2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 12.10.2015 15:07
2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
Ahoj,
máte někdo zkušenosti s porovnáním motorů TSI 206 kW a BiTDI 176 kW? Mám na mysli dynamiku, kultivovanost, spotřebu, DSG6 vs DSG7, atd. Zajímalo by mě, zda s BiTDI oproti TSI o něco přicházím. Mám zkušenosti s mnohem silnějšími vozy a je mi jasné, že TSI bude o něco rychlejší obzvlášť ve vyšších rychlostech. Proto mi jde spíš o to, jestli ten drobný rozdíl v dynamice a vyšší kultivovanost benzínu stojí vůbec za úvahu o výměně. Díky.
máte někdo zkušenosti s porovnáním motorů TSI 206 kW a BiTDI 176 kW? Mám na mysli dynamiku, kultivovanost, spotřebu, DSG6 vs DSG7, atd. Zajímalo by mě, zda s BiTDI oproti TSI o něco přicházím. Mám zkušenosti s mnohem silnějšími vozy a je mi jasné, že TSI bude o něco rychlejší obzvlášť ve vyšších rychlostech. Proto mi jde spíš o to, jestli ten drobný rozdíl v dynamice a vyšší kultivovanost benzínu stojí vůbec za úvahu o výměně. Díky.
VW Passat B8 2.0 BiTDI R-Line
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
Já ti mohu dát zkušenost s TSI. Chová se to od spodu jako TDI. Nárůst výkonu je tam znatelný s každou otáčkou.
Spotřeba odpovídá noze. Dá se s tím jezdit kolem 7 litru, ale taky k 12. TDI bude spotřebou kultivovanější bez takového možného rozsahu, ale v tom sem neseděl.
Spotřeba odpovídá noze. Dá se s tím jezdit kolem 7 litru, ale taky k 12. TDI bude spotřebou kultivovanější bez takového možného rozsahu, ale v tom sem neseděl.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 27.03.2017 20:02
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
"Zajímalo by mě, zda s BiTDI oproti TSI o něco přicházím"
Prijdes o dynamiku ve vyssich rychlostech - vyrazne nad 100km/h
neprijdes o ca 70kg hmotnosti nad predni napravou - v utazenych zatáčkách je to znat
prijdes při 3-4 tankovanich plne nadrze o jedno tankovani navíc - mi to napr. dost vadi
při tezsi havarii prijdes o moznost vzniceni auta - pravdepodobnost mala, ale je
přijdes o moznost mit auto s +400 koni s tuningem - lakava moznost
prijdes o vyssi otáčky (130km/h Bitdi 2100rpm, 208TSI 2900rpm)
Prijdes o dynamiku ve vyssich rychlostech - vyrazne nad 100km/h
neprijdes o ca 70kg hmotnosti nad predni napravou - v utazenych zatáčkách je to znat
prijdes při 3-4 tankovanich plne nadrze o jedno tankovani navíc - mi to napr. dost vadi
při tezsi havarii prijdes o moznost vzniceni auta - pravdepodobnost mala, ale je
přijdes o moznost mit auto s +400 koni s tuningem - lakava moznost
prijdes o vyssi otáčky (130km/h Bitdi 2100rpm, 208TSI 2900rpm)
- DodoGT
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 10.03.2015 08:47
- Bydliště: Prešov Slovensko
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
Asi jedine čo by má lákalo je ten zvuk a kultivovanosť v TSI to je asi všetko vyšší výkon na naše cesty kde je tu len radar a buzeracia fizlov už tých 240k a 500Nm je až až a v Nemecku to lietam bežne 250 a to mu vôbec netrvá dlho. Predbiehanie si mylsim plne dostačujúce a hlavne tá spotreba a časté tankovanie v tom TDI je trosku menej oproti TSI ja robím 40-45 tisíc km ročne tak že na TSI som veľmi nemyslel a moja noha je stále dosť ťažká
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..
- Ettore
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15.05.2016 07:11
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
Osobně bych bral tsi, spotřeba podobná, ale zvuk, ohřívání a projev mnohem lepší
Passat B8 2016
- DodoGT
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 10.03.2015 08:47
- Bydliště: Prešov Slovensko
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
Spotreba je podobna asi tak ako si je podobný dragster s e-golfom
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..
- JEYCOM
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 03.03.2012 10:48
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
Pokud, jezdíš hodně a nafta ti nevadí, tak určitě BiTDI.
