Dynamic light assist a DCC
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 18.02.2008 16:21
Dynamic light assist a DCC
Zdravím,
do konce roku si chci objednat Passat B8 a ještě se rozhodují nad tím, jestli si připlalit za Dynamic light assist a DCC.
Na Dynamic light assist jsem četl v jednom testu, že tento příplatek nedoporučují, protože v praxi moc nefunguje a to hlavně na dálnici ( já budu jezdit dálnice z 60-70%).
U DCC si nejsem jistý, jestli to má význam, měl jsem možnost jet ve dvou předváděčkách B8 a všechny byly bez DCC na 17". Já chci jezdit v zimě na 17" a v létě na 18". Nyní mám BMW E90 na runfletech, takže mi skoro všechno přijde až až komfortní, takže je to spíše o tom, jestli ten sportovní režim má nějaký význam.
Předem díky za odpovědi.
do konce roku si chci objednat Passat B8 a ještě se rozhodují nad tím, jestli si připlalit za Dynamic light assist a DCC.
Na Dynamic light assist jsem četl v jednom testu, že tento příplatek nedoporučují, protože v praxi moc nefunguje a to hlavně na dálnici ( já budu jezdit dálnice z 60-70%).
U DCC si nejsem jistý, jestli to má význam, měl jsem možnost jet ve dvou předváděčkách B8 a všechny byly bez DCC na 17". Já chci jezdit v zimě na 17" a v létě na 18". Nyní mám BMW E90 na runfletech, takže mi skoro všechno přijde až až komfortní, takže je to spíše o tom, jestli ten sportovní režim má nějaký význam.
Předem díky za odpovědi.
-
- Pilot
- Příspěvky: 745
- Registrován: 25.12.2011 09:36
Re: Dynamic light assist a DCC
DLA určitě, DCC ne(jen vyhozené peníze).
- CoolXman
- VWagenista
- Příspěvky: 1330
- Registrován: 04.02.2009 15:50
- Bydliště: Berounsko, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dynamic light assist a DCC
DLA zatím nevím, ve tmě začnu jezdit až teď v zimě, ale zatím co jsem to párkrát použil mě nikdo neproblikával a za jízdy bylo na okolí jasně vidět, jak se mění světelnej tok a neustálě přizpůsobuje .... myslím, že to bude spíš užitečná věc, plánuju to otestovat i na dálnici, tam jsem to zatim nepoužil, není to moc potřeba, jedině pro toho, kdo bude jezdit na prázdný dálnici v noci .... ale celkově bez DLA bych se asi obešel na mých trasách
DCC za mě jednoznačně ano, nelíbily se mi rázy od zadní nápravy u verze bez DCC ..... ale záleží na využití, vhodné pro toho, kdo to opravdu využije ... tzn, kdo tam bude mít pořád normal režim to asi nemá cenu, to je opravdu srovnatelné s podvozkem bez DCC, režim comfort a sport je rozdíl fakt znát. já dávám 90% comfort a když si chci užít okresky na pěkným povrchu a nebo hodně spěchám na dálnici a potřebuju mít pevnější povozek v rychlosti 180+, tak přepínám na sport režim. normal režim nepoužívám
DCC za mě jednoznačně ano, nelíbily se mi rázy od zadní nápravy u verze bez DCC ..... ale záleží na využití, vhodné pro toho, kdo to opravdu využije ... tzn, kdo tam bude mít pořád normal režim to asi nemá cenu, to je opravdu srovnatelné s podvozkem bez DCC, režim comfort a sport je rozdíl fakt znát. já dávám 90% comfort a když si chci užít okresky na pěkným povrchu a nebo hodně spěchám na dálnici a potřebuju mít pevnější povozek v rychlosti 180+, tak přepínám na sport režim. normal režim nepoužívám
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 12.10.2015 15:07
Re: Dynamic light assist a DCC
U DCC je docela markantní rozdíl mezi Comfortem a Sportem, což je příjemné, nicméně ani Comfort si úplně dobře neporadí s 18" koly na nekvalitní silnici (kola poskakují). U 17" kol to pravděpodobně velký smysl nemá.
DLL funguje dobře, ale po čase ti začne být líto, jak to furt musí neustále pracovat (lítost vs strach, že se to brzy vy*re), tak začneš dálkový zapínat a vypínat sám. Když už ale z těchto dvou položek musím něco vybrat, tak bych radši vzal DCC.
