Dieselgate VW Sharan
Moderátor: čapik
-
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 26.07.2016 17:26
Re: Dieselgate VW Sharan
Chalani, ja tu na Slovensku idem 2.3.2017 na vymenu oleja v prevodovke, mam sharan 2014, no a bolo mi ponuknute, ze mi daju novy soft, ale ze mozem odmietnuť. Takze otazky su dve: preco ho nechcem/chcem ten novy soft? Druha, co ked odmietnem, tak neprejdem cez stk a emisnú kontrolu? Lebo mne logicky vypliva len to, ze novy soft=auto pojde horsie. vsak emisie mozu znizit len tak, ze to bude zrat viac ad blue alebo menej vykonu.
- bobo.75
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 22.09.2016 20:36
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
Re: Dieselgate VW Sharan
Ja som bol teraz vo štvrtok. Vôbec to neriešim. Môj mechanik čo k nemu chodím súkromne (robi inak v škode) mi to odporučil.
VW Sharan 2011, 2.0 TDI 100Kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02.10.2014 14:10
Re: Dieselgate VW Sharan
Bol som v SEATe pred mesiacom. Bolo mi ponuknute prehratie noveho FW, co som odmietol. Neverim, ze novy FW nebude mat negativny dopad na spotrebu a/alebo vykon a/alebo zivotnost. Keby existovalo technicke riesenie znizenia emisii bez dopadu na vykon/spotrebu/zivotnost, nemuseli vo VW predsa svindlovat a dieselgate by neexistovala.
Prijmaci technik mi v nezavaznej diskusii potvrdil, ze asi polovica ludi to zatial odmietla, a ze skusenosti tej polovice ktora suhlasila s upravou FW (samozrejme zatial velmi kratkodobe, lebo vymena bezi len kratko) su, ze sa zvysila spotreba a spotreba AdBlue.
Prijmaci technik mi v nezavaznej diskusii potvrdil, ze asi polovica ludi to zatial odmietla, a ze skusenosti tej polovice ktora suhlasila s upravou FW (samozrejme zatial velmi kratkodobe, lebo vymena bezi len kratko) su, ze sa zvysila spotreba a spotreba AdBlue.
Seat Alhambra 7N, VW Golf 5, VW Golf 7 Variant
-
- Nový člen
- Příspěvky: 48
- Registrován: 07.08.2015 17:14
Dieselgate VW Sharan
Mam fw po dieselgate a basti to 1l AdBlue na 1000km
Edit: tak udajne nemam po dieselgate. Myslel jsem ze jo nebot mam tusim firmware 4828
Edit: tak udajne nemam po dieselgate. Myslel jsem ze jo nebot mam tusim firmware 4828
Naposledy upravil(a) DeKemadec dne 05.03.2017 18:36, celkem upraveno 1 x.
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dieselgate VW Sharan
tak pokud by se pouze zvýšila spotřeba AdBlue, tak by mi to nevadilo. Je fakt, že teď ta spotřeba AdBlue je minimální, skoro to vůbec nebere...cengo píše:Bol som v SEATe pred mesiacom. Bolo mi ponuknute prehratie noveho FW, co som odmietol. Neverim, ze novy FW nebude mat negativny dopad na spotrebu a/alebo vykon a/alebo zivotnost. Keby existovalo technicke riesenie znizenia emisii bez dopadu na vykon/spotrebu/zivotnost, nemuseli vo VW predsa svindlovat a dieselgate by neexistovala.
Prijmaci technik mi v nezavaznej diskusii potvrdil, ze asi polovica ludi to zatial odmietla, a ze skusenosti tej polovice ktora suhlasila s upravou FW (samozrejme zatial velmi kratkodobe, lebo vymena bezi len kratko) su, ze sa zvysila spotreba a spotreba AdBlue.
