DPF
Moderátor: čapik
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
DPF
VŠE OKOLO DPF.
Používáte nějaká aditiva nebo preventivní čističe pro DPF pro jeho vyšší životnost?
Těch čidel a filtrů tam je fest...
Ještě, že to není Audi se dvěma výfuky
Používáte nějaká aditiva nebo preventivní čističe pro DPF pro jeho vyšší životnost?
Těch čidel a filtrů tam je fest...
Ještě, že to není Audi se dvěma výfuky
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 01.01.2016 17:50
Re: MOTOR,VÝFUK: DPF
Zdarec dávám VIF
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR,VÝFUK: DPF
To jsem VIF dával taky (i v létě letní) a stejně mi na jiném motoru 1,6 TDI, který má ale zcela shodnou konstrukci v těchto probíraných aspektech, a zalepily sračky EGR klapku tak, že motor jde do nouzáku a máš tam minimální výkon. A to bylo u tříletého auta co jezdilo jen na německou naftu bez síry. Možná tam je špatně ta povinná bio složka... Možná jízda na spotřebu, možná krátké studené jízdy, nejspíš vše tohle dohromady tomu vadí.
Sice stačí klapka vyčistit, ale jelikož ta práce je na celý den, tak je risk to tam dávat zpět vyčištěné. Jistota je nové. Kdo tu klapku ještě nečistil, tak tyhle egr ventily mají vodní chladič a dvojklapku a integrovanou vodní elektrickou minipumpu. Demontáž a montáž je sice banální, ale přístup je tak problematický, že to je horší než výměna rozvodů.
Zkrátka ten VIF nestačí, nevím, zda to oddálí, asi ano, ale nestačí to. A když se dokáže zanést EGR, tak přemýšlím, jak dostává zabrat DPF, sice už má vyspělejší vypalování než dříve, ale stejně.
Sice stačí klapka vyčistit, ale jelikož ta práce je na celý den, tak je risk to tam dávat zpět vyčištěné. Jistota je nové. Kdo tu klapku ještě nečistil, tak tyhle egr ventily mají vodní chladič a dvojklapku a integrovanou vodní elektrickou minipumpu. Demontáž a montáž je sice banální, ale přístup je tak problematický, že to je horší než výměna rozvodů.
Zkrátka ten VIF nestačí, nevím, zda to oddálí, asi ano, ale nestačí to. A když se dokáže zanést EGR, tak přemýšlím, jak dostává zabrat DPF, sice už má vyspělejší vypalování než dříve, ale stejně.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 07.10.2011 13:35
Re: MOTOR,VÝFUK: DPF
Zdar Lidi,
v diagnostice vidim tento error code 9567 - NOx Sensor 2 Bank 1. Stretli jste se stim uz nekto? Co to bude a kolik me to asi bude stat?
dekuji
j.
1 Fault Found:
9567 - NOx Sensor 2 Bank 1
P229F 00 [101] - Implausible Signal
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Readiness: N/A
v diagnostice vidim tento error code 9567 - NOx Sensor 2 Bank 1. Stretli jste se stim uz nekto? Co to bude a kolik me to asi bude stat?
dekuji
j.
1 Fault Found:
9567 - NOx Sensor 2 Bank 1
P229F 00 [101] - Implausible Signal
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Readiness: N/A
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR,VÝFUK: DPF
a pokud se zaslepí EGR, tak o to víc bude dostávat zabrat DPF začarovaný kruh....eauto1.cz píše:To jsem VIF dával taky (i v létě letní) a stejně mi na jiném motoru 1,6 TDI, který má ale zcela shodnou konstrukci v těchto probíraných aspektech, a zalepily sračky EGR klapku tak, že motor jde do nouzáku a máš tam minimální výkon. A to bylo u tříletého auta co jezdilo jen na německou naftu bez síry. Možná tam je špatně ta povinná bio složka... Možná jízda na spotřebu, možná krátké studené jízdy, nejspíš vše tohle dohromady tomu vadí.
Sice stačí klapka vyčistit, ale jelikož ta práce je na celý den, tak je risk to tam dávat zpět vyčištěné. Jistota je nové. Kdo tu klapku ještě nečistil, tak tyhle egr ventily mají vodní chladič a dvojklapku a integrovanou vodní elektrickou minipumpu. Demontáž a montáž je sice banální, ale přístup je tak problematický, že to je horší než výměna rozvodů.
