AdBlue
Moderátor: čapik
-
- Nový člen
- Příspěvky: 48
- Registrován: 12.07.2009 12:48
- Bydliště: Bratislava
Re: AdBlue
Na obcasnu domacu diagnostiku ti staci cina z Aliexpress za cca. 20€. Vola sa to VCDS 16.8.3 alebo 17.1.3
Zdravim Vlado.
Sharan 4motion 2.0 TDI 2011
LR Discovery2 TD5 r.2000
Sharan 4motion 2.0 TDI 2011
LR Discovery2 TD5 r.2000
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 07.06.2017 09:12
- Bydliště: Varnsdorf
Re: AdBlue
Přídávám se také s problémem P202B, VW Sharan 7N r.v.2012 103kw, najeto cca 200tis, koupil jsem ale od uživatele Honzapraha (protranscar@email.cz) nabízené nahradní čidlo, cca za 2tis, výměna není náročná a zatím ujeto 600km a bez problému... žádná chyba... SUPER... takže doufám, že to tak zůstane... kdo bude mít tedy stejný problém jednoznačně DOPORUČUJI obrátit se na Honzu!!! Je ochotný a po objednání bylo čidlo druhý den u mě!! Ještě jednou díky a doufám, že zas bude chvilku klid
-
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 10.07.2013 21:48
- Bydliště: Teplice nad Metují
Re: AdBlue
já jsem ho zatím neměnil, protože než jsem se k tomu dostal, kontrolka zhasnula. Asi jen sporadická chyba, takže to zatím odkládám jinak taky mám těleso od Honzy a expresní dodání lze jedině potvrdit
Sharan I 98 1,9, trošku zanedbanej, ale náš
Sharan III 2013 2,0
Sharan III 2013 2,0
- maxie
- Člen klubu
- Příspěvky: 432
- Registrován: 22.10.2007 16:44
- Bydliště: Mohelnice(SU)
Re: AdBlue
Honza poslal čidlo obratem, za což mu děkuji. K výměně se snad dostanu o víkendu, zkusím něco nafotit a dát to sem.
Jinak mě chyba taky naskakovala a zmizela a frekvence se zvyšuje, vyskakuje do 100km od smazání, chystám se za měsíc na delší štreku, tak to raději vyměním teď, abych pak nastartoval, až budu 1000km od baráku.
Jinak mě chyba taky naskakovala a zmizela a frekvence se zvyšuje, vyskakuje do 100km od smazání, chystám se za měsíc na delší štreku, tak to raději vyměním teď, abych pak nastartoval, až budu 1000km od baráku.
- maxie
- Člen klubu
- Příspěvky: 432
- Registrován: 22.10.2007 16:44
- Bydliště: Mohelnice(SU)
Re: AdBlue
Tak vyměněn vyhřívací element s čidlem a savicí, ale bylo to peklo - vzalo mi to 5 hodin času a nervy, ale povedlo se a snad to vydrží.
Sundat nárazník je to nejjednodušší - snad jen 2 šrouby, co drží rožky nárazníku v podběhu jsou pod blbým úhlem, ani vidět tam není, pokud nemáte auto na zvedáku(a když ho chcete nahmatat, máte oči plné písku z podběhu), nejlíp to trefit s pružným nástavcem. Povolit nádrž, tři šrouby - hlava 13. Vycukat nádrž ven, jde to líp, když sundáte víčko z nalévacího hrdla. Pak jsem se snažil co nejopatrněji rozpojit konektory, které vadí přístupu k válci(všechno je zatvrdlé prachem a jemným pískem) - těch konektorů je tam asi sto tisíc a měl jsem strach, abych neulomil nějakou závlačku, nevytrhnul drátek,...
Když nic nebrání, povolit víčko válce - to jde taky ztuha, pokud na to nemáte aspoň klíč na filtry.
Pak zjistíte, že pod víčkem je všechno zkroucené, aby to tam vešlo, takže tam nestrčíte ani ruku, abyste vytočili válec z nádrže a mohli se mu věnovat.
Tak povolit další torx pod víčkem, který drží hadičku a kabeláž - tak získáte pár cm navíc, abyste mohli vytočit válec z nádrže, jde to i rukou, chce to trochu zabrat.
Pro snazší manipulaci s válcem povolit 3x imbus a sundat z víčka čerpadlo.
