náhradní kolo, opravná sada - jak řešit problematiku defektu
Moderátor: čapik
- trepifajxl
- Profík
- Příspěvky: 961
- Registrován: 04.04.2008 18:15
- Bydliště: u Turnova
Re: SAIII - Kola / Pneu - Jak řešit problematiku defektu
Asi takhle: normální auta mají v kufru rezervu, když píchneš vyndáš ji vyměníš a jedeš dál, moderní auto má v kufru složený sedačky který při defektu vyklopíš sedneš si z termosky naleješ kafe a v klídku čekáš na asistenci. Já nechápu jak jsou lidi blbý a nechaj si vnutit auto do kterýho vůbec nejde dát rezerva aniž by se znehodnotila jeho základní výhoda. Jet někam natož třeba v sedmi lidech a myslet si že nepíchnu tak to si riskne jen blázen. Koupit si auto pro sedm lidí a pak jezdit v pěti abych mohl mít v půlce kufru rezervu která váží průměrně 23 kg , při každým větším brzdění několikanásobně víc a není jak přidělat tak to už (nic pánové proti Vám) musí být kus vola.
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
- DabelRadek
- Řidič
- Příspěvky: 96
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Posledni Krušnohorec :-)
Re: SAIII - Kola / Pneu - Jak řešit problematiku defektu
eauto1.cz a co ty spreje co prodavaji ja to zkusil 2x jednou ok a jednou off uz byl asi zaschlej
sem si rikal to resit nebudu jednou jsem za 9 let nepich ani jednou a ted pred 3 mnesicema 4 x do mnesice
asi budu vozit jeden zimak v nejakym tom pouzdre - obalu auto to uveze
sem si rikal to resit nebudu jednou jsem za 9 let nepich ani jednou a ted pred 3 mnesicema 4 x do mnesice
asi budu vozit jeden zimak v nejakym tom pouzdre - obalu auto to uveze
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: SAIII - Kola / Pneu - Jak řešit problematiku defektu
Contiseal+sprej VW a dojezdovku, tak to mám já.
Na to vyrobit dvojité dno podlahy a je to.
Ukotvit proti pohybu originálním řešením z dalších VW AG vozů.
(Když prodám 100 aut z EU, 90 z nich má i po 10ti letech nepoužitou rezervu a už pátý rokem se většina aut u VW AG dodává bez rezervy.
I bez dojezdovky.
Včetně Škodovek. )
Manželka ji má dokoupenou, stejně by kolo nepovolila, když jede sama.
Rezerva je super ovšem nemusí to některým nejmenovaným trhat žíly, Galaxy III a Smax ji nemají od roku 2005 a co? Nic.
Ukotvení do dvojité podlahy budu řešit na dno kufru, kde jsou otvory u pětimístných verzí pro 6+7 sedačku.Na to vyrobit dvojité dno podlahy a je to.
Ukotvit proti pohybu originálním řešením z dalších VW AG vozů.
(Když prodám 100 aut z EU, 90 z nich má i po 10ti letech nepoužitou rezervu a už pátý rokem se většina aut u VW AG dodává bez rezervy.
I bez dojezdovky.
Včetně Škodovek. )
Manželka ji má dokoupenou, stejně by kolo nepovolila, když jede sama.
Rezerva je super ovšem nemusí to některým nejmenovaným trhat žíly, Galaxy III a Smax ji nemají od roku 2005 a co? Nic.
Naposledy upravil(a) eauto1.cz dne 18.11.2015 23:02, celkem upraveno 3 x.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: SAIII - Kola / Pneu - Jak řešit problematiku defektu
To mas pravdu. Onehdy jsem menil kolo na Sup II a mel tam origos 18" litaky a origos dojezdovku. Ted ta myslenka. Dojezdovku jsem vyndal uplne hrave z boxu v kufru a po vymene jsem tam chtel dat ten pichlej litak a ouha, vubec jsem se nechytal. Vetsi prumer.the.max píše:Jako nechci se hádat, ale diferenciál je snad k tomu, aby vyrovnával obvodové rychlosti kol v zatáčkách, aby nehrabali jako kola u lokomotiv. Pokud by se teda měl diferenciál tímhle ničit, pak by se asi s autem smělo jezdit jen rovně.
Jako, na dlouhodobé používání to asi nebude, ale abys dojel odněkud do servisu, tak by to vadit nemělo. Oni i dojezdovky obecně bývai menší, než normální kola na autě.
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: SAIII - Kola / Pneu - Jak řešit problematiku defektu
Sprej je fajn věc, ale jen do té doby, než gumu prorazíš, to se pak s tím sprejem můžeš vyfotit. Jedu si takhle v Litoměřicích za náklaďákem, vjedu za ním na kruhák a náklaďák tuplákem vytáhl dlažební kostku, kterou jsem musel trefit. Tehdy mi byl sprej fakt platnej.
EDIT: Nebylo to v LTM, ale v Děčíně.
