AdBlue
Moderátor: čapik
-
- Nový člen
- Příspěvky: 48
- Registrován: 12.07.2009 12:48
- Bydliště: Bratislava
Re: AdBlue
Len pre doplnenie. Do firmy sme dostali novu Alhambru 2017 a ta na palubnom pocitaci ukazuje dojazd AdBlue permanentne hned po palive.
Zdravim Vlado.
Sharan 4motion 2.0 TDI 2011
LR Discovery2 TD5 r.2000
Sharan 4motion 2.0 TDI 2011
LR Discovery2 TD5 r.2000
-
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 26.07.2016 17:26
Re: AdBlue
Taaaakze lrn upozornujem, ze ked som nalial adblue a auto si to nevšimlo, tak nakoniec nebol problém v tom vyhrievacom telese, mimochodom v Bratislave to stojí v VW servise 231 diel a 104 praca. Ja som mal problém , ze sa o vyfuk prepalil kabel na spodu auta. 78Eur sada kablov a cca 100eur robota. Pre tych co by naslepo chceli kupit to vyhrievanie. Nelutuj prachy za diagnostiku.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 06.06.2012 00:40
- Bydliště: Davle
Re: AdBlue
Zdravím
doplnil jsem asi před 1000km AD výstrahy s odečítáním zmizely. Najednou se rosvítila kontrolka motoru a AD to napsalo dojezd 1000. ( možná 1050 )
Na diagnostice to píše P204700 Vstřikovací ventil pro redukční prostředek, řada válců 1 - přerušení
Co je to zas za problém netuší někdo??
Díky L.
Po přečtení všech diskuzí asi problém s vyhříváním, nebo přehrát sw???
Musí se po výměně tělesa něco vymazat diagnostikou?? Nebo to začne makat samo.
Díky L.
ODSTRANĚNO !!!!!
Byl jsem dnes objednán na Jarov. Když jsem přijel technik mi řek, že nemaj volno a že se dostane auto na diagnostiku až v pátek.
Tak jsem se otočil a šel koumat a hle u vstřikovače ADBLUE upadlej - uhnilej drátek. No silnější tam pod auto už dát nemohli.
Takže přepinovat nasadit vymazat chyby a hle vše zhaslo a je to OK. Na Jarově strašili s 10-20k.
Nu určitě by to tak stálo .
Takže závada P204700 Vstřikovací ventil pro redukční prostředek, řada válců 1 - přerušení kontrolovat zespodu u vstřikovače konektor.
L.
doplnil jsem asi před 1000km AD výstrahy s odečítáním zmizely. Najednou se rosvítila kontrolka motoru a AD to napsalo dojezd 1000. ( možná 1050 )
Na diagnostice to píše P204700 Vstřikovací ventil pro redukční prostředek, řada válců 1 - přerušení
Co je to zas za problém netuší někdo??
Díky L.
Po přečtení všech diskuzí asi problém s vyhříváním, nebo přehrát sw???
Musí se po výměně tělesa něco vymazat diagnostikou?? Nebo to začne makat samo.
Díky L.
ODSTRANĚNO !!!!!
Byl jsem dnes objednán na Jarov. Když jsem přijel technik mi řek, že nemaj volno a že se dostane auto na diagnostiku až v pátek.
Tak jsem se otočil a šel koumat a hle u vstřikovače ADBLUE upadlej - uhnilej drátek. No silnější tam pod auto už dát nemohli.
Takže přepinovat nasadit vymazat chyby a hle vše zhaslo a je to OK. Na Jarově strašili s 10-20k.
Nu určitě by to tak stálo .
Takže závada P204700 Vstřikovací ventil pro redukční prostředek, řada válců 1 - přerušení kontrolovat zespodu u vstřikovače konektor.
L.
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: AdBlue
By mě zajímalo, zda nové modely, co ukazují AdBlue dojezd i při plné nádrži AdBlue, tak mají jen jiný sw, nebo jen jiné kódování, nebo mají i plovák v nádrži AdBlue a zda to lze jednoduše přestavět nebo to je zas problém na on-line diagnostiku.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- Honzapraha
- Jezdec
- Příspěvky: 391
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: AdBlue
myslím že to je už novější generace čerpadel
Volejte 775668906 nebo pište na mail protranscar@email.cz díky!