Vyoperovat ten element z válce taky boj, abych nepoškodil to měření hladiny. Element přidržují plíšky navlečené na plastové tyčinky - vyklepal jsem je zespod šroubovákem, neponičil, tak jsem je následně použil pro jištění nového elementu. Zespod je ještě na savici filtr.
Nefunkční element odstřihnout a vymyslet, jak připojit nový.
Dráty mají strukturu ocelového lanka, nejlepší je asi dát oba konce na fastony a přetáhnout bužírkou, teplem zatáhnout.
Opatrně se skládáním elementu zpět do válce - savice je delší a musí se do válce nakroutit pod víčko - pokud bude pod víčkem zlomená, nebude průchozí. Všechno se musí vrátit do původní polohy, aby pak vycházela kabeláž, konektory, hadička...
Tímhle jsem strávil 4 hodinky.
A pak sborka - zavíčkovat, vrátit čerpadlo, zapojit konektory, hadičku, nasoukat nádrž do držáků a trefit se hrdlem s gumovým rolákem(těsněním) do zavazadelníku, chytit třemi šrouby zpět, vymazat chyby diagnostikou a nejlíp udělat zkušebku dřív, než vrátíte nárazník... a pak už je to sranda, slabá hodinka.
Co se týče toho zkur...ho bazmeku, co se tady sere, tak buďte v klidu, protože úplně ten stejnej se používá např.v BMW, Mercedesu a mnoha dalších a všude se mr*á úplně stejně, jako u nás a někde si za opravnou sadu nebojí říct třeba 15tis.Kč(běžně 600,- €, ve státech i 1000,- dolarů) - jen materiál.
Ekoterorizmu třikrát FUJ!!!
Sundat nárazník je to nejjednodušší - snad jen 2 šrouby, co drží rožky nárazníku v podběhu jsou pod blbým úhlem, ani vidět tam není, pokud nemáte auto na zvedáku(a když ho chcete nahmatat, máte oči plné písku z podběhu), nejlíp to trefit s pružným nástavcem. Povolit nádrž, tři šrouby - hlava 13. Vycukat nádrž ven, jde to líp, když sundáte víčko z nalévacího hrdla. Pak jsem se snažil co nejopatrněji rozpojit konektory, které vadí přístupu k válci(všechno je zatvrdlé prachem a jemným pískem) - těch konektorů je tam asi sto tisíc a měl jsem strach, abych neulomil nějakou závlačku, nevytrhnul drátek,...
Když nic nebrání, povolit víčko válce - to jde taky ztuha, pokud na to nemáte aspoň klíč na filtry.
Pak zjistíte, že pod víčkem je všechno zkroucené, aby to tam vešlo, takže tam nestrčíte ani ruku, abyste vytočili válec z nádrže a mohli se mu věnovat.
Tak povolit další torx pod víčkem, který drží hadičku a kabeláž - tak získáte pár cm navíc, abyste mohli vytočit válec z nádrže, jde to i rukou, chce to trochu zabrat.
Pro snazší manipulaci s válcem povolit 3x imbus a sundat z víčka čerpadlo.
Vyoperovat ten element z válce taky boj, abych nepoškodil to měření hladiny. Element přidržují plíšky navlečené na plastové tyčinky - vyklepal jsem je zespod šroubovákem, neponičil, tak jsem je následně použil pro jištění nového elementu. Zespod je ještě na savici filtr.
Nefunkční element odstřihnout a vymyslet, jak připojit nový.
Dráty mají strukturu ocelového lanka, nejlepší je asi dát oba konce na fastony a přetáhnout bužírkou, teplem zatáhnout.
Opatrně se skládáním elementu zpět do válce - savice je delší a musí se do válce nakroutit pod víčko - pokud bude pod víčkem zlomená, nebude průchozí. Všechno se musí vrátit do původní polohy, aby pak vycházela kabeláž, konektory, hadička...
Tímhle jsem strávil 4 hodinky.
A pak sborka - zavíčkovat, vrátit čerpadlo, zapojit konektory, hadičku, nasoukat nádrž do držáků a trefit se hrdlem s gumovým rolákem(těsněním) do zavazadelníku, chytit třemi šrouby zpět, vymazat chyby diagnostikou a nejlíp udělat zkušebku dřív, než vrátíte nárazník... a pak už je to sranda, slabá hodinka.