Zkrátka ten VIF nestačí, nevím, zda to oddálí, asi ano, ale nestačí to. A když se dokáže zanést EGR, tak přemýšlím, jak dostává zabrat DPF, sice už má vyspělejší vypalování než dříve, ale stejně.
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR,VÝFUK: DPF
jama: senzor v tom prvním "válci" na výfuku za motorem, je tam zvrchu našroubovaný, ale nevím, který to hlásí tobě, to podle toho čísla závady lze dohledat ve VIS
klasický problém, čidlo v hodnotě 500kč se prodává.......4000kč ale v autorizáku můžeš platit...... 800euro a s prací můžeš platit klidně přes.... 1000euro...
A ještě jedna věc, někdy to výměna neřeší, protože příčinou může být závada spalování, špatné emise, a podobně a odejde nový senzor brzy zase znova.
Asi důkladnou diagnostiku a pak i kontolu emisí, ať víš, zda to spaluje OK.
Pak dej vědět, co a jak.
klasický problém, čidlo v hodnotě 500kč se prodává.......4000kč ale v autorizáku můžeš platit...... 800euro a s prací můžeš platit klidně přes.... 1000euro...
A ještě jedna věc, někdy to výměna neřeší, protože příčinou může být závada spalování, špatné emise, a podobně a odejde nový senzor brzy zase znova.
Asi důkladnou diagnostiku a pak i kontolu emisí, ať víš, zda to spaluje OK.
Pak dej vědět, co a jak.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 07.05.2015 23:22
Re: MOTOR,VÝFUK: DPF
Ahojte,
nevyznam sa v tom a preto sa pytam, ako to je v nasich autach s filtrom pevnych castic DPF ak tam mame ADblue. Mam Alhambru uz viac ako rok a este som si nevsimol, zeby auto preplo do tkzv. vypalovacieho modu, svietila kontrolka, ked ide na vyssie otacky a vypaluje sa filter.
Ako to funguje? Dakujem
nevyznam sa v tom a preto sa pytam, ako to je v nasich autach s filtrom pevnych castic DPF ak tam mame ADblue. Mam Alhambru uz viac ako rok a este som si nevsimol, zeby auto preplo do tkzv. vypalovacieho modu, svietila kontrolka, ked ide na vyssie otacky a vypaluje sa filter.
Ako to funguje? Dakujem
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR,VÝFUK: DPF
Motory Common Rail mají dneska jiný režim vypalování a jiný systém DPF, který je integrovaný s dalším filtrem.
Takže to vypalování nemusíš vůbec postřehnout a kontrolka nikdy vypalování nehlásí.
Takže to vypalování nemusíš vůbec postřehnout a kontrolka nikdy vypalování nehlásí.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 07.05.2015 23:22
Re: MOTOR,VÝFUK: DPF
dakujem a odchadzaju takisto rychlo u nas tie filtre?
- reyder
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 08.07.2009 18:30
- Bydliště: Kamenice nad Lipou
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF
Zdravim. Je mozne cez diagnostiku zistit stav filtra pevnych castic? Resp. Zistit kedy bude dalsie vypalovanie aby som si naplanoval dlhsiu trasu? Ako naschval sa mi to vzdy dialo len na kratkej trase, neviem ci tym neskracujem zivotnost filtra. Pozna niekto hlbsie tento novy system regeneracie na CFG motoroch? (125kw)
rýchlost nezná hranic, ale hranice zná lidský život
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 06.05.2019 19:13
Re: DPF
Pokud by chtěl někdo automatickou signalizaci zaplnění a aktivního vypalování DPF, nabízím modul:
post3363050.html
post3363050.html
- anydraj
- Jezdec
- Příspěvky: 242
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: DPF
reyder píše: ↑13.02.2018 20:01Zdravim. Je mozne cez diagnostiku zistit stav filtra pevnych castic? Resp. Zistit kedy bude dalsie vypalovanie aby som si naplanoval dlhsiu trasu? Ako naschval sa mi to vzdy dialo len na kratkej trase, neviem ci tym neskracujem zivotnost filtra. Pozna niekto hlbsie tento novy system regeneracie na CFG motoroch? (125kw)
Ano diag umi ukazat zaplneni, posledni regeneraci atd.
Ale kdy se ti spusti ne.Jednotka ma algoritmy, podminky atd.