My fast doesn´t like hondas * * * * *
-
- Nový člen
- Příspěvky: 48
- Registrován: 07.08.2015 17:14
Re: Dieselgate VW Sharan
V patek mi v autorizovanem servisu rekli, ze uprava vyrazne zkrati zivotnost EGR ventilu. Prodavam jak jsem koupil...
- maxie
- Člen klubu
- Příspěvky: 432
- Registrován: 22.10.2007 16:44
- Bydliště: Mohelnice(SU)
Re: Dieselgate VW Sharan
A přitom ta životnost EGR není bůhvíjaká...
Mně teď přišel dopis z Centra služeb pro silniční dopravu, že mám postižené auto a můžu si nechat přehrát software.
Co vím podle VIN, tak jsou aktuálně dvě svolávačky:
Svolávací akce 23Q2 Číslo případu: 2042050/7
Svolávací akce pro vznětové motory EA189 Datum zveřejnění: 19.10.2015
a
Servisní opatření 23R7 Číslo případu: 2042246/13
Řídicí jednotka motoru (NOx) Datum zveřejnění: 3.2.2017
Blbé je, že s novým softem přijdu o úpravu ECU a budu muset vypláznout další sedmičku za novou optimalizaci
Mně teď přišel dopis z Centra služeb pro silniční dopravu, že mám postižené auto a můžu si nechat přehrát software.
Co vím podle VIN, tak jsou aktuálně dvě svolávačky:
Svolávací akce 23Q2 Číslo případu: 2042050/7
Svolávací akce pro vznětové motory EA189 Datum zveřejnění: 19.10.2015
a
Servisní opatření 23R7 Číslo případu: 2042246/13
Řídicí jednotka motoru (NOx) Datum zveřejnění: 3.2.2017
Blbé je, že s novým softem přijdu o úpravu ECU a budu muset vypláznout další sedmičku za novou optimalizaci
- maxie
- Člen klubu
- Příspěvky: 432
- Registrován: 22.10.2007 16:44
- Bydliště: Mohelnice(SU)
Re: Dieselgate VW Sharan
Tady jedna zkušenost po úpravě za všechny:
Roger Thompson on 14 February 2017
On 29 Jan I wrote, "I bought my 2012 VW Tiguan SE TDI Bluetech 4Motion in April 2016 and enjoyed 6 months of great motoring. I took it for its 23R7 EA 189 emissions software upgrade on 26/10/16. On 30/12/16 it failed to start and the AA diagnostic brought up P0403 EGR valve fault. A local mechanic attempted to flush out the problem so I wouldn't have to pay up to £1000 to get the valve replaced, but the problem re-occurred today (29/1/17). Looking at all the other posts about Tiguans and the emissions software upgrade, I'm wondering if mine is another instance of the same problem. The AA guy noted there were only 36000 miles on the clock, and thought it strange that the EGR valve should be clogged up already."
Update - during 2 weeks without a car the VW retailer tested the engine and confirmed the EGR valve fault and VW Customer services agreed to get it replaced without charge. This work was carried out last Friday (10 Feb). The Engine still sounds very throaty and clanky in low gear at high revs. I drove it into work yesterday and today, but on the way home tonight the engine cut out at a roundabout and wouldn't restart. I called the AA, but after a few minutes it restarted and I drove home. Just waiting for the EGR valve to go again.
Roger Thompson on 14 February 2017
On 29 Jan I wrote, "I bought my 2012 VW Tiguan SE TDI Bluetech 4Motion in April 2016 and enjoyed 6 months of great motoring. I took it for its 23R7 EA 189 emissions software upgrade on 26/10/16. On 30/12/16 it failed to start and the AA diagnostic brought up P0403 EGR valve fault. A local mechanic attempted to flush out the problem so I wouldn't have to pay up to £1000 to get the valve replaced, but the problem re-occurred today (29/1/17). Looking at all the other posts about Tiguans and the emissions software upgrade, I'm wondering if mine is another instance of the same problem. The AA guy noted there were only 36000 miles on the clock, and thought it strange that the EGR valve should be clogged up already."
