AdBlue

Moderátor: čapik

Odpovědět
Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, ADITIVA - AdBlue

Příspěvek od eauto1.cz »

Nové MQB to umí, ale Sharan je jiná platforma, takže buď to nejde,
a nebo to jde, ale nikomu se to řešení nechce vymyslet, když s tím stráví 50hodin a nikdo mu to nezaplatí. (deset lidí je málo)
Za 10let až těch aut bude mraky, tak to třeba půjde.
Úplně stejně to bylo u dvojkového sharanu s dojezdovými KM.
Taky to nikdo neuměl od roku 2000 snad osm let. A od té doby to je maličkost. :)

Mám takovou kostrbatou pomůcku:
Já to řeším tak, že to co 7.500km doleju doplna.
Vidím to dle oleje, ten vidíš na maxidotu 15.000km nový olej, šup plno adblue
a při 7500doleju zase do plna
a pak při výměně oleje zase do plna a reset intervalu oleje na 15000 a jedeš zase dokola.
Tím pádem je tam furt plná nebo poloplná AdBlue nádrž a dojezd mě nezajímá a je to dobré pro ten vyhřívač, že tam není málo...
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

mmatysekk
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 06.03.2015 22:18

Re: MOTOR, ADITIVA - AdBlue

Příspěvek od mmatysekk »

zobrazit stav AdBlue Sharan neumí, protože dokáže snímat jen 3 stavy - plná, dosažení rezervy a prázdná nádrž. Pokud by to dokázal zobrazit, tak je to stejně jen nějký výpočet a s realitou to nemůže mít nic společného. Takže se ani nesnažte to tam nějak dohrát :-) i dojezd z rezervy je pouze "vypočtený odhad", takže bych tomu taky moc nevěřil...Na krátké trasy to vydží déle, protože než se zahřeje motor, tak to nevstřikuje...
Auta s platformou MQB (nevím jestli generelně všechny MQB) mají pravděpodobně druhou generaci tohoto systému, který měří hladinu kontinuálně.
VW Sharan 2.0 TDI 125kW BMT 2012 Highline

ramoon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 147
Registrován: 17.11.2008 15:49
Bydliště: Bratislava

Re: MOTOR, ADITIVA - AdBlue

Příspěvek od ramoon »

Tak nakoniec som zavadu vyhrievania AdBlue dal opravit v Seate. Opravna sada cca 210€ a s robotou to bolo 290€. Vymenili to za dve hodiny.
Seat Alhambra III 7N Style 2012 2.0 TDI CR 140 K/103 KW ECOMOTIVE DSG

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, ADITIVA - AdBlue

Příspěvek od eauto1.cz »

To jde.
Měnili tedy celý ten "válec" čili vnitřek pomocí opravného setu: 7N0198970A ?
Dali Ti zpět ten špatný, že bychom zjistili číslo dílu toho čidla teploty a toho vyhřívače?
Jedná se o snímač teploty adblue přímo v nádrži G685 který je součástní setu s vyhříváním adblue?
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

ramoon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 147
Registrován: 17.11.2008 15:49
Bydliště: Bratislava

Re: MOTOR, ADITIVA - AdBlue

Příspěvek od ramoon »

Po tom vadnom som netuzil. Cidlo je vraj zaliate a nieje mozne ho vymenit. Dostal som sukromnu spravu od cloveka co pracoval v tej spolocnosti v CZ v ktorej sa to vyraba a udajne je cidlo zaliate v hmote. Technologicky udajne sa to zalieva za horuca co vadi cidlu a skor alebo neskor sa cidlo pokazi a je nutne zakupit opravarensku sadu s cidlom a vyhrievanim.
Seat Alhambra III 7N Style 2012 2.0 TDI CR 140 K/103 KW ECOMOTIVE DSG

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, ADITIVA - AdBlue

Příspěvek od eauto1.cz »

Teď jen doufejme, že zareagovali a už ty opravárenské sady vyrábí lepší technologií.
Pokud ne, tak je to zas na chvíli, uteče cca "pět" let a 200euro cink!
Mi taky psal dotyčný člověk, ale tak když jsem před asi 15ti lety opravil kdysi čidlo ESP, které bylo taky zalité pod 1cm hrubou vrstvou čehosi,
tak nevěřím, že by nešlo vyměnit teplotní čidlo v hodnotě jednoho eura.
I nerozebíratelný spoj jde rozebrat, akorát to chce umět.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Rumun13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 31.05.2016 13:02

Re: MOTOR, ADITIVA - AdBlue

Příspěvek od Rumun13 »

Ahojte, rovnaky problem s rovnakou chybovou hlaskou.

Uznavam, je jednoduche kupit sadu, ale neskusal niekto nahodou natakovat AdBlue doplna a nasledne dat vymazat kontrolku?

