop.cz/vw/scirocco ... -1575.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
snížený podvozek
Záleží kde jezdíš, abys neškrtal pak podvozkem...
Ty první budou o dost tvrdší. Dělají je i pro Volkswagen racing. Je to na tobě, ale na ty český silnice bych dal ty první. Jestli to je denní auto, tím spíš.
Nebo pokud jsou peníze, tak nějaký ten komplet podvozek. Ale to je pak už závislé na ceně....
Na tvém odkazu nejsou skladem. Dej si ten kód na Heuréku nebo mrkni zde a zde.
Stejně to jsou všichni jen přeprodejci.
Ty první budou o dost tvrdší. Dělají je i pro Volkswagen racing. Je to na tobě, ale na ty český silnice bych dal ty první. Jestli to je denní auto, tím spíš.
Nebo pokud jsou peníze, tak nějaký ten komplet podvozek. Ale to je pak už závislé na ceně....
Na tvém odkazu nejsou skladem. Dej si ten kód na Heuréku nebo mrkni zde a zde.
Stejně to jsou všichni jen přeprodejci.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24.04.2017 07:38
snížený podvozek
Vůz mám na denní ježdění tvrdost moc nechci, ještě jsem našel snížení 3,5-4 zřejmě zvolím tyto.
https://www.35r.cz/Eibach-sportline-sni ... AthM8P8HAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.35r.cz/Eibach-sportline-sni ... AthM8P8HAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
snížený podvozek
Tak pokud je to denní auto, tak to bude opět tvrdé. Nevím na jakých silnicích jezdíš, ale ať si z toho neuděláš motokáru, když to auto jede 300 dní v roce.
Najdi si recenze lidí z davu na ty černý a červený pružiny a rozhodni se. Osobně bych šel do těch černých. Jsou nejměkčí. Ale pokud chceš mít třeba 2 cm max. mezi kolem a blatníkem, tak ty červené.
Najdi si recenze lidí z davu na ty černý a červený pružiny a rozhodni se. Osobně bych šel do těch černých. Jsou nejměkčí. Ale pokud chceš mít třeba 2 cm max. mezi kolem a blatníkem, tak ty červené.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24.04.2017 07:38
snížený podvozek
Ok tvrdost nechci, objednám černé , dík za radu
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
snížený podvozek
Přečti si o nich na netu. Pokud to chceš snížit a mít to ještě relativně měkké, tak v této cenové hladině jedině Pro-Kit.
Počítej pak s tím, že automechanik, může dávat to nové uložení na předek..... Pokud jsou tlumiče OK a neteče žádný, začal bych s Pro-Kit pružinami i já.
I tak to ztuhne to auto, ale nebude to fakt skákat. Proto je takto výrobce prodává.
Homologaci si pak stáhneš jako PDF z webu výrobce. Třeba pro STK, kdyby tam byl nějaký ocas.
Počítej pak s tím, že automechanik, může dávat to nové uložení na předek..... Pokud jsou tlumiče OK a neteče žádný, začal bych s Pro-Kit pružinami i já.
I tak to ztuhne to auto, ale nebude to fakt skákat. Proto je takto výrobce prodává.
Homologaci si pak stáhneš jako PDF z webu výrobce. Třeba pro STK, kdyby tam byl nějaký ocas.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
snížený podvozek
Už sis je koupil? V ELITu budou 1.5. - 7.5. ve slevě. Přesně ty pro tebe.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24.04.2017 07:38
snížený podvozek
Mám koupeno 3200kč už jen přeprogramovat ř. jednotku 200ps mě nijak neuspokojilo
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
snížený podvozek
JOM není úplně ta nejlepší cesta. Kazivost je obrovská. Co se týče stavitelných podvozků, tak to co jim lidé vyčítají nenajdeš ani na podvozku za 20 000 Kč. Potřeboval bys podvozek s nastavením průtoku oleje. Je jedno jestli koupíš předražený stavíky za 25 tis, protože vždycky budou tvrdé když nebudou mít stavějí průtoku.Ipanema píše:Nevím jestli to je provokace nebo myšlené vážně, ale snad se neurazíš, když se zeptám - myslíš to vážně?
Kvalitní a pořádné podvozky na auto (obdoba toho co jsi poslal na obrázku, jen né od "značky" JOM) vydrží někdy i více než auto samotné. Není je třeba po 3 rocích měnit, protože jedna strana vyteče, apod. Pohybujeme se zde v řádu 20000 Kč a nahoru. Pokud seženeš použitý a budeš důvěřovat prodejci, že stav je OK, tak jsi někde okolo 12000 Kč a nahoru. To jsou takové nejnižší startovací pozice.
Ipanema píše: Pokud nejsi závodník, je možné, že by ti mohli stačit standardní tlumiče (ty které už na autě máš, pokud se zdají být OK), na které by se daly sportovní pružiny. V případě, že nepůjde dát tam a zpět uložení tlumičů, je potřeba počítat i s touto menší investicí. Sportovní pružiny sníží auto právě o 3-4 cm s relativně zachovaným komfortem. Auto má těžiště níž, je líp ovladatelné, neskáče tolik a není to ještě stále motokára a splňuje i tvůj požadavek - zmenší se díra mezi blatníkem a pneumatikou.
To je taková iluze. Sníží se těžiště, takže to lidi chápou jako zlepšení jízdních vlastností. Výsledek je ale diskutabilní. Paradoxně takovéhle komplety: http://tatechnix.cz/44015-sportovni-pod ... 42377.html" onclick="window.open(this.href);return false; dosahují lepších vlastností než sportovní pružiny a sériový tlumič. Charakteristika sériového tlumiče není úplně vhodná pro dlouhodobé zvládání práce v poloze -40mm.. Taky nestačí charakteristika tlumení a pohyb jde hodně na limit tlumiče.
Klubové SRAŽENÍ 2019: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=400&t=351886" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;