Zdravím vás ve spolek,
prosím o radu na co trpí nebo na co si dát pozor při koupi jetého Passat B8 variant/kombi?
vychází mi to na koupi tak cca r.v. 2014 cca 180-230 Km
motor asi 1.6 nebo 2.0 TDI
jde mi o ekonomický provoz
případně kolik cca bez problému najedou jednotlivé motory a co vydrží přední náprava?
na co si dát pozor při koupi Passat B8
- palocx
- Řidič
- Příspěvky: 127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: na co si dát pozor při koupi Passat B8
Do jiného motoru než 2.0 bych nešel.
Nevim, jinak já mám B8 s cca 300 tis km a jediné co bylo meněno bylo turbo na záruku a upadlý výfuk na záruku.
Jinak samozřejmě brzdy se šidí (asi EU), takže životnost tak 3 roky a 150tis km max. Tudíž mám za sebou 3x výměnu kotoučů a destiček. Ale to je úplně zanedbatelná položka.
Jinak žádný problém, takže nemůžu radit na co si dát pozor.
Motor 2.0 BiTDI 176 kW a jezdím na "olej Long Life", čili výměna mezi 25 - 30 tis km. Ostatní výměny kapalin apod take dle předepsaného intervalu.
Nevim, jinak já mám B8 s cca 300 tis km a jediné co bylo meněno bylo turbo na záruku a upadlý výfuk na záruku.
Jinak samozřejmě brzdy se šidí (asi EU), takže životnost tak 3 roky a 150tis km max. Tudíž mám za sebou 3x výměnu kotoučů a destiček. Ale to je úplně zanedbatelná položka.
Jinak žádný problém, takže nemůžu radit na co si dát pozor.
Motor 2.0 BiTDI 176 kW a jezdím na "olej Long Life", čili výměna mezi 25 - 30 tis km. Ostatní výměny kapalin apod take dle předepsaného intervalu.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 26.05.2019 10:46
Re: na co si dát pozor při koupi Passat B8
Jako inspiraci bych si vzal následující 2 články:
Němci najeli 100 tisíc km s VW Passat kombi, na díly ho výjimečně nerozebrali URL
Němce ohromil stav VW Passat, když ho rozebrali na díly až po najetí 150 tisíc km URL
V prvním provedli inspekci po 100 000 km a ve druhém rozebrali Passata po 150 000 km. Vyšel z toho velmi dobře. Škoda, že vybrali 1.8 TSI ale i to je auto
Negativně mě překvapila zmínka o častých prosakujících předních (adaptivních) tlumičích.
Němci najeli 100 tisíc km s VW Passat kombi, na díly ho výjimečně nerozebrali URL
Němce ohromil stav VW Passat, když ho rozebrali na díly až po najetí 150 tisíc km URL
V prvním provedli inspekci po 100 000 km a ve druhém rozebrali Passata po 150 000 km. Vyšel z toho velmi dobře. Škoda, že vybrali 1.8 TSI ale i to je auto
Negativně mě překvapila zmínka o častých prosakujících předních (adaptivních) tlumičích.