DLL funguje dobře, ale po čase ti začne být líto, jak to furt musí neustále pracovat (lítost vs strach, že se to brzy vy*re), tak začneš dálkový zapínat a vypínat sám. Když už ale z těchto dvou položek musím něco vybrat, tak bych radši vzal DCC.
VW Passat B8 2.0 BiTDI R-Line
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 21.05.2015 16:29
Re: Dynamic light assist a DCC
LED+DLA můžu jednoznačně doporučit. Je to obrovský rozdíl oproti xenonům, o halogenech ani nemluvě. Sám v šeru blbě vidím a ledkové světlo je takové zvlástně bílé. Obzvlášt do šířky to svítí luxusně, osvětluje to i příkopy v protisměru. Jak dlouho ta technologie stmívání vydrží těžko říct, ale pracuje to výborně a je radost se na to dívat.
Passat B8 Limo, BiTDI, 4motion, 18" Darford grey, ACC, DCC, AID+DiscoverPro, LED+DLL, ErgoComfort, EasyOpen, Ambiente, Tow bar, 230V
- DodoGT
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 10.03.2015 08:47
- Bydliště: Prešov Slovensko
Re: Dynamic light assist a DCC
DLA a DCC doporucujem urcite skusal som DLA aj na dialnici ide o to ci je medzi pravou a lavou stranou zivy plot alebo nieco co cloni oprotiiduce auta stava sa mi ze na DLA si auta v rovnakom jazdnom smere pekne cloni to ano ale oproti ako nahle ide kamion tak ten zacne zurit lebo ho to osvetluje a jeho spodne svetla auto nezaznamena preto ho nezatieni a to je potom otrava....
DCC super vec hlavne ak niekto jazdi profilom 18-19 ja som na 19tke cele leto a je to velka pomoc rozdiel medzi Comfort a Sport je pekne cititci uz v meste lebo mimo a to DCC nie je len o podvozku ale aj ine aspekty ako je odozva volantu, plynu, pri DSG sa samozrejme v kazdom rezime inak sprava prevodovka a tak dalej....
DCC super vec hlavne ak niekto jazdi profilom 18-19 ja som na 19tke cele leto a je to velka pomoc rozdiel medzi Comfort a Sport je pekne cititci uz v meste lebo mimo a to DCC nie je len o podvozku ale aj ine aspekty ako je odozva volantu, plynu, pri DSG sa samozrejme v kazdom rezime inak sprava prevodovka a tak dalej....
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 18.02.2008 16:21
Re: Dynamic light assist a DCC
Já si chci kupovat kombinaci 2.0 TDI (110 kW) a 4motion. DSG a jiný automat nechci, ještě si chci několik let užít kvrdlání.
Ten DCC ještě musím někde vyzkoušet v reálu u prodejce. Je zajímavé, že všichni mají jako předváděčky bez DCC (projížděl jsem jej u 3 prodejců).
Ten DCC ještě musím někde vyzkoušet v reálu u prodejce. Je zajímavé, že všichni mají jako předváděčky bez DCC (projížděl jsem jej u 3 prodejců).
- Sullaco
- VWjunior
- Příspěvky: 1508
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sever Čech...
Re: Dynamic light assist a DCC
CXman: poprosím tě o nějaké postřehy s použitím DLA. Jak se ti s tím teď jezdí a jak moc často dojde k tomu, že musíš přepnout manuálně? Co se týká dřeva, nemáš náhodou uvnitř to matné olivové?
Má někdo zkušenost s tím el. diferákem? Jestli je to znát?
Díky.
Má někdo zkušenost s tím el. diferákem? Jestli je to znát?
Díky.
