Spotreba 1.4 TSI ACT 110 kw
- Sharpe1
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 17.12.2017 15:14
Spotreba 1.4 TSI ACT 110 kw
Zdravim,
jakou mate prumernou spotrebu u teto motorizace?
Ja v tuto chvili kombi 7.8 l, mesto, dalnice, coz mi prijde dost...
jakou mate prumernou spotrebu u teto motorizace?
Ja v tuto chvili kombi 7.8 l, mesto, dalnice, coz mi prijde dost...
Passat B8, 1.4TSI ACT 110 kw
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotreba 1.4 TSI ACT 110 kw
Malý motor ve velkém autě nikdy není úsporný.
Ale jde to rozjet
Ale jde to rozjet
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- Sharpe1
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 17.12.2017 15:14
Re: Spotreba 1.4 TSI ACT 110 kw
To je slušný! Jaká motorizace?
Já mám teď po 3,5 tis. km kombinovanou spotřebu 6,5 litru...to je gut! Jezdím město, dálnice půl na půl...
Já mám teď po 3,5 tis. km kombinovanou spotřebu 6,5 litru...to je gut! Jezdím město, dálnice půl na půl...
Passat B8, 1.4TSI ACT 110 kw
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
- VSLRA
- Řidič
- Příspěvky: 135
- Registrován: 03.02.2016 18:08
Re: Spotreba 1.4 TSI ACT 110 kw
Ahoj, omlouvám se za dotaz trochu mimo. Zvažují nákup Passata, ale rozmýšlí, jestli 92kw a více výbavy (a později třeba nachipovat) nebo 110kw a ubrat nějakou výbavu. Co vy na to? Děkuji za názor
Golf Sportsvan 1.4 TSI Maraton -04/2016 (sold 5/2018)
Tig AllSpace 1.5 TSI Comfort - obj. 12.3.18, dodáno 10.1.2019,(prod. 9/2021)
Tig AllSpace 1.5 TSI DSG Elegance - obj. 20.9.21, plán CW 02/23
Tig AllSpace 1.5 TSI Comfort - obj. 12.3.18, dodáno 10.1.2019,(prod. 9/2021)
Tig AllSpace 1.5 TSI DSG Elegance - obj. 20.9.21, plán CW 02/23
- Sharpe1
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 17.12.2017 15:14
Re: Spotreba 1.4 TSI ACT 110 kw
Jsem jednoznazne pro silnejsi verzi motoru 1.4TSI 110 kw (150 koni) je to tak akorat na takhle velky auto. Jinak ja si passata dovezl nedavno z nemecka, vyuzil jsem tu jejich Umweltpremii na rocni passat 6.000 EUR, kdyz sesrotujes stary diesel...
Passat B8, 1.4TSI ACT 110 kw
-
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 05.04.2009 15:13
Re: Spotreba 1.4 TSI ACT 110 kw
Jestli se bavíš o malém benzínu proti velké naftě, tak začni tím, na co auto chceš:
- malý roční nájezd, spíše město a rychlosti dle předpisů - jdi do benzínu - nevysere se Ti DPF, přijatelná spotřeba, motor to dá
- velký roční nájezd, spíše dálnice a nepředpisové rychlosti - jdi do nafty - nevysere se Ti motor, nízská spotřeba, DPF se vyčistí (navíc myslím, že 110 a 140 kw je snad rozdíl jen v sw, tedy čip a hurá )
- a poslední faktor může být ekologie (tedy Německo, Rakousko a možná někdy u nás) - Naftu dřív nebo později vykážou z měst, tedy když to nehitne Tebe na přímo, může Tě to potkat již pro prodeji auta (dnes je "neprodejný" velký benzín, ale za pár let to může být jinak)
- malý roční nájezd, spíše město a rychlosti dle předpisů - jdi do benzínu - nevysere se Ti DPF, přijatelná spotřeba, motor to dá
- velký roční nájezd, spíše dálnice a nepředpisové rychlosti - jdi do nafty - nevysere se Ti motor, nízská spotřeba, DPF se vyčistí (navíc myslím, že 110 a 140 kw je snad rozdíl jen v sw, tedy čip a hurá )
- a poslední faktor může být ekologie (tedy Německo, Rakousko a možná někdy u nás) - Naftu dřív nebo později vykážou z měst, tedy když to nehitne Tebe na přímo, může Tě to potkat již pro prodeji auta (dnes je "neprodejný" velký benzín, ale za pár let to může být jinak)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 05.06.2022 17:25
Re: Spotreba 1.4 TSI ACT 110 kw
Zdravím, mám dotaz dá se u Passatu nějak vypnout to vypínání dvou válců? děkuji
-
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 14.10.2021 08:03
Re: Spotreba 1.4 TSI ACT 110 kw
Vypinanie 2 valcov sa neda vypnut, ale z dlhodobeho hladiska s tymto systemom v ramci VAGu nie je problem. 1.4 TSI EA 211 sa vyraba od cca roku 2012 a ten motor slape bez problemov. Dokonca tak, ze VW nemal problem s touto technologiou pokracovat u nastupcu 1.5 TSI.
V Passate ten system funguje tak, ze clovek ani realne o chode na 2 valce nevie. Jedinym ukazovatelom jazdy na 2 valce je kontrolka ECO na PP.
V Passate ten system funguje tak, ze clovek ani realne o chode na 2 valce nevie. Jedinym ukazovatelom jazdy na 2 valce je kontrolka ECO na PP.
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Spotreba 1.4 TSI ACT 110 kw
Trochu problém může být, že na vypnutých válcích můžou víc karbonovat sací ventily, protože stojící ventil vychladne a víc pak zarůstá (aspoň teoreticky)
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
-
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 14.10.2021 08:03
Re: Spotreba 1.4 TSI ACT 110 kw
Zakladom je ten motor z casu na cas prevetrat. SM testoval Superb s tymto motorom na 100t km a po demontazi sa nenasli ziadne znamky buducich problemov. So slusnym servisom (novy olej kazdych 15t km, nove predpisane sviecky kazdych 60t km) a spravnym zaobchadzanim (aspon raz za cas ho prevetrat vo vyskoych otackach) tento motor bez problemov nabeha 300t km bez nejakych vacsich servisnych zasahov.