Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: automechanik
PříspěvekNapsal: 27.07.2006 18:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

38

zdar nemuju se nejak doboxovat na forum.... :cry:

nejni tu nekdo z prahy kdo se vyzna v elektrice v siru a spravil by to?je to od pojistkovky az na motor 8 dratu...

vse bych samozrejme zaplatil..dik trewi :wink:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27.07.2006 18:32 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1469

Bydliště:

Zlatá Praha

Vo co přesněji go pane zelený? :twisted:

_________________
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
www.autoservis-vilnesa.cz

_________________
VW Scirocco 1.8 16V Cabrio, Audi A4 Quattro, VW Golf III Variant 1,9 TDY :)) Toyota Celica gt4 @ Hyena, Giv pulveruna...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27.07.2006 18:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

38

George píše:
Vo co přesněji go pane zelený? :twisted:

ja to nedokazu vysvetlit jsem na tohle tupej :cry: ja to proste kabel co vede od pojistkovky a je v nem 8dratu a jeden konci na oilfiltru,dalsi 2 na svorce na motoru,dalsi cidlo oleje a dalsi 2 asi pod motorem,vic nedam nerozumim tomu
hodim foto je to ten kabel jak je ta sipka :wink: muzu dyztak dofotit


Přílohy:
b10acef62a.jpg
b10acef62a.jpg [ 28.67 KiB | Zobrazeno 2596 krát ]
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27.07.2006 18:51 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1469

Bydliště:

Zlatá Praha

Vyměnit ten kabel nebo co s nim? Nebo ti tam něco nefunguje? TOs ještě nenapsal co s tim :lol: A to cos poslal mi připadá jako čidlo na teplotu, ale nejsem si istý :wink:

_________________
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
www.autoservis-vilnesa.cz

_________________
VW Scirocco 1.8 16V Cabrio, Audi A4 Quattro, VW Golf III Variant 1,9 TDY :)) Toyota Celica gt4 @ Hyena, Giv pulveruna...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.07.2006 13:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

38

vymenit :wink:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.07.2006 13:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

38

tak ted probiha lhoteckej hokus pokus tak pak pisnu jestli jede nebo ne :twisted:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.07.2006 17:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

38

tak zatim siro lita jako prase tak snad to vydrzi jinak jde ze skaly :twisted: :twisted:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29.07.2006 12:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

38

tak jsem se vcera krasne projel,bohuzel tahnutej fabkou domu na lane :cry: takze kabel to nebyl bo je vymenen


takze dotaz 1.kde je palivovej filtr nejlip misto kde ho mam hledat
2.cidlo teploty bo neco takovyho kde to najdu

jinak je to motor jh :wink:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29.07.2006 13:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4737

Bydliště:

Gross Maispitz

těch 8 kabelů cos popisoval nemá velkej vliv na chod motoru, ty dva na fotce mají vliv leda tak na studenej start..

bude lepší když popíšeš co se jako děje, nějaký projevy tý tvojí záhadný poruchy..

palivovej filtr by měl být v motorovým prostoru, je to hliníkovej válec, vede do něj hadice od čerpadla a z něj jde druhá cca 15cm hadice do rozdělovače paliva

_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2 a Corrado 1992 MoonlightBlue 16v


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29.07.2006 13:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

38

tak auto za studena v pohode nastartuju nejakej cas jedu pohodicka ale kdyz je pak hodne zahratej motor tak vetsinou kdyz dam trojku tak to zacne cukat ze mam pocit ze vyskoci motor,nebo uplne spadnou otacky a auto zdechne a to mam nohu na plynu,jinakto dela i pri jinejch rychlostech


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29.07.2006 13:26 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4737

Bydliště:

Gross Maispitz

a určitě je to tou trojkou ?
není to spíš při akceleraci, nebo od určitejch otáček ?

co čerpadlo ?

_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2 a Corrado 1992 MoonlightBlue 16v


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29.07.2006 13:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

38

lister píše:
a určitě je to tou trojkou ?
není to spíš při akceleraci, nebo od určitejch otáček ?

co čerpadlo ?
je to pri zrychleni to to cuka min a kdyz tomu dam plnej kotel tak to skube jak prase........vetsinou je to trojka ale dela to i pri dvojce a ctyrce


nejhorsi je ze to treba tejden jezdi a ani to necukne,pak nekam jedu a najednou to zacne skubat a dela to treba tejden :cry:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29.07.2006 13:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4737

Bydliště:

Gross Maispitz

zkus vyměnit palivovej filtr, jednak se má měnit každejch 30.000,km a kdyby to náhodou nebylo filtrem , nebude to zas tak drahý zjištění :wink:

pokud to nepomůže ,bude potřeba zmeřit tlak benzínu - hlavně při akceleraci, jde o to v jakým stavu je čerpadlo.

_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2 a Corrado 1992 MoonlightBlue 16v


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29.07.2006 14:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

38

ok dik podivam se na to :wink:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29.07.2006 19:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1469

Bydliště:

Zlatá Praha

Hele trewi to co popisuješ dělá Homrovo DX a dělalo to i wariho JH a většinou to dělalo podávací čerpadlo v nádrži. Jak psal lister, chtělo by to změřit tlak. JInak zkuz natankovat plnou nádrž jestli to bude škubat. :wink: Většinou to škube když máš méně benzínu :wink:

_________________
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
www.autoservis-vilnesa.cz

_________________
VW Scirocco 1.8 16V Cabrio, Audi A4 Quattro, VW Golf III Variant 1,9 TDY :)) Toyota Celica gt4 @ Hyena, Giv pulveruna...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group