- CoolXman
- VWagenista
- Příspěvky: 1330
- Registrován: 04.02.2009 15:50
- Bydliště: Berounsko, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dynamic light assist a DCC
el. diferák XDS je prej znát, já ho ale nemám, i tak si myslím, že to krouhá zatáčky a sedí to nevídaně
olivesche matte nemam, zvazoval jsem velmi, ale nejvic se mi libil u B8 prekvapive ten original HL hlinik, neni lesklej a nesajnuje jako u B6, je tpmoc peknej a pevnej, nevrze ..... testovali jsme na polygonu B8 hnedej s hnedym vnitrkem a drevem a byla to traga, vrzalo to plast .... ale bylo to asi jiny drevo nez se nabizi u HL, tam jsem jeste zvazoval to tmavsi leskly drevo bez priplatku, docela se mi libi, ale odradilo me nakonec to, ze se to dost lesklo
a nakonec DLA: jeste jsem tomu neprisel na chut a musel jsem do toho parkrat hrabnout rucne, ale porad mi je jaksi nejasny to ovladani ..... asi budu muset pres velkej odpor sahnout k navodu v knize, nejvic me stve, ze asi musim ovladat packou dvakrat po sobe kdyz to deaktivuju a zase to chci nejak aktivovat, no proste mam v tom hokej, nejak mi to prijde na ovladani slozitejsi ..... a pak taky kdyz jsem tedka dost jezdil v noci po prdelich v absolut tme, tak nez bych nekdy cekal nez DLA zapne, tak jsem nevydrzel a musel to nejak aktivovat sam, protoze bych se asi nedockal
olivesche matte nemam, zvazoval jsem velmi, ale nejvic se mi libil u B8 prekvapive ten original HL hlinik, neni lesklej a nesajnuje jako u B6, je tpmoc peknej a pevnej, nevrze ..... testovali jsme na polygonu B8 hnedej s hnedym vnitrkem a drevem a byla to traga, vrzalo to plast .... ale bylo to asi jiny drevo nez se nabizi u HL, tam jsem jeste zvazoval to tmavsi leskly drevo bez priplatku, docela se mi libi, ale odradilo me nakonec to, ze se to dost lesklo
a nakonec DLA: jeste jsem tomu neprisel na chut a musel jsem do toho parkrat hrabnout rucne, ale porad mi je jaksi nejasny to ovladani ..... asi budu muset pres velkej odpor sahnout k navodu v knize, nejvic me stve, ze asi musim ovladat packou dvakrat po sobe kdyz to deaktivuju a zase to chci nejak aktivovat, no proste mam v tom hokej, nejak mi to prijde na ovladani slozitejsi ..... a pak taky kdyz jsem tedka dost jezdil v noci po prdelich v absolut tme, tak nez bych nekdy cekal nez DLA zapne, tak jsem nevydrzel a musel to nejak aktivovat sam, protoze bych se asi nedockal
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
- DodoGT
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 10.03.2015 08:47
- Bydliště: Prešov Slovensko
Re: Dynamic light assist a DCC
XDS je fajn par krat som to uz skusil ale aj tak mam 120 000km odjazdenych na MINI a ak pise CoolXman ze to sedi nevidane ja cakam kedy sa to auto prevrati alebo odtrhne od vozovky a raz uz vela nechybalo ale je to tym zvykom z MINI....
DLA sa ovlada lahko jeden tukanec vpred a mas ho tam ak to chces deaktivovat po 10s ked to kopnes znova k sebe je to vypnute nepotrebujes to prepnut na manual a tak k sebe ide to aj bez toho a dalsia vec ano ak ides pomalsie po klukatych cestach 60-70 a nekopnes viac do plynu tak sa ti to nezapne ako nahle mu trosku stupis na plyn hned ich rozsvieti a ty mozes znova ubrat je to lahke chce to zvyk inak super vec podla mna len ako som pisal par komentov hore nie vsade sa da pouzit
DLA sa ovlada lahko jeden tukanec vpred a mas ho tam ak to chces deaktivovat po 10s ked to kopnes znova k sebe je to vypnute nepotrebujes to prepnut na manual a tak k sebe ide to aj bez toho a dalsia vec ano ak ides pomalsie po klukatych cestach 60-70 a nekopnes viac do plynu tak sa ti to nezapne ako nahle mu trosku stupis na plyn hned ich rozsvieti a ty mozes znova ubrat je to lahke chce to zvyk inak super vec podla mna len ako som pisal par komentov hore nie vsade sa da pouzit
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..
- Sullaco
- VWjunior
- Příspěvky: 1508
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sever Čech...
Re: Dynamic light assist a DCC
Abych pánové řekl to DLA zatím co čtu jinde ve mě vyvolává pocity, že to bude vychytané tak možná v příští generaci. Zatím se na to asi vyprdnu. Ale ten diferák tam zřejmě dám, mám rád tyhle mechanický věci
DODO: omlouvám se le jak si na tom s gumama? Sjíždí se ti opravdu pravidelně? Žádné plošky, hrby zvenku či zevnitř? Díky za info.