Co se týče toho zkur...ho bazmeku, co se tady sere, tak buďte v klidu, protože úplně ten stejnej se používá např.v BMW, Mercedesu a mnoha dalších a všude se mr*á úplně stejně, jako u nás a někde si za opravnou sadu nebojí říct třeba 15tis.Kč(běžně 600,- €, ve státech i 1000,- dolarů) - jen materiál.
Ekoterorizmu třikrát FUJ!!!
Naposledy upravil(a) maxie dne 28.07.2017 09:26, celkem upraveno 1 x.
- Honzapraha
- Jezdec
- Příspěvky: 391
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: AdBlue
A přitom taková blbost co
Jinak plánuju k tomu vehementu dodávat i něakej propojovací materiál.
kdo si sharana plánujete nechávat delší dobu,doporučuji nakoupit doforoty,jedná se o omezenou nabídku a v nejhoršim to dál udáte vždycky.
Jinak plánuju k tomu vehementu dodávat i něakej propojovací materiál.
kdo si sharana plánujete nechávat delší dobu,doporučuji nakoupit doforoty,jedná se o omezenou nabídku a v nejhoršim to dál udáte vždycky.
Volejte 775668906 nebo pište na mail protranscar@email.cz díky!
!!!Na sz reaguji(pokud vubec)se zpožděním!!!
!!!Na sz reaguji(pokud vubec)se zpožděním!!!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 15.03.2017 18:52
Re: AdBlue
Napíši také pár postřehů k chybě AdBlue. Mám dovezeného Sharana z DE, r.v.2012, najeto 148.xxx km. Při prvním hlášení chyby AdBlue dojezd 1050km (P229F a P20EE) nepůjde nastartovat si to kluci vzali na dílnu...potřeba přehrát software...přehráno poslední verzí před dieselgate...a prý hotovo... Vyrazili jsme na dovolenou do Chorvatska a po 60 km hláška chyba AdBlue za 1050km nepůjde nastartovat( zbývalo nám 1100km ). Já jsem rozhodl že dojedem a poté to pořeším s asistenční službou. Cestou jsme se stavili v Brně v nonstop servisu (Škoda/VW/Seat) a tam "nevěděli" co s tím!!! Opravdu jsme jeli posledních 50km s červenou hláškou již nelze nastartovat! A nastartovat nešlo...Večer jsem šel do auta pro poslední věci, připojil ELM327 OBDII bluetooth jednotku, spároval s mobilem a aplikací Torque, smazal chyby a nic. Nedalo mi to, chvíli jsem laboroval, i přes žádné chyby jsem dal vymazat chyby ECU, hláška AdBlue na maxidotu zapípala, naskočilo dojezd 50km chyba Adblue - A ŠLO NASTARTOVAT!!! Takže jsme domů dojeli na jedno nastartování...objednal jsem autorizovaný servis...párkrát vyresetoval chybu abych mohl jezdit...a návštěva servisu. Tam nemohli pochopit, jak to že startuji...jak to že to šlo obnovit na těch 50km...auto s vymazanou chybou žádné abnormálie neukazovalo...neví...Skončilo to přehráním nového software vydaného po aféře dieselgate (ke kterému mají vyjádření že odstraňuje problémy s AdBlue...chyba P20EE)...a hotovo. A ZÁVĚR? Po ujetí cca 400km naskočila hláška chyba AdBlue- dojezd 1000km...chyby P229F a P20EE. Takže nevím. Vypadá to na výměnu čidla a jednotky NOx .
VW Sharan 2.0 TDI 125 kW DSG 2012/model 2013
- Honzapraha
- Jezdec
- Příspěvky: 391
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: AdBlue
ten nox to je taky pěkný svinstvo
Volejte 775668906 nebo pište na mail protranscar@email.cz díky!
!!!Na sz reaguji(pokud vubec)se zpožděním!!!
!!!Na sz reaguji(pokud vubec)se zpožděním!!!
- maxie
- Člen klubu
- Příspěvky: 432
- Registrován: 22.10.2007 16:44
- Bydliště: Mohelnice(SU)
Re: AdBlue
Jo, na ten nox soft byla nějaká svolávačka!
Jinak bloknuté starty se dají opravdu odemknout na 50km pro dojetí do servisu.
To nemění nic na tom, že je to sra*ka všech sra*ek tady ty rádoby eko šmejdy!
Až pojede někdo s Dojezd 0km, vozidlo nelze nastartovat, zdechne mu to na přejezdu, v křižovatce... Idioti!