!!!Na sz reaguji(pokud vubec)se zpožděním!!!
!!!Na sz reaguji(pokud vubec)se zpožděním!!!
- Honzapraha
- Jezdec
- Příspěvky: 391
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: AdBlue
http://www.ebay.co.uk/itm/VW-SKODA-AUDI ... 2294522949" onclick="window.open(this.href);return false;
Volejte 775668906 nebo pište na mail protranscar@email.cz díky!
!!!Na sz reaguji(pokud vubec)se zpožděním!!!
!!!Na sz reaguji(pokud vubec)se zpožděním!!!
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: AdBlue
5Q0131969B 7N 2016-novější,
nekompatibilní s VW Sharan 7N 2010-15, otázka je, co je potřeba, aby to šlo
nekompatibilní s VW Sharan 7N 2010-15, otázka je, co je potřeba, aby to šlo
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- Honzapraha
- Jezdec
- Příspěvky: 391
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: AdBlue
myslim že u té nové generace jsou i jiné vstřikovače adblue,chlazené vodou.
pokud byses dotoho chtěl opravdu pustit tak čerpadlo vstřik i něaké další drobnosti asi najdu,udělal bych special vývojové ceny.
pokud byses dotoho chtěl opravdu pustit tak čerpadlo vstřik i něaké další drobnosti asi najdu,udělal bych special vývojové ceny.
Volejte 775668906 nebo pište na mail protranscar@email.cz díky!
!!!Na sz reaguji(pokud vubec)se zpožděním!!!
!!!Na sz reaguji(pokud vubec)se zpožděním!!!
- Bobik_a
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 30.01.2011 21:19
Re: AdBlue
eauto1.cz píše:Kdo první vyrobí přestavbu pro tankovací otvor jak to má být, z jiného auta?
Stačí objednat ND z Passata, Q2 (foto) nebo jiných aut a trošku improvizovat...
Největší problém je asi nádrž na opačné straně, než je tankovací otvor, v cestě je výfuk a případně kardan, ale když se chce, všechno jde!
Zezadu je místa dost a šlo by to klidně i až za zadní skříní 4motion...
Nějaká plastová hadice, izolace proti teplu od výfuku a fertig.
Už jste taky dostali dopis z MD, že se jménem importéra VW group omlouvají, ale že si máte nechat v servise přehrát software (že Vámi zakoupený OA má podvodný software? (Jinak již několikrát jsem podepisoval v servise revers, že s úpravou software nesouhlasím).
Tak jsem jim odpověděl, že až mi vymění nádrž na palivovou soustavu na pohodlné tankovaní AdBlue přes tankovací dvířka (obdoba foto) a zaručí mi bezproblémový chod motoru a výfukového systému (DPF) - tzn. budou ručit zárukou na výměnu, takže si to nechám neprodleně přehrát.
Odpověď byla, že o něčem takovém importér neuvažuje. Na odpověď že se zvýší spotřeba AdBlue, bylo odepsáno, že mi dají 5x náplň AdBlue v autorizovaném servisu zdarma. Prostě normální výsměch!!! Spotřeba se zvýší 3-5x a o tom co to udělá mimo jiné s DPF nikdo radši neuvažuje... stavěný byl údajně na cca 300tkm.
Jinak ty dvířka na foto jsou dost velký.. Takže by si asi musel párat plechy a dělat větší otvor, bo by se ti do stávajicí "šachty" na PHM asi tankovací hrdlo na AdBlue nevešlo.. "Umělce" co vymyslel tankovaní AdBlue v kufru (po nuceném vyklopení 3.řady sedadel) by měli ve VW pověsit za "gule do průvanu"!!! a nebo
VW je už minulost...
- Bobik_a
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 30.01.2011 21:19
Re: AdBlue
Hoj,
nevíte někdo kdy začne hláška dojezd AdBlue na MaxiDOTu - myslím při kolika ltr AdBlue v nádrži?
Díky M.
nevíte někdo kdy začne hláška dojezd AdBlue na MaxiDOTu - myslím při kolika ltr AdBlue v nádrži?
Díky M.
