Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 06.08.2018 06:33 
Offline
Závodník
Závodník
Uživatelský avatar

Hodnost:

Závodník

Registrován:

10.05.2018

Příspěvky:

29

Děkuji za informace. Zkusim se poptat. Podle mě to musí jít. Když to jde u golfa musí to jít u sharana. Vždyť je to všechno stejný

Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 08.08.2018 13:58 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

26.07.2016

Příspěvky:

43

Ja mam Sharana 7N 2014 a zo začiatku skutocne som sa cudoval, ako to radí. Po par jazdach som si na to zvykol a prišiel som na to, ze netreba ísť na to az tak jemne, proste ked chcem predbiehať alebo proste zrazu zrýchliť, tak jednoducho dam pedál po zem a auto si uz poradí. Ano, v zakrutach tocchce cit a jazdiť akocna skutri s variatorom, proste zakrutu stale. pod plynom


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 08.08.2018 14:28 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

11.09.2016

Příspěvky:

772

Při režimu Sport to řadí na vyšší stupeň až při 3000ot... To si ze mě dělá někdo srandu že je to hodně nebo co to je za odpověď? :-D Jestli někdo považuje studený motor "vytoceny" na 3tis otáček za špatný a vysoký, tak je na tom hodně špatně... Pro běžnou klidnou jízdu ideální otáčky 2000 až 3000tis. Jestli někomu přijde normální radit nahoru už při 2000 až 2500ot tak je to předpokládám vtip, otáčky spadnou pod 2000ot a už podtacite stejně.
Tohle nejsou auta z dob komunismu nebo po převratu, kterým vadily vysoké otáčky...
Asi jako šetřílci, co své TDI nikdy nevytoci nad 4300ot a pak jsou po nějaké době překvapeni, že jim auto padá do nouze, protože mají zatuhlou regulaci turba atd atd jen proto že motor skoro nikdy neviděl větší tah spalin ven.
PS: Při režimu sport to řadí nahoru samozřejmě ve vyšších otáčkách, jen holt když někdo "lechtá" plyn, tak to řadí už takhle brzo.

_________________
Passat B8 2.0 BiTDI 176 kW - 2016 // Cestovní // 6,5 l/100 km
Passat CC 2.0 TSI - 155 kW - 2014 // Na nákupy // 10 l/100 km
Passat 3C 1.9 TDI BXE 77 kW - 2008 // Víkendovka // 5,5 l/100 km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 11.09.2018 20:52 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

27.05.2018

Příspěvky:

40

To mě docela děsíte, zrovna plánují koupi nověho Sharana 110kW TDI s DSG6. Měl jsem tuhle převodovku v Passatu 140kW TDI a DSG7 v Superbu 110kw TDI a vždy to bylo v pohodě, proto jsem byl s DSG velmi spokojený. Všem je fakt, že horské klikaté silnice jsem se pak naučil jezdit na “S” a bylo to mnohem lepší.

_________________
VW Sharan 2.0 TDI 110 kW DSG, 2019
DataPlug


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 11.09.2018 20:56 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

11.09.2016

Příspěvky:

772

Moc to neřeš, DSG je něco jiného než manuál a jeho otáčky. Nicméně po městě jezdím výhradně na S. Protože nízké otáčky a otřesy, rány od derave a křivé vozovky tomu dobře nedělají už vůbec.

_________________
Passat B8 2.0 BiTDI 176 kW - 2016 // Cestovní // 6,5 l/100 km
Passat CC 2.0 TSI - 155 kW - 2014 // Na nákupy // 10 l/100 km
Passat 3C 1.9 TDI BXE 77 kW - 2008 // Víkendovka // 5,5 l/100 km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 11.09.2018 21:01 
Offline
Závodník
Závodník
Uživatelský avatar

Hodnost:

Závodník

Registrován:

10.05.2018

Příspěvky:

29

Nešetřit a točit víc. Řadím pádlama a nebo nechám S.

Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 16.09.2018 09:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.07.2010

Příspěvky:

493

Ja v passatu 130kw na rozjezdy po meste davam D a necham ho radit treba dle potreby do 3 az 4 rychlostniho stupne... Pak mu davam manualni rezim aby to tam nekoplo prave 5 nebo dokonce 6.
Dalsi varianta je ze nechavam S prototoze 2 zaradi pri normalnich otackach ale na 3 a nasledne 4 a dalsi kvalty uz preradim padlama uz bez zbytecneho vytaceni.
Jinac prevodovka se necha upravit. Teba motorpower v Trebotove umi. Neco to stoji. Cca 10tis a na to seru :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 16.09.2018 09:40 
Offline
Závodník
Závodník
Uživatelský avatar

Hodnost:

Závodník

Registrován:

10.05.2018

Příspěvky:

29

Asi tak. Vyladis manuálně dle potřeby.

Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 16.09.2018 11:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.07.2010

Příspěvky:

493

DSG neni jinac spatna az na to podtaceni v normalnim jizdnim rezimu no. Za tohle nakopat zelene soudruhy do pr**le...
Kdyby bylo neco mezi rezimem D a S tak bych mohl hodnotit znamkou za 1... Takhle hodnotim maximalne za 3...


Naposledy upravil ladulel dne 16.09.2018 11:58, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 16.09.2018 11:57 
Offline
Závodník
Závodník
Uživatelský avatar

Hodnost:

Závodník

Registrován:

10.05.2018

Příspěvky:

29

Kdyby nebylo zelených máme se líp

Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 30.10.2018 20:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.07.2010

Příspěvky:

493

*


Naposledy upravil ladulel dne 03.02.2019 10:31, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 29.11.2018 11:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.09.2014

Příspěvky:

1252

Bydliště:

Opavsko

DSG v 2.0 TSI u SHarana například tak usilovně motor nepodtáčí, jako v TDI.
Víceméně se to chová tak, že ty pádla, při troše citu ani nepotřebuješ.
Drží se to tak nějak v ideálních otáčkách a do kopce když na to šlápneš, to krásně podřadí tak, že nic neduní a dokonce to motor krásně nechá jít dál do otáček a řadí to až tehdy, aby otáčky nepadaly příliš nízko.
Teď je otázka, zda tudy vede cesta a lze takový TSI soft z DSG nějak použít v případě TDI verze, ale bylo by to super řešení

_________________
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 30.01.2019 18:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.02.2009

Příspěvky:

298

Bydliště:

Třebíč

Jak to tady tak pročítám, tak pomalu nabývám pocit, jestli raději nejít do manuálu. Otázka zní, co je lepší. Dvouhmota nebo se naučit žít s DSG, co myslíte?

_________________
VW Sharan, 1,9TDI, 85kW, 2003, Business; VW Sharan, 2,0TDI, 110kW, 2016


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 30.01.2019 19:04 
Offline
Závodník
Závodník
Uživatelský avatar

Hodnost:

Závodník

Registrován:

10.05.2018

Příspěvky:

29

No všechny auta co jsem měl byly v manuálu. Sharana jsem koupil kvůli přítelkyni s DSG. A už bych neměnil. Jsem spokojen. S potáčejícím řazením jsem si to vychytal a neřeším to. Cvaknu to padlama

Odesláno z mého Redmi Note 5 pomocí Tapatalk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 30.01.2019 19:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.02.2009

Příspěvky:

298

Bydliště:

Třebíč

Je pravda, že na DSG 6Q všeobecně jsem zatím slyšel jen chválu, takže bych to chtěl, ale asi to bude opravdu o zvyku. Zatím jsem déle jezdil s DSG pouze v Octávce a tam to bylo super. S DSG v Sharanu jsem se svezl jen kousek a je pravda, že to pořád řadilo nahoru dolů, ale jízda byla po městě, navíc při zkušební, takže se asi není čemu divit.

_________________
VW Sharan, 1,9TDI, 85kW, 2003, Business; VW Sharan, 2,0TDI, 110kW, 2016


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group