ELEKTRO: ACC Aktivní radarový tempomat - Zkušenosti, opravy, dovybavení
Napsal: 17.02.2016 20:51
ELEKTRO: ACC Aktivní radarový tempomat - Zkušenosti, opravy, dovybavení
ACC Dává pozor na odstup od vpředu jedoucího vozu.
Automatická regulace odstupu ACC, která je součástí výbavy na přání, Vám v novém voze Sharan může ušetřit spoustu stresu při jízdě po silnici i po dálnici. Systém až do rychlosti 160 km/h automaticky udržuje (v rámci daných možností) přednastavený odstup od vpředu jedoucího automobilu a reguluje přitom rychlost Vašeho vozu.
Zdroj: http://www.volkswagen.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Multikolizní brzda. Udržuje pozornost při vzájemných kolizích. Se v novém voze Sharan aktivuje v případě, že řidič po srážce nereaguje dostatečně rychle. Systém může po nárazu prostřednictvím okamžité aktivace brzd zabránit případným následným kolizím. Multikolizní brzda je navíc v rámci možností daných systémem schopna zabránit tomu, aby se automobil dostal do smyku. Cestující v novém voze Sharan tak v ideálním případě neutrpí žádná zranění, která by byla způsobena následnými kolizemi a ani ostatní účastníci provozu nepřijdou
k újmě. Řidič přitom má kdykoli možnost prostřednictvím dotyku pedálů plynu nebo brzdy činnost systému ukončit.
Multikolizní brzda je u nového vozu Sharan od mr2016 součástí sériové výbavy.
Zdroj http://www.volkswagen.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Front Assist: Dává pozor na to, co se děje před automobilem.
Při nouzovém brzdění může rozhodovat každý metr. Systém sledování okolí vozu "Front Assist" (výbava na přání) v ideálním případě zabrání, aby ke kritické situaci vůbec došlo. A v případě, že taková situace přece jen nastane, "Front Assist" v rámci daných možností dokáže zkrátit brzdnou dráhu.
Systém průběžně měří odstup od vpředu jedoucího vozidla. V případě, že vzdálenost k němu je tak malá, že by mohlo dojít k nehodě z nedobrzdění, varuje řidiče akusticky a také krátkým brzdným rázem.
Jestliže řidič na tyto signály nereaguje je zahájeno brzdění vozu. Současně se systém připraví na nouzové brzdění, takže následný i lehký dotek pedálu brzdy vyvolá intenzivní reakci. A nedá-li se již kolizi zabránit, může vždy alespoň zmírnit její následky.
Zdroj: http://www.volkswagen.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-----------------------------------------------------------------------
Jak se vám jezdí s ACC? Min. rychlost Kdy ACC funguje?
Už ho někdo dovybavoval?
ACC Dává pozor na odstup od vpředu jedoucího vozu.
Automatická regulace odstupu ACC, která je součástí výbavy na přání, Vám v novém voze Sharan může ušetřit spoustu stresu při jízdě po silnici i po dálnici. Systém až do rychlosti 160 km/h automaticky udržuje (v rámci daných možností) přednastavený odstup od vpředu jedoucího automobilu a reguluje přitom rychlost Vašeho vozu.
Zdroj: http://www.volkswagen.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Multikolizní brzda. Udržuje pozornost při vzájemných kolizích. Se v novém voze Sharan aktivuje v případě, že řidič po srážce nereaguje dostatečně rychle. Systém může po nárazu prostřednictvím okamžité aktivace brzd zabránit případným následným kolizím. Multikolizní brzda je navíc v rámci možností daných systémem schopna zabránit tomu, aby se automobil dostal do smyku. Cestující v novém voze Sharan tak v ideálním případě neutrpí žádná zranění, která by byla způsobena následnými kolizemi a ani ostatní účastníci provozu nepřijdou
k újmě. Řidič přitom má kdykoli možnost prostřednictvím dotyku pedálů plynu nebo brzdy činnost systému ukončit.
Multikolizní brzda je u nového vozu Sharan od mr2016 součástí sériové výbavy.
Zdroj http://www.volkswagen.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Front Assist: Dává pozor na to, co se děje před automobilem.
Při nouzovém brzdění může rozhodovat každý metr. Systém sledování okolí vozu "Front Assist" (výbava na přání) v ideálním případě zabrání, aby ke kritické situaci vůbec došlo. A v případě, že taková situace přece jen nastane, "Front Assist" v rámci daných možností dokáže zkrátit brzdnou dráhu.
Systém průběžně měří odstup od vpředu jedoucího vozidla. V případě, že vzdálenost k němu je tak malá, že by mohlo dojít k nehodě z nedobrzdění, varuje řidiče akusticky a také krátkým brzdným rázem.
Jestliže řidič na tyto signály nereaguje je zahájeno brzdění vozu. Současně se systém připraví na nouzové brzdění, takže následný i lehký dotek pedálu brzdy vyvolá intenzivní reakci. A nedá-li se již kolizi zabránit, může vždy alespoň zmírnit její následky.
Zdroj: http://www.volkswagen.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-----------------------------------------------------------------------
Jak se vám jezdí s ACC? Min. rychlost Kdy ACC funguje?
Už ho někdo dovybavoval?