VW je už minulost...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 48
- Registrován: 12.07.2009 12:48
- Bydliště: Bratislava
Re: AdBlue
Zdielam skusenosti. Naskocila mi chyba P202A 00 [237] - Open Circuit tak som ju vymazal ale po mesiaci znova a kedze sa blizi december objednal som od Honzapraha (diki) iba heater a nie cely set. Montaz prebehla v poriadku vdaka fora a hlavne maxie (diki) ktory to popisal vycerpavajuco. Akurat moj postrteh. Stary heater mal 220ohm a po tresknuti o stol 7ohm (studak vo vnuti). Novy ma 2ohm takze do heateru tecie prud okolo 6A. Pripojenie kablov si zasluzi pozornost. Kable z heateru su ocelove zrejme proti oxidacii a z auta vedu klasicke medene. Povodne bola pouzita medena krimpovacia trubka ale nemam krimpovacie klieste. Ja som volil spoj z rozobratej cokoladky (vid foto) a potom cele zafukal lepiacou zmrstovacou trubkou.
Bateriu som pri demontazi neodpajal, nakoniec vymal chyby a zatial ok.
Bateriu som pri demontazi neodpajal, nakoniec vymal chyby a zatial ok.
Zdravim Vlado.
Sharan 4motion 2.0 TDI 2011
LR Discovery2 TD5 r.2000
Sharan 4motion 2.0 TDI 2011
LR Discovery2 TD5 r.2000
-
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 10.07.2013 21:48
- Bydliště: Teplice nad Metují
Re: AdBlue
chlapi a prosímvás, jak tohle funguje v zimě, když je třeba tejden mínus 15 stupňů? Sajrajt zamrzá při -11, takže to vyhřejvá i při stání auta? Jako že když 6A valím do nádrže s přestávkama řekněme i jen 10 hodin, tak pak nenastartuju
Sharan I 98 1,9, trošku zanedbanej, ale náš
Sharan III 2013 2,0
Sharan III 2013 2,0
- maxie
- Člen klubu
- Příspěvky: 432
- Registrován: 22.10.2007 16:44
- Bydliště: Mohelnice(SU)
Re: AdBlue
Není zač Vladob8 , jsem rád že jsem mohl být užitečný:-)
Jinak od výměny toho čuramentu zatím 8tis.km a bez chyby, takže berte sady od Honzapraha dokud jsou... každého to jednou čeká...
A co se týká toho vyhřívání, tak to vyhřívá jen s nastartovaným motorem(nebo klíčkem v poloze II). Vstřikování probíhá taky až po ohřátí motoru a výfuku na určité parametry a do té doby se močovina v nádrží dostatečně prohřeje...
Jinak od výměny toho čuramentu zatím 8tis.km a bez chyby, takže berte sady od Honzapraha dokud jsou... každého to jednou čeká...
A co se týká toho vyhřívání, tak to vyhřívá jen s nastartovaným motorem(nebo klíčkem v poloze II). Vstřikování probíhá taky až po ohřátí motoru a výfuku na určité parametry a do té doby se močovina v nádrží dostatečně prohřeje...
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: AdBlue
AdBlue měl i Sharan II 2.0TDI v posledních verzích nebo třeba Peugeot 406 2.2 HDI někdy před 15ti lety a mraky dalších aut
ale tehdy tam nebyla uživatelsky doplňovací náplň, nýbrž celoživotní.
Vydrželo to třeba 200.000km a pak servis a výměna nádržky nebo její doplnění a ta nádržka měla řádově okolo cca 5L a byla tajně někde zašitá že ani mechanici nevěděli, že tam je!
5L na 200.000km, ano.
Sharan od 2010 žral asi 5-10L na 10.000km
Z toho je zřejmé, že se AdBlue v zájmu ekologie dávkuje čím dál více.
Nyní Euro6 nebo po dielelgate upravené Euro5 dávkují daleko víc a spotřeba AdBlue se zvyšuje.
Zajímalo by mě, zda se dá na diagnostice změnit dávkování tak, aby klesla spotřeba AdBlue.
Ví někdo? Teoreticky by mělo jít nastavit podmínky jako jsou buď množství nebo časový interval nebo rozmezí teplot kdy se dávkuje a pod.