Jinak bloknuté starty se dají opravdu odemknout na 50km pro dojetí do servisu.
To nemění nic na tom, že je to sra*ka všech sra*ek tady ty rádoby eko šmejdy!
Až pojede někdo s Dojezd 0km, vozidlo nelze nastartovat, zdechne mu to na přejezdu, v křižovatce... Idioti!
-
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 10.07.2013 21:48
- Bydliště: Teplice nad Metují
Re: AdBlue
tak to je v poho, máme to domů 880 km, takže i když by se to rozsvítilo, dojedeme
Sharan I 98 1,9, trošku zanedbanej, ale náš
Sharan III 2013 2,0
Sharan III 2013 2,0
- maxie
- Člen klubu
- Příspěvky: 432
- Registrován: 22.10.2007 16:44
- Bydliště: Mohelnice(SU)
-
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 10.07.2013 21:48
- Bydliště: Teplice nad Metují
Re: AdBlue
na druhou stranu máš právě těch 1000 km na vyřešenímaxie píše:Až pojede někdo s Dojezd 0km, vozidlo nelze nastartovat, zdechne mu to na přejezdu, v křižovatce... Idioti!
Sharan I 98 1,9, trošku zanedbanej, ale náš
Sharan III 2013 2,0
Sharan III 2013 2,0
- maxie
- Člen klubu
- Příspěvky: 432
- Registrován: 22.10.2007 16:44
- Bydliště: Mohelnice(SU)
-
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 26.07.2016 17:26
Re: AdBlue
Sharan 7N, r.v. 2014, najazdenych 197 500km, hlaska ADBlue, ze dolej, kupil som, dolial asi 12 litrov (po 27.000 km), ked hlasilo dojazd 700km, avsak neprestalo hlasit, uz mam len 650km. Takze asi odislo to cidlo aj mne... Niekto v okoli BRATISLAVA to vymenit?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 06.06.2009 13:26
- Bydliště: Střední Čechy okr. Nymburk
Re: AdBlue
Ahoj lidi.
Mám podobný problém. Rozsvítila se mi kontrolka na dolití AB blue. Druhý den jsem u sebe v práci natankoval asi 8,5 litru a pak už to začalo vytejkat z hrdla. Kontrolka stále problikává a odečítá KM. Už jsem na dojezdu asi 750 km. Dočetl jsem se v návodu, že je potřeba dolít min 10 L, ale to bych si musel dolít 1,5 litru někam do kufru. Tak jsem si řekldruhý den, že zkusím jestli jsem to opravdu dobře dolil abych dosáhl minimálně těch 10 litrů. Koupil na ČS 5 L kanystr a dolil možná necelej půlitr. Tak sem zajel za švagrem a ten to napíchnul na Bosch diagnostiku a pak na Vaga. Oba neukazují žádnou chybu a přitom kontrolka stále problikává a už mi odečetlo dalších 50 km. Jme mi divný že močovina ubývá a přitom kontrolka bliká . Je možný že se to zastaví a nepůjde nastartovat. Nejsem v tomhle vůbec moudrej. Může to být to čidlo vyhřívání i když se žádná chyba neukazuje ? Díky za pomoc. Lukáš
Mám podobný problém. Rozsvítila se mi kontrolka na dolití AB blue. Druhý den jsem u sebe v práci natankoval asi 8,5 litru a pak už to začalo vytejkat z hrdla. Kontrolka stále problikává a odečítá KM. Už jsem na dojezdu asi 750 km. Dočetl jsem se v návodu, že je potřeba dolít min 10 L, ale to bych si musel dolít 1,5 litru někam do kufru. Tak jsem si řekldruhý den, že zkusím jestli jsem to opravdu dobře dolil abych dosáhl minimálně těch 10 litrů. Koupil na ČS 5 L kanystr a dolil možná necelej půlitr. Tak sem zajel za švagrem a ten to napíchnul na Bosch diagnostiku a pak na Vaga. Oba neukazují žádnou chybu a přitom kontrolka stále problikává a už mi odečetlo dalších 50 km. Jme mi divný že močovina ubývá a přitom kontrolka bliká . Je možný že se to zastaví a nepůjde nastartovat. Nejsem v tomhle vůbec moudrej. Může to být to čidlo vyhřívání i když se žádná chyba neukazuje ? Díky za pomoc. Lukáš