Nejlepsi kontrola zaplneni je pres diferenci snimac tlaku.
Tam je videt, jak na tom je.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 06.05.2019 19:13
Re: DPF
Nabízím modul, kterým se dá toto zjišťovat během jízdy automaticky, viz:reyder píše: ↑
13.02.2018 20:01
Zdravim. Je mozne cez diagnostiku zistit stav filtra pevnych castic? Resp. Zistit kedy bude dalsie vypalovanie aby som si naplanoval dlhsiu trasu? Ako naschval sa mi to vzdy dialo len na kratkej trase, neviem ci tym neskracujem zivotnost filtra. Pozna niekto hlbsie tento novy system regeneracie na CFG motoroch? (125kw)
Ano diag umi ukazat zaplneni, posledni regeneraci atd.
Ale kdy se ti spusti ne.Jednotka ma algoritmy, podminky atd.
Nejlepsi kontrola zaplneni je pres diferenci snimac tlaku.
Tam je videt, jak na tom je.
post3363050.html
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 29.10.2021 22:19
Re: DPF
Mám krátce (1500km) 2.0TDI CR 103kW CFFB 2012,122tkm, má přehraný software Dieselgate, dle aplikace VAG DPF reneruji po cca 330km (oil ash 0,09l), jak jezdilo auto předtím nevím, já nyní jezdím trasy dlouhé především 15km nebo 35km převážně mimo město s průjezdy přes obce (dálnice 0km), spotřeba 5,8l/100km, výfuk je zcela čistý, bez sazí. Dle VAG DPF je u mne spouštěcí hodnota SOOT CALC (cca 23,5g), zatímco SOOT MEASURED mám v ten samý okamžik jen okolo cca 7g protože se při jízdě občas zvyšuje občas klesá.Teplota za DPF se při normální jízdě pohybuje okolo 180-250°C.
Překvapilo mne pozitivně, že k regeneraci stačí i velmi vlažná jízda (třeba 50-70km/h v koloně po rovině), která může být narušena zastavením na křižovatce apod a regenerace i tak proběhne kompletně po cca 10km. Je mi ale jasné, že při větší konstantní zátěži (vyšší rychlost/ kopec) asi motor nemusí nahazovat tolik nespálené nafty potřebné pro ohřev DPF, což je tipuji lepší s ohledem na ředění oleje. Bohužel místo regenerace si nemohu vybrat, takže regeneruji občas například v pomalu jedoucí koloně, kde jízdu nejsem schopen ovlivnit, nebo těsně před příjezdem na parkoviště.
Nedá se nějak uměle vyvolat aktivní regenerace? Případně potlačit její spuštění, abych ji povolil až pro ni bude vhodný okamžik? Po cestách mám mnoho vhodných míst, kde bych si ji uměl představit. A současně je mi proti srsti vypínat motor, když má DPF 600°C....možná kdybych o tom nevěděl alespoň
Mám jen jednoduchou bluotooth diagnostiku Konnwei KW903.
Nejlepší by bylo zrušit "start stop" a toto tlačítko použít pro spuštění aktivní regenerace .
Překvapilo mne pozitivně, že k regeneraci stačí i velmi vlažná jízda (třeba 50-70km/h v koloně po rovině), která může být narušena zastavením na křižovatce apod a regenerace i tak proběhne kompletně po cca 10km. Je mi ale jasné, že při větší konstantní zátěži (vyšší rychlost/ kopec) asi motor nemusí nahazovat tolik nespálené nafty potřebné pro ohřev DPF, což je tipuji lepší s ohledem na ředění oleje. Bohužel místo regenerace si nemohu vybrat, takže regeneruji občas například v pomalu jedoucí koloně, kde jízdu nejsem schopen ovlivnit, nebo těsně před příjezdem na parkoviště.
Nedá se nějak uměle vyvolat aktivní regenerace? Případně potlačit její spuštění, abych ji povolil až pro ni bude vhodný okamžik? Po cestách mám mnoho vhodných míst, kde bych si ji uměl představit. A současně je mi proti srsti vypínat motor, když má DPF 600°C....možná kdybych o tom nevěděl alespoň
Mám jen jednoduchou bluotooth diagnostiku Konnwei KW903.
Nejlepší by bylo zrušit "start stop" a toto tlačítko použít pro spuštění aktivní regenerace .