Co radite, mam to nechat vymenit alebo pockat, kym to nezacne odpocitavat dojazd, aj napriek tomu, ze bude AdBlue plne?

Diky za radu.
WP_20160530_001.jpg

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: AdBlue

Příspěvek od čapik »

zkoušel někdo tankovat ADBLUE na benzínce? Taky až se naplní nádrž, tak to cvakne a přestane téct (jako u PHM)?
My fast doesn´t like hondas * * * * *

MiraT
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 26.06.2016 20:44

Re: AdBlue

Příspěvek od MiraT »

Taky mám vadné čidlo teploty, opr. sada už je nachystaná na výměnu.Měřil jsem parametry nového čidla a neměl by být problém ho sehnat a vyměnit.Opravdu je zalité v plastu, takže oprava půjde trochu destrukčním způsobem.Dám vědět jestli se mi to špatné podaří rozkuchat a vyměnit.

Rumun13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 31.05.2016 13:02

Re: AdBlue

Příspěvek od Rumun13 »

čapik píše:zkoušel někdo tankovat ADBLUE na benzínce? Taky až se naplní nádrž, tak to cvakne a přestane téct (jako u PHM)?
Ja som to skusal pred 2 tyzdnami. Pistol na pumpe nemala presny adapter do nadrze, takze som s tym trochu bojoval, ale nakoniec som tam natlacil plnu.

Ak ti sadne pistol do nadrze, tak by to malo cvaknut.

Mne to cvakalo furt, ale plnu nadrz som nemal (ako pisem, trocha som s tym bojoval). Nasiel som si vsak polohu, kedy mi cidlo necvakalo a AdBlue som pomalicky tankoval.
Nakoniec som tam dostal 10Litrov, takze v nadrzi som mal asi 7l.

Pumpar mi povedal, ze niekomu to natankovat ide a niekomu nie, zalezi od nadrze AdBlue.

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: AdBlue

Příspěvek od čapik »

tak jsem nakonec vzal 1,89 L flašku od VW s ADBLUE. Po cca 9tis. km jsem to tam zašrouboval a zacvakl a vzalo si to cca 1,7L. Zbytek ani ťuk. Pak jsem to zkusil ještě jednou a vzalo to tak 0,1dcl (prostě malinko). Je možný, aby ta spotřeba byla až tak malá? Nebo dělám něco špatně?

A to jsem měl v záloze připravenej ten 10L barel....
My fast doesn´t like hondas * * * * *

volant
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 12.10.2014 10:02
Bydliště: Stetten AG-CH

Re: AdBlue

Příspěvek od volant »

Záleží,co máš za motor,já jsem nechal dolít po 16000 km a vzalo to 6 litrů.Asi po měsíci mi přišel dopis,že mám ten emisně postižený motor,189 tak to stříká jen při stojícím vozidle a možná to tam občas něco foukne,aby nezarostli trysky. :D
Alhambra III 2,0 TDI style,130KW

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: AdBlue

Příspěvek od čapik »

volant píše:Záleží,co máš za motor,já jsem nechal dolít po 16000 km a vzalo to 6 litrů.Asi po měsíci mi přišel dopis,že mám ten emisně postižený motor,189 tak to stříká jen při stojícím vozidle a možná to tam občas něco foukne,aby nezarostli trysky. :D
jo, sorry, zapomněl jsem napsat motor - 2,0 TDI 103KW CFF - emisně to je prý postiženo také, ale zatím prý není připraven software. Zarazila mě tak nízka spotřeba AdBlue....

Btw. Ty už jsi byl na přehrání softu? Co se změnilo?
My fast doesn´t like hondas * * * * *

volant
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 12.10.2014 10:02
Bydliště: Stetten AG-CH

Re: AdBlue

Příspěvek od volant »

Na přehrání softu jsem nebyl,není připraven,pokud nebude povinný,ani ho nebudu chtít,pokud teda nedostanu kompenzaci jak v americe,auto jede dobře,žere málo,pochybuju že to tak zůstane i s novým softem. :baseball:
Alhambra III 2,0 TDI style,130KW

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: AdBlue

Příspěvek od eauto1.cz »

Kdo první vyrobí přestavbu pro tankovací otvor jak to má být, z jiného auta?
Stačí objednat ND z Passata, Q2 (foto) nebo jiných aut a trošku improvizovat...
Největší problém je asi nádrž na opačné straně, než je tankovací otvor, v cestě je výfuk a případně kardan, ale když se chce, všechno jde!
Zezadu je místa dost a šlo by to klidně i až za zadní skříní 4motion...
Nějaká plastová hadice, izolace proti teplu od výfuku a fertig.
Přílohy
00auq281_578b1825c0f65.jpg
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Odpovědět

Zpět na „Motor“