Potom by šlo dosáhnout většího dojezdu na nádrž AdBlue jeho menší spotřebou.
Kdo má diagnostiku, tak může hledat
ale tehdy tam nebyla uživatelsky doplňovací náplň, nýbrž celoživotní.
Vydrželo to třeba 200.000km a pak servis a výměna nádržky nebo její doplnění a ta nádržka měla řádově okolo cca 5L a byla tajně někde zašitá že ani mechanici nevěděli, že tam je!
5L na 200.000km, ano.
Sharan od 2010 žral asi 5-10L na 10.000km
Z toho je zřejmé, že se AdBlue v zájmu ekologie dávkuje čím dál více.
Nyní Euro6 nebo po dielelgate upravené Euro5 dávkují daleko víc a spotřeba AdBlue se zvyšuje.
Zajímalo by mě, zda se dá na diagnostice změnit dávkování tak, aby klesla spotřeba AdBlue.
Ví někdo? Teoreticky by mělo jít nastavit podmínky jako jsou buď množství nebo časový interval nebo rozmezí teplot kdy se dávkuje a pod.
Potom by šlo dosáhnout většího dojezdu na nádrž AdBlue jeho menší spotřebou.
Kdo má diagnostiku, tak může hledat
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- Bobik_a
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 30.01.2011 21:19
Re: AdBlue
Zdarec,
tak i já jsem rozšířil řady měničů "nesmyslu" na vyhřívání AdBlue v nádrži.. taktéž od Honzy (DíKy).
Nedávno jsem se ptal, při kolika ltr. AdBlue v nádrži se rozsvěcuje na MaxiDOTu hláška o dolití. Důvod je jednoduchý - nalil jsem jen 4,5ltr a nic pořád nesvítí.. (od výměny jsem najel něco kolem 1,5tkm). Kdo jste měnil vyhřívání, už jste někdy viděli hlášku pro dolití AdBlue?
Dík M.
PS: postřeh z montáže:
1) pokud se mění jen vyhřívání, je dobré si sehnat - stahovací pásky, teplosmršťovačku, lisovací trubičky - nepočítejte vlivem materiálu lankového kablíku čidla s letováním! (nejde to ).. Nebo nějakým jiným vhodným mechanickým spojením, přetaženým smršťovačkou (já ještě konce smršťovačky zalepil silikonem, jako u origo spoje)
2) při opětovné montáži celého válce a dotažení převlečné (velké) matice, je potřeba dodržet polohu víka válce v nádrži - jinak se při snaze o montáž celé nádrže pod auto nedomluvíte s řidící jednotkou
3) při demontáži nádrže v jednom "člováku" je lepší když bude prázdná, né jako u mně plná , málem sem si stříknul, tak jsem pod to vrazil pojízdný zvedák
tak i já jsem rozšířil řady měničů "nesmyslu" na vyhřívání AdBlue v nádrži.. taktéž od Honzy (DíKy).
Nedávno jsem se ptal, při kolika ltr. AdBlue v nádrži se rozsvěcuje na MaxiDOTu hláška o dolití. Důvod je jednoduchý - nalil jsem jen 4,5ltr a nic pořád nesvítí.. (od výměny jsem najel něco kolem 1,5tkm). Kdo jste měnil vyhřívání, už jste někdy viděli hlášku pro dolití AdBlue?
Dík M.
PS: postřeh z montáže:
1) pokud se mění jen vyhřívání, je dobré si sehnat - stahovací pásky, teplosmršťovačku, lisovací trubičky - nepočítejte vlivem materiálu lankového kablíku čidla s letováním! (nejde to ).. Nebo nějakým jiným vhodným mechanickým spojením, přetaženým smršťovačkou (já ještě konce smršťovačky zalepil silikonem, jako u origo spoje)
2) při opětovné montáži celého válce a dotažení převlečné (velké) matice, je potřeba dodržet polohu víka válce v nádrži - jinak se při snaze o montáž celé nádrže pod auto nedomluvíte s řidící jednotkou
3) při demontáži nádrže v jednom "člováku" je lepší když bude prázdná, né jako u mně plná , málem sem si stříknul, tak jsem pod to vrazil pojízdný zvedák
VW je už minulost...