DODO: omlouvám se le jak si na tom s gumama? Sjíždí se ti opravdu pravidelně? Žádné plošky, hrby zvenku či zevnitř? Díky za info.
- DodoGT
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 10.03.2015 08:47
- Bydliště: Prešov Slovensko
Re: Dynamic light assist a DCC
Tak ako to DLA nie je az tak na tom zle na beznej komunikacii pracuje uplne v poriadku a je to velke plus aspon pre mna
Sullaco: Pneu uplne v poriadku mam na nich 25 000km a ziaden problem ani z vonku ani z vnutra uplne rovnomerne opotrebovanie a to to auto uz dostalo svoje ak mam pravdu povedat ci uz v akceleracii alebo zakrut vo vacsich rychlostiach alebo dialnice kedy som aj 25min siel viac ako 230km/h sam sa cudujem ze aj aj dezen je uplne malo opotrebovany
Sullaco: Pneu uplne v poriadku mam na nich 25 000km a ziaden problem ani z vonku ani z vnutra uplne rovnomerne opotrebovanie a to to auto uz dostalo svoje ak mam pravdu povedat ci uz v akceleracii alebo zakrut vo vacsich rychlostiach alebo dialnice kedy som aj 25min siel viac ako 230km/h sam sa cudujem ze aj aj dezen je uplne malo opotrebovany
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..
- CoolXman
- VWagenista
- Příspěvky: 1330
- Registrován: 04.02.2009 15:50
- Bydliště: Berounsko, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dynamic light assist a DCC
to Sullaco: elektronicky diferak XDS ....... mam rad tyhle mechanicky veci
sakrys, to je teda bordel zase, sem se presunula zase diskuze o gumach, to se z toho ..... hlavne nezapomen, ze dodo ma 4motion, tam to zase nemusi platit jako u predokolky
sakrys, to je teda bordel zase, sem se presunula zase diskuze o gumach, to se z toho ..... hlavne nezapomen, ze dodo ma 4motion, tam to zase nemusi platit jako u predokolky
Naposledy upravil(a) CoolXman dne 13.11.2015 10:29, celkem upraveno 1 x.
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
- DodoGT
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 10.03.2015 08:47
- Bydliště: Prešov Slovensko
Re: Dynamic light assist a DCC
No to mas celkom pravdu ale hlavna vec ze je tam a robi si svoju pracu
JE: VW Passat B8 BiTDI 4MOTION Limo Highline R19, LED-DLA, Light Assist, LightVision, ergoComfort, Alcantara, DCC, AID, DiscoverPro, DYNAUDIO, Keyless Access, 230V, Area View 360, EA, TJA, LA, SAP, PR..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 12.10.2015 15:07
Re: Dynamic light assist a DCC
Já osobně si myslím, že to funguje dobře a spolehlivě, snad jen jednou na mě někdo bliknul. Jen mi vadí trošku složitější vypínání (snad není chyba ve mně), kdy když jedu za autem a chci DLL vypnout, je nutné aby byl v režimu zapnutých dálkových (když už neví, kam by ty dálkový schoval, tak je vypne), pak stačí přitáhnout páčku k sobě a je vypnuto, ale pokud je DLL aktivovaný, ale z důvodu moc předmětů před sebou má dálkové vypnuté, přitáhnutím k sobě jen problikneš dálkový a DLL nevypneš. Pak je jediná možnost zmáčknout ještě jednou páčku od sebe, nastavit dálkové manuálně na pevno a pak přitáhnout. Ale na jejich funkčnost jako takovou si stěžovat nemůžu. Rychlost zapínání dálkových po vypnutí se mění s jízdním režimem, v režimu Individual pak můžeš vybrat ze dvou nastavení - základní, které dost pomalu přepne dálkový do normálního/full režimu, když už není třeba nic odcloňovat, režim sport je vcelku OK.Sullaco píše:Abych pánové řekl to DLA zatím co čtu jinde ve mě vyvolává pocity, že to bude vychytané tak možná v příští generaci. Zatím se na to asi vyprdnu. Ale ten diferák tam zřejmě dám, mám rád tyhle mechanický věci
DODO: omlouvám se le jak si na tom s gumama? Sjíždí se ti opravdu pravidelně? Žádné plošky, hrby zvenku či zevnitř? Díky za info.
XDS jsem ještě němel velkou možnost vyzkoušet.
VW Passat B8 2.0 BiTDI R-Line