EDIT: Nebylo to v LTM, ale v Děčíně.
Naposledy upravil(a) the.max dne 06.11.2014 18:45, celkem upraveno 1 x.
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: SAIII - Kola / Pneu - Jak řešit problematiku defektu
Pořád lepší než, aby ona trefila Tebe.
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: SAIII - Kola / Pneu - Jak řešit problematiku defektu
tjn, to by bolelo víc a ještě by to odsralo vyhřejvaný sklo.
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: SAIII - Kola / Pneu - Jak řešit problematiku defektu
Tak ta malá dojezdovka šla pryč a konečně jsem po týdnu shánění sehnal dojezdovou rezervu přímo na SAIII
Orientačně je vysoká 68cm (né 64!) Ty fotky klamou,metrem to nelze přesně změřit,ale 64 jsou malé a SAIII potřebuje velké 68. Ty jsou většinou už na Audi a Audi má u těch velkých kol zase střed 66.1 ale SAIII má 57,1 to je třeba vědět , stejně jako šířku disku viz níže:
5x112 R18H2 4J (né 3,5J) ET 27,5
Continental 145/80/R18 99M
a hustí se na 4,2 KPA
Až bude čas, vyřeším uchycení a zástavbu ve voze.
Orientačně je vysoká 68cm (né 64!) Ty fotky klamou,metrem to nelze přesně změřit,ale 64 jsou malé a SAIII potřebuje velké 68. Ty jsou většinou už na Audi a Audi má u těch velkých kol zase střed 66.1 ale SAIII má 57,1 to je třeba vědět , stejně jako šířku disku viz níže:
5x112 R18H2 4J (né 3,5J) ET 27,5
Continental 145/80/R18 99M
a hustí se na 4,2 KPA
Až bude čas, vyřeším uchycení a zástavbu ve voze.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 27.04.2011 20:10
Re: KOLA, PNEU - náhradní kolo, sada, jak řešit problematiku defektu
No soudruzi tam misto moči tu rezervu mohli dat,duležitější je asi ad blue moč. Po pivě tam mužem čurat.Jak pichnem tak tačit,ale ne do kalhot.
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: SAIII - Kola / Pneu - Jak řešit problematiku defektu
EAUTO1 - mohl by jsi napsat obj.číslo toho zvedáku? Mělo by to tam být vyražený, díkyeauto1.cz píše:Contiseal+sprej VW a dojezdovku, tak to mám já.Ukotvení do dvojité podlahy budu řešit na dno kufru, kde jsou otvory u pětimístných verzí pro 6+7 sedačku.
Na to vyrobit dvojité dno podlahy a je to.
Ukotvit proti pohybu originálním řešením z dalších VW AG vozů.
(Když prodám 100 aut z EU, 90 z nich má i po 10ti letech nepoužitou rezervu a už pátý rokem se většina aut u VW AG dodává bez rezervy.
I bez dojezdovky.
Včetně Škodovek. )
Manželka ji má dokoupenou, stejně by kolo nepovolila, když jede sama.
Rezerva je super ovšem nemusí to některým nejmenovaným trhat žíly
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOLA, PNEU - náhradní kolo, sada, jak řešit problematiku defektu
EAUTO1 - můžeš se podělit o to číslo??
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- maxie
- Člen klubu
- Příspěvky: 432
- Registrován: 22.10.2007 16:44
- Bydliště: Mohelnice(SU)
Re: SAIII - Kola / Pneu - Jak řešit problematiku defektu
Jsi si jistý tím rozměrem, že je to ten správný?
Protože když porovnám originál a dojezdovku 145/80 r18, tak to nevychází:
šířka pneu série průměr ráfku výška pneu rozdíl poloměru obvod rozdíl obvodu
originální rozměr 225 50 17 113 mm 2063 mm
alternativní rozměr 145 80 18 116 mm +16 mm 2165 mm +102 mm +4,94 %
Podle mě je správně 125/80 r18 nebo 125/90 r17 nebo 125/70 r19
šířka pneu série průměr ráfku výška pneu rozdíl poloměru obvod rozdíl obvodu
originální rozměr 225 50 17 113 mm 2063 mm
alternativní rozměr 125 80 18 100 mm +0 mm 2065 mm +2 mm +0,10 %
alternativní rozměr 125 90 17 113 mm 0 mm 2063 mm 0 mm 0,00 %
alternativní rozměr 125 70 19 88 mm +0 mm 2066 mm +3 mm +0,15 %
Ale možná uvažuju špatně, kdyžtak mě oprav.
