Olej servis
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 14.02.2016 18:32
Olej servis
Jak u B8 smazat olej servis?
- georgy04
- Řidič
- Příspěvky: 79
- Registrován: 14.10.2012 14:02
Re: Olej servis
1, vypnúť zapaľovanie
2, stisnúť a držať tlačidlo nulovania km
3, zapnúť zapaľovanie
4, keď sa na displaji zobrazi "Reset Oil Change service" pustiť tlačidlo nulovania km
5, opätovne ale teraz krátko stlačiť tlačidlo nulovania km
6, vypnúť zapaľovanie
malo by fungovať
2, stisnúť a držať tlačidlo nulovania km
3, zapnúť zapaľovanie
4, keď sa na displaji zobrazi "Reset Oil Change service" pustiť tlačidlo nulovania km
5, opätovne ale teraz krátko stlačiť tlačidlo nulovania km
6, vypnúť zapaľovanie
malo by fungovať
VW Passat B6 Variant 103KW CR 11/2008
VW Passat B8 Variant 140KW 05/2015
VW Passat B8 Variant 140KW 05/2015
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej servis
Doplním ještě o nultou pozici:
0, Brzda ON, DSG: Neutrál nebo Parking
1, vypnúť zapaľovanie
2, stisnúť a držať tlačidlo nulovania km
3, zapnúť zapaľovanie
4, keď sa na displaji zobrazi "Reset Oil Change service" pustiť tlačidlo nulovania km
5, opätovne ale teraz krátko stlačiť tlačidlo nulovania km
6, vypnúť zapaľovanie
Akorát kdo měl variabilní interval oleje, tímto ho nejen vynuluje ale rovnou přepne na pevný.
Většinou je pevný nastaven 15.000km/ rok ale lze to změnit diagnostikou na jiné hodnoty, třeba 10.000/dva roky a i jinak
Já to řeším tak, že inspekci mám nastavenu na rok/15000km a to mi říká, že je na čase měnit olej a měním Je to krkolomné ale záhy pochopíte.
Olejový servis mám nastaven na variabilní 2roky/30.000km a sleduji, zda mě to pošle na servis dříve nebo jak se mění kvalita oleje a styl jízdy.
Zatím mě to nikdy neposlalo dřív než 15.000km, vždy inspekce zazvoní dřív, jezdím jen dálnice, ale kdo jezdí krátké trasy, může mu to teoreticky dřív nahlásit
To je vynález, co
Zde ještě video:
0, Brzda ON, DSG: Neutrál nebo Parking
1, vypnúť zapaľovanie
2, stisnúť a držať tlačidlo nulovania km
3, zapnúť zapaľovanie
4, keď sa na displaji zobrazi "Reset Oil Change service" pustiť tlačidlo nulovania km
5, opätovne ale teraz krátko stlačiť tlačidlo nulovania km
6, vypnúť zapaľovanie
Akorát kdo měl variabilní interval oleje, tímto ho nejen vynuluje ale rovnou přepne na pevný.
Většinou je pevný nastaven 15.000km/ rok ale lze to změnit diagnostikou na jiné hodnoty, třeba 10.000/dva roky a i jinak
Já to řeším tak, že inspekci mám nastavenu na rok/15000km a to mi říká, že je na čase měnit olej a měním Je to krkolomné ale záhy pochopíte.
Olejový servis mám nastaven na variabilní 2roky/30.000km a sleduji, zda mě to pošle na servis dříve nebo jak se mění kvalita oleje a styl jízdy.
Zatím mě to nikdy neposlalo dřív než 15.000km, vždy inspekce zazvoní dřív, jezdím jen dálnice, ale kdo jezdí krátké trasy, může mu to teoreticky dřív nahlásit
To je vynález, co
Zde ještě video:
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 14.02.2016 18:32
Re: Olej servis
Děkuji, funguje.