Pokud máš rád benzín a naftu nemusíš, tak určitě TSI.
Spotřebu bych tolik neřešil. Myslím, že u aut této cenové kategorie (a těchto konkrétních motorizací), mi snad někdo nechce tvrdit, že řeší, zda to jezdí o dva nebo tři litry víc. Co se týče dynamiky, tak TSI bude ve všech ohledech lepší, nicmnéně i biturbo jezdí výborně. Na to, aby jsi v klidu jezdil po dálnicích a kdykoliv budeš potřebovat předjet, tak sílu budeš mít na bezpečné předjetí v obou motorech.
Jak píše Dodo, výkon je určitě dostačující u obou motorizací a ruku na srdce, kdo z nás jezdí stále na hraně možností auta? Vždyť je to "rodinný vůz", na "lepší pocit z jízdy" jsou jiné vozy...
Viděl bych to tak, že jestli TSI nabo BiTDI je celkem jedno. Jde jen o to, co chceš a jaký jsou tvé priority...
Pokud máš rád benzín a naftu nemusíš, tak určitě TSI.
Spotřebu bych tolik neřešil. Myslím, že u aut této cenové kategorie (a těchto konkrétních motorizací), mi snad někdo nechce tvrdit, že řeší, zda to jezdí o dva nebo tři litry víc. Co se týče dynamiky, tak TSI bude ve všech ohledech lepší, nicmnéně i biturbo jezdí výborně. Na to, aby jsi v klidu jezdil po dálnicích a kdykoliv budeš potřebovat předjet, tak sílu budeš mít na bezpečné předjetí v obou motorech.
Jak píše Dodo, výkon je určitě dostačující u obou motorizací a ruku na srdce, kdo z nás jezdí stále na hraně možností auta? Vždyť je to "rodinný vůz", na "lepší pocit z jízdy" jsou jiné vozy...
Viděl bych to tak, že jestli TSI nabo BiTDI je celkem jedno. Jde jen o to, co chceš a jaký jsou tvé priority...
Passat Alltrack B8_2016
Passat Alltrack B7_2014
Passat variant B7_2012 - minulost... R.I.P. 4.3.2013
Passat Alltrack B7_2014
Passat variant B7_2012 - minulost... R.I.P. 4.3.2013
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
Nebo čtyři, pět...JEYCOM píše:
Spotřebu bych neřešil..... mi snad někdo nechce tvrdit, že řeší, zda to jezdí o dva nebo tři litry víc.
Jsou dvě možnosti, buď budeš tankovat častěji, nebo mít hlučnější motor.
Účetní vysvětlí...
Dát v létě na dálnici trojku za jednu nádrž..... a tankovat večer potřetí... a máš jasno...
U TDI tankuješ večer teprve podruhé.
Každý si vybere, ale kdo jezdí denně, tak má jasno.
Přičti další náklady třeba mýtné, pomalu korunu za km třeba: Itálie,Chorvatsko, Španělsko, Portugalsko, Francie, servis taky není zadarmo a potom ještě drahé palivo k tomu a jsi furt naštvaný ani nevíš z čeho? Rozhazuješ prachy jak večerníček noviny
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- charlie77
- Moderátor
- Příspěvky: 1333
- Registrován: 27.12.2009 16:16
- Bydliště: okres TC
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
Dneska jsem se krásně povozil s TSI a měl jsem průměr 16.3l/100km ale stálo to za to.
- b8rline
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.03.2018 19:48
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
Po cca 26tis.km najeto s motorem 2.0 TSI 206 kw můžu říct, že je to paráda samozřejmě za 5 to nejezdí, ale na 7-8 se jde v pohodě na delší trase dostat. Dynamika super! S Audi A7 3.0 TFSI jsem měl navrch
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14.07.2010 10:12
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
Posledných 10 rokov som jazdil TDI 110/140KW s DSG. Teraz som šiel do TSI 200KW a vôbec neľutujem. Vyššia spotreba, častejšie tankovanie a vyššia cena benzínu 98-100okt mi za tú radosť z jazdy stojí. Bude to asi individuálne. Aj keď .... žena si tiež pochvaľuje oproti chovaniu sa TDI motora. Neberte si peniaze do hrobu, nenechajte ich zdediť deťom, kúpte si benzín. Kým sa dá. Ak máte hlboko do kapsy tak určite TDIčko.