Protože když porovnám originál a dojezdovku 145/80 r18, tak to nevychází:
šířka pneu série průměr ráfku výška pneu rozdíl poloměru obvod rozdíl obvodu
originální rozměr 225 50 17 113 mm 2063 mm
alternativní rozměr 145 80 18 116 mm +16 mm 2165 mm +102 mm +4,94 %
Podle mě je správně 125/80 r18 nebo 125/90 r17 nebo 125/70 r19
šířka pneu série průměr ráfku výška pneu rozdíl poloměru obvod rozdíl obvodu
originální rozměr 225 50 17 113 mm 2063 mm
alternativní rozměr 125 80 18 100 mm +0 mm 2065 mm +2 mm +0,10 %
alternativní rozměr 125 90 17 113 mm 0 mm 2063 mm 0 mm 0,00 %
alternativní rozměr 125 70 19 88 mm +0 mm 2066 mm +3 mm +0,15 %
Ale možná uvažuju špatně, kdyžtak mě oprav.
eauto1.cz píše:Tak ta malá dojezdovka šla pryč a konečně jsem po týdnu shánění sehnal dojezdovou rezervu přímo na SAIII
Orientačně je vysoká 68cm (né 64!) Ty fotky klamou,metrem to nelze přesně změřit,ale 64 jsou malé a SAIII potřebuje velké 68. Ty jsou většinou už na Audi a Audi má u těch velkých kol zase střed 66.1 ale SAIII má 57,1 to je třeba vědět , stejně jako šířku disku viz níže:
5x112 R18H2 4J (né 3,5J) ET 27,5
Continental 145/80/R18 99M
a hustí se na 4,2 KPA
Až bude čas, vyřeším uchycení a zástavbu ve voze.
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: náhradní kolo, opravná sada - jak řešit problematiku defektu
Maxie: Z důvodu následného dovybavení nevím ani originální číslo dílu, ani zda to co tam mám je korektní.
Čapík:
Běžně to není ve výbavě žádné verze Sharan 7N, je to příplatková výbava.
Zvedák 7N0011031
klika zvedáku 7N0011031A
obal na nářadí 7N0601703
2 stop klíny pro kola ocelové skládací 7L0860321A
a klíč na kola číslo 19 mm
Čapík:
Běžně to není ve výbavě žádné verze Sharan 7N, je to příplatková výbava.
Zvedák 7N0011031
klika zvedáku 7N0011031A
obal na nářadí 7N0601703
2 stop klíny pro kola ocelové skládací 7L0860321A
a klíč na kola číslo 19 mm
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: náhradní kolo, opravná sada - jak řešit problematiku defektu
Inspiračka na dovču:
Asi to nebude na denní ježdění, ale na dálky, když se bere na dovču ten box, tak proč ne i rezervu.
A po republice stačí ta dojezdovka v kufru.
Měl to už Golf3 Syncro 4x4, a pak i T4, Touareg...
Teď se prodává na T5 nosič na dveře, upevňovací set pro rezervu, snowboard:
více info klikni zde
viz foto Možná že mají v nabídce i na Sharana 7N...
Pokud ne, dal by se použít origo nosič kol... -Fungovat by to mohlo tak, že se nosič nechá zavřený a na něj se vyrobí uchycení.
-nebo na box nosič Thule na páté dveře
-nebo úpravou toho T5 nosiče
-nebo to vyrobit od a do z...
-nebo na střešní lyžiny dát příčníky a na ně nějaký bytelnější rám, kam se kromě klasického boxu dá i rezerva, styl "Land Rover"
Asi to nebude na denní ježdění, ale na dálky, když se bere na dovču ten box, tak proč ne i rezervu.
A po republice stačí ta dojezdovka v kufru.
Měl to už Golf3 Syncro 4x4, a pak i T4, Touareg...
Teď se prodává na T5 nosič na dveře, upevňovací set pro rezervu, snowboard:
více info klikni zde
viz foto Možná že mají v nabídce i na Sharana 7N...
Pokud ne, dal by se použít origo nosič kol... -Fungovat by to mohlo tak, že se nosič nechá zavřený a na něj se vyrobí uchycení.
-nebo na box nosič Thule na páté dveře
-nebo úpravou toho T5 nosiče
-nebo to vyrobit od a do z...
-nebo na střešní lyžiny dát příčníky a na ně nějaký bytelnější rám, kam se kromě klasického boxu dá i rezerva, styl "Land Rover"
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 25.02.2016 18:26
Re: náhradní kolo, opravná sada - jak řešit problematiku defektu
Eauto1:
Kde si sehnal nakonec tu rezervu a pasuje k 18 kam?
Sveho Sharana dostanu v pulce července a pak hned jedu Chorvatsko, Bosna, Černá Hora a tam v noci ten servis neni ani do 200 km
Diky
Edit:
Muzes jeste prosim vyfotit umisteni v kufru a to dvojite dno z octavie? Diky diky diky
Kde si sehnal nakonec tu rezervu a pasuje k 18 kam?
Sveho Sharana dostanu v pulce července a pak hned jedu Chorvatsko, Bosna, Černá Hora a tam v noci ten servis neni ani do 200 km
Diky
Edit:
Muzes jeste prosim vyfotit umisteni v kufru a to dvojite dno z octavie? Diky diky diky