- b8rline
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.03.2018 19:48
Re: Olej servis
A jaký je prosím tě rozdíl mezi inspekci a olejovým servisem? Chápu to dobře, že tam lze nastavit dvě různé věci? A pokud ano a máš inspekci (za předpokladu, že je to něco jiné než olejový servis) nastavenou na 15k km, je jasné, že zazvoní vždy dřív než long life servis a jak může auto rozpoznat kvalitu oleje? Jedině nějak dle počtu nastartování, doby jízdy atd., ale čidlo na kvalitu oleje doufám neexistujeeauto1.cz píše:Doplním ještě o nultou pozici:
0, Brzda ON, DSG: Neutrál nebo Parking
1, vypnúť zapaľovanie
2, stisnúť a držať tlačidlo nulovania km
3, zapnúť zapaľovanie
4, keď sa na displaji zobrazi "Reset Oil Change service" pustiť tlačidlo nulovania km
5, opätovne ale teraz krátko stlačiť tlačidlo nulovania km
6, vypnúť zapaľovanie
Akorát kdo měl variabilní interval oleje, tímto ho nejen vynuluje ale rovnou přepne na pevný.
Většinou je pevný nastaven 15.000km/ rok ale lze to změnit diagnostikou na jiné hodnoty, třeba 10.000/dva roky a i jinak
Já to řeším tak, že inspekci mám nastavenu na rok/15000km a to mi říká, že je na čase měnit olej a měním Je to krkolomné ale záhy pochopíte.
Olejový servis mám nastaven na variabilní 2roky/30.000km a sleduji, zda mě to pošle na servis dříve nebo jak se mění kvalita oleje a styl jízdy.
Zatím mě to nikdy neposlalo dřív než 15.000km, vždy inspekce zazvoní dřív, jezdím jen dálnice, ale kdo jezdí krátké trasy, může mu to teoreticky dřív nahlásit
To je vynález, co
Zde ještě video:
- b8rline
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.03.2018 19:48
Re: Olej servis
jinak ať nezakládám nové téma...
jak to vidíte, který je lepší?
Castrol EDGE Titanium FST Longlife 5W-30
vs.
Mobil 1 ESP Formula 5W-30
jinak Shell už v normě VW 504/507 přestal dělat viskozitu 5w30 a je nahrazeno 0w30
jak to vidíte, který je lepší?
Castrol EDGE Titanium FST Longlife 5W-30
vs.
Mobil 1 ESP Formula 5W-30
jinak Shell už v normě VW 504/507 přestal dělat viskozitu 5w30 a je nahrazeno 0w30
- bnd
- Řidič
- Příspěvky: 122
- Registrován: 13.04.2018 15:33
- Bydliště: Košice, Slovensko
Re: Olej servis
Dávaj tam to čo tam bolo. Každý ti odporučí niečo iné. Známy dávajú Mobil, ja dávam Castrol a žiadny problém. Hlavne nemen olej po 30 tisíc a bude dobre.
Odoslané z ONEPLUS A3003 pomocou Tapatalku
Odoslané z ONEPLUS A3003 pomocou Tapatalku
VW Passat B7 2.0 TDI Variant 2011 Trendline CFFB Urano Grey
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 26.11.2016 19:02
Re: Olej servis
Taky ať nezakládám nové téma...
Povolili vám v některém autorizovaném servise donést si vlastní olej? Přip. doporučíte nějaký v rámci severní Moravy / Olomoucka? V servise co jezdím, mi účtují 750kč bez DPH za litr.
Povolili vám v některém autorizovaném servise donést si vlastní olej? Přip. doporučíte nějaký v rámci severní Moravy / Olomoucka? V servise co jezdím, mi účtují 750kč bez DPH za litr.
- b8rline
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.03.2018 19:48
Re: Olej servis
to by mě taky zajímalo i stejná lokalita...