PS: tých 250km/h nevyužijete. To je pravda. Ja som kupoval okrem iného pre bezpečnejšie predbiehanie mimo obec. U TDI je dynamika nad 80km/h v porovnaní s 0-60km/h výrazne slabšia a pri plne naloženom aute ešte horšia. Keď s tým človek nepočíta, môže sa prepočítať. Na TSI sa môžete spoľahnúť. A keď pred tým hodíte DSG do "R" a máte 200KW, tak istota. Žiadne nepríjemné prekvapenia.
PS2: Spotreba (najazdené 15tis, 18" kolesá, plná výbava): mesto + dialnica 150km/h mám zatiaľ 8,8-9,4l (podľa počasia). Mimo obec cca 8l. Pri normálnej jazde (ani športová, ani ekologická)
PS: tých 250km/h nevyužijete. To je pravda. Ja som kupoval okrem iného pre bezpečnejšie predbiehanie mimo obec. U TDI je dynamika nad 80km/h v porovnaní s 0-60km/h výrazne slabšia a pri plne naloženom aute ešte horšia. Keď s tým človek nepočíta, môže sa prepočítať. Na TSI sa môžete spoľahnúť. A keď pred tým hodíte DSG do "R" a máte 200KW, tak istota. Žiadne nepríjemné prekvapenia.
PS2: Spotreba (najazdené 15tis, 18" kolesá, plná výbava): mesto + dialnica 150km/h mám zatiaľ 8,8-9,4l (podľa počasia). Mimo obec cca 8l. Pri normálnej jazde (ani športová, ani ekologická)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.04.2015 21:53
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
Asi si chcel napisat, ze do rezimu S. Ci R ako Rally?
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
Celkově to je nějaký zmatený a srovnání jablek s hruškama. 110 kW vs 200 kW, to je jak srovnávat Fiat vs Porsche.
-
- Řidič
- Příspěvky: 52
- Registrován: 28.08.2019 12:53
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
miloscup: Tak já teď poskytnu trošku druhou stranu mince - jak to auto stárne, tak se opotřebovává motor, senzory, lambda, váha vzduchu se zasí*á prachem, zanesený emisní systémy zvětšujou protitlak na výfuku, a spotřeba roste. A za pár let zjistíte, že po městě jezdíte za 13-16, po dálnici 130-150 je tak za 10-11, a v podstatě jedinej režim, kdy to auto má rozumnou spotřebu, je na 6ku 100km/h. A na to nepotřebujete stovky koní.
Takže za mě, benzín je sice pěknej na blbnutí, ale na cokoliv jinýho už si ho nikdy nekoupím, protože živit to je peklo a servisně je to stejný jak nafta. A nemyslím si, že zrovna u BiTDI tady si někdo bude stěžovat na malej výkon
Ale kdoví, třeba po pár letech s naftou zase změním názor.
Takže za mě, benzín je sice pěknej na blbnutí, ale na cokoliv jinýho už si ho nikdy nekoupím, protože živit to je peklo a servisně je to stejný jak nafta. A nemyslím si, že zrovna u BiTDI tady si někdo bude stěžovat na malej výkon
Ale kdoví, třeba po pár letech s naftou zase změním názor.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05.11.2020 14:39
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
Co se týče spotřeby těchto motorů jsem přesvědčen o tom, že TSI nemá o tolik vyšší spotřebu oproti BiTDI jak se hojně uvádí. Je určitě choulostivější na styl jízdy a kdo tomu hodně šlape bude rozdíl větší. Naopak BiTDI není zase tak zázračně úsporné jak mnozí tvrdí a nebo by si přáli. Bavím se o běžném používání bez extrémů.
V rámci poskytnutí co nejobjektivnějších informací ohledně spotřeby motorů 2.0 TSI vs 2.0 BiTDI jsem na toto téma vložil poměrně podrobný příspěvek do vlákna Spotřeba 2.0 TDI.
Přesto si myslím, že toto téma patří hlavně sem. Pokud by to někoho zajímalo tak více viz odkaz.
post3377190.html#p3377190
V rámci poskytnutí co nejobjektivnějších informací ohledně spotřeby motorů 2.0 TSI vs 2.0 BiTDI jsem na toto téma vložil poměrně podrobný příspěvek do vlákna Spotřeba 2.0 TDI.
Přesto si myslím, že toto téma patří hlavně sem. Pokud by to někoho zajímalo tak více viz odkaz.
post3377190.html#p3377190
VW Passat B8 Highline 9/2017 DSG 2.0 TSI 162 kW