Ahoj, dostala se mi do rukou informace o závadě, která by se měla týkat i mě. Nyní mám 170tis. Preventivní výměna cca 17tis....pokud by ventil spadnul do válce tak je motor mrtvej a to pak je mnohonásobně víc....nemá s tím někdo zkušenosti???
"2,0 Comon rail (passat, sharan, tiguan) s kódy motoru CFFB, CLLA, CFBG. Kolem 200 tis Km začne cvakat v motoru - došlo k vydrolení konce vahadla ventilu. Následně ventil není ovládán, buď spadne do válce, nebo nebude otvírat. Vahadla se mění za nové zesílené"
Dik za info.
Padající ventily
Moderátor: čapik
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Padající ventily
Škoda že všichni papouškují ten časopis, kde už nenapsali, že jsou také modifikované hydroštely, nejen vahadla s vlečnou pákou.
je zvláštní a že se jedná dle toho časopisu o vlastnost těch tří typů motorů, když je totéž použito pomalu v každém novém čtyřválcovém TDI autě na které se teď (2015) podíváš...
Díly vychází asi polovinu a polovina je práce.
Nechci prosazovat INA, pouze pro příklad:
Vahadlo stojí od INA okolo 10euro kus a potřebuješ jich 16ks= 160 EURO přibližně
Číslo dílu: 422 0102 10 INA
Výrobce: INA
pozadovany pocet kusu: 16
kód motoru: CFGB
OE Kódy: 422010210, 059109417G, 235406, F44633103, 30931327
Ještě to vyrábí kromě INA také Ruville, SWAG a IPSA.
Hydroštely:
059 109 521 H
03L 109 521 A
03L 109 521
(300kč kus asi)
Sada Hydro+vahadlo:
Třeba SWAG:
30 93 2537
Kód produktu: 30 93 2537
Originální kódy: 03L 109 521 A, 03L 109 521 A S1
650kč asi x 16ks
Ještě objednat těsnění víka hlavy a tradá
! ! ! Všechny informace jsou jen informativní a před objednáním vše zkontrolovat dle ETKY, slouží jen pro ilustraci ! ! !
je zvláštní a že se jedná dle toho časopisu o vlastnost těch tří typů motorů, když je totéž použito pomalu v každém novém čtyřválcovém TDI autě na které se teď (2015) podíváš...
Díly vychází asi polovinu a polovina je práce.
Nechci prosazovat INA, pouze pro příklad:
Vahadlo stojí od INA okolo 10euro kus a potřebuješ jich 16ks= 160 EURO přibližně
Číslo dílu: 422 0102 10 INA
Výrobce: INA
pozadovany pocet kusu: 16
kód motoru: CFGB
OE Kódy: 422010210, 059109417G, 235406, F44633103, 30931327
Ještě to vyrábí kromě INA také Ruville, SWAG a IPSA.
Kód: Vybrat vše
Vahadla 422 0102 10 a hydroštely 420 0222 10.
Týká se to:
Audi: A3, A4, A5, A6, A8, Q5, Q7,TT
Seat: Altea, Exeo, Ibiza V
Škoda: Oktavia, Superb, Yeti
VW: Golf V, Golf VI, Jetta III, Passat, Phaeton, Polo, Scirocco, Tiguan, Touareg, Multivan T5, Transporter T5
Motory:1.6 TDI, [b]2.0 TDI,[/b] 2.5 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI, 4.0 TDI, 4.2 TDI, 6.0 TDI
OE č.:
(1) 059 109 417 J, 059 109 417 G
(2) 059 109 521 G, 03L 109 521, 03L 109 521 A
Obj. č. INA:
(1) 422 0076 10 (nahrazeno)
(1) 422 0102 10 (nové)
(2) 420 0221 10 (nahrazeno)
(2) 420 0222 10 (nové)
Při výměně vahadel a hydroštelů může být v motoru již nová nebo ještě stará verze.
Při výměně celé sady vahadel a celé sady hydroštelů se ušetří vícenásobné opravování.
059 109 521 H
03L 109 521 A
03L 109 521
(300kč kus asi)
Sada Hydro+vahadlo:
Třeba SWAG:
30 93 2537
Kód produktu: 30 93 2537
Originální kódy: 03L 109 521 A, 03L 109 521 A S1
650kč asi x 16ks
Ještě objednat těsnění víka hlavy a tradá
! ! ! Všechny informace jsou jen informativní a před objednáním vše zkontrolovat dle ETKY, slouží jen pro ilustraci ! ! !
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"