-
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 25.06.2013 15:49
- Bydliště: BA, Slovensko
Re: Olej servis
ja dávam Valvoline SynPower XL-III 5W-30
výmena po 10tisíc km (max. 15tisíc km)
výmena po 10tisíc km (max. 15tisíc km)
Passat B8 Variant, 2.0 TDI, CRLB, 110kW, DSG6, r.v. 03/2015, 370tis. km
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej servis
Jsou to dva nezávislé různé servisní intervaly.b8rline píše: A jaký je prosím tě rozdíl mezi inspekci a olejovým servisem? Chápu to dobře, že tam lze nastavit dvě různé věci? A pokud ano a máš inspekci nastavenou na 15k km, je jasné, že zazvoní vždy dřív než long life servis a jak může auto rozpoznat kvalitu oleje? Jedině nějak dle počtu nastartování, doby jízdy atd., ale čidlo na kvalitu oleje doufám neexistuje
Jasné to není, pokud inspekce je pevná a olej variabilní může se stát, že někdo jezdí krátké trasy v městě a variabilní se zkrátí pod 15, kdysi se u nafty dělal olej po 7500km a benzínu 10.000km a není to tak dlouho...
Auto pozná kvalitu oleje dlouho, asi 25let, pokud má takovou výbavu, měly to už B4 pašíky a Audi ještě dřív
Jak? Spočítá si to. Má na to mnoho čidel a jednotek a má modely degradace oleje zavislé na provozních podmínkách, a podle toho to porovnává.
Akorát je nutné používat ty předepsané oleje splňující normy, aby to odpovídalo.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej servis
Tak přátelé, leden, teploty okolo nuly, a olej po 15.000km vypadá jak ropa stará sto let, hnus!
Pamatuji si, že třeba u motoru 125kW CR TDI ten olej vypadal i po 20.000km tak, že by se na něj dalo snad ještě chvíli jezdit a to byl starší motor Euro5
Nevím, zda ty Euro6 motory způsobují dřívější degradaci oleje, nebo čím to je.
A to jezdím tímto autem jen dálnice a většinu německo, to je furt na sedmičku a běžné otáčky, žádné přetěžování ani podtáčení, většinou jezdím pomalu okolo 120-150 takže otáčky nejsou nikdy extra vysoké že by to dostávalo kartáč.
Olej origo VW a fakt vypadal, jako by ho někdo jednou vůbec nevyměnil, jen papírově, fuj.
Přitom vím na 100% že je dělaný i s filtry a dávají se ty nejlepší viz foto.
V návaznosti na to jsem dospěl k názoru, že jak s euro4 a euro5 se dalo běžně jezdit interval 20-25tis km a olej furt vypadal jakž takž gut, tak s Euro6 už je 15.000km maximum.
Přehodil jsem variabilní interval na pevný, sice jsem stejně po těch 15.000 měnil, ale čekal jsem vždy, jestli to náhodou nebude ukazovat v 15.000k, že olejový servis za 5000km nebo tak něco. Nikdy nic! Kdo nejezdí dálnice a nelechtá to, ale dává tomu kartáč, tak doporučuji zkrátit výměnu na 10.000km, hlavně v zimě a možná i mimo zimu.
Protože mazat takovým mazutem v mrazu studený motor je podle mě totální prasečina a to studené starty nemám ledové, protože vždy jede bufík ale ten olej to jsem byl v šoku, jak ho necháš přes noc v nádobě v mrazu, tak to je mazut nehorázný.
Fakt bych olej přes 15.000km nejezdil u Euro6 ani omylem!
Ještě se dělal po 40.000km palivový naftový, byl tam Mahle a byl akorát zralý na výměnu. Nafta značkové pumpy, žádné ono a noname.
Pod filtrem nebyly ŽÁDNÉ nečistoty ani kal nebo voda, totálně čisté, akorát filtr Z JEDNÉ STRANY trošku šedivý, zanesený více.
Dal se Hengst a má mnohem lepší konstrukci, těsnění má širší, vypadá ta konstrukce bytelnější, filtrovací schopnost okem nepoznáš ale dojem z něj je lepší, tak uvidíme.
Pamatuji si, že třeba u motoru 125kW CR TDI ten olej vypadal i po 20.000km tak, že by se na něj dalo snad ještě chvíli jezdit a to byl starší motor Euro5
Nevím, zda ty Euro6 motory způsobují dřívější degradaci oleje, nebo čím to je.
