KOUPĚ SHARANA III, PORADNA

2010 - 20..

Moderátor: čapik

Uživatelský avatar
Mrsta
Řidič
Řidič
Příspěvky: 136
Registrován: 01.09.2013 13:50
Bydliště: Praha - Východ

Re: KOUPĚ SHARANA III, PORADNA

Příspěvek od Mrsta »

- 125 kw je naprosto dostačující, brzda v provozu nebudeš a případně se to dá čipnout.
- Sharan je komfortní i bez DCC, osobně bych ho mít vůbec nemusel.
- Sedačky se vymontovat dají, ale nebude tam rovná podlaha. Raději rovnou kup 5 místné.
VW Sharan 2011, 125kW, DSG

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: KOUPĚ SHARANA III, PORADNA

Příspěvek od eauto1.cz »

berserk píše:Ahoj kluci, jelikož dost vážně uvažuji o sharanu 2012 + TDI z duvodu práce, velikosti pro řidiče (197 cm) a problémech se zadama z Octavie bych se chtěl zeptat na pár dotazů :
- uvažuji o 2.0 TDI a nevím zda stačí 125 kw nebo připlácet za 130 či 135 kw?
-vyplatí se DCC? Jelikož najedu měsíčně cca 6000 rad se povezu comfortně.
- dají se vymontovat sedacky z kufru jelikož je nepotřebují a vetsinou se sharan prodava se 7 míst? Radši bych je vyndal, dal tam podlahu a rezervu.

Víc me nenapadá. Řeším jen komfort pro sezení jelikož je vse ostatní malé a trochu toho místa a comfortu.

Diky
Se 125kW už 200kmh překročíš hravě a nad 180kmh se v CZ berou papíry.
Víc kW je vždy dobře, proč ne, ale není to nutné.
Určitě bych doporučil připlatit za 135kW tomu, kdo to využije (německé dálnice)
Navíc 135kW a 110kW v Sharanu byl vždy Euro6, 103 a 125kW byly donedávna jen Euro5.
A nejdůležitější je, že 135kW má udávanou nižší spotřebu než 125 a 110kW.
Silné motory nemusíš nutit plynem, ty jedou samy.
Hlavně nekupuj 103kW, pokud chceš lítat na 6ku po dálnici a chceš jezdit fakt jen v levém. (pravý je rozbitý)
DCC je super, akorát servis tlumičů potom není levný, za jeden servis DCC máš řekněme 4x servis plynových.
Demontovat jde všechno, ale bude Ti tam chybět celoplošný koberec na plastovém víku, to je vlastně výklopné dno celé podlahy který má 5timístné auto a podlaha jde přesně vyrobit tak, aby tam vlezla dojezdovka a aby byla podlaha zcela rovná, je to na chlup, ale lze.
Pokud řešíš komfort a bolí záda, tak od MR2016 lze připlatit za sedačky s masáží, a pokud starší, tak aspoň kup kůži a výhřev.
Teplo záda uvolňuje a hlavně, kožené sedačky jsou komfortní, měkší.
V kůži je to úplně jiné auto.
A bacha na Alcantaru, ta je náchylná na zničení. I když mnoho lidí ji má u ojetiny a i po 5ti letech jak nová.
Záleží jak se s tím zachází. Alcantara zase tolik nepálí a nestudí, všechno má svoje.
Přílohy
P1060320.JPG
Naposledy upravil(a) eauto1.cz dne 09.03.2016 23:05, celkem upraveno 2 x.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

berserk
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 25.02.2016 18:26

Re: KOUPĚ SHARANA III, PORADNA

Příspěvek od berserk »

Diky kluci. Sharan me vyhuvoje nejvic na vzprimene sezeni. Snad bude dobry na dlouhe najezdy jelikoz jezdim kazdy tyden do nemecka a zpatky.
Tech 135 kw financne nedam. Max na 130 kw bych mel.

Co je na dcc draheho pri servisovani? Tam se neco meni?

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: KOUPĚ SHARANA III, PORADNA

Příspěvek od eauto1.cz »

Klasické plynové tlumiče mají konstatní účinnost tlumení.
DCC mají proměnnou účinnost tlumení, je to řízené elektronicky pomoci ovládání ventilu který je přímo v tlumiči.
Každopádně nečekej zázraky, auto je i s DCC na pružinách.
Těch 135kW se vyplatí určitě i v CZ, kdo jezdí hodně ty dálnice a chce nízkou spotřebu i na šestku, ale pořizovačka může být 3x-4x vyšší než třeba něco se 103kW z roku 10.

