Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 06.08.2018 06:33 
Offline
Jezdec
Jezdec
Uživatelský avatar

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

10.05.2018

Příspěvky:

18

Děkuji za informace. Zkusim se poptat. Podle mě to musí jít. Když to jde u golfa musí to jít u sharana. Vždyť je to všechno stejný

Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 08.08.2018 13:58 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

26.07.2016

Příspěvky:

35

Ja mam Sharana 7N 2014 a zo začiatku skutocne som sa cudoval, ako to radí. Po par jazdach som si na to zvykol a prišiel som na to, ze netreba ísť na to az tak jemne, proste ked chcem predbiehať alebo proste zrazu zrýchliť, tak jednoducho dam pedál po zem a auto si uz poradí. Ano, v zakrutach tocchce cit a jazdiť akocna skutri s variatorom, proste zakrutu stale. pod plynom


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 08.08.2018 14:28 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

11.09.2016

Příspěvky:

630

Při režimu Sport to řadí na vyšší stupeň až při 3000ot... To si ze mě dělá někdo srandu že je to hodně nebo co to je za odpověď? :-D Jestli někdo považuje studený motor "vytoceny" na 3tis otáček za špatný a vysoký, tak je na tom hodně špatně... Pro běžnou klidnou jízdu ideální otáčky 2000 až 3000tis. Jestli někomu přijde normální radit nahoru už při 2000 až 2500ot tak je to předpokládám vtip, otáčky spadnou pod 2000ot a už podtacite stejně.
Tohle nejsou auta z dob komunismu nebo po převratu, kterým vadily vysoké otáčky...
Asi jako šetřílci, co své TDI nikdy nevytoci nad 4300ot a pak jsou po nějaké době překvapeni, že jim auto padá do nouze, protože mají zatuhlou regulaci turba atd atd jen proto že motor skoro nikdy neviděl větší tah spalin ven.
PS: Při režimu sport to řadí nahoru samozřejmě ve vyšších otáčkách, jen holt když někdo "lechtá" plyn, tak to řadí už takhle brzo.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 11.09.2018 20:52 
Offline
Jezdec
Jezdec

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

27.05.2018

Příspěvky:

12

To mě docela děsíte, zrovna plánují koupi nověho Sharana 110kW TDI s DSG6. Měl jsem tuhle převodovku v Passatu 140kW TDI a DSG7 v Superbu 110kw TDI a vždy to bylo v pohodě, proto jsem byl s DSG velmi spokojený. Všem je fakt, že horské klikaté silnice jsem se pak naučil jezdit na “S” a bylo to mnohem lepší.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 11.09.2018 20:56 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

11.09.2016

Příspěvky:

630

Moc to neřeš, DSG je něco jiného než manuál a jeho otáčky. Nicméně po městě jezdím výhradně na S. Protože nízké otáčky a otřesy, rány od derave a křivé vozovky tomu dobře nedělají už vůbec.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 11.09.2018 21:01 
Offline
Jezdec
Jezdec
Uživatelský avatar

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

10.05.2018

Příspěvky:

18

Nešetřit a točit víc. Řadím pádlama a nebo nechám S.

Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 16.09.2018 09:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.07.2010

Příspěvky:

493

Ja v passatu 130kw na rozjezdy po meste davam D a necham ho radit treba dle potreby do 3 az 4 rychlostniho stupne... Pak mu davam manualni rezim aby to tam nekoplo prave 5 nebo dokonce 6.
Dalsi varianta je ze nechavam S prototoze 2 zaradi pri normalnich otackach ale na 3 a nasledne 4 a dalsi kvalty uz preradim padlama uz bez zbytecneho vytaceni.
Jinac prevodovka se necha upravit. Teba motorpower v Trebotove umi. Neco to stoji. Cca 10tis a na to seru :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 16.09.2018 09:40 
Offline
Jezdec
Jezdec
Uživatelský avatar

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

10.05.2018

Příspěvky:

18

Asi tak. Vyladis manuálně dle potřeby.

Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 16.09.2018 11:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.07.2010

Příspěvky:

493

DSG neni jinac spatna az na to podtaceni v normalnim jizdnim rezimu no. Za tohle nakopat zelene soudruhy do pr**le...
Kdyby bylo neco mezi rezimem D a S tak bych mohl hodnotit znamkou za 1... Takhle hodnotim maximalne za 3...


Naposledy upravil ladulel dne 16.09.2018 11:58, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 16.09.2018 11:57 
Offline
Jezdec
Jezdec
Uživatelský avatar

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

10.05.2018

Příspěvky:

18

Kdyby nebylo zelených máme se líp

Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 30.10.2018 20:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.07.2010

Příspěvky:

493

Uz ste nekdo neco vyresil stou prevodovkou? Byl sem na chipu s motorem a chtel sem zmenit limit pro razeni a podrazeni, ale bohuzel upravce neumel toto zmenit. Tak ze porad radim padlama...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
PříspěvekNapsal: 29.11.2018 11:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.09.2014

Příspěvky:

1137

Bydliště:

Opavsko

DSG v 2.0 TSI u SHarana například tak usilovně motor nepodtáčí, jako v TDI.
Víceméně se to chová tak, že ty pádla, při troše citu ani nepotřebuješ.
Drží se to tak nějak v ideálních otáčkách a do kopce když na to šlápneš, to krásně podřadí tak, že nic neduní a dokonce to motor krásně nechá jít dál do otáček a řadí to až tehdy, aby otáčky nepadaly příliš nízko.
Teď je otázka, zda tudy vede cesta a lze takový TSI soft z DSG nějak použít v případě TDI verze, ale bylo by to super řešení

_________________
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group