A to jezdím tímto autem jen dálnice a většinu německo, to je furt na sedmičku a běžné otáčky, žádné přetěžování ani podtáčení, většinou jezdím pomalu okolo 120-150 takže otáčky nejsou nikdy extra vysoké že by to dostávalo kartáč.
Olej origo VW a fakt vypadal, jako by ho někdo jednou vůbec nevyměnil, jen papírově, fuj.
Přitom vím na 100% že je dělaný i s filtry a dávají se ty nejlepší viz foto.
V návaznosti na to jsem dospěl k názoru, že jak s euro4 a euro5 se dalo běžně jezdit interval 20-25tis km a olej furt vypadal jakž takž gut, tak s Euro6 už je 15.000km maximum.
Přehodil jsem variabilní interval na pevný, sice jsem stejně po těch 15.000 měnil, ale čekal jsem vždy, jestli to náhodou nebude ukazovat v 15.000k, že olejový servis za 5000km nebo tak něco. Nikdy nic! Kdo nejezdí dálnice a nelechtá to, ale dává tomu kartáč, tak doporučuji zkrátit výměnu na 10.000km, hlavně v zimě a možná i mimo zimu.
Protože mazat takovým mazutem v mrazu studený motor je podle mě totální prasečina a to studené starty nemám ledové, protože vždy jede bufík ale ten olej to jsem byl v šoku, jak ho necháš přes noc v nádobě v mrazu, tak to je mazut nehorázný.
Fakt bych olej přes 15.000km nejezdil u Euro6 ani omylem!
Ještě se dělal po 40.000km palivový naftový, byl tam Mahle a byl akorát zralý na výměnu. Nafta značkové pumpy, žádné ono a noname.
Pod filtrem nebyly ŽÁDNÉ nečistoty ani kal nebo voda, totálně čisté, akorát filtr Z JEDNÉ STRANY trošku šedivý, zanesený více.
Dal se Hengst a má mnohem lepší konstrukci, těsnění má širší, vypadá ta konstrukce bytelnější, filtrovací schopnost okem nepoznáš ale dojem z něj je lepší, tak uvidíme.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- b8rline
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.03.2018 19:48
Re: Olej servis
možná ten originál olej VW není tak dobrý jak si můžeme myslet ono tipuji, že to bude přebalený Castrol tím, jak ho VW všude doporučuje a většina autorizáků leje právě Castrol každopádně Euro 6 asi olej bude špinit více - slyšel jsem to už z více zdrojů, ale pro zajímavost bych zkusil jiný olej. Např. Mobil 1 ESP 5w30 svými parametry je údajně jeden z nejlepších LL olejů. Vysoké TBN, vyšší HTHS viskozita, podíl PAO a esterů. Ja mít naftu s filtrem, tak leju jenom tenhle ...btw. nejsem obchoďák od Exxonu
- r@pid
- Pilot
- Příspěvky: 713
- Registrován: 23.01.2016 20:50
Re: Olej servis
Tipujes spravne, vsetky origo vw oleje su Castrol.
- matrose
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 22.05.2012 10:06
Re: Olej servis
K tomu, ze olej vypada vyzuelne cerny jak bota....
Máme generator s náplní 620l oleje, olej pouzivame Shell 15w 40. Olej davame každých 250m.h do laborky a menime az kdyz jsou vysledky z laborky s doporučením. Samotný Caterpillar udava 2000m.h. Za 8 let jsme pod 3000hod nikdy nemenili a olej vypadá fakt jak ropa. Na superbu jsem si nechal udelat jednou test v cca 25tis a nevymenu zdaleka nebyl
Máme generator s náplní 620l oleje, olej pouzivame Shell 15w 40. Olej davame každých 250m.h do laborky a menime az kdyz jsou vysledky z laborky s doporučením. Samotný Caterpillar udava 2000m.h. Za 8 let jsme pod 3000hod nikdy nemenili a olej vypadá fakt jak ropa. Na superbu jsem si nechal udelat jednou test v cca 25tis a nevymenu zdaleka nebyl