Kdyby někdo hledal rozměry
vwsh932_4c46a9cc2ed74.jpg
:
Přílohy
NEW SHA.jpg
New Sha2.jpg
Naposledy upravil(a) eauto1.cz dne 20.03.2016 16:17, celkem upraveno 2 x.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

berserk
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 25.02.2016 18:26

Re: KOUPĚ SHARANA III, PORADNA

Příspěvek od berserk »

A 18 ky bez dcc je komfortni?
Asi si pujcim alhambru z autopůjčovny na vikend a prozkoumam vse.

Jsou normalne i 18ky v technicaku pri normalnim podvozku nebo shalhambra musi mit sportovni podvozek/dcc?

Jo a vidim na nekterych klimatizaci digitalni a pak takovou ze jsou číslice nad koleckem (nemyslim manualni ) jako v pktavce 2 facelift? Nevite co to je.

Uživatelský avatar
Mrsta
Řidič
Řidič
Příspěvky: 136
Registrován: 01.09.2013 13:50
Bydliště: Praha - Východ

Re: KOUPĚ SHARANA III, PORADNA

Příspěvek od Mrsta »

U nového sharana musíš k 18" doobjednat buď sportovní podvozek, paket sport2 nebo DCC.
V technicaku jsou 18" připustné i bez sportovního podvozku a DCC.
K tomu ovládání klimatizace. Do cca 6-7 měsíce roku 2012 se dělalo ovládání s dvěma otočnými čudlíky s číslama, potom začali dělat tu digi.
VW Sharan 2011, 125kW, DSG

berserk
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 25.02.2016 18:26

Re: KOUPĚ SHARANA III, PORADNA

Příspěvek od berserk »

mám otázku na posuvné dveře bez elektroniky:

dnes jsem seděl v sharanu highline z roku 2014 a tam byl soft close u posuvních dveří (prostě jemně dotlačit dveře bez bouchaní a sama se dovřela). Je to tak u Vás taky nebo je to nějaká extra výbava?


Ta Alhambra kterou jsem měl pujčenou to neměla.

Jinak ten soft close paradní věc.

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: KOUPĚ SHARANA III, PORADNA

Příspěvek od eauto1.cz »

V autě v základu není nic a dveře jdou lehce-všechny i zadní páté.
Když chceš Soft Close,=příplatek, je to výborné, ale není to nutné a totéž plně elektrické ovládání.
Vynikající ale není to potřeba. Je to jen komortnější.
To plně elektrické ovládání lze i na dálku klíčem.
Přílohy
20160414_120258.jpg
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

berserk
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 25.02.2016 18:26

Re: KOUPĚ SHARANA III, PORADNA

Příspěvek od berserk »

Nevis pod cim se ten soft close objednava. Nenasel jsem to v konfigurátoru?

Cele elektricke jsem nechtěl. Lezu tam furt kvili bunde, pc, mensi veci atd a cekat nez se to otevře by me otravovalo a strach ze se to rozbije.

grenky
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 22.04.2016 07:53

Re: KOUPĚ SHARANA III, PORADNA

Příspěvek od grenky »

Ahoj,

rád bych se zeptal na váš názor na spolehlivost Sharana (2012 125kW DSG) se 180tis km?

Nikdy jsem auto s takovým nájezdem nekupoval (taky to byly vždy o polovinu levnější auta). Za rok najedeme cca 30tis km a chtěl bych ho mít minimálně 5 let. Nerad bych ale za tu dobu (a při půl milionové prvotní investici) vyměnil půlku auta (jde mi hlavně o věci kolem motoru, s diesely nemám zkušenosti, a elektroniku).

Předem děkuji za jakékoli postřehy.