Update - during 2 weeks without a car the VW retailer tested the engine and confirmed the EGR valve fault and VW Customer services agreed to get it replaced without charge. This work was carried out last Friday (10 Feb). The Engine still sounds very throaty and clanky in low gear at high revs. I drove it into work yesterday and today, but on the way home tonight the engine cut out at a roundabout and wouldn't restart. I called the AA, but after a few minutes it restarted and I drove home. Just waiting for the EGR valve to go again.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 48
- Registrován: 07.08.2015 17:14
Re: Dieselgate VW Sharan
No to je sila, ja jsem nahrani firmware odmitl. Dopis z centra sluzeb mi prisel vcera..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 07.05.2015 23:22
-
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 12.10.2014 10:02
- Bydliště: Stetten AG-CH
Re: Dieselgate VW Sharan
Tak jsem dlouho odolával a po třetím výhružném dopisu od Amagu,že jestli nenechám přehrát software,musím přinést značky a auto trvale vyřadit z provozu jsem byl donucen přehrát software.Dneska jsem udělal delší projíždku a poznatek je takový:Ve městě není skoro poznat rozdíl,ale jak se vyjede ven,je to katastrofa,ten automat ten motor strašně podtáčí,dřív to ten motor dával,teď je to takové mdlé,nechce se mu vůbec jet,musím si řadit ručně,protože to psychicky nedávám.a na dálnici jízda na tempomat a trošku kopec je katastrofa,ten motor tak šíleně duní a ta převodovka to prostě nepodřadí,zk..ekologiíe.Takže nechám zpátky přehrát software,tudíž se musím domluvit s členem Motorpower,ale nevím kdy se dostanu,trošku časový problém,pak se chci zeptat,dá se upravit i software převodovky,aby to řadilo jako normální člověk?Asi tak při 1800-2000 otáčkách,jízda na 6ku pade je fakt katastrofa,na režim S to zase točí 3500-4500.
Alhambra III 2,0 TDI style,130KW
-
- Řidič
- Příspěvky: 147
- Registrován: 17.11.2008 15:49
- Bydliště: Bratislava
Re: Dieselgate VW Sharan
ja mam DSG a uz prehraty sotware niekedy na jar2017. Zistenie je ze to zerie menej a mam pocit ze aj menej AdBlue ale to budem moct posudit neskor. Prevodovka radi rovnako a vykon motora sa nezmenil. Ziaden rozdiel som nepocitil v jazde pred a po.
Seat Alhambra III 7N Style 2012 2.0 TDI CR 140 K/103 KW ECOMOTIVE DSG
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dieselgate VW Sharan
Já to přehrál na Superbu 125kW TDI CR a rozdíl je minimální ale před tím to mělo rychlejší reakce.
Teď neříkám že to má menší výkon ale později to vystřelí.
Kdo to neumí přímo porovnat to možná vůbec nemá šanci postřehnout.
Teď neříkám že to má menší výkon ale později to vystřelí.
Kdo to neumí přímo porovnat to možná vůbec nemá šanci postřehnout.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 15.06.2008 20:15
Re: Dieselgate VW Sharan
SW mám prehratý od 11/2017. Najazdil som asi 10 000 km. Odvtedy 5x chybová hláška Chyba: AdBlue, za 1000 km štart nemožný. Servis ani importér nevie čo s tým. Auto pred výmenou SW išlo tichšie. Teraz motor pokiaľ nie je zohriaty tak klepe a trhá. Zdá sa mi, že ale je motor pružnejší. Spotreba asi tak isto.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 29.11.2008 01:33
Re: Dieselgate VW Sharan
Ja som si po update všimol, že motor beží menej hladko a častejšie vypaľuje DPF.
A spotreba AdBlue je cca 2x vyššia.
A spotreba AdBlue je cca 2x vyššia.
Naposledy upravil(a) ferobalog dne 14.05.2018 15:59, celkem upraveno 1 x.
VW Sharan 2.0TDI 103kW 2014