Za 3 roky som si nevsimol, zeby sa vypaloval DPF... Je to vobec mozne ked tankujeme ADblue?
Samozrejme pri ADblue sa DPF nevypaluje
http://www.auto.cz/kapalina-adblue-co-s ... nit-104277" onclick="window.open(this.href);return false;
Dieselgate VW Sharan
Moderátor: čapik
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 29.11.2008 01:33
Re: Dieselgate VW Sharan
Samozrejme, ze sa DPF vypaľuje a keď má auto AdBlue.
AdBLue nemá nič spoločné s pevnými časticami. AdBlue rieši NOx, kvôli ktorým je kauza Dieselgate.
AdBLue nemá nič spoločné s pevnými časticami. AdBlue rieši NOx, kvôli ktorým je kauza Dieselgate.
VW Sharan 2.0TDI 103kW 2014
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 07.05.2015 23:22
Re: Dieselgate VW Sharan
Mozes to podlozit nejakym zdrojom clankom? Lebo za 3 roky som si nevsimol, zeby sa DPF filter vypaloval a aj v tom clanku co som sem dal odkaz sa vyslovene pise, ze nedochadza pri ADblue k vypalovaniu DPF filtra, takym sposobom ako u naftakov bez adblue, cize sa zvysi spotreba a musis ist aby sa vypalil.
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Dieselgate VW Sharan
Kdyby se nevypaloval, už dávno nejezdíš. A, že si toho nevšimneš, nejsi sám. Prostě nevnímáš auto.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 29.11.2008 01:33
Re: Dieselgate VW Sharan
Indikacie vypalovania DPF:
zvysene volnobezne otacky (to ale moze byt aj z inych dovodov - klima, dobijanie baterky, ....)
stop-start nevypina motor
bezi ventilator na chladici, aj ked nejde klima, resp. motor nema vysoku teplotu + po vypnuti motora bezi tento ventilator nestandardne dlho - dochladzuje DPF
posunute doporucene otacky pre radenie (ja mam napr. odsledovane, ze na 4-ke pri 60 kmph tacho mi standardne doporucuje radit 5-ku, ak vypaluje DPF, tak az pri cca 65), samozrejme musi byt trocha zohriaty motor
je to aj citit - taka spalenina + pukaju plechy od tepla
zvysene volnobezne otacky (to ale moze byt aj z inych dovodov - klima, dobijanie baterky, ....)
stop-start nevypina motor
bezi ventilator na chladici, aj ked nejde klima, resp. motor nema vysoku teplotu + po vypnuti motora bezi tento ventilator nestandardne dlho - dochladzuje DPF
posunute doporucene otacky pre radenie (ja mam napr. odsledovane, ze na 4-ke pri 60 kmph tacho mi standardne doporucuje radit 5-ku, ak vypaluje DPF, tak az pri cca 65), samozrejme musi byt trocha zohriaty motor
je to aj citit - taka spalenina + pukaju plechy od tepla
VW Sharan 2.0TDI 103kW 2014
-
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 10.07.2013 21:48
- Bydliště: Teplice nad Metují
Re: Dieselgate VW Sharan
stejně by se h***o stalo kdyby na to byla nějaká kontrolka (třeba vypínací, nebo maličkej symbol na DOTu), aby člověk věděl hned co se děje. Už jsem se zabejval myšlenkou dát např. teploměr na rouru... ale na takovej rozsah jsem zatím nenarazil (aby to nebyla darda)
Sharan I 98 1,9, trošku zanedbanej, ale náš
Sharan III 2013 2,0
Sharan III 2013 2,0
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 16.12.2022 13:13
Re: Dieselgate VW Sharan
Viem že tu kontrolku vypaľovania dpf rieši jeden chlapík, do prístrojovky doletuje jednu led a čip a pri vypaľovani svieti kontrolka filtra na zeleno… dá sa to vyhľadať na fb. Ale skôr by som rad keby niekto vedel vyradiť automaticky prihrev pri naštartovaní, niekedy prejdem iba 500m a ešte 4 min mi ide zbytočne kúrenie, aj keď iba dochladzuje.
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2875
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dieselgate VW Sharan
kontrolku dela "ergo", prihrev by mel byt vypnuty, kdyz se vypne "climatronic"
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381