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: KOUPĚ SHARANA III, PORADNA

Příspěvek od eauto1.cz »

Určitě to auto stojí zhruba půlka ceny nového.
No a když bereš ojetinu, ušetříš oproti novému takový ranec, že to nejsi schopen utratit za servis ani za údržbu za deset let.
zanedbaný servis se umí vymstít.
Tlumiče umí zničit gumy, poloosy umí zničit převodovky a těhlice, krátké trasy zase EGR a DPF, atd...
Stačí když je někdo prase, a auto se mu rozpadá zachvíli.
Naopak při slušném zacházení to jsou držáky.
2.0TDI CR jsou super jednoduché spolehlivé úsporné motory, 125kW doporučuji a DSG taky paráda.
Ale nesmíš koupit zničenou past. Zrovna DSG u poloviny aut zlobí, ale to jsou vraky, to je nutné si uvědomit.
Jakmile je auto v šusu, tak je DSG super.
DSG nekope, když měníš převody nebo když řadí nebo když pouští spojky.
Sharan je ideální auto pro DSG, s MPV se nikde nezávodí.
Neřeš km ale stav.
Někdy je lepší koupit ojetější po větším servisu, než uloženku před velkým servisem...
A hlavně, auto co jezdilo krátké trasy, je to nejhorší. Lepší je víc km na dálnicích.
Dobře vyber výbavu.
Zvaž celkovou výbavu.
Třeba už jen barva.
Umývat pořád tak velké černé auto, co je špinavé 10minut po umytí, je taky na nervy...
Navi možná dovybavíš ajn-cvaj, SUNSET je u aut, co vypadají jako skleník taky potřeba, BiXenony kdo jezdí v noci, určitě nezapomenout.
Ale některé věci dovybavit je tak složité, že i když to lze, tak to reálně nejde. Skoro nikdo to neumí.
Třeba pro dovybavení ACC nejde objednat kabeláž, totéž se týká elektricky sklopného tažného, atd-ve VW neobjedná ani po známosti, nepustí je PC,
některé věci dovybavit lze, ale stejně to stojí velký balík když to dokupuješ, takže je dobré si hned koupit rovnou takovou výbavu, jakou využiješ.
Přílohy
2016-04-27 12.49.41.jpg
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

berserk
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 25.02.2016 18:26

Re: KOUPĚ SHARANA III, PORADNA

Příspěvek od berserk »

Hm. Tak pro me cerna byla MUST. Jinak sharan 125 kw tdi od roku 2012 ma jiz 370 000 km u znameho a bude jezdit asinieste jednou tolik.

Jinak u me dsg na oktavce je na 300 000 km bez problemu ale chce to menit pravidelne olej a starat se o auto.

Sharan je drazsi ale to povezeni a misto je bezkonkurencni i kdyt auto nevypada ze se budou za tebou lidi otacet.

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: KOUPĚ SHARANA III, PORADNA

Příspěvek od eauto1.cz »

Už se vezou!
Kdo chce Šaryka :)
Přílohy
2016-04-26 15.31.54 a.jpg
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

berserk
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 25.02.2016 18:26

Re: KOUPĚ SHARANA III, PORADNA

Příspěvek od berserk »

Hele neprud. Stale cekam na sveho. Vcera udajne dorazil. Cekal jsem od konce brezna.

ladakal
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 11.07.2016 23:22
Bydliště: Brno

Re: KOUPĚ SHARANA III, PORADNA

Příspěvek od ladakal »

berserk píše:Ahoj kluci, jelikož dost vážně uvažuji o sharanu 2012 + TDI z duvodu práce, velikosti pro řidiče (197 cm) a problémech se zadama z Octavie bych se chtěl zeptat na pár dotazů :
- uvažuji o 2.0 TDI a nevím zda stačí 125 kw nebo připlácet za 130 či 135 kw?
-vyplatí se DCC? Jelikož najedu měsíčně cca 6000 rad se povezu comfortně.
- dají se vymontovat sedacky z kufru jelikož je nepotřebují a vetsinou se sharan prodava se 7 míst? Radši bych je vyndal, dal tam podlahu a rezervu.

Víc me nenapadá. Řeším jen komfort pro sezení jelikož je vse ostatní malé a trochu toho místa a comfortu.

Diky
Možná trochu pozdě, ale:
- já mám 103 kW a připadá mi to v pohodě, na silnici patřím k rychlejším a to i když jedeme v 5 lidech a metrák krámů v kufru. Když jedu sám tak vůbec není co řešit. Ale je to samozřejmě subjektivní, někomu může být i 135 málo :-)
- DCC nemám, nemůžu sloužit
- když to tam ve fabrice namontovali, tak to musí jít vymontovat :-) ale není to zrovna práce na 5 minut a neprojdeš bez sedadel STKčkem. Když víš že nebudeš vozit 7 lidí tak je lepší koupit 5-místného, taky se prodávají.

Odpovědět

Zpět na „SAIII Sharan 7N + Alhambra“